Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 471
    • 472
    • 473
    • 474
    • 475
    • 1330
    • 1331
    • 473 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    26602
    180294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leon_g last edited by

      Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
      Όντως! Μοντέλα όπως η 335** (πλέον με μονό τούρμπο)**

      τη βγαλανε κ με μονο>? Ο λεγομενος Ν55 που εχω ακουσει ειναι με ενα τουρμπο???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pik last edited by

        στην 5/GT εχει φορεσει αυτον τον κινητηρα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leon_g last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

          η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου

          Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:

          Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
          Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης Leon_G έγραψε:

            η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου

            Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:

            Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
            Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...

            Όντως you're right. ...έχει άλλη χαρτογράφηση, εντελώς διαφορετική. Στο spritmonitor πάντως βρήκα από 9 μέχρι και 13 το πολύ.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dromeas last edited by

              Ο χρήστης dstou έγραψε:
              Παραθέτω μερικά από τα turbo που έχει επιμεληθεί η BMW αυτή την περίοδο

              1.600cc 4κύλινδρος turbo 172HP Cooper S
              1.600cc 4κύλινδρος turbo 211HP John Cooper Works
              3.000cc 6κύλινδρος εν σειρά twin turbo 300HP -35i
              4.400cc V8 twin scroll 555HP X6M
              6.000cc V12 535HP twin turbo 760i (εντυπωσιακά γραμμικός και ήσυχος)
              6.600cc V12 563HP RR Ghost, μετεξέλιξη του προηγούμενου κινητήρα

              στα παραπάνω πρέπει να προστεθούν και μερικά diesel.

              Πως είπατε? Όταν βγάλει turbo?

              Τα δύο πρώτα είναι κινητήρες PSA, τα υπόλοιπα δεν ανήκουν στις κατηγορίες κινητήρων χαμηλομεσαίου κυβισμού που συζητάγαμε.

              Όσο για τα diezel θα συμφωνήσω...ήδη οι περισσότερες bmw που κινούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους έχουν τούρμπο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου

                Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:

                Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
                Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...

                Όντως you're right. ...έχει άλλη χαρτογράφηση, εντελώς διαφορετική. Στο spritmonitor πάντως βρήκα από 9 μέχρι και 13 το πολύ.

                δηλαδη 15 με μενα....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:

                  η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου

                  Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:

                  Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
                  Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...

                  Όντως you're right. ...έχει άλλη χαρτογράφηση, εντελώς διαφορετική. Στο spritmonitor πάντως βρήκα από 9 μέχρι και 13 το πολύ.

                  δηλαδη 15 με μενα....

                  Ε λογικά κάπου τόσο και για μένα...βάλε και το A/C

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    όχι μόνο με σένα .... με τους περισσότερους !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                      Παραθέτω μερικά από τα turbo που έχει επιμεληθεί η BMW αυτή την περίοδο

                      1.600cc 4κύλινδρος turbo 172HP Cooper S
                      1.600cc 4κύλινδρος turbo 211HP John Cooper Works
                      3.000cc 6κύλινδρος εν σειρά twin turbo 300HP -35i
                      4.400cc V8 twin scroll 555HP X6M
                      6.000cc V12 535HP twin turbo 760i (εντυπωσιακά γραμμικός και ήσυχος)
                      6.600cc V12 563HP RR Ghost, μετεξέλιξη του προηγούμενου κινητήρα

                      στα παραπάνω πρέπει να προστεθούν και μερικά diesel.

                      Πως είπατε? Όταν βγάλει turbo?

                      ουαου 4 μοτερ???
                      και τα 3 απο αυτα δεν αφορουν καν τους κοινους θνητους?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Νίκο αυτή την περίπτωση (γενικά όχι μόνο το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο) την έχεις εξετάσει;
                        Παιδιά, καθισματάκια, πορτ μπεμπέ κλπ χωράνε μια χαρά νομίζω...

                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411352/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pik last edited by

                          τα 190 αλογα που τα βρηκε να πει και σε μας...;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos_ last edited by

                            Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
                            Τα δύο πρώτα είναι κινητήρες PSA, τα υπόλοιπα δεν ανήκουν στις κατηγορίες κινητήρων χαμηλομεσαίου κυβισμού που συζητάγαμε.

                            Όσο για τα diezel θα συμφωνήσω...ήδη οι περισσότερες bmw που κινούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους έχουν τούρμπο.

                            έχουν φτιαχτεί ΜΑΖΊ με το PSA. Επίσης χρησιμοποιοούν valvetronic που είναι πατέντα της bmw

                            ουαου 4 μοτερ???
                            και τα 3 απο αυτα δεν αφορουν καν τους κοινους θνητους?

                            βλέπεις η bmw δεν έχει μαμά εταιρία για να παίρνει τους κινητήρες της ,

                            είναι μεγάλο παιδί και πρέπει τους φτιάχνει μονη της

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              κριμα

                              ειναι χαζοι παντως που δεν εχουν φορεσει ακομα τον κινητηρα του cooper στις μπεμπες (εστω στην 1) και πληρωνει ο φιλος νικος120 σηματα 2λιτρου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos_ last edited by

                                ναι αλλα έτσι θα υπήρχε πρόβλημα με τον 2.0 της εταιρίας και αν τον επέσυραν θα δημιουργούσαν πρόβλημα απαξίωσης στους κατόχους του. βεβαια αυτό μπορεί να αλλάξει όταν βγει ο 2.0T

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mythos1 last edited by

                                  Ρε παιδιά αυτό το πράγμα με την απαξίωση έχω βαρεθεί να το ακούω...Το μόνο που τους νοιάζει είναι το χρήμα. Πλέον οι εταιρίες δεν διοικούντε από τους ιδιοκτήτες που βλέπουν με ορίζοντα 20 χρόνια. Οι CEO που έχουν κάθοντε στο 90%+ των περιπτώσεων 2-3χρόνια, στο υπόλοιπο %7 μέχρι 5 και ελάχιστοι κάθοντε πάνω απο 10(ειδικά σε εταιρίες γίγαντες είναι μετρημένο στα δάχτυλα).

                                  Αν με το να βγάλει καινούργιο κινητήρα θα αυξήσει τις πωλήσεις, θα το κάνει...Δεν τον νοιάζει το πόσο τα χουν 'πάρει' αυτοί που μόλις αγόρασαν, γιατί απλούστατα όταν αυτοί θα ξαναγοράσουν αυτός θα είναι σε άλλη εταιρία.

                                  Και στην τελική, αγοράζεις ένα προιον, δεν κάνεις επένδυση. Με αυτήν την λογική η Intel είναι η χειρότερη εταιρία στον κόσμο, γιατί δεν μας σέβεται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos_ last edited by

                                    Ο χρήστης mythos1 έγραψε:
                                    Ρε παιδιά αυτό το πράγμα με την απαξίωση έχω βαρεθεί να το ακούω...Το μόνο που τους νοιάζει είναι το χρήμα. Πλέον οι εταιρίες δεν διοικούντε από τους ιδιοκτήτες που βλέπουν με ορίζοντα 20 χρόνια. Οι CEO που έχουν κάθοντε στο 90%+ των περιπτώσεων 2-3χρόνια, στο υπόλοιπο %7 μέχρι 5 και ελάχιστοι κάθοντε πάνω απο 10(ειδικά σε εταιρίες γίγαντες είναι μετρημένο στα δάχτυλα).

                                    Αν με το να βγάλει καινούργιο κινητήρα θα αυξήσει τις πωλήσεις, θα το κάνει...Δεν τον νοιάζει το πόσο τα χουν 'πάρει' αυτοί που μόλις αγόρασαν, γιατί απλούστατα όταν αυτοί θα ξαναγοράσουν αυτός θα είναι σε άλλη εταιρία.

                                    Και στην τελική, αγοράζεις ένα προιον, δεν κάνεις επένδυση. Με αυτήν την λογική η Intel είναι η χειρότερη εταιρία στον κόσμο, γιατί δεν μας σέβεται.

                                    άλλο εννοούσα
                                    αν βάλει τον 1.6T τώρα στα μοντέλα της ο 2.0 δεν θα έχει λόγο ύπαρξης και για αυτό δεν το κάνει ακόμα. Oποτε συνεχίζει με αυτόν μέχρι να βγει ο 2.0T και τότε λογικά θα δούμε και τον 1.6T στην γκάμα της

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                      Νίκο αυτή την περίπτωση (γενικά όχι μόνο το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο) την έχεις εξετάσει;
                                      Παιδιά, καθισματάκια, πορτ μπεμπέ κλπ χωράνε μια χαρά νομίζω...

                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411352/

                                      ...κάνεις πλάκα ε?   
                                      

                                      Έχεις δει το πορτ-μπαγκάζ σε cabrio? Δε χωράει όχι καρότσι...ούτε βαλίτσα! Και πως θα μπαίνει το μωρό πίσω? Θα ανοίγω το cabrio? ...έχω εξετάσει και την περίπτωση Coupe, αλλά κι αυτό το ίδιο δύσκολο είναι με το 3θυρο, απλά έχει καλύτερο και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.

                                      Sedan Eddie

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
                                        βλέπεις η bmw δεν έχει μαμά εταιρία για να παίρνει τους κινητήρες της ,

                                        είναι μεγάλο παιδί και πρέπει τους φτιάχνει μονη της

                                        Ή να βάζει turbo σε κάθε μοτέρ που βγάζει, από 1.200 μέχρι 2.000

                                        κριμα

                                        ειναι χαζοι παντως που δεν εχουν φορεσει ακομα τον κινητηρα του cooper στις μπεμπες (εστω στην 1) και πληρωνει ο φιλος νικος120 σηματα 2λιτρου

                                        ...δεν είναι τόσο απλό. Το έχουμε ξανασυζητήσει, το μοτέρ αυτό είναι φτιαγμένο για εγκάρσια και μόνο τοποθέτηση και όχι κατά το διαμήκη όπως τα βάζει η BMW και όχι πίσω από τον εμπρός άξονα όπως τα τοποθετεί.

                                        ναι αλλα έτσι θα υπήρχε πρόβλημα με τον 2.0 της εταιρίας και αν τον επέσυραν θα δημιουργούσαν πρόβλημα απαξίωσης στους κατόχους του. βεβαια αυτό μπορεί να αλλάξει όταν βγει ο 2.0T

                                        Ακριβώς. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος, όχι τόσο σημαντικός, αλλά αξιοσημείωτος. Δε θέλει ούτε να απαξιώσει τα μοντέλα αλλά ούτε και να απογοητεύσει τους κατόχους καθώς είναι από τις εταιρίες με το μεγαλύτερο customer retention, δηλαδή τον πελάτη που επιστρέφει και αγοράζει πάλι BMW.

                                        Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι δε θα την εμποδίσει να βάλει ένα turbo μοτέρ μετά από το τέλος της ζωής ενός μοντέλου, μετά από 7-8 χρόνια δηλαδή που είναι ο μέσος όρος αντικατάστασης των μοντέλων της, απλά δε θα το κάνει στη μέση της ζωής του και πριν κάποιο facelift, όπως κάνουν κάποιες εταιρίες ( ). Βελτιώσεις σε μοτέρ η BMW προωθεί ΜΟΝΟ σε facelift που γίνονται μετά από 3-4 χρόνια μετά τη πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου και αυτές είναι συνήθως πολύ μικρές. Αυτό δίνει μια σιγουριά στους κατόχους ότι τον επόμενο χρόνο δε θα βγει νέο και πιο δυνατό μοτέρ.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                          Νίκο αυτή την περίπτωση (γενικά όχι μόνο το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο) την έχεις εξετάσει;
                                          Παιδιά, καθισματάκια, πορτ μπεμπέ κλπ χωράνε μια χαρά νομίζω...

                                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/411352/

                                          ...κάνεις πλάκα ε?

                                          Έχεις δει το πορτ-μπαγκάζ σε cabrio? Δε χωράει όχι καρότσι...ούτε βαλίτσα! Και πως θα μπαίνει το μωρό πίσω? Θα ανοίγω το cabrio? ...έχω εξετάσει και την περίπτωση Coupe, αλλά κι αυτό το ίδιο δύσκολο είναι με το 3θυρο, απλά έχει καλύτερο και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.

                                          Sedan Eddie

                                          εγω νομίζω ότι τα cabrio εχουν το καλύτερο πορτπαγκαζ κλειστα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Στους κινητήρες Turbo της BMW ξεχάσατε και τον 4.4i με τα διπλά Turbo (μπαινει στην Χ6 50) και 407 ίππους. Γνωμη μου είναι ό,τι η BMW καθυστερεί να λανσάρει Turbo σε μικρούς κινητήρες βασικά λόγο Marketing κια μετά όλα τα υπόλοιπα. Τι εννοώ?

                                            Εάν βγάλει ένα Turbo στα μικρά κυβικά με 180-220ps, αυτόματα βγάζει εκτός αγοράς τον 1.6 και τους 2λτ (με τα 143 & 170 ίποπυς), τους 2.5λιτρους (Χ3, Ζ4) και τον de-tuned 3λιτρο. Άρα πρέπει πρώτα να εξελίξει τον κινητήρα αρκετά (ενδεχομένως και σε διαφορετικούς κυβισμούς), ώστε να μπορεί να αντικαταστήσει μια γκάμα κινητήρων και όχι απλά 1-2 κινητήρες. Προφανώς και δεν έχει πρόβλημα τεχνολογίας ή τεχνογνωσίας....είναι μακράν μπροστά σε αυτούς τους τομείς χρόνια τώρα. τουλάχιστον όσον αφορά κινητήρες.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 474
                                            • 475
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 473 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr