Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 98
    • Best 0
    • Groups 0

    andreas_

    @andreas_

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    98
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andreas_ Unfollow Follow

    Latest posts made by andreas_

    • RE: Διαφορα Νεα - Μαρτς 2011

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

      Αν σε κάποια πίστα χρησιμοποιήσουν μεσαία (άσπρα) και σκληρά (ασημί) δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίζουν κατά την κίνηση... Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν πιο διαφοροποιημένα αυτά τα δυο χρώματα.

      Συμφωνώ απόλυτα.

      Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι αυτό.

      Ας χρησιμοποιούσαν ένα πιο ουδέτερο χρώμα, πχ πράσινο.

      Νομίζω πως έχουν δηλώσει ότι σε κάθε πίστα θα υπάρχει 'κενό' μια γόμα ανάμεσα στις επιλογές που θα έχουν οι οδηγοί. Άρα ποτέ δεν θα δούμε στον ίδιο αγώνα άσπρα και ασημί

      ...The F1 rules dictate that there must be a two-compound gap between the two available types of dry-weather tyres at each race, so there is no chance of the silver and white being confused as the hard and medium tyres will never be used at the same race. ...

      Από http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/9429326.stm

      posted in Formula 1
      A
      andreas_
    • RE: Οδήγηση formoula 1

      Youtube Video

      Νομίζω πως το σενάριο είναι ίδιο

      posted in Formula 1
      A
      andreas_
    • RE: Formula 1 και εκδρομες

      Καλησπέρα και από εμένα και εμείς κλείνουμε για Luffield (αλλά μάλλον A) όπως επίσης και για camping καθώς όλα τα registered ξενοδοχεία είναι γεμάτα

      posted in Formula 1
      A
      andreas_
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Μου θυμίζει το συγκριτικό της Brera στο TG, όλοι τη κατακρίνανε με ορθολογικά κριτήρια αλλά στο τέλος καταλήξανε ότι τους άρεσε. Εν τέλη αυτό είναι λογικό γιατί οι άνθρωποι αποφασίζουμε σε μεγάλο βαθμό με βάση το συναίσθημα.

      Η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο εφτασε να χαρακτηριζεται στα ορθολογικα κριτηρια για τα πανηγυρια. Περιφερθηκε απο δω και κει να συγκρινεται με Γκολφωειδη, εφτασε ενα Grand Tourer να κατηγορειται γιατι δεν γεννηθηκε GTI. Εχουμε διαβασει πραματα και θαυματα. Τα 260 αλογα εγιναν λιιιιγα. Το αμαξι δε στριβει λεει γιατι γερνει. Και ποσα αλλα να πρωτοθυμηθω....
      Αααα ειναι και ασχημη

      Μη ξεχνάμε όμως πως δεν φταίνε οι καταναλωτές-κριτές για αυτό αλλά η FIAT η οποία δεν την πλάσαρε σωστά, η Brera (όπως κατέληξε να βγει από τις γραμμές παραγωγής, ανεξάρτητα του σκοπού για τον οποίο σχεδιάστηκε), θα έπρεπε να πλασάρεται ως GT με μια φιλοσοφία προώθησής παραπλήσιας της Lancia Delta, όσο για την Alfa GT, θα μπορούσε να γίνει λίγο πιο 'ειδική' στα ίδια τιμολογιακά πλαίσια. Βέβαια τους προφήτες εύκολα τους κάνουμε, αλλά πιστεύω πως αυτά τα σημάδια φαίνονταν από την αρχή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas_
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Μπορεί απλά να του αρέσει το συγκεκριμένο πακέτο

      Ω μα τι λες Αυτα ειναι κινεζικα.
      Εδω μεσα απαγορευεται η αγορα Brera δια ροπαλου....

      Εντάξει ας μη κρίνουμε από το forum γιατί είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο δήγμα καταναλωτών (μεγάλη γνώση για την αγορά, σαφείς προτιμήσεις, ιεράρχησή των αναγκών και ορθολογική σκέψη όταν κρίνουν κάποιο μοντέλο) όμως στη πράξη οι καταναλωτές κρίνουν διαφορετικά. Μου θυμίζει το συγκριτικό της Brera στο TG, όλοι τη κατακρίνανε με ορθολογικά κριτήρια αλλά στο τέλος καταλήξανε ότι τους άρεσε. Εν τέλη αυτό είναι λογικό γιατί οι άνθρωποι αποφασίζουμε σε μεγάλο βαθμό με βάση το συναίσθημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas_
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης Kid έγραψε:

      Με 50-60 χιλιάρικα, αν κάποιος αγοράσει Brera 3.2 για τις επιδόσεις, είναι απλά εκτός πραγματικότητας..

      Ή απλα alfista

      Στα λόγια μου έρχεσαι.

      Μπορεί απλά να του αρέσει το συγκεκριμένο πακέτο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas_
    • RE: Νεανικές ανησυχίες στα 16.000€

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Δεν είναι ιαπωνικό, δεν είναι VW.... τα Smart δεν του κάνουν? Μόνο που δεν χωράει τρίτος, στα υπόλοιπα μια χαρά τα κόβω. Μικρά με τεράστιους χώρους για 2, ζωηρά, ατμοσφαιρικά (αποφεύγεις το ακριβό που είναι τούρμπο), αυτόματο, στυλάτο, ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, κατανάλωση, φτηνό σήμα κλπ. Και να θέλεις έχει και σε ανοιχτό. Δεν είναι άνετο αλλά και ταξιδάκια μια χαρά πάνε ακόμα κι αν είσαι και 32!
      Το έχει απορρίψει? Αν ναι γιατί?

      Δεν τέθηκε θέμα καν για Smart μιας και δεν του αρέσουν εξ αρχής αλλά και επειδή είναι αποκλειστικά διθέσιο, επίσης νομίζω δεν έχει και τόσο μεγάλο χώρο αποσκευών επιπλέον ειναι αρκετά αδύναμο για οτιδήποτε άλλο.
      Πάντως σχετικά με όσους λένε ότι κατέληξε στο 500, να πω ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο καθώς το χρώμα του χρήματος θα παίξει σημαντικό ρόλο ( έκπτωση- δώρα, αλλά και το πόσο θα πάρουν το Picasso).
      Πάντως επειδή έχω εργαστεί σε αντιπροσωπία αυτοκινήτων, στο τμήμα πωλήσεων, έχω δει αξεσουάρ συνολικού κόστους 9.000€ (όχι δεν είμαι στη Porche ούτε στη Ferrari )
      P.S: Συγνώμη που χάθηκα για λίγο αλλά ξεκίνησε η τελευταία (ελπίζω) μου εξεταστική

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas_
    • RE: Νεανικές ανησυχίες στα 16.000€

      Κατ' αρχάς καλημέρα και ειρήνη μην
      Σχετικά με τα Ιαπωνικά και Γερμανικά πρότυπα: Έχει είδη τρία Ιαπωνικά στην οικογένεια (εκ των οποίων το ένα είναι το Swift 1.4 auto και το άλλο το Yaris 1.0) για αυτό και θέλει κάτι διαφορετικό. Επίσης δεν είπε μη γερμανικό αλλά όχι VW (αυτό είναι βέβαια δικό του κόλλημα). Σχετικά με το μέγεθος, ναι το G Punto είναι μεγάλο αν τα δύο προηγούμενα αμάξια σου είναι το mini classic και στο wagon r τα οποία τον έχουν βολέψει απίστευτα Το KA το είδε σε φωτογραφίες και δεν... άρα για αυτό και η Γάλλο - Ιταλική σύγκριση.
      Σίγουρα το ότι το ταβάνι είναι τα 16.000€ δεν σημαίνει ότι θα τα ξοδέψει απαραίτητα (άλλωστε για αυτό είναι και το C2 μέσα στο παιχνίδι).
      Πάντως από ότι ξέρω και εγώ οι Ιταλοί και οι Γάλλοι (όπως και οι Άγγλοι παλιότερα), είναι 'ταλέντα' στις ιδιαίτερες προτάσεις στα μικρά segments.
      Για άλλη μια φορά ευχαριστώ όσους συμμετέχουν στη συζήτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas_
    • RE: Νεανικές ανησυχίες στα 16.000€

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      Δεκτό, αλλά και το fiesta σκουριάζει και τρίζει.
      Άσε που τα βράδυα θα γαβγίζει και δεν θα τον αφήνει να κοιμηθεί.
      Aπορώ πώς ο φίλος cosneo τόλμησε να το προτείνει.

      Αν δεν του αρέσει το panda 100, τότε 500αρακι κι από μένα. Άλλο φρούτο.

      Το πρότεινα ως καινούρια πρόταση (ενδιαφέρουσα εμφανιση αν και 'μεγάλο' και αυτό ) ... λόγω περιορισμένων εναλλακτικών (τα 207 και Corsa δεν ακούστηκαν επίσης)... όχι ιαπωνικό και όχι Vag group ...
      Και κάτι άλλο ... πριν ένα μήνα ξεκίνησε η παραγωγή του και έρχεται τέλη του έτους (μάλλον) ... σε τόσο λίγο χρόνο μπορεί να σκουριάσει?

      Επειδή του ανέφερα και το Corsa και το Fiesta σήμερα, κρίθηκαν 'μεγάλα' νομίζω ότι την ίδια μοίρα θα είχε και το 207.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas_
    • RE: Νεανικές ανησυχίες στα 16.000€

      Ο χρήστης manosk έγραψε:
      Ας δει και το Mazda 2 1300 ή 1500.

      Δεν τον ενδιαφέρουν τα Ιαπωνικά.

      στο σημερινό εθνος, εχει συγκριση στο περιοδικο για αυτοκίνητα twingo gt-500 1.4

      Θα τον ενημερόσω, thanks!

      Πάντως σήμερα που μιλήσαμε και τα πιάσαμε ένα ένα, η λύση του 500 είναι μάλλον η πιθανότερη καθώς η λέξη turbo συνειρμικά δεν τον εμπνέει, οψόμεθα όμως για τα test drive

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andreas_
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr