-
από nrg_polini την 13/11/08 18:33
Στο δικο μου εννοειται βαζω παντα απλη αμολυβδη καθως θεωρω πεταμε χρηματα την 100αρα.
Η μεση καταναλωση απο τοτε που αγορασα το αυτοκινητο με βαση το TC το οποιο δεν εχει διαφορες με τη μετρηση της αντλιας ειναι περιπου 7.5-7.7 λιτρα/100χλμ. Λεω περιπου γιατι μετα απο καποια χιλιομετρα ή ωρες οδηγησης μηδενιζει το 'μεγαλο' TC για οσους ξερουν.Το prius το αφηνω στην ακρη, οσο αφορα το corolla και το 75 καινε αρκετα περισσοτερο απο το δικο μου αυτοκινητο,με βαση τα στοιχεια που δινεις, χωρις να προσφερουν το αντιστοιχο γκαζι
Έγραψα πιο πάνω ότι θα αναφέρω 3 παραδείγματα, άσχετα αν κάποια από αυτά έχουν άλλο χαρακτήρα. Το νόημα του ποστ μου είναι ότι στην εθνική η βαριά μαούνα με 4,75m μηκος που ακούει στο όνομα Rover 75, παρουσιάζεται να έχει παραπλήσιες καταναλώσεις με αυτές που ανακοινώνουν ορισμένα μέλη με Golf 122HP.
Εγώ προσωπικά θα περίμενα κάτι καλύτερο από ένα αυτοκίνητο πολύ νεώτερο στον σχεδιασμό και στην ηλικία του κινητήρα από τη μαούνα, πολύ ελαφρύτερο, ίσως πιο αεροδυναμικό ,με εξάρι σαζμάν, και μάλιστα για το οποίο διαφημίζεται το turbo που φοράει ως οικονομικό και οικολογικό.
Σχετικά με το πεντάθυρο Κορόλα, αυτοκίνητο ίδιας σχεδιαστικής ηλικίας με το Γκολφ 122ΗΡ, ιδίων διαστάσεων, παραπλήσιας αεροδυναμικής και βάρους, αν και ελαφρώς χειρότερων κιλών ανά ίππο, ταυτόσημου σχεδόν κόστους αλλά και αρκετά κοντινών επιδόσεων έστω και με μόνο 5άρι σαζμάν, που συνάδεις ότι καίει αρκετά περισσότερο από το Γκολφ το οποίο έχει μάλιστα 6άρι σαζμάν?
Μάλλον λιγότερα καίει έξω. Δεν αναφέρω εντός Αθηνών γιατί το συγκεκριμένο κινείται σχεδόν μόνο εθνική, αν και θα εκπλαγώ αν το Γκολφ πάρει κεφάλι σε αυτόν το χώρο (δακτύλιος γαρ) από το ατμοσφαιρικό Κορόλα των 120 περίπου ίππων.Όπως έγραψε όμως ο κος Κάβουρας πιο πάνω με άλλα λόγια, το τι καις έχει να κάνει με το ποιος οδηγεί, πως οδηγεί και που οδηγεί.
Και τι βενζίνη βάζει θα συμπλήρωνα.
Όλα είναι ενδείξεις που εγώ προσωπικά τις καταγράφω για να αποφασίσω αν το επόμενό μου αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα καθημερινό τούρμπο οποιασδήποτε μορφής. Μέχρι στιγμής όπως έγραψα είμαι επιφυλακτικός. Θέλω καλύτερα αποτελέσματα για καθημερινή χρήση και το αυτό ισχύει και για άλλα τουρμπίδια. -
Μα οταν μιλαμε για ενα 1400αρι τουρμπο με το βαρος του γκολφ (πολυ κοντα σε αυτο της μαουνας ε; ) το οποιο ειναι ετη φωτος μπροστα σε επιδοσεις σε σχεση με το 1800 (!) rover που αναφερεις και ταυτοχρονα σε ανοιχτο δρομο καταφερνει μικροτερες καταναλωσεις - ή ας πουμε ιδιες- απο 1800αρι μοτερ τοτε σιγουρα ειναι υπερ- οικονομικο κινητηρας.
Οσο αφορα το corolla, ανεφερα παραπανω τι καταναλωση ειχα σε ταξιδι μεχρι τηΛαρισα (6,5λιτρα/100). Επισης 2-3 φορες την εβδομαδα παω Θεσσαλονικη - Κατερινη με συνηθισμενη ΜΟΤ περιπου 110χλμ/ωρα λογω του οτι βγαινω κατευθειαν στον περιφεριακο ο οποιος ειναι πολυ κοντα στο σπιτι μου, και η συνηθισμενη καταναλωση ειναι 7λιτρα/100 με ταχυτητες 130-150χλμ/ωρα. Επιφυλασσομαι να βγαλω φωτος αυριο που θα ξαναπαω. Τελος ξανα για τη 1.6 corolla, ειναι αρκετα πισω σε σχεση με το γκολφ στις επιδοσεις 0-100 κτλ, ειδικα στις ρεπριζ - που μας ενδιαφερουν περισσοτερο-η διαφορα θα ειναι τεραστια . Το συμπερασμα οτι καιει αρκετα περισσοτερο το κορολα το εβγαλα απο τα λεγομενα σου, οτι δηλαδη με 110-140 γραφει 7λιτρα/100 ενω λιγα post παραπανω εχω βαλει τα 6.5λιτρα που ειπα και πιο πριν. Θα μου πεις για μισο λιτρο κανεις ετσι; Οχι βεβαια, αλλα οταν ενα τουρμπατο 1.4 καιει λιγοτερο απο 1.6 ατμοσφαιρικο ειναι σιγουρα αξιο λογου.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έγραψα πιο πάνω ότι θα αναφέρω 3 παραδείγματα, άσχετα αν κάποια από αυτά έχουν άλλο χαρακτήρα. Το νόημα του ποστ μου είναι ότι στην εθνική η βαριά μαούνα με 4,75m μηκος που ακούει στο όνομα Rover 75, παρουσιάζεται να έχει παραπλήσιες καταναλώσεις με αυτές που ανακοινώνουν ορισμένα μέλη με Golf 122HP.
Εγώ προσωπικά θα περίμενα κάτι καλύτερο από ένα αυτοκίνητο πολύ νεώτερο στον σχεδιασμό και στην ηλικία του κινητήρα από τη μαούνα, πολύ ελαφρύτερο, ίσως πιο αεροδυναμικό ,με εξάρι σαζμάν, και μάλιστα για το οποίο διαφημίζεται το turbo που φοράει ως οικονομικό και οικολογικό.Εδώ είσαι λάθος.Νομίζω το έχεις πιάσει λάθος από πριν.Ας πούμε ότι είσαι σταματημένος κάπου.Αν έχεις 1800cc κινητήρα, θες-δε δες αναγκάζεσαι να τα γεμίσεις αυτά τα κυβικά εκατοστά μόνο και μόνο για να κρατάς 'στη ζωή' τον κινητήρα σου.Αναγκαστικά λοιπόν χρειάζεσαι κάποια Χ ποσότητα βενζίνης.
Αντίστοιχα αν είχες 1400cc μηχανή, θα χρειαζόσουν, για τον ίδιο λόγο που περιγράψαμε πριν, Ψ ποσότητα. Προφανώς όπως είναι λογικό ο 1,4lt θα κάψει λιγότερο καύσιμο από τον 1.8lt.Τώρα τα περί κατανάλωσης στην εθνική:
Αν χρησιμοποιείς 100 άλογα για να πας με πχ 120-130km/h, αυτά τα άλογα πρέπει να τα ταΐσεις είτε βγαίνουν από turbo κινητήρα είτε από ατμόσφαιρα.Η διαφορά, λοιπόν, κατανάλωσης των μικρών turbo κινητήρων με τους αντίστοιχης ιπποδύναμης (μεγαλύτερους) ατμοσφαιρικούς είναι ότι στην πόλη όπου είσαι σε μποτιλιάρισμα, στον ατμοσφαιρικό κινητήρα χρειάζεσαι περισσότερο καύσιμο μόνο και μόνο για να τον έχεις στο ρελαντί από ό,τι αν ήταν ένας πιο μικρός κινητήρας με turbo που έβγαζε την ίδια ροπή και δύναμη.
Από εκεί και πέρα όσα πιο πολλά άλογα χρησιμοποιείς, τόσο περισσότερη τροφή (δηλαδή βενζίνη) πρέπει να δώσεις. -
Προφανώς όπως είναι λογικό ο 1,4lt θα κάψει λιγότερο καύσιμο από τον 1.8lt.
Σαφώς. Το μέσο ατμοσφαιρικό 1.400άρι αναμένεται να κάψει λιγότερο από το μέσο ατμοσφαιρικό 1.800άρι, ογκομετρικά και μόνο αν το δει κάποιος. Το ίδιο ισχύει και για 2 συγκρινόμενα turbo διαφορετικού κυβισμού ή πίεσης υπερπλήρωσης.
Όμως μιλώντας για καθημερινά turbo, δηλαδή αυτοκίνητα που δεν σε ενδιαφέρει και πολύ (έως καθόλου) οι επιδόσεις, και σε σχέση με ένα παραπλήσιο ατμόσφαιρας, αυτή η σύγκριση δεν είναι ξεκάθαρη. Π.χ. η συμπεριφορά των διάφορων turbo στο ρελαντί (όχι σε χαμηλές στροφές, στο ρελαντί, που δουλεύουν πολύ μέσα στην πόλη),και οι ρύποι που προκύπτουν σε αυτή τη ζώνη, είναι ακόμη αντικείμενο σοβαρής μελέτης στα εργοστάσια και εκεί υπάρχει σχετική υστέρηση.
Γι' αυτό και οι αμφιβολίες μου για την πόλη μεταξύ των Γκολφ 122ΗΡ και Κορόλα 124(?) ίππων. Θα ήθελα να δω μια σοβαρή συγκριτική δοκιμή μεταξύ ενός ατμοσφαιρικού και ενός light turbo κοντινών κυβικών και κιλών ανά ίππο σε 'καθημερινές' συνθήκες, δηλαδή να δοθεί έμφαση στην πόλη αλλά και στο απλό ταξίδι σε εθνική. Δεν ενδιαφέρονται όλοι να πηγαίνουν πλακωμένοι. Πολλοί δεν το έχουν κάνει ποτέ στη ζωή τους, άλλοι δεν το κάνουν πια. Εκεί θέλω να δω τι γίνεται. Επίσης να δω ένα καλό συγκριτικό μακράς διαρκείας με έμφαση στην καθημερινή χρήση, στην συνολική αξιοπιστία και με ένα σοβαρό life cycle cost analysis να το συνοδεύει.
Αυτά εγώ περιμένω από τα περιοδικά και τους ειδικούς να μου πούνε για να πειστώ.
Δεν θέλω να δω τεστ με πλακώματα, όχι σύγκριση ενός δυνατού τούρμπο με ένα πολύ μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό και ίσως πολυκύλινδρου. Εκεί το τούρμπο υπερτερεί, δεν υπάρχει αμφιβολία. -
Γειά στο στόμα σου!
-
Από εκεί και πέρα όσα πιο πολλά άλογα χρησιμοποιείς, τόσο περισσότερη τροφή (δηλαδή βενζίνη) πρέπει να δώσεις.
+1000
απο τα πιο σωστα πραγματα που εχω διαβασει ειναι αυτο!!!
Δεν μπορεις να περιμενεις ενα αμαξι που κανει το 80-140 σε Χ δευτερολεπτα να καιει λιγοτερο απο ενα που το κανει σε Χ+5 δευτερα!
Τα μικρα τουρμπο εχουν πετυχει να καινε λιγοτερη βενζινη απο τα ατμοσφαιρικα αντιστοιχων δυνατοτητων σε χαλαρη μετακινηση ή σε μποτιλιαρισμα αλλα οχι και μικροτερη απο τα αυτοκινητα χαμηλοτερων επιδοσεων.
Σε καταστασεις φουλ επιταχυνσης εχουν πετυχει να πηγαινουν ταχυτερα απο ατμοσφαιρικα ιδιας ιπποδυναμης αλλα εκει βεβαιως καινε κ παραπανω.
Τωρα σε σταθερες ταχυτητες συμβαινει απο την εμπειρια μου το εξης(οταν λεω σταθερες εννοω να προσπαθεις να διατηρεις οσο το δυνατον πιο πολυ μια συγκεκριμενη ταχυτητα)
Αμα προσπαθησουν 1 τουρμπο κ 1 ατμοσφαιρικο ιδιων κυβικων να κρατησουν μ.ο ταχυτητα 120km/h το ατμοσφαιρικο θα ειναι πιο οικονομικο.
Αμα προσπαθησουν να κρατησουν 160km/h τοτε το τουρμπο θα ειναι πιο οικονομικο. -
Να παραθεσω κι εγω τις εμπειριες μου απο τον tsi.
Ειχα το Golf gt και ο πατερας μου εχει το Astra 1.6. Να προσθεσω οτι τα δυο αυτοκινητα ειχαν σχεδον την ιδια τιμη (cosmo + ηλιοροφη + αυτοματο ο πατερας, κατι ψιλο extra-κια εγω = μια η αλλη)
Με σχεδον ολες τις μετακινησεις μεσα στην πολη, και σε ολες τις συνθηκες απο τρελο πηξιμο στην κινηση μεχρι χαλαρες βραδυνες βολτες, ειχα παντα 1 με 1,5 λιτρο κατω απο το Astra.
Σημειωτεον οτι δεν ξερω αν και κατα ποσο επιβαρυνει την καταναλωση του Astra το αυτοματο, αλλα και οτι σαν στυλ οδηγησης διαφερω πολυ απο τον πατερα μου ο οποιος ακολουθει πολυ χαλαρους ρυθμους, δεν ζοριζει σχεδον ποτε το αυτοκινητο, το κουμπι sport παιζει να εχει να το πατησει απο τοτε που το πηρε, τα 170 αλογα του gt του φαινονταν υπερβολικα και αχρειαστα κλπ.
Αν λαβουμε υπ οψιν και το τι μπορουν να σου προσφερουν τα δυο αυτα αυτοκινητα απο αποψη επιδοσεων, πιστευω οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια μονο καλα εχει να προσφερει. Τα δυο αυτοκινητα ηταν απλα η νυχτα με τη μερα και αυτο το καταλαβαινες σε ολες τις συνθηκες. Αφου οταν ηταν να το πουλησω, ο πατερας μου σκεφτοταν πολυ σοβαρα να το κρατησει εκεινος και να πουλησει το Astra και μονο η απουσια του αυτοματου κιβωτιου τον απετρεψε τελικα. -
midnek, πώς και το πούλησες το gt ?
-
Καλησπερα ,
μια ερωτηση εχω αναπαντητη παρολο που διαβασα τις μισες και βαλε σελιδες του τοπικ.
Το στρωσιμο για ενα 122 tsi ποσο ειναι σωστο να διαρκεσει ? Ως συνηθως οι αποψεις διαφερουν , οπως διαφερουν και για τα χιλιομετρα που πρεπει να γινει μια πρωτη αλλαγη λαδιων . Αποψεις ? -
Τί λέει το manual?
-
Ο χρήστης kskordos έγραψε:
midnek, πώς και το πούλησες το gt ?Παντως δεν χαλασε σε διαβεβαιω... Απλα δεν το χρειαζομουν πια.
Καπου στις αγγελιες πρεπει να υπαρχει και η δικια μου. -
ξέρετε κάποιο online κατάστημα (κατά προτίμηση ενός ΕΕ) που να έχει VAG ανταλλακτικά, για σέρβις κυρίως ενδιαφέρομαι(φίλτρα-τακάκια κλπ)?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ξέρετε κάποιο online κατάστημα (κατά προτίμηση ενός ΕΕ) που να έχει VAG ανταλλακτικά, για σέρβις κυρίως ενδιαφέρομαι(φίλτρα-τακάκια κλπ)?http://www.trade-wind.gr στειλτους email εχουν φιλτρα σιγουρα.
http://www.savel-trade.gr παλι στειλτους email .
Το manual για το tsi 122 λεει μεχρι τα 1000χλμ χαμηλες στροφες και μετα τα 1000 μεχρι τα 1500 σταδιακο ανοιγμα. Πρωτη αλλαγη λαδιων 15000χλμ ή αν θες long life (short life για αλλους) μεχρι 30000χλμ.
-
Έχουν μήπως σε προσφορές το απερχόμενο Golf (TSI 122)?
-
παιδια μια ερωτηση που θελω να απαντησουν οσοι εχουν καποια σχεση η ειναι μηχανικοι και οχι οσα παιδια απλα ξερουν η εχουν ακουσει γιατι ετσι ξερω και εγω.
εχω το passat 1400 tsi .
στα 1700 χλμ αλλαξα τα μαμα λαδια και στην αντιπροσωπια μου εβαλαν 10-40.
στην επομενη αλλαγη μου εβαλαν 15-40 οπως ειδα μιας και εφτιαχνα καποια χαρτια προχτες.
μιλαγα με ενα φιλο και μου ειπε κακως, μιας και επειδη ειναι τουρμπο το αμαξι, θελει 10-40 για καλυτερη λιπανση, και γιατι σηκωνει πιεσεις λογω τουρμπο ο κινητηρας.
κοιταζω το μανουαλ του αυτοκινητου, οποτε λεει πηγαινε στη 3.3 για τα λαδια.
εκει λεει βαση των προδιαγραφων του κατασκευαστη κλπ κλπ κοιτα στη 3.5.
παω εκει μια απο τα ιδια ,βαση προδιαγραφων κλπ κλπ κοιτα 3.3
τελικα τι λαδια παιρνει?
μηπως εχω προβλημα με τα 15-40? -
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Έχουν μήπως σε προσφορές το απερχόμενο Golf (TSI 122)?Ναι, στη VW ήμουν τώρα...έχουν 1000 ευρώ έκπτωση σε όλα τα VI. Ουσιαστικά παίρνεις 140άρι σε τιμές 122.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχουν μήπως σε προσφορές το απερχόμενο Golf (TSI 122)?
Ναι, στη VW ήμουν τώρα...έχουν 1000 ευρώ έκπτωση σε όλα τα VI. Ουσιαστικά παίρνεις 140άρι σε τιμές 122.
Προφανως εννοεις το V (5). Σε ποια αντιπροσωπεια; Μικρη εκπτωση κατα τη γνωμη μου.
-
Νίκο, το V εννοείς μάλλον ε?
-
Ναι συγνώμη, το 5 (V) εννοώ.
Στον Γρατσία αυτά...μπορεί όμως να βρεις και πιο φθηνά αν ψάξεις.
-
Chrisstyle στον 1,4 turbo-compressor η vw προτείνει 0-30 ή 5-30 οπότε πιστεύω και στο δικό σου αυτό θα προτείνει. Κοίταξε τις προδιαγραφές του λαδιού στο manual πχ vw 507 00 και πρόσεξε αν είναι ίδιες με αυτές που έχει το λάδι που σου έβαλαν.
VW FORUM