Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βρηκατε κατι?
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Βρηκατε κατι?
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 81
    • 82
    • 11 / 82
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    134
    1625
    1757
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 7
      7pas100 last edited by

      Αυτό εννοεί 'άριστη κατάσταση' ?
      Πρέπει να έχει κάνει μεγάλη σφαγή ο τύπος γιατί αν βάλεις μόνο το μοτέρ του Όπελ σε Traction , θα έχεις 4 όπισθεν και μία εμπρός (και της Traction αριστερά γυρίζει το μοτέρ). Άρα έχει αλλάξει και σαζμάν...πρέπει να είναι θέαμα το αυτοκίνητο ε?

      Η τιμή δηλαδή είναι σωστή?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pro_crossaro last edited by

        Θελω να το δω απο κοντα αυτο!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          124-abarth-stradale last edited by

          Εσυ ακουσες μεγαλη σφαγη και σου τρεχουν τα σαλια??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pro_crossaro last edited by

            Ω ΝΑΙ!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greenbill last edited by

              Σε μαντρα κοντα στο σπιτι μου υπαρχει μια Citroen SM,υποθετω σε κακη κατασταση γιατι βρισκεται εκει ακινητη για τουλαχιστον 10 χρονια.
              Στην προ ευρω εποχη πουλιοτανε 3 εκατ. δραχμες,τωρα δεν εχω ιδεα τι παιζει.
              Αν ενδιαφερεται κανεις η μαντρα ειναι απεναντι και διαγωνια απο το παλιο κτιριο του 424.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Την ροζ λες; Έχω ρωτήσει γιαυτήν... Άστο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greenbill last edited by

                  Ναι τη ροζ,παλια αν θυμαμαι καλα ηταν μπλε σκουρο το χρωμα η κατι τετοιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pro_crossaro last edited by

                    Απο φωτο που εχω δει ειναι μακραν η χειροτερη που εχω δει αν ειναι αυτη!

                    Και η τιμη εχω ακουσει απο μελη οτι ειναι ''τσιμπιμενη''!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pro_crossaro last edited by

                        Ναι αυτην λεμε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scuderia-monofaro last edited by

                          Αφιερωμένο στον Γιάννη 2002.Αν και δεν ξέρω εάν μπορεί να καταλάβει,γιατί δεν ξέρω άν είναι γνώστης.
                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/137864

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yiannis2002 last edited by

                            Έχω γίνει κακός και στριμμένος πολλάκις, κράζοντας πολλά 2002 που έχουν φτιαχτεί μάλλον από τον ίδιο μάστορα.
                            Τα φτερά, αν και δεν είναι υπερβολικά, μπροστά δεν έχουν το χαρακτηριστικό κόψιμο στον προφυλακτήρα, που κάναν εκείνη την εποχή όλα τα φουσκωτά είτε από τον αλπίνα...είτε από τον Λεωνίδα τον Λάβδα...
                            το εσωτερικό με τα καθίσματα από Ε36 και το μπλε μωβ τιμόνι...ασχολίαστο
                            ο κινητήρας...οκ το είχα κάνει και εγώ το λάθος...αλλά δεν ταιριάζει...και δεν πάει κιόλας...

                            κρίμα το αυτοκίνητο γιατί έχει και άλλα πράγματα πάνω που αξίζουν (σίγουρα δεν μιλάω για τις ζάντες του...)

                            ορίστε
                            πάλι κακός έγινα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              p6b last edited by

                              Το κερασάκι στην τούρτα είναι η άδεια 1600 cc

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 1
                                124-abarth-stradale last edited by

                                Γιατι Γιαννη δεν παει μ'αυτο το μοτερ??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yiannis2002 last edited by

                                  Ο χρήστης 124 abarth stradale έγραψε:
                                  Γιατι Γιαννη δεν παει μ'αυτο το μοτερ??

                                  Όλοι όσοι το τολμήσαμε, βρεθήκαμε πρό εκπλήξεως , εκτός από εναν δύο που δεν είχαν εμπειρία από καλό 2002 με Μ10.
                                  Όσον αφορά τα S14 2000 & 2300, τα άλογα που ευαγγελίζονται είναι ολίγον πέτσινα, τουλάχιστον δεν αποδεικνύονται στην πράξη σε αυτές τις καρότσες.
                                  Στα 'δυναμόμετρα των δρόμων', ανάβαση κατεχάκη S14 2300 καλό κ μ εκκεντροφόρους (το παλιό δικό μου) , εναν αιώνα πίσω από 2002 με Μ10 περίπου 2300 κυβικά
                                  Τα δίδυμα αγωνιστικά των πετραλώνων, οπου το δίλιτρο S14 ήταν πίσω από το 'καλό' ακόμα και όταν αυτό ήταν 1600...
                                  άλλο 2300 έχει βρεθεί πίσω από 1802 με βέμπερ, και πολλά άλλα παραδείγματα.
                                  Και οι θεωρητικές διαφορές των ιπποδυνάμεων να είναι πάντα με τα S14 στο συν 20++

                                  Εκεί που είχαμε καταλήξει είναι πως για να πάει ενα 2002 σαν Μ3 δεν αρκει το μοτέρ σαζμάν...μάλλον χρειάζεται και το διαφορικό. Άλλη εξήγηση δεν μπορούσαμε να δώσουμε, περα και από την γνωστή για τις φουσκωμένες ιπποδυνάμεις. Αλλά όταν το έχεις μετρήσει 230 άλογα και σε περνάει ο άλλος με 185 και 4αρι σαζμαν...και από σταση και εν κινήσει...τότε κατι φταίει...

                                  αλλά το μοτερ αυτό, αν και βασίζεται στον Μ10 εχει ενα ακόμα αρνητικό για το 2002. Δεν έχει τον ήχο που θα περίμενες να ακούσεις, το κροτάλισμα που κάνουν τα καλά ψυχωμένα Μ10 που , συγχωρέστε με οι φανατικοί, ξεπερνά και τον μπιάλμπερο της άλφα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    124-abarth-stradale last edited by

                                    Το διαφορικο τα αντεχει τα 2300 κυβικα??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yiannis2002 last edited by

                                      γιατί να μην αντέχει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        124-abarth-stradale last edited by

                                        το μαμα διαφορικο??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          yiannis2002 last edited by

                                          το μαμά
                                          γιατί να μην αντέχει?
                                          και τ αγωνιστικά με μαμά διαφορικό τρέχουν
                                          και το συγκεκριμένο φόρουσε διαφορικό που είχε ήδη κάνει 300χιλ χλμ το οποίο το φοράει τώρα το ασημί το δικό μου και είναι σαν καινούργιο μέσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            124-abarth-stradale last edited by

                                            Σορρυ για την ασχετοσυνη μου,αλλα μεχρι αυτη τη στιγμη ειχα την εντυπωση οτι αν ανεβεις αρκετα σε κυβικα(δηλαδη σε ροπη προφανως),δεν αντεχει το διαφορικο.. Οταν ειχα κολλησει το 1200 μοτερ απο το φιατακι μας και βαλαμε 1600 απο 131 με μονο εκκεντροφορο(οχι και καμια τεραστια αυξηση σε κυβικα κλπ δηλαδη),μας ειχε πει ο μαστορας οτι δεν θα αντεξει το διαφορικο..και οντως μεσα σε 1-2 εβδομαδες αρχισε να σφυριζει και εμεινε τελικα.. Η εξηγηση οπως την ειχα καταλαβει τοτε ητανε οτι θα συνεβαινε επειδη αυξηθηκανε τα κυβικα..δεν αφεθηκε να εννοηθει οτι το παλιο διαφορικο ειχε καποιο προβλημα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 11 / 82
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr