Nov 25, 2008, 11:36 AM

Ο χρήστης dimik έγραψε:
Μιλάω πάντα για διαφορές στην καθημερινή χρήση π.χ ταξίδι σε ορεινή διαδρομή ή κάτι ανάλογο, όπως και να έχει δεν πιστεύω ότι υπάρχει διαφορά στον κινητήρα του Scirocco DSG με το manual. Απλά και μόνο γιατί αργά οι γρήγορα θα το ανακαλύψουν κάποιοι και τότε απλά δεν θα πουλήσει το DSG με ότι αυτό σημαίνει για την εταιρεία που επένδυσε στην εξέλιξη του κάποια αρκετά μεγάλα ποσά φαντάζομαι

Προφανώς και κάποια στιγμή θα συμβεί αυτό.Αν απλά αγοράζει κάποιος DSG νομίζοντας ότι έτσι αγοράζει ένα πιο γρήγορο αμάξι, τότε κακώς πάει να πάρει DSG.
Το DSG είναι κυρίως ένα αυτόματο κιβώτιο είτε μας αρέσει είτε όχι (όπως έχω ξαναγράψει) και δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε αυτό.Συν του ότι σίγουρα κάποιους θα τους 'ξενίσει' ο τρόπος λειτουργίας του, αφού αυτό τις αλλάζει με κάποιο συγκεκριμένο σκεπτικό (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έστω πλησιάζει τον τρόπο με τον οποίο εμείς οδηγούμε). Απλά 'τυχαίνει' να έχει και ένα επιπλέον χαρακτηριστικό (ταχύτατες αλλαγές).

Σε ορεινή διαδρομή διαφορές είναι πολύ μικρές σε σχέση με ένα manual κιβώτιο (υπέρ του DSG κατά την άποψή μου).

Πρέπει να ξεκαθαρίσουν όλοι στο μυαλό τους ότι όταν πάρεις ένα αμάξι με DSG (σε άλλες εταιρίες μπορεί να το ονομάσουν αλλιώς πχ PDK), τότε αγοράζεις ένα αμάξι που είναι καταρχάς αυτόματο με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει (πιο χαλαρή οδήγηση, αποκόβει λίγη αίσθηση από την οδήγηση, κινείσαι πιο ξεκούραστα μέσα στην κίνηση, συγκεκριμένα με το DSG έχεις ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με ένα αμάξι αντίστοιχο manual κιβώτιο κ.ο.κ.) και μετά οτιδήποτε άλλο (ταχύτερες αλλαγές, ταχύτερους χρόνους στα 'φανάρια' κτλ).

Το video το έβαλα μόνο και μόνο για να δει κάποιος τις διαφορές σε 2 ίδια αμάξια σε κατάσταση dragster (0-100km/h, 0-400m κ.ο.κ.) και να μη νομίζει ότι το αμάξι 'ψοφάει' όπως γινόταν παλιά με τα αυτόματα κιβώτια ή ότι αυτό το 0,2sec στο 0-100km/h είναι αμελητέο.
Δύο μεγάλα μειονεκτήματα έχει το DSG:
1)Προφανώς και το DSG αυξάνει την πολυπλοκότητα του κιβωτίου, που σημαίνει ότι ΑΝ εμφανίσει πρόβλημα (που δεν το εύχομαι σε κανέναν), θα πρέπει να βάλει το χέρι του πολύυυυυ βαθιά στην τσέπη.
2)δεν έχει μετατροπέα ροπής όπως το κλασσικό αυτόματο, που ΑΝ τον είχε θα διευκόλυνε κάπως στις μανούβρες σε παρκάρισμα (κυρίως ανηφόρες-κατηφόρες) ή σε ξεκίνημα στην ανηφόρα που δε σε παίρνει πίσω εύκολα (όταν τώρα πρέπει να τραβήξεις το χειρόφρενο όπως όταν οδηγούσες χειροκίνητο σασμάν).

ΥΓ:Συγνώμη αν σας κούρασα πάλι με το DSG.