-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Στη Βαρκελώνη διαισθάνομαι ότι θα γελάσει κοσμάκης με τη Ferrari αφού το KERS θα έχει μικρή θετική επίδραση εκτός αν έχουν ετοιμάσει οι τεχνικοί κάποια σοβαρή αλλαγή.
... οι ίδιοι πάντως κρατούν μικρό καλάθι ( ή προδικάζουν αποτελέσματα ? )
Μην περιμένετε και πολλά στην Βαρκελώνη ...
...μετά έρχεται το Μονακό που μπορούν να συμβούν τα μύρια όσα ( άσχετα με το μονοθέσιο )
Αρα από Ιούνη ....
υγ ... εάν δεν προλαβαίνουν την Βαρκελώνη , δεν μπορώ να καταλάβω κάποιο λόγω βιασύνης. Ας κάνουν ότι κάνουν από Τουρκία ...
-
Αν δεν αλλάξουν κάτι σημαντικό στο μονοθέσιο (κανά διαχύτη πχ) τότε προβλέπω ακόμα μεγαλύτερο γέλιο στο Monaco. Γενικά όπως έχουν έρθει τα πράγματα η φετινή Ferrari είναι βγαλμένη από κάτι θεϊκές χρονιές πχ '91-'92-'93. Ακόμα και το '94-'95 λίγο πριν έρθει ο Σούμης ήταν μέσα στις πρώτες θέσεις (άσχετα αν εγκατέλειπε συνέχεια).
Βαρκελώνη άμα θέτε το λέω από τώρα καθαρό 1-2 η Brawn. Τέλος πάντων ο κοκκινοτρίχης είναι #1 φαβορί. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Jarno δεν τρέχει τίποτα.Δεν παρεξηγούμαι.
Αυτή είναι μια ενδεικτική ματιά στους προϋπολογισμούς των ομάδων.
2008
Toyota: $445.6m
McLaren: $433.3m
Ferrari: $414.9m
Honda: $398.1m
Renault: $393.8m
BMW Sauber: $366.8m
Red Bull Racing: $164.7m
Williams: $160.6m
Toro Rosso: $128.2m
Force India: $121.85m
Super Aguri: $45.6m2006
McLaren: $400m
Toyota: $393m
Honda: $382m
BMW: $378m
Ferrari: $329m
Renault: $300m
Red Bull: $201m
Williams: $134m
Super Aguri: $95m
Midland: $75m
Toro Rosso: $66m2003
$443,800,000 Ferrari
$353,300,000 Williams
$304,600,000 McLaren
$290,400,000 Toyota
$225,100,000 BAR
$206,800,000 Renault
$119,500,000 Sauber
$ 79,200,000 Jordan
$ 78,800,000 Jaguar
$ 39,600,000 Minardiαπο πού πήρες τα οικονομικά στοιχεία?
αν μπορείς βάλε το source.
-
ο κοκκινοτρίχης ειπε ομως οτι οι ταυροι υπερέχουν σε ταχύτητα τωρα
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Οσον αφορα το παγωτο που εφαγε ο Ραικκονεν,τι το κακο εκανε και ολοι μιλανε γι αυτο το θεμα???Απαγορευεται να φαει παγωτο η οτιδηποτε αλλο???Το οτι ενω βρισκονταν υπο συζητηση για τον αν θα συνεχιστει ο αγωνας βγηκε και αρχισε να τρωει παγωτο νομιζω ξεκαθαριστηκε πως το μονοθεσιο ειχε προβλημα και οχι οτι ο ιδιος αποφασισε να μην τρεξει επιλεγοντας να φαει κατι δροσιστικο.ουτε και εγω καταλαβα απο την στιγμη που ηταν εκτος αγωνα.Τι επρεπε δηλαδη να φορεσει σμοκιν και να τρωει χαβιαρι;
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Οσον αφορα το παγωτο που εφαγε ο Ραικκονεν,τι το κακο εκανε και ολοι μιλανε γι αυτο το θεμα???Απαγορευεται να φαει παγωτο η οτιδηποτε αλλο???Το οτι ενω βρισκονταν υπο συζητηση για τον αν θα συνεχιστει ο αγωνας βγηκε και αρχισε να τρωει παγωτο νομιζω ξεκαθαριστηκε πως το μονοθεσιο ειχε προβλημα και οχι οτι ο ιδιος αποφασισε να μην τρεξει επιλεγοντας να φαει κατι δροσιστικο.
ουτε και εγω καταλαβα απο την στιγμη που ηταν εκτος αγωνα.Τι επρεπε δηλαδη να φορεσει σμοκιν και να τρωει χαβιαρι;
αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
-
μα εγω δεν το λεω για να μειωσω τον Κιμι...
ισα ισα τον υποστηριζα και επι Μακλαρεν και τον παω με τα χιλια!!!!
απλα αναφερω το στυλακι του...
απο εκει και περα ηδη νομιζω οτι θα επρεπε να ηταν πρωταθλητης πριν απο το 2007....τον θεωρω ακομα δε αν εχει ορεξη τον απολυτα πιο γρηγορο στην Φ1.
και μιλαω ειλικρινα. -
Ο χρήστης madox έγραψε:
ενω βρισκονταν υπο συζητηση για τον αν θα συνεχιστει ο αγωνας βγηκε και αρχισε να τρωει παγωτο νομιζω ξεκαθαριστηκε πως το μονοθεσιο ειχε προβλημα και οχι οτι ο ιδιος αποφασισε να μην τρεξει επιλεγοντας να φαει κατι δροσιστικο.
ουτε και εγω καταλαβα απο την στιγμη που ηταν εκτος αγωνα.Τι επρεπε δηλαδη να φορεσει σμοκιν και να τρωει χαβιαρι;
Τελικά είχε μηχανικό πρόβλημα ή όχι; Ξανακοίταξα τις δηλώσεις τους αλλά δεν αναφέρουν τίποτα. Επίσης δεν ξέρω αν υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας επιτρέπεται να δουλέψουν πάνω στο μονοθέσιο οι μηχανικοί. Συν τοις άλλοις, ο αγώνας του Kimi είχε χαντακωθεί κυρίως από το λάθος με τα λάστιχα.
ΌΜΩΣ: κάτι που οφείλει να χαρακτηρίζει έναν πολύ καλό αθλητή -πόσο μάλλον και πρωταθλητή- είναι να δίνει πάντα το 110%, να προσπαθεί σε κάθε ευκαιρία για το καλύτερο (όχι να μην έχει στρατηγική και πηγαίνει δίχως αύριο σε στυλ Montoya ).
Την ώρα που οι υπόλοιποι οδηγοί κάθονταν κάτω από τη βροχή υπομονετικά περιμένοντας αν θα τρέξουν ή όχι, ο Räikkönen ήταν σαν να έλεγε 'Δε μαμιούνται, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω'. Καταλαβαίνω όταν έχει αυτή τη νοοτροπία για τις υπόλοιπες, περιφερειακές, μη αγωνιστικές υποχρεώσεις (PR, aka PapaRies κλπ) -και εν μέρει αυτό είναι κομμάτι της 'γοητείας' του- αλλά τουλάχιστον σε ότι αφορά την οδήγηση απαιτώ να βάζει τον κώλο του κάτω και να φτύνει αίμα για να πετύχει το καλύτερο (και η Scooteria θα έπρεπε να το απαιτεί, με τα λεφτά που του δίνει).Η περσινή χρονιά στην Ferrari ήταν η προσωποποίηση της ιστορίας 'ο ένας που μπορεί αλλά δεν θέλει και ο άλλος που δεν μπορεί αλλά θέλει'. Ο Massaκος, καλό και τίμιο παιδί, άλλες φορές (όταν του κάτσουν όλα σωστά) πετάει και άλλες πνίγεται σε μια κουταλιά νερό. Όμως όλη τη χρονιά ξεσκίστηκε στη προσπάθεια. Ο Kimi μπορεί να το ισχυριστεί αυτό; Έδωσε ό,τι μπορούσε;
Εκείνη τη βροχερή Κυριακή στη Μαλαισία ήταν η συμπύκνωση αυτής της κατάστασης σε 2 εικόνες...
-
Τα ειπες ολα Zorz.Συμφωνω!!Θα ηταν πολυ καλυτερο για την εικονα του Κιμι να φορουσε την αγωνιστικη του φορμα και να καθοταν στο pit wall.Τα παγωτα εκει θα ηταν..δεν θα του τα τρωγε κανεις!!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
ενω βρισκονταν υπο συζητηση για τον αν θα συνεχιστει ο αγωνας βγηκε και αρχισε να τρωει παγωτο νομιζω ξεκαθαριστηκε πως το μονοθεσιο ειχε προβλημα και οχι οτι ο ιδιος αποφασισε να μην τρεξει επιλεγοντας να φαει κατι δροσιστικο.
ουτε και εγω καταλαβα απο την στιγμη που ηταν εκτος αγωνα.Τι επρεπε δηλαδη να φορεσει σμοκιν και να τρωει χαβιαρι;
Τελικά είχε μηχανικό πρόβλημα ή όχι; Ξανακοίταξα τις δηλώσεις τους αλλά δεν αναφέρουν τίποτα. Επίσης δεν ξέρω αν υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας επιτρέπεται να δουλέψουν πάνω στο μονοθέσιο οι μηχανικοί. Συν τοις άλλοις, ο αγώνας του Kimi είχε χαντακωθεί κυρίως από το λάθος με τα λάστιχα.
ΌΜΩΣ: κάτι που οφείλει να χαρακτηρίζει έναν πολύ καλό αθλητή -πόσο μάλλον και πρωταθλητή- είναι να δίνει πάντα το 110%, να προσπαθεί σε κάθε ευκαιρία για το καλύτερο (όχι να μην έχει στρατηγική και πηγαίνει δίχως αύριο σε στυλ Montoya ).
Την ώρα που οι υπόλοιποι οδηγοί κάθονταν κάτω από τη βροχή υπομονετικά περιμένοντας αν θα τρέξουν ή όχι, ο Räikkönen ήταν σαν να έλεγε 'Δε μαμιούνται, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω'. Καταλαβαίνω όταν έχει αυτή τη νοοτροπία για τις υπόλοιπες, περιφερειακές, μη αγωνιστικές υποχρεώσεις (PR, aka PapaRies κλπ) -και εν μέρει αυτό είναι κομμάτι της 'γοητείας' του- αλλά τουλάχιστον σε ότι αφορά την οδήγηση απαιτώ να βάζει τον κώλο του κάτω και να φτύνει αίμα για να πετύχει το καλύτερο (και η Scooteria θα έπρεπε να το απαιτεί, με τα λεφτά που του δίνει).Η περσινή χρονιά στην Ferrari ήταν η προσωποποίηση της ιστορίας 'ο ένας που μπορεί αλλά δεν θέλει και ο άλλος που δεν μπορεί αλλά θέλει'. Ο Massaκος, καλό και τίμιο παιδί, άλλες φορές (όταν του κάτσουν όλα σωστά) πετάει και άλλες πνίγεται σε μια κουταλιά νερό. Όμως όλη τη χρονιά ξεσκίστηκε στη προσπάθεια. Ο Kimi μπορεί να το ισχυριστεί αυτό; Έδωσε ό,τι μπορούσε;
Εκείνη τη βροχερή Κυριακή στη Μαλαισία ήταν η συμπύκνωση αυτής της κατάστασης σε 2 εικόνες...
Εισαι καμματι υπερβολικος γιατι το αυτοκινητο του ηταν ηδη στο γκαραζ και οχι στην πιστα οπως των υπολοιπων.
Δεν εχω καταλαβει ακομα τι ζητανε οι φιλοι(οχι οι τηλεθεατες του σωρου) της F1.Αποστειρωμενο επαγγελματισμο ή επιστροφη σε ποιο οικειες καταστασεις-οπως παλιοτερα.Ο ΚΡ εχει μια δοση απο την στοφα των παλιοτερων πρωταθλητων με μια δοση επαγγελματισμου του σημερα,γιαυτο και ειναι τοσο αγαπητος ή μισητος. -
Απολύτως κανένα πρόβλημα με τις σαμπάνιες, τα μεθύσια στα κότερα και τα παγωτά-ξυλάκι.
Το πρόβλημά μου εμένα πάντα είναι η ίδια του απόδοση, αυτό το υπερβολικό hype που τον περιέβαλε λανσάροντάς μας το 'iceman' (ούτε κατά διάννοια στις μονομαχίες) και όλο αυτό το συνάφι δημοσιογράφων κι οπαδών που προσπαθούσαν να με πείσουν ότι αυτό που έβλεπα στην ίδια την οδήγησή του ήταν λάθος. -
Eκεινο που ειπε ο Τσακιρογλου στην εκπομπη πως επρεπε να φαει κατι δροστιστικο για να ριξει την θερμοκρασια του σωματος του για να μην παθει πνευμονια παιζει να ισχυει η μπουρδες ελεγε???
-
Ας έπινε νεράκι, για μαλ@κιες του Τσακιρογλου μου φαινεται
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Απολύτως κανένα πρόβλημα με τις σαμπάνιες, τα μεθύσια στα κότερα και τα παγωτά-ξυλάκι.
Το πρόβλημά μου εμένα πάντα είναι η ίδια του απόδοση, αυτό το υπερβολικό hype που τον περιέβαλε λανσάροντάς μας το 'iceman' (ούτε κατά διάννοια στις μονομαχίες) και όλο αυτό το συνάφι δημοσιογράφων κι οπαδών που προσπαθούσαν να με πείσουν ότι αυτό που έβλεπα στην ίδια την οδήγησή του ήταν λάθος. -
Ε τι σόι Iceman θα ήταν αν δεν έγλυφε παγωτά ξυλάκια;
-
Αυτά ήταν εμπνεύσεις του Dennis και της ομάδας του όταν ήθελαν να προωθήσουν το τότε τους πουλέν. Λέγε λέγε, έμεινε ο τίτλος.
-
Απο την αναλυση αγωνα του Adam Cooper στο autosport.com μια περιγραφη του προσπερασματος που εκρινε τον αγωνα απο τον JB:
There was good reason for the urgency. A fascinating aspect of KERS is that if you use it off the start line and then for defence purposes later round the first lap, you will have nothing left for the regular blast out of the last corner. In other words, the end of the first lap is your most vulnerable time at that point on the circuit. You can't have another push until you cross the start/finish line, where you can use up some of your lap two boost. That's exactly what happened to Lewis and Jenson was savvy enough to be prepared to take advantage.
*'In a way I had to overtake him on the first lap because the KERS cars use it off the line. They have a little bit in reserve, about 3s, which he used on the back straight when I tried to pass him. And then I knew that he didn't have any more left. We got to the last corner, he ran wide , I got up the inside, was alongside him. But I knew as soon as I got to the line he had a new KERS [allowance], so he hit the button.
'He pulled past me so I pulled in behind and followed him down to Turn 1. Amazing speed that thing's got, when it's got KERS! The front of my car was lifting off the ground... Then I pulled to the inside and did him into Turn 1. A great move (αυτη η Βρετανικη μετριοφροσυνη φοβερη τελικα), and making it stick was very important to me. It meant that I could chase down the Toyotas and I had a clear track. If I was stuck behind him, we would have struggled with temperatures.'*
Επισης ενδιαφερον στο αρθρο ειναι οτι το ρυθμιζομενο flap στα μεν Brawn δεν πολυλειτουργουσε στον αγωνα (μαλλον τα ανταλλακτικα που εχουν δεν ειναι πολλα γιατι ο JB μιλαει ανοιχτα για 'κουρασμενο' μονοθεσιο) και η Red Bull δεν εχει καθολου!! Οποτε οι κρισεις σχετικα με το αν οι νεοι κανονισμοι βοηθουν στα προσπερασματα ειναι προωρες/σχετικες.
2009 FORMULA 1™ Gulf Air Bahrain Grand Prix (4th Round)