Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγηση formoula 1
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Οδήγηση formoula 1
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    8
    21
    104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      http://www.dreamdays.gr/product.php?id=300
      http://www.dreamdays.gr/product.php?id=544
      Εχει κάνει κάποιος κάτι αντιστοιχο?Ενδιαφέρομαι σοβαρά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nafpaktos last edited by

        http://www.dreamdays.gr/product.php?id=300
        http://www.dreamdays.gr/product.php?id=544
        Εχει κάνει κάποιος κάτι αντιστοιχο?Ενδιαφέρομαι σοβαρά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nafpaktos last edited by

          http://www.dreamdays.gr/product.php?id=300
          http://www.dreamdays.gr/product.php?id=544
          Εχει κάνει κάποιος κάτι αντιστοιχο?Ενδιαφέρομαι σοβαρά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vassilisal last edited by

            Αν δεν εχεις προβλημα με την τιμη go for it! Πρεπει να ειναι γαματο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              taurus last edited by

              Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
              Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
                Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά.

                So?

                Ξέρεις πως είναι οι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον που δεν έχει κάνει ποτέ στη ζωή του?

                Το Formula Renault που οδηγήσαμε με τον αδερφό μου στο Thruxton είχε limiter τις 4.500 στροφές και ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ πως πήγαινε

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  ντιζελ ηταν ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    ντιζελ ηταν ;

                    Πάντως δεν έκαιγε σαν diesel

                    Όλα αυτά τα experience έχουν limiter για προφανής λόγους. Την αίσθηση όμως τη καταλαβαίνεις...απλά δεν σε αφήνουν να πας με 200 και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό.

                    Πιστεύω το limiter θα είναι κάτω από 10.000rpm σίγουρα.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                      ντιζελ ηταν ;

                      Πάντως δεν έκαιγε σαν diesel

                      Όλα αυτά τα experience έχουν limiter για προφανής λόγους. Την αίσθηση όμως τη καταλαβαίνεις...απλά δεν σε αφήνουν να πας με 200 και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό.

                      Πιστεύω το limiter θα είναι κάτω από 10.000rpm σίγουρα.

                      Μάλλον εννοείς με 300.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nikos last edited by

                        Σωστά.

                        Επίσης πολύ πιθανόν να έχουν 4 ταχύτητες. Τόσες είχαν τα Formula (με u ) Renault.

                        Λογικά τα περιορίζουν στα 120-140 χιλιόμετρα.

                        Πιστέψτε με...σε μονοθέσιο είναι ΠΟΛΛΑ...ο αέρας σε κουνάει αριστερά-δεξιά στα χιλιόμετρα αυτά και πρέπει να φρενάρεις σταθερά και ομαλά μην βρεις εκτός γιατί ΔΕΝ έχουν ABS.

                        Είναι παλούκι...δεν είναι εύκολο.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          andreas_ last edited by

                          Youtube Video

                          Νομίζω πως το σενάριο είναι ίδιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
                            Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά.

                            So?

                            Ξέρεις πως είναι οι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον που δεν έχει κάνει ποτέ στη ζωή του?

                            Το Formula Renault που οδηγήσαμε με τον αδερφό μου στο Thruxton είχε limiter τις 4.500 στροφές και ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ πως πήγαινε

                            Εντάξει... όταν το ρελαντί ειναι στις 3-4000, οι 10 δεν ειναι πολλές. Εξάλλου με άλλες 8000 να ακολουθουν, δεν πιστευω οτι μεχρι εκει θα βαζει φωτια στο δρόμο. Μια γρηγορη μοτό παιζει να έχει τις ίδιες επιδόσεις, μη σου πω και καλύτερες. Όσο για την αίσθηση του αέρα, αρκει να πας με ένα naked με πάνω από 160. Και είμαι απόλυτα σίγουρος οτι η F-Renault μέχρι τις 4500 ήταν πιο αργή από την ταπεινή μου Χόρνετ στην ευθεία. Σχεδόν 2000 είναι το ρελαντί της.

                            Στις στροφές τι θα γίνεται? Θα υπάρχει g-μετρο που θα σε αφήνει σύξυλο από δύναμη αν περάσεις το 1,5-2 g? Τόσα (και παραπάνω) πιάνεις με ένα αγωνιστικό καρτ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              a-viper7 last edited by

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:
                              Τόσα (και παραπάνω) πιάνεις με ένα αγωνιστικό καρτ.

                              Παραπάνω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vassilisal last edited by

                                Παιδια ο,τι και να λεμε ειναι εντελως θεωρητικο. Προσωπικα αν ειχα τα λεφτα θα το εκανα χωρις δευτερη σκεψη και ας ηταν και φημωμενο! Εμεις οι κοινοι θνητοι δεν μπορουμε να παμε μονοθεσιο τοσο γρηγορα ετσι και αλλιως! Το μονοθεσιο κανει ο,τι κανει πολυ νωριτερα απ οταν το επεξεργαζεται ο εγκεφαλος μας. Και μην ξεχναμε οτι πρεπει να εχουμε ζεστανει φρενα και λαστιχα κατι που δεν μπορουμε να κανουμε και ειναι λογικο αυτο. Οποτε αν ειναι φημωμενο θα ειναι οσο πρεπει να ειναι για να υπαρχει ενα balance μεταξυ εμπειριας και απολαυσης.

                                Taurus, η Formula Renault που οδηγησαμε σε απολυτη ταχυτητα πολυ πιθανο να ηταν πιο αργη και απο την μηχανη σου αλλα και απο την 16Μ που επισης οδηγησαμε. Η διαφορα ειναι πως η αισθηση δεν εχει καμια σχεση με κανενα απο τα δυο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                  Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
                                  Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά.

                                  So?

                                  Ξέρεις πως είναι οι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον που δεν έχει κάνει ποτέ στη ζωή του?

                                  Το Formula Renault που οδηγήσαμε με τον αδερφό μου στο Thruxton είχε limiter τις 4.500 στροφές και ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ πως πήγαινε

                                  Εντάξει... όταν το ρελαντί ειναι στις 3-4000, οι 10 δεν ειναι πολλές. Εξάλλου με άλλες 8000 να ακολουθουν, δεν πιστευω οτι μεχρι εκει θα βαζει φωτια στο δρόμο. Μια γρηγορη μοτό παιζει να έχει τις ίδιες επιδόσεις, μη σου πω και καλύτερες. Όσο για την αίσθηση του αέρα, αρκει να πας με ένα naked με πάνω από 160. Και είμαι απόλυτα σίγουρος οτι η F-Renault μέχρι τις 4500 ήταν πιο αργή από την ταπεινή μου Χόρνετ στην ευθεία. Σχεδόν 2000 είναι το ρελαντί της.

                                  Στις στροφές τι θα γίνεται? Θα υπάρχει g-μετρο που θα σε αφήνει σύξυλο από δύναμη αν περάσεις το 1,5-2 g? Τόσα (και παραπάνω) πιάνεις με ένα αγωνιστικό καρτ.

                                  Σε απόλυτα νούμερα ένα αγωνιστικό καρτ, ναι...είναι πιο γρήγορο από τη Formula Renault που οδηγήσαμε. Το ρελαντί ήταν στις 1.000 στροφές και φοράει 4κυλ, νομίζω 2.000 κυβικά. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία.

                                  Σημασία έχει όμως ότι ο εγκέφαλος σου για ΠΡΩΤΗ φορά πρέπει να: αλλάζει ταχύτητες στο H δεξιά σου, να πατάς συμπλέκτη και να προσέχεις την αποσύμπλεξη να μη συμπέσει με το φρενάρισμα στο οποίο πρέπει να μη κλειδώσεις, ειδικά όταν έβρεχε (που βρέχει 70% των περιπτώσεων ). Επίσης θέλει προσοχή όταν μαζεύεις χιλιόμετρα γιατί σε κουνάει αριστερά-δεξιά στην ευθεία...αυτό δεν υπάρχει σαν αίσθηση

                                  Ναι, λοιπόν σε απόλυτα νούμερα το καρτ μου έχει περισσότερα G, επιτάχυνση και ταχύτητα από τη Formula Renault που οδηγήσαμε, αλλά σαν εμπειρία ΔΕΝ συγκρίνεται. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα ισχύει και για τη F1.

                                  Άλλωστε πιστεύω ότι δε χρειάζεται να σχολιάσω το γιατί το κάνουν αυτό.

                                  Δε νομίζω ότι πολλοί μπορούν να ζεστάνουν λάστιχα, λάδια, φρένα σε 10 λεπτά και να μπορούν να τρέξουν, να κάνουν χρόνους κλπ...άρα λογικό είναι να μην τα αφήνουν ελεύθερα. Ξέρεις τι είναι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον άπειρο? Θα φέρει σβούρες στο πρώτο δευτερόλεπτο

                                  Δε σημαίνει όμως αυτό ότι σαν εμπειρία δε συγκρίνεται με τίποτα.

                                  Έστω και για 10 λεπτά θα οδηγήσεις μονοθέσιο F1. Αυτό τα λέει όλα.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    a-viper7 last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                    Ναι, λοιπόν σε απόλυτα νούμερα το καρτ μου έχει περισσότερα G, επιτάχυνση και ταχύτητα από τη Formula Renault που οδηγήσαμε, αλλά σαν εμπειρία ΔΕΝ συγκρίνεται. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα ισχύει και για τη F1.

                                    Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω οδηγήσει ποτέ μονοθέσιο, έχω εμπειρία μόνο από καρτ.

                                    Άλλα όσοι οδηγοί f1 συγκρίνουν καρτ με μονοθέσια, λένε ότι μόνο στις ανώτερες κατηγορίες βρήκαν την αίσθηση που τους έδινε το καρτ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                      Ναι, λοιπόν σε απόλυτα νούμερα το καρτ μου έχει περισσότερα G, επιτάχυνση και ταχύτητα από τη Formula Renault που οδηγήσαμε, αλλά σαν εμπειρία ΔΕΝ συγκρίνεται. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα ισχύει και για τη F1.

                                      Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω οδηγήσει ποτέ μονοθέσιο, έχω εμπειρία μόνο από καρτ.

                                      Άλλα όσοι οδηγοί f1 συγκρίνουν καρτ με μονοθέσια, λένε ότι μόνο στις ανώτερες κατηγορίες βρήκαν την αίσθηση που τους έδινε το καρτ.

                                      Κοίτα, η βασική διαφορά είναι ότι η F1 κινείται από 2πλάσιες έως και 3πλάσιες ταχύτητες...παντού

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Βρε σεις, δε μιλησα για αίσθηση, για επιδόσεις μίλησα. Σίγουρα θα είναι μοναδική η αίσθηση, καθώς δύσκολα μπορείς να βρεις κάτι τόσο καθαρόαιμο να οδηγήσεις, αλλά αυτά τα μηχανήματα είναι και επιδοσεις. Και θες να πάρεις μια μυρωδιά απο αυτές, όχι να βγω με την αίσθηση οτι με τη μηχανή μου έχω πάει πιο γρήγορα στην ευθεία.
                                        Τελος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι οτι αν μου περίσσευαν σαφώς και θα το έκανα, απλά αμφισβητω λιγο το value for money, λόγω των περιορισμών αυτών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                          Βρε σεις, δε μιλησα για αίσθηση, για επιδόσεις μίλησα. Σίγουρα θα είναι μοναδική η αίσθηση, καθώς δύσκολα μπορείς να βρεις κάτι τόσο καθαρόαιμο να οδηγήσεις, αλλά αυτά τα μηχανήματα είναι και επιδοσεις. Και θες να πάρεις μια μυρωδιά απο αυτές, όχι να βγω με την αίσθηση οτι με τη μηχανή μου έχω πάει πιο γρήγορα στην ευθεία.
                                          Τελος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι οτι αν μου περίσσευαν σαφώς και θα το έκανα, απλά αμφισβητω λιγο το value for money, λόγω των περιορισμών αυτών.

                                          Καλά σε επιδόσεις δεν το συζητάμε...πιο γρήγορο είναι το καρτ μου...σίγουρα! Αλλά η εμπειρία είναι μοναδική.

                                          Αν αξίζουν? Χμ...κοίτα...τα 2.000 είναι ΠΟΛΛΑ! Πάρα πολλά γιαυτό.

                                          Τα 400 ευρώ όμως που δώσαμε για Cayman S, Ferrari F430 16M Scuderia και Formula Renault είναι...ληστεία

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                            Τα 400 ευρώ όμως που δώσαμε για Cayman S, Ferrari F430 16M Scuderia και Formula Renault είναι...ληστεία

                                            Για πες-για πες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr