-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Τα χω αλλαξει ηδη.. Νταξ εμενα μ αρεσει πολυ,σε αλλους μπορει να μην αρεσει και να μην εδιναν ουτε 50 ευρω.. Αλλα τι λεω,εδω ο Vasgti πηγε κι ακουμπησε 13 εκ δραχμες για ενα γκολφ,στη μπλουζα θα κολλησουμε;Πόσα Αλέκο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Γι'αυτό μας τα έχει πρήξει με το κουτί . Δεν πήρε αυτοκίνητο κύριοι , πήρε Golf. Tι να πεις με λίγα παραπάνω έπαιρνε το S3 ή μια Brera.Aλλά όπως είπε και ο Αλβέρτος
''Δυο πράγματα ειναι άπειρα, το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το Σύμπαν''.
-
Νταξ γουστο του καθενος να δινει οσα θελει για ο,τι νομιζει.Αυτονοητο ειναι,αρκει να εχει υποψην του μια φραση 'Μην κρινεις ινα μην κριθεις..'
-
Άσε να τον πειράξουμε λίγο.
Εννοείται ο καθένας σκορπάει όπως θέλει τα λεφτά του.Προσωπικά θα πήγαινα σε ένα S3 που είναι πιο όμορφο και πιο γρήγορο ή σε μία θεά Brera. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
4καρμπυρατερ ,πισοκουνα με μπλοκε ,βαρυ τιμονι και αργο.
πρεπει να το σκεφτεις σοβαρα πριν πατησεις πανω στην στροφη,ακομα και σε ευθεια.
αυτο ειναι σχολειο οδηγησης και οχι τα σαξοραλα και οι μαλακιες των γερμανων .
οποιος το εχει οδηγησει καταλαβαινει.Καλα χαλαρωσε, αλλες εποχες τοτε...
Η Alfa ηταν στα πολυ πανω της, αλλα δεν ηταν μονη.
Υπηρχαν και οι 2002tii, και λιγο αργοτερα τα escort RS mkI και mkII
που εκαναν τα ιδια πραγματα, και χρειαζοντουσαν πραγματικους
οδηγους με αρκετα κοτσια για να πανε γρηγορα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
και οχι τα σαξοραλα και οι μαλακιες των γερμανων .
οποιος το εχει οδηγησει καταλαβαινει.και ενώ μέχρι πριν τα έλεγες μια χαρά ,τώρα φαίνεται η προκαταληψη σου...
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Τα χω αλλαξει ηδη.. Νταξ εμενα μ αρεσει πολυ,σε αλλους μπορει να μην αρεσει και να μην εδιναν ουτε 50 ευρω.. Αλλα τι λεω,εδω ο Vasgti πηγε κι ακουμπησε 13 εκ δραχμες για ενα γκολφ,στη μπλουζα θα κολλησουμε;
Πόσα Αλέκο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Γι'αυτό μας τα έχει πρήξει με το κουτί . Δεν πήρε αυτοκίνητο κύριοι , πήρε Golf. Tι να πεις με λίγα παραπάνω έπαιρνε το S3 ή μια Brera.Aλλά όπως είπε και ο Αλβέρτος
''Δυο πράγματα ειναι άπειρα, το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το Σύμπαν''.
Ποιος 'σας τα έχει πρήξει' αγαπητέ spy1551; Που με είδες να μιλάω όλη την ώρα για το αυτοκίνητό μου (για την ακρίβεια ένα από τα αυτοκίνητά μου); Μήπως οι άλλοι ασχολούνται (ασχολείστε) με αυτό και εγώ απλώς ανταπαντώ στις μπηχτές που γράφονται;
Προσωπικά το αυτοκίνητο το αγοράζω για μένα και αδιαφορώ πλήρως τι λένε οι γύρω. Γι' αυτό ακόμα και αν διαβάσεις όλες τις δημοσιεύσεις μου δεν θα δεις πουθενά να γράφω ότι έχω σουπερ ντούπερ αυτοκίνητο. Γιατί το πήρα για μένα και να ευχαριστεί εμένα. Αν εσύ γράφεις όλη την ώρα για το δικό σου αυτοκίνητο (και καλά κάνεις καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου που έχεις καινούριο αυτοκίνητο) μην νομίζεις πως και όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι ενεργούν με τον ίδιο τρόπο.
Επίσης το S3 που λες, κόστιζε (με τον εξοπλισμό που το ήθελα) 10κ παραπάνω, χωρίς τους χώρους του Golf (και χωρίς πίσω πατάκια - ο Qsis ξέρει τι εννοώ ) και χωρίς DSG. Όσο για την Brera είπαμε, γρήγορο 'αλήτικο' gti με όλη τη σημασία της λέξης έψαχνα. Όχι το αμάξι του φιγουράκια 50-60αρη.
Όσο για το τελευταίο που γράφεις, έτσι είναι. Είμαι εντελώς χαζός που αγόρασα gti... Απεναντίας είναι πολλοί οι 'έξυπνοι' που αγοράζουν Brera...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
4καρμπυρατερ ,πισοκουνα με μπλοκε ,βαρυ τιμονι και αργο.
πρεπει να το σκεφτεις σοβαρα πριν πατησεις πανω στην στροφη,ακομα και σε ευθεια.
αυτο ειναι σχολειο οδηγησης και οχι τα σαξοραλα και οι μαλακιες των γερμανων .
οποιος το εχει οδηγησει καταλαβαινει.μαζί σου κι εγώ...αλλά ποιος μας ακούει.
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
4καρμπυρατερ ,πισοκουνα με μπλοκε ,βαρυ τιμονι και αργο.
πρεπει να το σκεφτεις σοβαρα πριν πατησεις πανω στην στροφη,ακομα και σε ευθεια.
αυτο ειναι σχολειο οδηγησης και οχι τα σαξοραλα και οι μαλακιες των γερμανων .
οποιος το εχει οδηγησει καταλαβαινει.μαζί σου κι εγώ...αλλά ποιος μας ακούει.
το βασικο προβλημα ειναι οτι κανενας δε το φτιαχνει...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Δε τίθεται θέμα σύγκρισης.Είναι σα να συγκρίνεις τη Γεωργία Βασιλειάδου με τη Μόνικα Μπελούτσι.Γκολφ αγοράζει ο οποιοσδήποτε και με 20.000Ε.Σε σχέση με τη βασική έκδοση της Brera το GTi είναι πιο γρήγορο αλλά και πάλι μόνο στις ευθείες γιατί τις αναρτήσεις και το στρίψιμο της Brera δε το έχει.Και δε νομίζω τα 185 άλογα και τα 225 τελική να είναι και λίγα για τους Ελληνικούς δρόμους.Αν θες επιδόσεις υπάρχει και ο 3.2 με 260 άλογα και 250 τελική ......αρκεί να τα έχεις με καμιά κόρη βενζινά.
-
Με 50-60 χιλιάρικα, αν κάποιος αγοράσει Brera 3.2 για τις επιδόσεις, είναι απλά εκτός πραγματικότητας..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Με 50-60 χιλιάρικα, αν κάποιος αγοράσει Brera 3.2 για τις επιδόσεις, είναι απλά εκτός πραγματικότητας..Ή απλα alfista
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Με 50-60 χιλιάρικα, αν κάποιος αγοράσει Brera 3.2 για τις επιδόσεις, είναι απλά εκτός πραγματικότητας..
Ή απλα alfista
Στα λόγια μου έρχεσαι.
-
Θα παω τη δευτερα στη λαμδα να παρω προσφορα για την μπρερα μιας και ειναι η μια απο τις δυο επιλογες,οχι για μενα,για τον φουκαριαρη τον αδερφο μου.. Και δεν ειναι αλφιστα.Σημαινει οτι ειναι εκτος πραγματικοτητας;;;; Η οτι ειναι 50-60 χρονων που θελει να δειχνεται συμφωνα με την (οπως παντα) ανεκδιηγητη λογικη (την ποια;) του Vasgti..;;;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Θα παω τη δευτερα στη λαμδα να παρω προσφορα για την μπρερα μιας και ειναι η μια απο τις δυο επιλογες,οχι για μενα,για τον φουκαριαρη τον αδερφο μου.. Και δεν ειναι αλφιστα.Σημαινει οτι ειναι εκτος πραγματικοτητας;;;; Η οτι ειναι 50-60 χρονων που θελει να δειχνεται συμφωνα με την (οπως παντα) ανεκδιηγητη λογικη (την ποια;) του Vasgti..;;;Eιναι γελειο το θεμα
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Με 50-60 χιλιάρικα, αν κάποιος αγοράσει Brera 3.2 για τις επιδόσεις, είναι απλά εκτός πραγματικότητας..
Ή απλα alfista
Στα λόγια μου έρχεσαι.
Μπορεί απλά να του αρέσει το συγκεκριμένο πακέτο
-
Ο χρήστης ANDREAS_ έγραψε:
Μπορεί απλά να του αρέσει το συγκεκριμένο πακέτοΩ μα τι λες Αυτα ειναι κινεζικα.
Εδω μεσα απαγορευεται η αγορα Brera δια ροπαλου.... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μπορεί απλά να του αρέσει το συγκεκριμένο πακέτο
Ω μα τι λες Αυτα ειναι κινεζικα.
Εδω μεσα απαγορευεται η αγορα Brera δια ροπαλου....Εντάξει ας μη κρίνουμε από το forum γιατί είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο δήγμα καταναλωτών (μεγάλη γνώση για την αγορά, σαφείς προτιμήσεις, ιεράρχησή των αναγκών και ορθολογική σκέψη όταν κρίνουν κάποιο μοντέλο) όμως στη πράξη οι καταναλωτές κρίνουν διαφορετικά. Μου θυμίζει το συγκριτικό της Brera στο TG, όλοι τη κατακρίνανε με ορθολογικά κριτήρια αλλά στο τέλος καταλήξανε ότι τους άρεσε. Εν τέλη αυτό είναι λογικό γιατί οι άνθρωποι αποφασίζουμε σε μεγάλο βαθμό με βάση το συναίσθημα.
-
Ο χρήστης ANDREAS_ έγραψε:
Μου θυμίζει το συγκριτικό της Brera στο TG, όλοι τη κατακρίνανε με ορθολογικά κριτήρια αλλά στο τέλος καταλήξανε ότι τους άρεσε. Εν τέλη αυτό είναι λογικό γιατί οι άνθρωποι αποφασίζουμε σε μεγάλο βαθμό με βάση το συναίσθημα.Η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο εφτασε να χαρακτηριζεται στα ορθολογικα κριτηρια για τα πανηγυρια. Περιφερθηκε απο δω και κει να συγκρινεται με Γκολφωειδη, εφτασε ενα Grand Tourer να κατηγορειται γιατι δεν γεννηθηκε GTI. Εχουμε διαβασει πραματα και θαυματα. Τα 260 αλογα εγιναν λιιιιγα. Το αμαξι δε στριβει λεει γιατι γερνει. Και ποσα αλλα να πρωτοθυμηθω....
Αααα ειναι και ασχημη -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μου θυμίζει το συγκριτικό της Brera στο TG, όλοι τη κατακρίνανε με ορθολογικά κριτήρια αλλά στο τέλος καταλήξανε ότι τους άρεσε. Εν τέλη αυτό είναι λογικό γιατί οι άνθρωποι αποφασίζουμε σε μεγάλο βαθμό με βάση το συναίσθημα.
Η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο εφτασε να χαρακτηριζεται στα ορθολογικα κριτηρια για τα πανηγυρια. Περιφερθηκε απο δω και κει να συγκρινεται με Γκολφωειδη, εφτασε ενα Grand Tourer να κατηγορειται γιατι δεν γεννηθηκε GTI. Εχουμε διαβασει πραματα και θαυματα. Τα 260 αλογα εγιναν λιιιιγα. Το αμαξι δε στριβει λεει γιατι γερνει. Και ποσα αλλα να πρωτοθυμηθω....
Αααα ειναι και ασχημηΜη ξεχνάμε όμως πως δεν φταίνε οι καταναλωτές-κριτές για αυτό αλλά η FIAT η οποία δεν την πλάσαρε σωστά, η Brera (όπως κατέληξε να βγει από τις γραμμές παραγωγής, ανεξάρτητα του σκοπού για τον οποίο σχεδιάστηκε), θα έπρεπε να πλασάρεται ως GT με μια φιλοσοφία προώθησής παραπλήσιας της Lancia Delta, όσο για την Alfa GT, θα μπορούσε να γίνει λίγο πιο 'ειδική' στα ίδια τιμολογιακά πλαίσια. Βέβαια τους προφήτες εύκολα τους κάνουμε, αλλά πιστεύω πως αυτά τα σημάδια φαίνονταν από την αρχή.
-
Πάντως το αγγλικό Evo τοποθέτησε την Brera πιο ψηλά από το Scirocco. Ακόμα και το 500 Abarth είναι μια θέση πάνω. Δεν ήταν βέβαια απευθείας σύγκριση αλλά γενική αξιολόγηση της εμπειρίας που αποκόμιζες από κάθε αυτοκίνητο. Πχ το Impreza STi ήταν τελευταίο στη συγκεκριμένη κατάταξη και πρώτο το Renault Megane 26 cup.
Από την άλλη αν όντως επίκειται υπερτροφοδοτούμενη έκδοση της Brera στα 1.800 κυβικά είναι τραγικό σφάλμα η αγορά μιας 2,2 τώρα.
Σχετικό-άσχετο: είδα στο νέο Evo το Golf VI. Αφού σε φτιάχνει το κείμενο για την τεχνολογία του αυτοκινήτου, το μαγικό DSG, τον TSI, τα 7,5' για 0-100 (λόγω DSG βεβαίως βεβαίως), το φοβερά αποτελεσματικό στήσιμο, τον all around χαρακτήρα του αυτοκινήτου κλπ κλπ μετά αναπόφευκτα βλέπεις τις φωτογραφίες...
Τελικά είναι γεγονός αυτό για τα Golf. Κάθε προηγούμενη σειρά είναι ομορφότερη. Το VI είναι σαν καρικατούρα του V. Και πέραν όλων των άλλων το ωραιότερο σημείο του V που ήταν το πίσω μέρος το έκαναν κάτι σε Golf Plus...
Αν στα μηχανικά μέρη του VI έβαζαν το περιτύλιγμα του νέου Megane Coupe θα το αγόραζα κι ας με αφόριζε ο Πάπας...
ΑLFA ROMEO FORUM