-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Όντως! Μοντέλα όπως η 335** (πλέον με μονό τούρμπο)**τη βγαλανε κ με μονο>? Ο λεγομενος Ν55 που εχω ακουσει ειναι με ενα τουρμπο???
-
στην 5/GT εχει φορεσει αυτον τον κινητηρα...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου
Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:
Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω... -
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου
Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:
Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...Όντως you're right. ...έχει άλλη χαρτογράφηση, εντελώς διαφορετική. Στο spritmonitor πάντως βρήκα από 9 μέχρι και 13 το πολύ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παραθέτω μερικά από τα turbo που έχει επιμεληθεί η BMW αυτή την περίοδο1.600cc 4κύλινδρος turbo 172HP Cooper S
1.600cc 4κύλινδρος turbo 211HP John Cooper Works
3.000cc 6κύλινδρος εν σειρά twin turbo 300HP -35i
4.400cc V8 twin scroll 555HP X6M
6.000cc V12 535HP twin turbo 760i (εντυπωσιακά γραμμικός και ήσυχος)
6.600cc V12 563HP RR Ghost, μετεξέλιξη του προηγούμενου κινητήραστα παραπάνω πρέπει να προστεθούν και μερικά diesel.
Πως είπατε? Όταν βγάλει turbo?
Τα δύο πρώτα είναι κινητήρες PSA, τα υπόλοιπα δεν ανήκουν στις κατηγορίες κινητήρων χαμηλομεσαίου κυβισμού που συζητάγαμε.
Όσο για τα diezel θα συμφωνήσω...ήδη οι περισσότερες bmw που κινούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους έχουν τούρμπο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου
Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:
Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...Όντως you're right. ...έχει άλλη χαρτογράφηση, εντελώς διαφορετική. Στο spritmonitor πάντως βρήκα από 9 μέχρι και 13 το πολύ.
δηλαδη 15 με μενα....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου
Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:
Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...Όντως you're right. ...έχει άλλη χαρτογράφηση, εντελώς διαφορετική. Στο spritmonitor πάντως βρήκα από 9 μέχρι και 13 το πολύ.
δηλαδη 15 με μενα....
Ε λογικά κάπου τόσο και για μένα...βάλε και το A/C
-
όχι μόνο με σένα .... με τους περισσότερους !!!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παραθέτω μερικά από τα turbo που έχει επιμεληθεί η BMW αυτή την περίοδο1.600cc 4κύλινδρος turbo 172HP Cooper S
1.600cc 4κύλινδρος turbo 211HP John Cooper Works
3.000cc 6κύλινδρος εν σειρά twin turbo 300HP -35i
4.400cc V8 twin scroll 555HP X6M
6.000cc V12 535HP twin turbo 760i (εντυπωσιακά γραμμικός και ήσυχος)
6.600cc V12 563HP RR Ghost, μετεξέλιξη του προηγούμενου κινητήραστα παραπάνω πρέπει να προστεθούν και μερικά diesel.
Πως είπατε? Όταν βγάλει turbo?
ουαου 4 μοτερ???
και τα 3 απο αυτα δεν αφορουν καν τους κοινους θνητους? -
Νίκο αυτή την περίπτωση (γενικά όχι μόνο το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο) την έχεις εξετάσει;
Παιδιά, καθισματάκια, πορτ μπεμπέ κλπ χωράνε μια χαρά νομίζω... -
τα 190 αλογα που τα βρηκε να πει και σε μας...;
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Τα δύο πρώτα είναι κινητήρες PSA, τα υπόλοιπα δεν ανήκουν στις κατηγορίες κινητήρων χαμηλομεσαίου κυβισμού που συζητάγαμε.Όσο για τα diezel θα συμφωνήσω...ήδη οι περισσότερες bmw που κινούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους έχουν τούρμπο.
έχουν φτιαχτεί ΜΑΖΊ με το PSA. Επίσης χρησιμοποιοούν valvetronic που είναι πατέντα της bmw
ουαου 4 μοτερ???
και τα 3 απο αυτα δεν αφορουν καν τους κοινους θνητους?βλέπεις η bmw δεν έχει μαμά εταιρία για να παίρνει τους κινητήρες της ,
είναι μεγάλο παιδί και πρέπει τους φτιάχνει μονη της
-
κριμα
ειναι χαζοι παντως που δεν εχουν φορεσει ακομα τον κινητηρα του cooper στις μπεμπες (εστω στην 1) και πληρωνει ο φιλος νικος120 σηματα 2λιτρου
-
ναι αλλα έτσι θα υπήρχε πρόβλημα με τον 2.0 της εταιρίας και αν τον επέσυραν θα δημιουργούσαν πρόβλημα απαξίωσης στους κατόχους του. βεβαια αυτό μπορεί να αλλάξει όταν βγει ο 2.0T
-
Ρε παιδιά αυτό το πράγμα με την απαξίωση έχω βαρεθεί να το ακούω...Το μόνο που τους νοιάζει είναι το χρήμα. Πλέον οι εταιρίες δεν διοικούντε από τους ιδιοκτήτες που βλέπουν με ορίζοντα 20 χρόνια. Οι CEO που έχουν κάθοντε στο 90%+ των περιπτώσεων 2-3χρόνια, στο υπόλοιπο %7 μέχρι 5 και ελάχιστοι κάθοντε πάνω απο 10(ειδικά σε εταιρίες γίγαντες είναι μετρημένο στα δάχτυλα).
Αν με το να βγάλει καινούργιο κινητήρα θα αυξήσει τις πωλήσεις, θα το κάνει...Δεν τον νοιάζει το πόσο τα χουν 'πάρει' αυτοί που μόλις αγόρασαν, γιατί απλούστατα όταν αυτοί θα ξαναγοράσουν αυτός θα είναι σε άλλη εταιρία.
Και στην τελική, αγοράζεις ένα προιον, δεν κάνεις επένδυση. Με αυτήν την λογική η Intel είναι η χειρότερη εταιρία στον κόσμο, γιατί δεν μας σέβεται.
-
Ο χρήστης mythos1 έγραψε:
Ρε παιδιά αυτό το πράγμα με την απαξίωση έχω βαρεθεί να το ακούω...Το μόνο που τους νοιάζει είναι το χρήμα. Πλέον οι εταιρίες δεν διοικούντε από τους ιδιοκτήτες που βλέπουν με ορίζοντα 20 χρόνια. Οι CEO που έχουν κάθοντε στο 90%+ των περιπτώσεων 2-3χρόνια, στο υπόλοιπο %7 μέχρι 5 και ελάχιστοι κάθοντε πάνω απο 10(ειδικά σε εταιρίες γίγαντες είναι μετρημένο στα δάχτυλα).Αν με το να βγάλει καινούργιο κινητήρα θα αυξήσει τις πωλήσεις, θα το κάνει...Δεν τον νοιάζει το πόσο τα χουν 'πάρει' αυτοί που μόλις αγόρασαν, γιατί απλούστατα όταν αυτοί θα ξαναγοράσουν αυτός θα είναι σε άλλη εταιρία.
Και στην τελική, αγοράζεις ένα προιον, δεν κάνεις επένδυση. Με αυτήν την λογική η Intel είναι η χειρότερη εταιρία στον κόσμο, γιατί δεν μας σέβεται.
άλλο εννοούσα
αν βάλει τον 1.6T τώρα στα μοντέλα της ο 2.0 δεν θα έχει λόγο ύπαρξης και για αυτό δεν το κάνει ακόμα. Oποτε συνεχίζει με αυτόν μέχρι να βγει ο 2.0T και τότε λογικά θα δούμε και τον 1.6T στην γκάμα της -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νίκο αυτή την περίπτωση (γενικά όχι μόνο το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο) την έχεις εξετάσει;
Παιδιά, καθισματάκια, πορτ μπεμπέ κλπ χωράνε μια χαρά νομίζω......κάνεις πλάκα ε?
Έχεις δει το πορτ-μπαγκάζ σε cabrio? Δε χωράει όχι καρότσι...ούτε βαλίτσα! Και πως θα μπαίνει το μωρό πίσω? Θα ανοίγω το cabrio? ...έχω εξετάσει και την περίπτωση Coupe, αλλά κι αυτό το ίδιο δύσκολο είναι με το 3θυρο, απλά έχει καλύτερο και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Sedan Eddie
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
βλέπεις η bmw δεν έχει μαμά εταιρία για να παίρνει τους κινητήρες της ,είναι μεγάλο παιδί και πρέπει τους φτιάχνει μονη της
Ή να βάζει turbo σε κάθε μοτέρ που βγάζει, από 1.200 μέχρι 2.000
κριμα
ειναι χαζοι παντως που δεν εχουν φορεσει ακομα τον κινητηρα του cooper στις μπεμπες (εστω στην 1) και πληρωνει ο φιλος νικος120 σηματα 2λιτρου
...δεν είναι τόσο απλό. Το έχουμε ξανασυζητήσει, το μοτέρ αυτό είναι φτιαγμένο για εγκάρσια και μόνο τοποθέτηση και όχι κατά το διαμήκη όπως τα βάζει η BMW και όχι πίσω από τον εμπρός άξονα όπως τα τοποθετεί.
ναι αλλα έτσι θα υπήρχε πρόβλημα με τον 2.0 της εταιρίας και αν τον επέσυραν θα δημιουργούσαν πρόβλημα απαξίωσης στους κατόχους του. βεβαια αυτό μπορεί να αλλάξει όταν βγει ο 2.0T
Ακριβώς. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος, όχι τόσο σημαντικός, αλλά αξιοσημείωτος. Δε θέλει ούτε να απαξιώσει τα μοντέλα αλλά ούτε και να απογοητεύσει τους κατόχους καθώς είναι από τις εταιρίες με το μεγαλύτερο customer retention, δηλαδή τον πελάτη που επιστρέφει και αγοράζει πάλι BMW.
Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι δε θα την εμποδίσει να βάλει ένα turbo μοτέρ μετά από το τέλος της ζωής ενός μοντέλου, μετά από 7-8 χρόνια δηλαδή που είναι ο μέσος όρος αντικατάστασης των μοντέλων της, απλά δε θα το κάνει στη μέση της ζωής του και πριν κάποιο facelift, όπως κάνουν κάποιες εταιρίες ( ). Βελτιώσεις σε μοτέρ η BMW προωθεί ΜΟΝΟ σε facelift που γίνονται μετά από 3-4 χρόνια μετά τη πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου και αυτές είναι συνήθως πολύ μικρές. Αυτό δίνει μια σιγουριά στους κατόχους ότι τον επόμενο χρόνο δε θα βγει νέο και πιο δυνατό μοτέρ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νίκο αυτή την περίπτωση (γενικά όχι μόνο το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο) την έχεις εξετάσει;
Παιδιά, καθισματάκια, πορτ μπεμπέ κλπ χωράνε μια χαρά νομίζω......κάνεις πλάκα ε?
Έχεις δει το πορτ-μπαγκάζ σε cabrio? Δε χωράει όχι καρότσι...ούτε βαλίτσα! Και πως θα μπαίνει το μωρό πίσω? Θα ανοίγω το cabrio? ...έχω εξετάσει και την περίπτωση Coupe, αλλά κι αυτό το ίδιο δύσκολο είναι με το 3θυρο, απλά έχει καλύτερο και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Sedan Eddie
εγω νομίζω ότι τα cabrio εχουν το καλύτερο πορτπαγκαζ κλειστα.
-
Στους κινητήρες Turbo της BMW ξεχάσατε και τον 4.4i με τα διπλά Turbo (μπαινει στην Χ6 50) και 407 ίππους. Γνωμη μου είναι ό,τι η BMW καθυστερεί να λανσάρει Turbo σε μικρούς κινητήρες βασικά λόγο Marketing κια μετά όλα τα υπόλοιπα. Τι εννοώ?
Εάν βγάλει ένα Turbo στα μικρά κυβικά με 180-220ps, αυτόματα βγάζει εκτός αγοράς τον 1.6 και τους 2λτ (με τα 143 & 170 ίποπυς), τους 2.5λιτρους (Χ3, Ζ4) και τον de-tuned 3λιτρο. Άρα πρέπει πρώτα να εξελίξει τον κινητήρα αρκετά (ενδεχομένως και σε διαφορετικούς κυβισμούς), ώστε να μπορεί να αντικαταστήσει μια γκάμα κινητήρων και όχι απλά 1-2 κινητήρες. Προφανώς και δεν έχει πρόβλημα τεχνολογίας ή τεχνογνωσίας....είναι μακράν μπροστά σε αυτούς τους τομείς χρόνια τώρα. τουλάχιστον όσον αφορά κινητήρες.
BMW FORUM