-
http://www.duemotori.com/news/auto_news/26754_Lancia_Delta_engines_and_transmissions.php?page=2
Έχει δίκιο η Αlba όσον αφορά την εμφάνιση του κινητήρα.Ο κινητήρας 1.9 twinturbo είναι παλιότερος (αλλά δοκιμασμένος) μοιάζει με αυτόν που φοράει το Saab 9.3 και βγάζει η 180 άλογα.Οι Ιταλοί έχουν παράδοση στους κινητήρες ντήζελ.Αν μένεις επαρχία και κάνεις πολλά χιλιόμετρα είναι η καλύτερη επιλογή.Βγάζει 100 άλογα στο λίτρο.Στους ντήζελ η πρώτη είναι λίγο αργή αλλά στις ρεπρίζ δεν παίζονται.
Έχει τελική 222 km/h , 7,9 0-100'' και ροπή 40Νm!!!!!!!!Ροπή διπλάσια από την 1.4Τ βενζίνη και κατανάλωση μικρότερη 7.3/4.7/5.7 l/100km urban/extra-urban/combined.
Καλές προσπεράσεις.
http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/notizie.nsf/SommarioPub/F53436CF7B485133C12574DE004E3A31?OpenDocument
Έχει δύο τουρμπίνες , μία μικρή και μία μεγάλη , στις χαμηλές στροφές λειτουργεί η μικρή , στις μεσαίες και οι δύο ταυτόχρονα , και στις υψηλές στροφές η μεγάλη.Αξιοσημείωτο είναι πως τραβάει από πολύ χαμηλά , από τις 1250 στροφές έχεις 300Νm !!!!!!! ροπής και την μέγιστη 400Νm την πιάνει στις 2.000 στροφές. -
Oι 1900αρηδες Mjet TST των Saab-Cadillac ,είναι πελατειακές εκδόσεις της FiatPT.
Για τον 1900αρη TST δεν υπάρχει εκτεταμένη δοκιμή στον ευρωπαϊκό τύπο,δεδομένου ότι πρόκειται για ένα μοντέλο του οποίου οι κωδικοί άνοιξαν το Σεπτέμβριο και οι πρώτες παραδόσεις γίνονται αυτή τη στιγμή.Έτσι υπάρχουν μόνο μερικές αράδες σε πνεύμα πρώτης δημοσιογραφικής επαφής με το μοντέλο όπως αυτή:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... tijet.html' target='_blankΤο καλύτερο για όποιον ενδιαφέρεται.... είναι η προσφυγή σε εξειδικευμένα fora,όπου άτομα που την οδήγησαν ή την απέκτησαν,μοιράζονται την πραγματική εμπειρία τους μαζί της και όχι βαρετά δημοσιογραφικά κλισέ.
Για παράδειγμα:
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... 466&t=1466' target='_blank -
Εχοντας εμπειρια απο τον 1.9 ντηζελ (150 ιπποι) που φοραει η Alfa Romeo 156 Q4 Crosswagon , ομολογω πως μου μπηκε η ιδεα για αγορα πετρελαιοκινητου - λογω ροπης φυσικα. Και νομιζω οτι και οι 150 ιπ. με 30 ροπη ειναι υπεραρκετοι. Το μονο που με ενοχλει στη Δ ειναι οι ασχημες κριτικες περι κιβωτιου και κλισεων. Ευσταθουν;
-
Καποιος φιλος που να την εχει ηδη στα χερια του και να την εχει με μαυρο ματ ουρανο και μαυρο ή λευκο αμαξωμα?
Θα ηθελα φωτος αν ειναι ευκολο, και απο το εσωτερικο σας. -
http://styleandfashion.blogosfere.it/20 ... anese.html' target='_blank' target='_blank'
http://www.margheritagranbassi.com/' target='_blank' target='_blank' -
κουκλα !!!!!
(η delta...) -
ποια δελτα;
-
Τεραστιες διαφορες με το παλιο Delta με τις δυνατες επιδοσεις και το sport look που σαρωσε τα rally.Δεν μου αρεσει σαν Delta, ισως σαν ενα καινουργιο μοντελο το συμπαθουσα περισσοτερο.
-
Mα αγαπητε μου η Delta του παλαι ποτε ξεκινησε με το σκεπτικο που κυκλοφορει και η Delta nuova.
Τι rallye και τετοια λες? -
Ο χρήστης Xrated έγραψε:
Τεραστιες διαφορες με το παλιο Delta με τις δυνατες επιδοσεις και το sport look που σαρωσε τα rally.Δεν μου αρεσει σαν Delta, ισως σαν ενα καινουργιο μοντελο το συμπαθουσα περισσοτερο.γιαυτο παρολιγο νακλεισει
-
H lancia λέει αναβάλλει την επάνοδο στην Αγγλία με την Ντέλτα λόγω της κρίσης, ε;
-
Έτσι διάβασα και εγώ.
Τον Σεπτέμβριο ωστόσο, σε άρθρο της η Daily Mirror ανέφερε την επιστροφή της Lancia:
http://www.mirror.co.uk/advice/motoring/hammond/2008/09/25/lancia-is-back-115875-20752918/Μετά τα τελευταία γεγονότα όμως, όλα στο χώρο του αυτοκινήτου είναι πλέον ρευστά και μεταβάλλονται.
-
Autocar 8 Δεκεμβρίου:
'The Fiat Group’s plan to reintroduce its premium brand Lancia to the UK market next year has been postponed indefinitely.
“Given the current global economic crisis, Fiat Auto has taken the decision to delay the reintroduction of the Lancia brand in right-hand-drive markets beyond 2009,” said Fiat in a statement.
A Fiat UK company insider told Autocar there was no new schedule in place for a later UK roll-out either.
“Right now it would be ill-advised to commit to a date on any relaunch of Lancia in Britain.”
Our source went on to suggest that the new £20k-plus Delta was simply the wrong car for the moment, and that relaunching the Lancia brand with it now “just wouldn’t make sense.”
He insisted that work would continue behind the scenes to bring more UK dealers onboard for a potential reintroduction. “Our work to prepare the ground for Lancia to come back won’t be wasted. We simply have to wait for things to get better.”
When asked if the UK roll-out would now be timed to coincide with the arrival of the new Ypsilon supermini, which could begin right-hand drive production in early 2010, the insider told Autocar that “all things are possible.”
The source wasn’t aware whether any Lancia deposits had been taken by dealers for UK deliveries of the new Delta in 2009, but insisted that any that had woud be returned.'
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Έτσι διάβασα και εγώ.Τον Σεπτέμβριο ωστόσο, σε άρθρο της η Daily Mirror ανέφερε την επιστροφή της Lancia:
http://www.mirror.co.uk/advice/motoring/hammond/2008/09/25/lancia-is-back-115875-20752918/Daily Mirror και Lancia; Στην ίδια πρόταση;
-
μηπως ξερει κανεις αν ο εκκεντροφορος ειναι με ιμαντες η καδενα?
-
Ειναι με ιμαντες
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ειναι με ιμαντεςthanks!!
-
Οδήγησα την Delta 120HP. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τραβάει θετικότατα χωρίς σκαλοπάτια και γενικά πολύ ευχάριστο. Δεν τρίζει, είναι στιβαρό και μάλλον βαρύ. Όντως είναι ελαφρύ το τιμόνι και το πεντάλ του συμπλέκτη καθώς και ο μοχλός ταχυτήτων. Προφανώς επειδή είναι προσανατολισμένο στην άνεση.
Ομολογώ όμως (και λέω ομολογώ καθώς ήμουν και είμαι fan του σχεδίου της delta) ότι το jetta tsi 140HP που σκέφτομαι ως εναλλακτική πρόταση έχει πιο καλό κινητήρα, πιο καλό τράβηγμα και δίνει την εντύπωση του πιο γρήγορου. Μειονέκτημά του φυσικά, η συντηρητική του εμφάνιση. -
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Οδήγησα την Delta 120HP. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τραβάει θετικότατα χωρίς σκαλοπάτια και γενικά πολύ ευχάριστο. Δεν τρίζει, είναι στιβαρό και μάλλον βαρύ. Όντως είναι ελαφρύ το τιμόνι και το πεντάλ του συμπλέκτη καθώς και ο μοχλός ταχυτήτων. Προφανώς επειδή είναι προσανατολισμένο στην άνεση.
Ομολογώ όμως (και λέω ομολογώ καθώς ήμουν και είμαι fan του σχεδίου της delta) ότι το jetta tsi 140HP που σκέφτομαι ως εναλλακτική πρόταση έχει πιο καλό κινητήρα, πιο καλό τράβηγμα και δίνει την εντύπωση του πιο γρήγορου. Μειονέκτημά του φυσικά, η συντηρητική του εμφάνιση.επισης οι λιγοτεροι χωροι αλλα και η πρακτηκοτητα του....(jetta)
-
οι χώροι του jetta είναι πολύ καλοι και πίσω (ίσως οι καλύτεροι της κατηγορίας) και στον χώρο αποσκευών. Η delta υπερέχει φυσικά λόγω της μετακίνησης του πίσω καθίσματος, αλλά υστερεί στον χώρο αποσκευών. Πρακτικότητα τι εννοείς?
Lancia Delta 2008