Ο χρήστης 124 abarth stradale έγραψε:
Γιατι Γιαννη δεν παει μ'αυτο το μοτερ??
Όλοι όσοι το τολμήσαμε, βρεθήκαμε πρό εκπλήξεως , εκτός από εναν δύο που δεν είχαν εμπειρία από καλό 2002 με Μ10.
Όσον αφορά τα S14 2000 & 2300, τα άλογα που ευαγγελίζονται είναι ολίγον πέτσινα, τουλάχιστον δεν αποδεικνύονται στην πράξη σε αυτές τις καρότσες.
Στα 'δυναμόμετρα των δρόμων', ανάβαση κατεχάκη S14 2300 καλό κ μ εκκεντροφόρους (το παλιό δικό μου) , εναν αιώνα πίσω από 2002 με Μ10 περίπου 2300 κυβικά
Τα δίδυμα αγωνιστικά των πετραλώνων, οπου το δίλιτρο S14 ήταν πίσω από το 'καλό' ακόμα και όταν αυτό ήταν 1600...
άλλο 2300 έχει βρεθεί πίσω από 1802 με βέμπερ, και πολλά άλλα παραδείγματα.
Και οι θεωρητικές διαφορές των ιπποδυνάμεων να είναι πάντα με τα S14 στο συν 20++
Εκεί που είχαμε καταλήξει είναι πως για να πάει ενα 2002 σαν Μ3 δεν αρκει το μοτέρ σαζμάν...μάλλον χρειάζεται και το διαφορικό. Άλλη εξήγηση δεν μπορούσαμε να δώσουμε, περα και από την γνωστή για τις φουσκωμένες ιπποδυνάμεις. Αλλά όταν το έχεις μετρήσει 230 άλογα και σε περνάει ο άλλος με 185 και 4αρι σαζμαν...και από σταση και εν κινήσει...τότε κατι φταίει...
αλλά το μοτερ αυτό, αν και βασίζεται στον Μ10 εχει ενα ακόμα αρνητικό για το 2002. Δεν έχει τον ήχο που θα περίμενες να ακούσεις, το κροτάλισμα που κάνουν τα καλά ψυχωμένα Μ10 που , συγχωρέστε με οι φανατικοί, ξεπερνά και τον μπιάλμπερο της άλφα