Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 666
    • Best 0
    • Groups 0

    scotsezos

    @scotsezos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    666
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens

    scotsezos Unfollow Follow

    Latest posts made by scotsezos

    • RE: Επιστροφή Schumacher

      δεν χρειάζεται να τη δοκιμάσει θα την βάλουν κατευθείαν στη γραμμή της εκκίνησης

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: Επιστροφή Schumacher

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

      Προς Niko147

      Ορισμός του team player:

      Ούτε έχετε καταλάβει τι έγραψε ο Παπαδόπουλος. Δεν μου κάνει εντύπωση...

      Έλεος ρε συ...τουλάχιστον θα μπορούσες (πέρα από τα ειρωνικά σου σχόλια που πραγματικά δε καταλαβαίνω γιατί τέτοιο ύφος) να έγραφες τα επιχειρήματά σου ωραία και καλά γιατί πιστεύεις ότι ΔΕΝ είναι (και από το παραπάνω προκύπτει ότι κατά τη γνώμη σου δεν ήταν ΠΟΤΕ) team player ο Schumi, κάτι που σε ομάδες όπως στη F1 αν δεν είσαι team player και αν δεν υποστηρίζεις και βοηθάς την ομάδα σου...είσαι τελειωμένος.

      Ο Schumacher θα μπορούσε (επαναλαμβάνω) να τα είχε γράψει όλα και να καθόταν στο σπιτάκι του πίνοντας καφέ μπροστά στη λίμνη Κόμο. Αλλά αφενός γουστάρει αυτό που έκανε (ή κάνει) και αγαπάει την ομάδα του τόσο πολύ που θέλει να μπει πάλι μέσα σε μονοθέσιο και να βγει στη πίστα.

      Τα λεφτά δεν είναι πάντα το παν...

      γιατί αναλώνεστε σε συζητήσεις περί team player? σημασία έχει να κερδίζεις πρωταθλήματα και να έρχονται λεφτά στην ομάδα. τί μας νοιάζει εμάς αν ο Σουμάχερ ήταν ομαδικός. γουστάραμε που τον βλέπαμε (και που θα τον ξαναδούμε) και αυτό αρκεί.

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: Επιστροφή Schumacher

      οεο! εγώ σήμερα το διάβασα! α ρε μεγάλε και τελευταίος να βγείς θα γουστάρουμε!

      μήνυμα προς μακλάρεν: διώξτε τον κοβαλάινεν για όσο καιρό θα τρέχει ο Σουμάχερ και φέρτε τον άλλον φιλανδό με το όνομα Χάκινεν!

      θέλω να δω κόντρα Σουμάχερ - Αλόνσο απο τα παλιά!

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2009

      Ο χρήστης tractioner έγραψε:

      ελπίζω η φυσική κατάσταση του Φελίπε να παίξει το ρόλο της στην γρήγορη ανάρρωσή του.

      κι ο Κιούμπικα πέρυσι είχε εκείνο το τρομακτικό ατύχημα στον Καναδά αλλά βγήκε αγρατζούνιστος. τύχη...τί άλλο να πω.

      ίσως ήρθε η ώρα να σκεφτούν τί θα κάνουν με τα κράνη και τη γενικότερη ασφάλεια.

      Κατ αρχην το περσινο ατυχημα του Κουμπιτσα δεν εχει καμια απωλυτως σχεση με του Μασσα.
      http://www.youtube.com/watch?v=WPeRJbfX_R4&feature=related
      Ο κουμπιτσα μπορεις να σβουριξε τουμπαρισε κ τα σχετικα αλλα εχασε πολυ μερος απο την κινητικη του ενεργεια πριν σταματησει το μονοθεσιο!
      Ειναι αλλο πραγμα να δεχτεις πολλα στιγμιαια g σε διαφορους αξονες πανω στο σωμα σου κ αλλο να το δεχτεις μια κ καλη κατα τον διαμηκη αξονα τις κινησης.
      Βεβαια απο ολα οσα ειδαμε το ελατηριο ηταν καθαρα υπευθημο για την κατασταση του Μασσα,διοτι κ τα λαστιχα στο τελος καναν πολυ καλη δουλεια για την αποσβεση της συγκρουσης.
      Σε παρομιο ατυχημα ο ms εσπασε κνημη περονη κ ουτε λογος για διασηση κ χωρις hans.
      Τελος το θεμα ασφαλειας ειδικα στην Φ1 αγκιζει το τελειο αν κ η εξελιξη σε αυτον κ αλλους τομεις δεν σταματα, παρολα αυτα δεν ερχετε κ καθημερινα ενα ελατηριο στο κρανoς του καθε πιλοτου κ ειναι κατι πολυ σπανιο στο να συμβει κ κατ επεκταση να προβλεφθει!

      και τα δύο ατυχήματα ήταν σφοδρότατα και πάρα πολύ επικίνδυνα, σε σημείο που και οι δύο οδηγοί θα μπορούσαν κάλλιστα να χάσουν τη ζωή τους.

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2009

      η αξονική τομογραφία δεν έδειξε βλάβη στον εγκέφαλο. ευτυχώς!

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2009

      ελπίζω η φυσική κατάσταση του Φελίπε να παίξει το ρόλο της στην γρήγορη ανάρρωσή του.

      κι ο Κιούμπικα πέρυσι είχε εκείνο το τρομακτικό ατύχημα στον Καναδά αλλά βγήκε αγρατζούνιστος. τύχη...τί άλλο να πω.

      ίσως ήρθε η ώρα να σκεφτούν τί θα κάνουν με τα κράνη και τη γενικότερη ασφάλεια.

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2009

      τι να πω ρε γαμώτο...απο ολόκληρη πίστα, ολόκληρο αυτοκίνητο...πήγε κι έπεσε πάνω στο κράνος! έλεος!

      εντομεταξύ περιμένει και παιδί. είναι 5 μηνών έγκυος η γυναίκα του.

      ελπίζω να πάνε όλα καλά και να τον ξαναδούμε στις πίστες. (αν και πολύ αμφιβάλω αν θα τον αφήσει η γυναίκα του να ξανατρέξει).

      περαστικά περαστικά περαστικάααα

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: Επίσημο thread: GP Ισπανίας-Montmelo 2009 (5th Round)

      επιτέλους 4 θέση...μπας και γίνει κανένα τρελό σκηνικό και ανέβουμε στο βάθρο.

      ο παγωτάκιας πήρε φοβερή απόφαση!

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: 2009 FORMULA 1™ Gulf Air Bahrain Grand Prix (4th Round)

      Ο χρήστης madox έγραψε:

      Οσον αφορα το παγωτο που εφαγε ο Ραικκονεν,τι το κακο εκανε και ολοι μιλανε γι αυτο το θεμα???Απαγορευεται να φαει παγωτο η οτιδηποτε αλλο???Το οτι ενω βρισκονταν υπο συζητηση για τον αν θα συνεχιστει ο αγωνας βγηκε και αρχισε να τρωει παγωτο νομιζω ξεκαθαριστηκε πως το μονοθεσιο ειχε προβλημα και οχι οτι ο ιδιος αποφασισε να μην τρεξει επιλεγοντας να φαει κατι δροσιστικο.

      ουτε και εγω καταλαβα απο την στιγμη που ηταν εκτος αγωνα.Τι επρεπε δηλαδη να φορεσει σμοκιν και να τρωει χαβιαρι;

      αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • RE: 2009 FORMULA 1™ Gulf Air Bahrain Grand Prix (4th Round)

      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
      Jarno δεν τρέχει τίποτα.Δεν παρεξηγούμαι.
      Αυτή είναι μια ενδεικτική ματιά στους προϋπολογισμούς των ομάδων.
      2008
      Toyota: $445.6m
      McLaren: $433.3m
      Ferrari: $414.9m
      Honda: $398.1m
      Renault: $393.8m
      BMW Sauber: $366.8m
      Red Bull Racing: $164.7m
      Williams: $160.6m
      Toro Rosso: $128.2m
      Force India: $121.85m
      Super Aguri: $45.6m

      2006
      McLaren: $400m
      Toyota: $393m
      Honda: $382m
      BMW: $378m
      Ferrari: $329m
      Renault: $300m
      Red Bull: $201m
      Williams: $134m
      Super Aguri: $95m
      Midland: $75m
      Toro Rosso: $66m

      2003
      $443,800,000 Ferrari
      $353,300,000 Williams
      $304,600,000 McLaren
      $290,400,000 Toyota
      $225,100,000 BAR
      $206,800,000 Renault
      $119,500,000 Sauber
      $ 79,200,000 Jordan
      $ 78,800,000 Jaguar
      $ 39,600,000 Minardi

      απο πού πήρες τα οικονομικά στοιχεία?

      αν μπορείς βάλε το source.

      posted in Formula 1
      S
      scotsezos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr