-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Προβλέπω να έχουμε σεντόνια μετά το τέλος κάθε GP.
Γιατί ο τάδε έκλεισε την εσωτερική στο τέλος της ευθείας τόσο απότομα και στούκαρε ο από πίσω, γιατί ο δείνα 'έχασε' τα φρένα και έκανε ευθεία το s-άκι και άλλα τέτοια ωραία.Αυτο ειναι το καλο σεναριο. Το κακο θα ειναι να βρεθει κανενας αγκαλια με τους θεατες, αν το συστημα δεν κλεισει λογω αστοχιας.
Προσωπικα την πατεντα αυτη τη θεωρω μεγαλη μαλακια σαν ιδεα. -
Ecclestone will fight 2013 engine regulations
ESPNF1 Staff
March 17, 2011 « Soucek rules out low-key Formula One return | Pirelli keen to test with de la Rosa one last time »
Bernie Ecclestone ran four cylinder turbo engines in his Brabhams in the 1980s but is against the idea in modern F1Sutton Images
Enlarge
Related LinksProfiles: Bernie Ecclestone Bernie Ecclestone appears intent on fighting the FIA's plans to switch to four cylinder engines in 2013, which he believes will detract from the show.The governing body and most of the teams support trading the current high-revving V8s for fuel-efficient, turbo-charged four pots in two year's time. But Ecclestone has warned that F1 risks losing its two biggest selling points - the noise of over 20 naturally aspirated engines and Ferrari, which is also dead against halving the cylinder count.
'I meet people worldwide in all different walks of life - sponsors, promoters and journalists and I think there are two things that are really important for Formula One,' Ecclestone told AAP. 'One is Ferrari and second is the noise. People love and get excited about the noise. People who have never been to a Formula One race, when they leave you ask them what (they liked) and they say 'the noise'.
'I brought some Russian gentlemen to Singapore and I met them afterwards in Russia - it was the first race they'd ever been to and I said what was it that impressed you. I didn't even think about the noise and they said the most important thing was the noise - it's incredible, it really gets to you. It's unbelievable that even moreso the women - the ladies love the noise.'
One of the main reasons behind the shift is to use F1 to develop greener technologies such as advanced turbo-charging and KERS. As part of the regulations the teams will have to race with a restricted fuel allowance, which will force the engineers to balance performance with frugality.
But such initiatives do not wash with Ecclestone, who is concerned about the cost of building new engines and selling the sport to TV broadcasters.
'I'm anti, anti, anti, anti moving into this small turbo four formula,' he added. 'We don't need it and if it's so important it's the sort of thing that should be in saloon car racing. The rest of it is basically PR - it's nothing in the world to do with Formula One. These changes are going to be terribly costly to the sport. I'm sure the promoters will lose a big audience and I'm quite sure we'll lose TV.'
He admitted that he does not see eye-to-eye with FIA president Jean Todt on the issue.
'He's not a promoter and he's not selling Formula One to be honest. Jean and I are a little bit at loggerheads over this engine. I don't see the reason for it. We had the KERS and this was supposed to solve the problem that Formula One is not green and now we've got something else.'
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/43449.html
Καταραμένο downsizing, καταραμένα turbos!
-
turbo χωρις ηλεκτρονικα και βροχη=θεαμα! (αλλα ναι πολυ downsize για το τιποτα..)
-
I hate turbos!
-
πρόσεχε την συμπεριφορά σου. [mod]
-
Ανακοινώθηκαν οι χρωματικές κωδικοποιήσεις των ελαστικών της Pirelli:
Ασημί σκληρό
Λευκό medium
Κίτρινο μαλακό
Κόκκινο πολύ μαλακόΣτα δε βρόχινα:
Πορτοκαλί full wet
Μπλε intermediateΑπό: http://www.jamesallenonf1.com/2011/03/h ... f1-season/
-
Αν σε κάποια πίστα χρησιμοποιήσουν μεσαία (άσπρα) και σκληρά (ασημί) δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίζουν κατά την κίνηση... Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν πιο διαφοροποιημένα αυτά τα δυο χρώματα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν σε κάποια πίστα χρησιμοποιήσουν μεσαία (άσπρα) και σκληρά (ασημί) δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίζουν κατά την κίνηση... Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν πιο διαφοροποιημένα αυτά τα δυο χρώματα.Συμφωνώ απόλυτα.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι αυτό.
Ας χρησιμοποιούσαν ένα πιο ουδέτερο χρώμα, πχ πράσινο.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ασημί σκληρό
Λευκό medium
Κίτρινο μαλακό
Κόκκινο πολύ μαλακόΣτα δε βρόχινα:
Πορτοκαλί full wet
Μπλε intermediateΑποφάσισε σε τι γλώσσα θα γράφεις.
-
Ο χρήστης Ronnie Peterson έγραψε:
Ασημί σκληρό
Λευκό medium
Κίτρινο μαλακό
Κόκκινο πολύ μαλακόΣτα δε βρόχινα:
Πορτοκαλί full wet
Μπλε intermediateΑποφάσισε σε τι γλώσσα θα γράφεις.
Get a life.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Get a life.
Έτσι, γρήγορες αποφάσεις.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αν σε κάποια πίστα χρησιμοποιήσουν μεσαία (άσπρα) και σκληρά (ασημί) δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίζουν κατά την κίνηση... Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν πιο διαφοροποιημένα αυτά τα δυο χρώματα.
Συμφωνώ απόλυτα.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι αυτό.
Ας χρησιμοποιούσαν ένα πιο ουδέτερο χρώμα, πχ πράσινο.
Νομίζω πως έχουν δηλώσει ότι σε κάθε πίστα θα υπάρχει 'κενό' μια γόμα ανάμεσα στις επιλογές που θα έχουν οι οδηγοί. Άρα ποτέ δεν θα δούμε στον ίδιο αγώνα άσπρα και ασημί
...The F1 rules dictate that there must be a two-compound gap between the two available types of dry-weather tyres at each race, so there is no chance of the silver and white being confused as the hard and medium tyres will never be used at the same race. ...
Από http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/9429326.stm
-
Ο χρήστης ANDREAS_ έγραψε:
...The F1 rules dictate that there must be a two-compound gap between the two available types of dry-weather tyres at each race, so there is no chance of the silver and white being confused as the hard and medium tyres will never be used at the same race. ...
Από http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/9429326.stm
Αυτός ο κανονισμός πέρσι σίγουρα δεν υπήρχε και φέτος δεν θυμάμαι να τον διάβασα ως καινούριο. Αν πάντως ισχύει, δεν υπάρχει θέμα.
-
Καλά λέει ο Αντρέας. Δεν είναι κανονισμός νομίζω αλλά είχε πει η Pirelli πως θα το έκανε. Εξ' άλλου παιδιά, δεν είναι τόσο χαζοί που θα έβαζαν παρόμοιο χρωματισμό σε ελαστικά που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στον ίδιο αγώνα.
Btw, μήπως να γίνει κάτι με αυτόν που ντροπιάζει το όνομα του Ronnie Peterson γιατί μας έχει πρήξει λίγο?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτός ο κανονισμός πέρσι σίγουρα δεν υπήρχε...Πως δεν υπήρχε ρε συ. Αφού πάντα τρέχανε ή με πολύ μαλακά-μεσαία ή με μαλακά-σκληρά.
Όπως και να έχει πάντως από πέρυσι (που δεν φαινόταν σχεδόν ποτέ τι λάστιχα φορούσαν) καλύτερα θα είναι. -
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
[mod]
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Αυτός ο κανονισμός πέρσι σίγουρα δεν υπήρχε...
Πως δεν υπήρχε ρε συ. Αφού πάντα τρέχανε ή με πολύ μαλακά-μεσαία ή με μαλακά-σκληρά.
Όπως και να έχει πάντως από πέρυσι (που δεν φαινόταν σχεδόν ποτέ τι λάστιχα φορούσαν) καλύτερα θα είναι.Φυσικά και δεν υπήρχε τέτοιος κανονισμός! Ήταν επιλογή της Bridgestone να έχουν συνηθως δυο γόμες διαφορά!!! Σε μερικούς αγώνες όμως έφεραν δυο διπλανές γόμες. Στο Μονακό π.χ. είχαν τα πολύ μαλακά και τα μαλακά.
Και φέτος δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιος κανονισμός γιατί ο Paul Hembery της Pirelli είπε το ακόλουθό:
Pirelli intends to use the soft and hard compounds at the first three fly-away races before making a decision on later allocations once it has analysed the tyres under race conditions. **The plan is to offer a step of at least one compound between the tyres nominated for each race. However, Pirelli warned that 'this strategy may be revised'. **
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αν σε κάποια πίστα χρησιμοποιήσουν μεσαία (άσπρα) και σκληρά (ασημί) δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίζουν κατά την κίνηση... Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν πιο διαφοροποιημένα αυτά τα δυο χρώματα.
Συμφωνώ απόλυτα.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι αυτό.
Ας χρησιμοποιούσαν ένα πιο ουδέτερο χρώμα, πχ πράσινο.
δεδομένου ότι :
Για τους τρεις πρώτους αγώνες της σαιζόν έχουν επιλεχθεί οι σκληρές και μαλακές γόμες.
βλέποντας την λογική αυτή (γόμα παρά γόμα για το θέαμα) δεν πρόκειται η ασημί και λευκή να επιλεγούν ποτέ μαζί σε έναν αγώνα.
Πολύ μαλακά - Κόκκινο Μαλακά -Κίτρινο Ενδιάμεσα - Άσπρο Σκληρά – Ασημί
-
Ελτέο, δες το ακριβώς παραπάνω ποστ από το δικό σου...
-
Nαι το διάβασα πριν γράψω.
Εγώ πιστεύω ότι αν τους δουλέψει το σύστημα στους 3 πρώτους αγώνες που έχουν αποφασίσει να το υιοθετήσουν θα το συνεχίσουν κ στους άλλους.
Διαφορα Νεα - Μαρτς 2011