-
Γειά σας παιδιά!!!
Ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το honda civic type-r. Πέρα από επιδόσεις, που είναι δεδομένες, από αξιοπιστία τι λέεί?
Υπάρχει κανείς εδώ στο forum που να το έχει???
Ευχαριστώ!
-
Γειά σας παιδιά!!!
Ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το honda civic type-r. Πέρα από επιδόσεις, που είναι δεδομένες, από αξιοπιστία τι λέεί?
Υπάρχει κανείς εδώ στο forum που να το έχει???
Ευχαριστώ!
-
Γειά σας παιδιά!!!
Ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το honda civic type-r. Πέρα από επιδόσεις, που είναι δεδομένες, από αξιοπιστία τι λέεί?
Υπάρχει κανείς εδώ στο forum που να το έχει???
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης mminos έγραψε:
Γειά σας παιδιά!!!Ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το honda civic type-r. Πέρα από επιδόσεις, που είναι δεδομένες, από αξιοπιστία τι λέεί?
Υπάρχει κανείς εδώ στο forum που να το έχει???
Ευχαριστώ!
Καλώς τον.
Δε νομίζω να 'χαλάει' το CTR.
Ούτε Audi είναι, ούτε Alfa Romeo, oύτε Ford, oύτε καν BMW...
Και να χαλάσει, έχει 7χρόνια εγγύηση...
Οπότε... Καλή αγορά...
Μία μόνο παρατήρηση. Όλοι κατηγορούν το Σαρακάκη...
Αυτό πρέπει να ψάξεις. Εγώ δεν ξέρω το γιατι. -
Ο χρήστης mminos έγραψε:
Υπάρχει κανείς εδώ στο forum που να το έχει???Ευχαριστώ!
Kαλωσήρθες!!!
Υπάρχει κάποιος στο φόρουμ που θα το πάρει...
Κοίταξε εδω: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6108
-
Γεια χαρά mminos,
Τα civic όπως και όλα τα honda γενικότερα θεωρούνται υποδείγματα αξιοπιστίας. Από τον κανόνα δεν ξεφεύγει ούτε το CTR αν και η ποιότητα της αγγλικής συναρμολόγησης (τα CTR κατασκευάζονται στην Αγγλία) λέγεται ότι υστερεί ελαφρά σε σχέση με την αντίστοιχη γιαπωνέζικη.
Ρίξε μια ματια στα forums των http://www.civictype-r.co.uk , http://www.redliners.gr & http://www.hondaclub.gr για περισσότερα.
Ευτύχης
-
Μέτριο τιμόνι, καλό αμάξωμα αν και 'φέρνει' πολυμορφικό, πολύ καλή μηχανή.
Δεν σπάει, δεν χαλάει αν δεν το πειράξεις.
Το μεγαλύτερο αρνητικό στοιχείο του είναι ένα.: Σαρακάκης... -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Το μεγαλύτερο αρνητικό στοιχείο του είναι ένα.: Σαρακάκης...
Όλοι αυτό λέτε Σταύρο, αλλά γιατί?
Πείτε μας και μας να μάθουμε... -
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις σας, και για το κατατοπιστικότατο link.
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν έχω ακούσει καλά λόγια για το Σαρακάκη.
Η αυτοψία θα δείξει. Έμεινα χωρίς αυτοκίνητο 2 χρόνια, για προσωπικούς λόγους, και δεν θα ήθελα να ξανασυμβεί. Ξόδεψα άπειρο χρόνο με το να ψάχνω, και κατέλειξα ότι δεν υπάρχει κάτι καλύτερο(GTI) στα λεφτά του.
Καλά τα γερμανικά, έχω αλλάξει δύο Golf, αλλά θέλω κάτι παραπάνω. Με τα ίδια λεφτά πέρνω με το ζόρι το Α3 2.0FSI, που προσωπικά θεωρώ κατώτερο του Type-R.
Και πάλι ευχαριστώ. Τώρα που γράφτηκα στο forum θα τα λέμε συχνα!!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Μέτριο τιμόνιΜετά την τελευταία αναβάθμιση, όχι και τόσο...
-
Το καλο ειναι οτι η Volvo εγινε και ανεξαρτητη...μου τη σπαει αυτο το 'Σ' πανω στις Honda και Volvo ειναι σαν κουτσουλια πανω σε στριγκακι γκομενας....
-
dimitri εγραψες!!!
παρτο και θα σου πω εγω μετα για γκολφ και αουντι...περνας σε αλλη φαση! -
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Το καλο ειναι οτι η Volvo εγινε και ανεξαρτητη...μου τη σπαει αυτο το 'Σ' πανω στις Honda και Volvo ειναι σαν κουτσουλια πανω σε στριγκακι γκομενας....και οι ηλίθιοι το έχουν πριτσινωμένο στο πίσω καπό, που σημαίνει ότι ανοίγουν τρύπες στο καινούριο σου αμαξάκι για να το βάλουν
αλήθεια αν πάω και ως πελάτης ζητήσω (απαιτήσω) το αυτοκίνητό μου να μην έχει πάνω αυτή την αηδία θα με ακούσει κανείς???
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
αλήθεια αν πάω και ως πελάτης ζητήσω (απαιτήσω) το αυτοκίνητό μου να μην έχει πάνω αυτή την αηδία θα με ακούσει κανείς???
Σπύρος
μπορεί να σου πουν ότι γίνεται, αλλά θα το πληρώσεις εξτρά, γιατί το αυτοκίνητο θα πρέπει να γίνει ειδική παραγγελία, και να περιμένεις και κανένα εξάμηνο
-
πλάκα πλάκα, αν επρόκειτο για TypeR ίσως και να δεχόμουν
Σπύρος
-
Πλάκα, πλάκα και οι τρεις μήνες που μου είπανε δεν είναι λίγοι.
-
Ο χρήστης mminos έγραψε:
Πλάκα, πλάκα και οι τρεις μήνες που μου είπανε δεν είναι λίγοι.Για το facelift μοντέλο ? (εννοώ, δίνουν πλέον χρόνους παράδοσης για το facelift ?)
Οταν πάντως το παραγγείλω, μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία, θα τους στείλω συστημένη επιστολή (θα ρωτήσω δικηγόρο σχετικά...) που να τους λέω πως δεν επιθυμώ το δικό μου αυτοκίνητο να έχει το γελοίο 'Σ' από πίσω.
-
Sta CTR den bazh o Sarakakhs to logo tou pano. Oute sta S2000.
-
Το 'Σ' είναι κολλημένο και όχι πριτσινωτό - δεν υπάρχει πρόβλημα (ούτε και καθυστέρηση) να παραδοθεί το αμάξι χωρίς αυτό. Έτσι ισχυρίζεται φίλος μου πρώην συμμαθητής με το Γιάννη Σαρ.., ο οποίος έχει δανειστεί μερικές φορές το ασημένιο CTR που έδινε ο 'Σ' στα περιοδικά για σκίσιμο και το έχει ψάξει (τελικά τα έσκασε και πήρε S3!). Οπότε no need to worry... μάλλον!
Δεν έχω διαβάσει ακόμα τεστ του 'νέου' αλλά κατά τον ίδιο φίλο, οι κυριότερες διαφορές του από το 'παλιό' CTR είναι ότι η ανάρτηση δουλεύει πλέον καλύτερα σε Ελληνική άσφαλτο και δεν χοροπηδάει τόσο στις ανωμαλίες (χωρίς πάντως να γέρνει παραπάνω), ότι έρχεται και με φώτα Xenon, τα υλικά του εσωτερικού είναι αναβαθμισμένα, και λείπει το διπλό συγχρονιζέ από τη δευτέρα προς χάριν 'φιλικότητος', που ίσως σημαίνει ότι το κιβώτιο θα ταλαιπωρείται λίγο ευκολότερα από πριν...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για το facelift μοντέλο ? (εννοώ, δίνουν πλέον χρόνους παράδοσης για το facelift ?)
τελικά το facelift έχει έρθει; στο site του Σαρακάκη οι φωτογραφίες είναι από το παλιό μοντέλο, αλλά πριν κάνα δεκαήμερο πέτυχα στο δρόμο ένα civic (όχι type-r), με την καινούργια μάσκα. πολύ 'κακό', μου άρεσε - αλλά ανήκω στη μειοψηφία που τους άρεσε και το παλιό, τουλάχιστον το τρίθυρο. επίσης, μεταξύ του type-r και της απλής έκδοσης, αν δεν κάνω λάθος τώρα μεσολαβεί και η έκδοση type-s. γνωρίζει κανείς τιμές και χαρακτηριστικά σε σχέση με το type-r;
honda civic type-r