-
http://www.dreamdays.gr/product.php?id=300
http://www.dreamdays.gr/product.php?id=544
Εχει κάνει κάποιος κάτι αντιστοιχο?Ενδιαφέρομαι σοβαρά. -
http://www.dreamdays.gr/product.php?id=300
http://www.dreamdays.gr/product.php?id=544
Εχει κάνει κάποιος κάτι αντιστοιχο?Ενδιαφέρομαι σοβαρά. -
http://www.dreamdays.gr/product.php?id=300
http://www.dreamdays.gr/product.php?id=544
Εχει κάνει κάποιος κάτι αντιστοιχο?Ενδιαφέρομαι σοβαρά. -
Αν δεν εχεις προβλημα με την τιμη go for it! Πρεπει να ειναι γαματο!
-
Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά.So?
Ξέρεις πως είναι οι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον που δεν έχει κάνει ποτέ στη ζωή του?
Το Formula Renault που οδηγήσαμε με τον αδερφό μου στο Thruxton είχε limiter τις 4.500 στροφές και ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ πως πήγαινε
-
ντιζελ ηταν ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ντιζελ ηταν ;Πάντως δεν έκαιγε σαν diesel
Όλα αυτά τα experience έχουν limiter για προφανής λόγους. Την αίσθηση όμως τη καταλαβαίνεις...απλά δεν σε αφήνουν να πας με 200 και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό.
Πιστεύω το limiter θα είναι κάτω από 10.000rpm σίγουρα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
ντιζελ ηταν ;
Πάντως δεν έκαιγε σαν diesel
Όλα αυτά τα experience έχουν limiter για προφανής λόγους. Την αίσθηση όμως τη καταλαβαίνεις...απλά δεν σε αφήνουν να πας με 200 και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό.
Πιστεύω το limiter θα είναι κάτω από 10.000rpm σίγουρα.
Μάλλον εννοείς με 300.
-
Σωστά.
Επίσης πολύ πιθανόν να έχουν 4 ταχύτητες. Τόσες είχαν τα Formula (με u ) Renault.
Λογικά τα περιορίζουν στα 120-140 χιλιόμετρα.
Πιστέψτε με...σε μονοθέσιο είναι ΠΟΛΛΑ...ο αέρας σε κουνάει αριστερά-δεξιά στα χιλιόμετρα αυτά και πρέπει να φρενάρεις σταθερά και ομαλά μην βρεις εκτός γιατί ΔΕΝ έχουν ABS.
Είναι παλούκι...δεν είναι εύκολο.
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά.So?
Ξέρεις πως είναι οι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον που δεν έχει κάνει ποτέ στη ζωή του?
Το Formula Renault που οδηγήσαμε με τον αδερφό μου στο Thruxton είχε limiter τις 4.500 στροφές και ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ πως πήγαινε
Εντάξει... όταν το ρελαντί ειναι στις 3-4000, οι 10 δεν ειναι πολλές. Εξάλλου με άλλες 8000 να ακολουθουν, δεν πιστευω οτι μεχρι εκει θα βαζει φωτια στο δρόμο. Μια γρηγορη μοτό παιζει να έχει τις ίδιες επιδόσεις, μη σου πω και καλύτερες. Όσο για την αίσθηση του αέρα, αρκει να πας με ένα naked με πάνω από 160. Και είμαι απόλυτα σίγουρος οτι η F-Renault μέχρι τις 4500 ήταν πιο αργή από την ταπεινή μου Χόρνετ στην ευθεία. Σχεδόν 2000 είναι το ρελαντί της.
Στις στροφές τι θα γίνεται? Θα υπάρχει g-μετρο που θα σε αφήνει σύξυλο από δύναμη αν περάσεις το 1,5-2 g? Τόσα (και παραπάνω) πιάνεις με ένα αγωνιστικό καρτ.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τόσα (και παραπάνω) πιάνεις με ένα αγωνιστικό καρτ.Παραπάνω!
-
Παιδια ο,τι και να λεμε ειναι εντελως θεωρητικο. Προσωπικα αν ειχα τα λεφτα θα το εκανα χωρις δευτερη σκεψη και ας ηταν και φημωμενο! Εμεις οι κοινοι θνητοι δεν μπορουμε να παμε μονοθεσιο τοσο γρηγορα ετσι και αλλιως! Το μονοθεσιο κανει ο,τι κανει πολυ νωριτερα απ οταν το επεξεργαζεται ο εγκεφαλος μας. Και μην ξεχναμε οτι πρεπει να εχουμε ζεστανει φρενα και λαστιχα κατι που δεν μπορουμε να κανουμε και ειναι λογικο αυτο. Οποτε αν ειναι φημωμενο θα ειναι οσο πρεπει να ειναι για να υπαρχει ενα balance μεταξυ εμπειριας και απολαυσης.
Taurus, η Formula Renault που οδηγησαμε σε απολυτη ταχυτητα πολυ πιθανο να ηταν πιο αργη και απο την μηχανη σου αλλα και απο την 16Μ που επισης οδηγησαμε. Η διαφορα ειναι πως η αισθηση δεν εχει καμια σχεση με κανενα απο τα δυο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aν και ψυλιάζομαι οτι θα είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα, πχ όχι πάνω από τις 10000 σαλ (ρελαντί δηλαδή γι' αυτές) κτλ.
Μη σου πω οτι παίζει να την έχουν φιμώσει τραγικά.So?
Ξέρεις πως είναι οι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον που δεν έχει κάνει ποτέ στη ζωή του?
Το Formula Renault που οδηγήσαμε με τον αδερφό μου στο Thruxton είχε limiter τις 4.500 στροφές και ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ πως πήγαινε
Εντάξει... όταν το ρελαντί ειναι στις 3-4000, οι 10 δεν ειναι πολλές. Εξάλλου με άλλες 8000 να ακολουθουν, δεν πιστευω οτι μεχρι εκει θα βαζει φωτια στο δρόμο. Μια γρηγορη μοτό παιζει να έχει τις ίδιες επιδόσεις, μη σου πω και καλύτερες. Όσο για την αίσθηση του αέρα, αρκει να πας με ένα naked με πάνω από 160. Και είμαι απόλυτα σίγουρος οτι η F-Renault μέχρι τις 4500 ήταν πιο αργή από την ταπεινή μου Χόρνετ στην ευθεία. Σχεδόν 2000 είναι το ρελαντί της.
Στις στροφές τι θα γίνεται? Θα υπάρχει g-μετρο που θα σε αφήνει σύξυλο από δύναμη αν περάσεις το 1,5-2 g? Τόσα (και παραπάνω) πιάνεις με ένα αγωνιστικό καρτ.
Σε απόλυτα νούμερα ένα αγωνιστικό καρτ, ναι...είναι πιο γρήγορο από τη Formula Renault που οδηγήσαμε. Το ρελαντί ήταν στις 1.000 στροφές και φοράει 4κυλ, νομίζω 2.000 κυβικά. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
Σημασία έχει όμως ότι ο εγκέφαλος σου για ΠΡΩΤΗ φορά πρέπει να: αλλάζει ταχύτητες στο H δεξιά σου, να πατάς συμπλέκτη και να προσέχεις την αποσύμπλεξη να μη συμπέσει με το φρενάρισμα στο οποίο πρέπει να μη κλειδώσεις, ειδικά όταν έβρεχε (που βρέχει 70% των περιπτώσεων ). Επίσης θέλει προσοχή όταν μαζεύεις χιλιόμετρα γιατί σε κουνάει αριστερά-δεξιά στην ευθεία...αυτό δεν υπάρχει σαν αίσθηση
Ναι, λοιπόν σε απόλυτα νούμερα το καρτ μου έχει περισσότερα G, επιτάχυνση και ταχύτητα από τη Formula Renault που οδηγήσαμε, αλλά σαν εμπειρία ΔΕΝ συγκρίνεται. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα ισχύει και για τη F1.
Άλλωστε πιστεύω ότι δε χρειάζεται να σχολιάσω το γιατί το κάνουν αυτό.
Δε νομίζω ότι πολλοί μπορούν να ζεστάνουν λάστιχα, λάδια, φρένα σε 10 λεπτά και να μπορούν να τρέξουν, να κάνουν χρόνους κλπ...άρα λογικό είναι να μην τα αφήνουν ελεύθερα. Ξέρεις τι είναι 10.000 στροφές σε τέτοιο μονοθέσιο για κάποιον άπειρο? Θα φέρει σβούρες στο πρώτο δευτερόλεπτο
Δε σημαίνει όμως αυτό ότι σαν εμπειρία δε συγκρίνεται με τίποτα.
Έστω και για 10 λεπτά θα οδηγήσεις μονοθέσιο F1. Αυτό τα λέει όλα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι, λοιπόν σε απόλυτα νούμερα το καρτ μου έχει περισσότερα G, επιτάχυνση και ταχύτητα από τη Formula Renault που οδηγήσαμε, αλλά σαν εμπειρία ΔΕΝ συγκρίνεται. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα ισχύει και για τη F1.Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω οδηγήσει ποτέ μονοθέσιο, έχω εμπειρία μόνο από καρτ.
Άλλα όσοι οδηγοί f1 συγκρίνουν καρτ με μονοθέσια, λένε ότι μόνο στις ανώτερες κατηγορίες βρήκαν την αίσθηση που τους έδινε το καρτ.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Ναι, λοιπόν σε απόλυτα νούμερα το καρτ μου έχει περισσότερα G, επιτάχυνση και ταχύτητα από τη Formula Renault που οδηγήσαμε, αλλά σαν εμπειρία ΔΕΝ συγκρίνεται. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα ισχύει και για τη F1.
Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω οδηγήσει ποτέ μονοθέσιο, έχω εμπειρία μόνο από καρτ.
Άλλα όσοι οδηγοί f1 συγκρίνουν καρτ με μονοθέσια, λένε ότι μόνο στις ανώτερες κατηγορίες βρήκαν την αίσθηση που τους έδινε το καρτ.
Κοίτα, η βασική διαφορά είναι ότι η F1 κινείται από 2πλάσιες έως και 3πλάσιες ταχύτητες...παντού
-
Βρε σεις, δε μιλησα για αίσθηση, για επιδόσεις μίλησα. Σίγουρα θα είναι μοναδική η αίσθηση, καθώς δύσκολα μπορείς να βρεις κάτι τόσο καθαρόαιμο να οδηγήσεις, αλλά αυτά τα μηχανήματα είναι και επιδοσεις. Και θες να πάρεις μια μυρωδιά απο αυτές, όχι να βγω με την αίσθηση οτι με τη μηχανή μου έχω πάει πιο γρήγορα στην ευθεία.
Τελος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι οτι αν μου περίσσευαν σαφώς και θα το έκανα, απλά αμφισβητω λιγο το value for money, λόγω των περιορισμών αυτών. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βρε σεις, δε μιλησα για αίσθηση, για επιδόσεις μίλησα. Σίγουρα θα είναι μοναδική η αίσθηση, καθώς δύσκολα μπορείς να βρεις κάτι τόσο καθαρόαιμο να οδηγήσεις, αλλά αυτά τα μηχανήματα είναι και επιδοσεις. Και θες να πάρεις μια μυρωδιά απο αυτές, όχι να βγω με την αίσθηση οτι με τη μηχανή μου έχω πάει πιο γρήγορα στην ευθεία.
Τελος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι οτι αν μου περίσσευαν σαφώς και θα το έκανα, απλά αμφισβητω λιγο το value for money, λόγω των περιορισμών αυτών.Καλά σε επιδόσεις δεν το συζητάμε...πιο γρήγορο είναι το καρτ μου...σίγουρα! Αλλά η εμπειρία είναι μοναδική.
Αν αξίζουν? Χμ...κοίτα...τα 2.000 είναι ΠΟΛΛΑ! Πάρα πολλά γιαυτό.
Τα 400 ευρώ όμως που δώσαμε για Cayman S, Ferrari F430 16M Scuderia και Formula Renault είναι...ληστεία
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα 400 ευρώ όμως που δώσαμε για Cayman S, Ferrari F430 16M Scuderia και Formula Renault είναι...ληστεία
Για πες-για πες...
Οδήγηση formoula 1