Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδική συμπεριφορά της Άλφα 33
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Οδική συμπεριφορά της Άλφα 33
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    19
    39
    555
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      αλλα τωρα που το σκεφτομαι εχει πλακα που ρωτας ...σκεφτεσαι να παρεις αυτοκινητο του 90 και δη αλφα...αφου θα το παρεις ρωτα για τις εντυπωσεις των ιδιοκτητων!ειναι και πισωκουνα....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Από δοκιμή των 4Τ Οκτωβρίου 1993 για την 33 1.7 16V:

        Ο χρήστης 4Τροχοί έγραψε:
        H οδική συμπεριφορά ήταν και παραμένει ένα από τα δυνατά σημεία της 33.
        Στην περίπτωσή μας, η υποδειγματική συμπεριφορά συνδυάζεται με κορυφαίο
        κινητήρα και το τελικό αποτέλεσμα είναι παραπάνω από ικανοποιητικό. Ασφαλής
        και εύχρηστη για τον μέτριο οδηγό, η 33 16V, στο δρόμο θα ικανοποιήσει τον
        οδηγό που ξέρει τι θέλει.
        Το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η παντελής απουσία απότομων αντιδράσεων
        στα όρια της πρόσφυσης. H συμπεριφορά της είναι βασικά ουδέτερη, ενώ οι
        τάσεις υποστροφής που εμφανίζονται κυρίως στην αρχή της στροφής, ελέγχονται
        εύκολα ακόμη και από το μέσο οδηγό.
        O γνώστης όμως που θα επιμείνει, θα διαπιστώσει ότι, μόλις η ανάρτηση
        αρχίσει να φορτίζεται προς την έξω πλευρά της στροφής, το αυτοκίνητο
        ισορροπεί σε μια εντελώς ουδέτερη τροχιά, η οποία μπορεί πλέον να ρυθμιστεί
        με το γκάζι, ανάλογα με την εμπειρία και τις προθέσεις του οδηγού. Θετικό
        είναι ότι οποιοσδήποτε απότομος χειρισμός ή ξαφνική υποχώρηση στο γκάζι,
        δεν φέρνει απότομα το... πίσω μέρος μπροστά, αλλά η ελαφρά υπερστροφική
        αντίδραση έρχεται ιδιαίτερα προοδευτικά και ελεγχόμενα. Ακόμα και σε αρκετά
        γρήγορους ρυθμούς, μόνο ο εντελώς ανυποψίαστος που θα εκτιμήσει λαθεμένα
        μία στροφή, κινδυνεύει να αιφνιδιαστεί από τη συμπεριφορά της 33.
        Τα φρένα, αρχικά αιφνιδιάζουν, προβληματίζουν και βάζουν σε σκέψεις κύρια
        με την ασάφεια του πεντάλ. Όταν τα συνηθίσεις και τα αντιμετωπίσεις
        δυναμικά «ανεβαίνοντας» στο πεντάλ, αποδεικνύονται αποτελεσματικά και είναι
        σημαντικό ότι ακόμη και κατά τη διάρκεια των μετρήσεων με τα αλλεπάλληλα
        σταμάτα-ξεκίνα δεν παρατηρήσαμε κόπωση.

        Δε μοιάζει πάρα πολύ με την περιγραφή μου για την Άλφασουντ;

        Εδώ ολόκληρη η δοκιμή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          adis4gr last edited by

          η 1700αρα η πενταπορτη ηταν τετρακινητη η μονο η station wagon ηταν?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vasilios last edited by

            Ο χρήστης kyan έγραψε:

            Δε μοιάζει πάρα πολύ με την περιγραφή μου για την Άλφασουντ;

            Κουμπάρε, να προσθέσω ότι στην Alfasud η αρχική υποστροφή απουσιάζει, τόσο λόγω καλύτερης κατανομής μαζών, όσο και μικρότερης φόρτισης του μπροστινού άξονα και μικρότερων αναρτώμενων μαζών.

            Όπως και να το κάνεις, η 33 ποτέ δεν ήταν ένα τόσο 'λαμπρό' οδηγικά αυτοκίνητο όσο η Alfasud, αλλά και πάλι ήταν στα 5-6 καλύτερα sedan της κατηγορίας της, από το '85 μέχρι και τις μέρες μας.

            (ακόμα εκεί είσαι)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
              αλλα τωρα που το σκεφτομαι εχει πλακα που ρωτας ...σκεφτεσαι να παρεις αυτοκινητο του 90 και δη αλφα...αφου θα το παρεις ρωτα για τις εντυπωσεις των ιδιοκτητων!ειναι και πισωκουνα....

              δεν θέλω την τρίλιτρη, αν και κάποιος προθυμοποιήθηκε να μου βρει μια τέτοια στην Ιταλία. 'Εχω βρει μια 1,8 εντελώς μαμά, ούτε βίδα δεν έχει αλλάξει, που έχει λιγότερα χιλιόμετρα από το Γιάρις μου (το οποίο δεν έχει και λίγα βέβαια...).

              ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ???

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                vasilios last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                η 1700αρα η πενταπορτη ηταν τετρακινητη η μονο η station wagon ηταν?

                Υπήρχε Permanent 4 1.7 16V η οποία ήταν πεντάπορτη καθώς και sportwagon στα 1.4 και 1.7.

                Στην P4 μάλιστα έβαζαν στάνταρ ένα θαυμάσιο Recaro εσωτερικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  πολύ σπάνια στην Ελλάδα η Permanent 4 πάντως.... σε αντίθεση με την SW.

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    οντως σπορτβαγκον εχω δει μερικες φορες,τη πενταπορτη ελαχιστες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsoukas77 last edited by

                      Κατι ασχετο με το θεμα...
                      Διαβασα και παλι μια υποτιμητικη αποψη για την 155.Ειμαι ο μονος που εχω σε εκτιμηση αυτο το μοντελο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilios last edited by

                        Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
                        Κατι ασχετο με το θεμα...
                        Διαβασα και παλι μια υποτιμητικη αποψη για την 155.Ειμαι ο μονος που εχω σε εκτιμηση αυτο το μοντελο;

                        Γενικά 'υποτιμητικές' απόψεις (εντός και εκτός εισαγωγικών ) θα διαβάσεις από Alfisti. Βλέπεις δύσκολα κάποιος που έχει συνηθίσει στην 75 μπορεί να 'χωνέψει' την αντικατάστασή της από την 155.

                        Η μαύρη αλήθεια είναι ότι η 155 ήταν ένα από τα μοντέλα που έβγαλαν την Alfa Romeo από την οικονομική κρίση. Την αγόρασαν άνθρωποι που δεν θα αγόραζαν υπό φυσιολογικές συνθήκες Alfa Romeo και σε γενικές γραμμές ήταν ένα 'τίμιο' αυτοκίνητο. Η Q4 και η V6 με τις επιτυχίες και στους αγώνες έδωσαν και μια 'ηρωϊκή' χροιά στο μοντέλο.

                        Βέβαια όντως επρόκειτο για ένα Fiat, αλλά ένα Fiat φτιαγμένο από την Alfa, και αυτό σημαίνει πολλά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsoukas77 last edited by

                          Εχω οδηγησει την 155 1.8 Sport με τους 144 ιππους(με τις μαυρες ζαντες,αν θυμασαι) και ηταν εξαιρετικη.Πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,με νευρικο κινητηρα.

                          Οπως λες,οι επιτυχιες στους αγωνες δεν ηταν κατι τυχαιο.Δειχνει αρκετα πραγματα για το αυτοκινητο.

                          Επισης,ηταν απο τα τελευταια μοντελα με γωνιες,που πιστευω οτι δινει πιο επιθετικη οψη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • V
                            vw16v last edited by

                            Να ρωτησω κατι...ολοι οσοι εκφερεται γνωμη για την 33 αλλα και την συγκριση της με το Golf mk2, εχετε οδηγησει και τα δυο αυτοκινητα!? Δεν αντιλεγω οτι η 33 1.7 ειχε ψυχωμενο με καταπληκτικο ηχο κινητηρα που εβγαζε τα αλογα του, ομως σε αντιπαραθεση με το Golf GTi απο αποψη οδικης συμπεριφορας υπηρχε καποια διαφορα, ειδικα στις παρατεταμενες με τα πολλα αλλα και στα κλειστα κομματια...Υπηρξαν κατα περιοδους και τα δυο αυτοκινητα στην οικογενεια μου και οι εντυπωσεις μου ειναι που καλες και για τα δυο αυτοκινητα σε διαφορετικους τομεις...Και τα δυο υπηρξαν εργοστασιακα αλλα και τα δυο βελτιωθηκαν κατα την παροδο του χρονου...Η Αλφα ηταν το πρωτο αυτοκινητο που οδηγησα και πραγματι ημουν ερωτευμενος μαζι της για μεγαλο χρονικο διαστημα,ομως το Golf κατα την γνωμη μου αλλα και του πατερα μου (κατοχος τους) ειναι οτι το Golf ειχε καλυτερο τιμονι και οδικη συμπεριφορα...Δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανενα, απλα παραθετω την γνωμη μου η' οποια προερχεται απο προσωπικη εμπειρια και οχι απ'τα περιοδικα...

                            Υ.Γ: Την 33 την συγκρινω με το Golf διοτι ειναι απ'τα λιγα αυτοκινητα εκεινης της εποχης (middle '80-90) το οποιο οπως και η 33 (και η Delta) ειχαν πολυ καλη οδικη συμπεριφορα καθως επισης ηταν διασκεδαστικα αυτοκινητα με καλες επιδοσεις για τον κατοχο τους! Τωρα αν μιλαμε για Corolla και τα υπολοιπα κλιματιστηκα της εποχης το χασαμε το τρενο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mkiii last edited by

                              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                              αλλα τωρα που το σκεφτομαι εχει πλακα που ρωτας ...σκεφτεσαι να παρεις αυτοκινητο του 90 και δη αλφα...αφου θα το παρεις ρωτα για τις εντυπωσεις των ιδιοκτητων!ειναι και πισωκουνα....

                              μολις πουλησε η κοπελα μου τη δικη της 75, 1.6 εντελως μαμα μεχρι κ το aircondition.
                              τωρα τι να σου πω...Θες να βαλεις μπελα στο κεφαλι σου ή χομπι να κανεις τον μηχανικο?
                              Για μενα το πιο σημαντικο ηταν οτι το αμαξι ηταν πραγματικα ΠΑΛΙΟ.
                              μεταδοση-σασμαν-μοτερ υπεφεραν, και ας ειχαν αλλαχτει κατα καιρους....
                              απο κρατημα ηταν ΟΚ αλλα μετα τα 120 χλμ νομιζες οτι γινοταν πολεμος απο το θορυβο. Υπερκοντες σχεσεις (η 1.6 τουλαχιστο) ανεβαζαν τρελα την καταναλωση αλλα παρολα αυτα το αμαξι δε πηγαινε....Για να στροφαρει παρακαλαγες, σαν το πολο μου....
                              Νοιζω οτι μετα απο 11 χρονια το αυτοκινητο ηταν ο ορισμος του παλιου....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pakos-m last edited by

                                enas filos mou eixe thn 33 1.7
                                h symperifora htan kalh alla oxi tipota idiaitero
                                (px rallye h spider)
                                antexe mexri to 95 meta to aytokinhto pethane.
                                tora exei mia spider pou den exei kamia sxesh me thn 33.
                                poly megala perithoria prosfyshs!! eidika se anoiktes kampes.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
                                  Εχω οδηγησει την 155 1.8 Sport με τους 144 ιππους(με τις μαυρες ζαντες,αν θυμασαι) και ηταν εξαιρετικη.Πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,με νευρικο κινητηρα.

                                  κι εγώ!
                                  την έχω πάει ταξίδι στο βουνό (Καρπενήσι). Τόσο στην εθνική (άνετα 200 κοντερίσια στη Θήβα), όσο και στα κλειστά κομμάτια το αυτοκίνητο πήγαινε καταπληκτικά, φοβερά στημένο μπροστοκίνητο, μοτέρ διαμάντι (ανέβαζε μέχρι τις 7k με μεγάλη...ευχαρίστηση). Μοναδικό μειονέκτημα η...κλασική 2α που ήθελε παρακάλια για να μπει, αλλά κι αυτό στα μάτια μου είναι μέρος της γοητείας....

                                  Σπύρος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    traveller last edited by

                                    Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                                    Θεωρώ ότι οποιαδήποτε 33, ακόμα και μια 1.2, με 'φρέσκα' αμορτισέρ/ελατήρια, ακόμα και σήμερα μπορεί να σταθεί άνετα σε αντιπαράθεση με τα μικρομεσαία της αγοράς, στο τομέα του κρατήματος και της οδικής συμπεριφοράς. Δεν είναι ασφαλώς Focus, ούτε Mazda 3, αλλά κάτι Corrola και ΣΙΑ τα κολατσίζει για πρωϊνό. Και λάβε υπόψη σου ότι σαν στάνταρ είχε σχετικά στενά 14άρια λάστιχα.

                                    Σωστός!!! Ξηγημένα πράματα!!! Συμφωνώ A-ΠΟ-ΛΥ-ΤΑ

                                    Έζησα κι εγώ με μια 33, 1.2 -σειρας 2, με τα στενα πίσω φανάρια- από τον Αύγουστο του 1990 έως και τον Αύγουστο του 1997 και το κοντέρ έγραψε 420.000 χμ, χωρίς καμια δικια μου επέμβαση στον κινητήρα.
                                    Το αυτοκίνητο αυτό παρουσίαζε τα εξής χαρακτηριστικά :

                                    1ο) Χαλασμένο βενζινόμετρο από τη μάνα του (χτίκιασα 7 χρόνια)
                                    2ο) Ο ηλεκτρολόγος σε λίγο καιρό με είχε μάθει με το μικρό μου όνομα, με έβλεπε τακτικοτατα.
                                    3ο) Έτριζε πριν 'βγει από το τελωνείο' και βέβαια με τη φαεινή μου ιδέα να τhς βάλω 4 KONI μαζί με EIBACH ...την 'αποτελείωσα'
                                    4ο) Σχεδόν ανύπαρκτη ροπή. Για να το οδηγήσεις μέσα στην πόλη, έπρεπε να είσαι συνέχεια με το χέρι στον επιλογέα.
                                    5ο) 'Κοκκινιζε' ανετότατα, και πάντα πρόθυμα, όποτε το ζητούσες.
                                    6ο) Τιμόνι σαφέστατο και -τηρουμένων των αναλογιών για την εποχή- ξυράφι και βέβαια τέλειο στις υψηλές ταχύτες (οχι υδραυλικό)
                                    7ο) Άψογο στήσιμο (βοηθούσε και ο boxer σε αυτό) με καταπληκτική γεωμετρία ανάρτησης.
                                    8ο) Και να το ήθελες δεν έβγαινε με τίποτα από το δρόμο. Το κράτημα ήταν απλώς, κορυφαίο.

                                    Στη δοκιμή τους οι 4Τ, είχαν γράψει ότι αυτό το αυτοκίνητο, 'έμπαινε επικίνδυνα στα χωράφια των 1.4'
                                    Η αλήθεια είναι ότι θυμάμαι με νοσταλγία στα ταξίδια μου στην Εθνική οδό μερικές 316 της εποχής να περνούν 'αέρας' στις ευθείες και να φρενάρουν καμια 500αρια μέτρα πριν την επόμενη στροφή ενώ οι 33αρες τις προσπερνούσαν με χαρακτηριστική άνεση στα 'αριστερά πέταλα'. Για επαρχικόύς δρόμους ούτε σύζητηση βέβαια....

                                    Η επόμενη αγορά μου ήταν ένα Α3 1.6 και αργότερα το Laguna 1,6 16V.
                                    Δυστυχώς τη συμεριφορά της 33 δεν την είχε κανένα από τα προαναφερόμενα αυτοκίνητα (για να εξηγούμαι, όλα αυτά που γράφω συνέβησαν πριν 'σκληρήνω' και 'χαμηλώσω' το αυτοκίνητο).
                                    Το μεν Α3 είχε ένα τιμόνι πανάλαφρο και αν προσθέσουμε και τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης...άστα να πάνε....(Τι να την κάνω την ΄'αίσθηση χρηματωκιβωτίου' τα άριστα πλαστικά με την άψογη συναρμολόγηση και το πραγματικά κορυφαίο φινίρισμα, όταν δεν μπορούσα να το 'χαρώ' ;; Το κράτησα 1,5 χρόνο και του έδωσα με 63.000 χμ-ζημιά δεν έβγαλε καμία). Το δε Laguna δεν 'πήγαινε' στους στενούς επαρχικούς δρόμους.

                                    Άσχετα με συναισθηματισμούς και προτιμήσεις , άσχετα με 'σχολές' και 'φατρίες' (Ιταλόφιλοι, Γερμανόφιλοι..κ.τ.λ) το να λέμε ότι το Golf είχε καλύτερο τιμόνι και κράτημα από την 33...δεν ξέρω ...θα προτιμούσα να μην το σχολιάσω καν!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      ellboomer last edited by

                                      Ως ευτυχής κατοχος μιας Α33 του 1984, το μονο που εχω να προσθεσω ειναι οτι η 33 εχει εναν απο τους καλυτερους οδηγικους χαρακτήρες με μερικεσ όμως μετατροπές όπως spoiler για να μην 'πεταει' πανω απο τα 140 και zanfor στον πίσω άξονα για τις στροφές. Αν και 20 χρονών δεν μου έχει βγάλει ιδιαίτερα προβλήματα εκτώς απο την ενδειξη βενζίνης που λειτουργεί όποτε θέλει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilios last edited by

                                        Ο χρήστης ellboomer έγραψε:
                                        Ως ευτυχής κατοχος μιας Α33 του 1984, το μονο που εχω να προσθεσω ειναι οτι η 33 εχει εναν απο τους καλυτερους οδηγικους χαρακτήρες με μερικεσ όμως μετατροπές όπως spoiler για να μην 'πεταει' πανω απο τα 140 και zanfor στον πίσω άξονα για τις στροφές. Αν και 20 χρονών δεν μου έχει βγάλει ιδιαίτερα προβλήματα εκτώς απο την ενδειξη βενζίνης που λειτουργεί όποτε θέλει.

                                        Οι 'μικρές' 33 δεν είχαν καν αντιστρεπτική μπροστά. Μεγάλη διαφορά με τη Sud, στην οποία ο -βαρύς- πίσω άξονας, έπαιζε το ρόλο αντιστρεπτικής.

                                        Η ένδειξη βενζίνης είναι πλέον ανέκδοτο που έχει περάσει στα χρονικά της αυτοκίνησης! Η 33 (αλλά και η Sud και η Sprint) είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα που το ρεζερβουάρ 'γεμίζει' όσο πατάς το γκάζι!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsilis last edited by

                                          Σκέφτομαι επ'ευκαιρίας αυτού του αυτοκινήτου,ότι στο βωμό της 'εξέλιξης' πολλές φορές η δυναμική συμπεριφορά πισωγυρίζει..

                                          Φέρνω στο νου μου το κράτημα της 33 έναντι της 146 boxer ή ακόμη χειρότερα των TS.
                                          Οι 145-146 χωρίς να είναι κακές (κάθε άλλο), δεν μπορούσαν να εμπνεύσουν την ασφάλεια της 33 στα στροφιλίκια.
                                          Ο μπροστινός άξονας σού έδινε την εντύπωση ότι πατά καλύτερα στην 33,ενώ πίσω, είχες τη σιγουριά ότι μπορείς να δοκιμάσεις πράγματα (λάθος πολλές φορές), χωρίς να κινδυνέψεις

                                          Πως γίνεται αυτό?
                                          To πλαίσιό της ήταν 'λάστιχο' σε σχέση με τις απογόνους της,ενώ θεωρητικώς και η πίσω ανάρτηση ήταν πεπαλαιωμένη σε σχέση με την περισσότερο σοφιστικέ των 145-146..

                                          Ίσως οι θεωρίες υπάρχουν για να καταρρίπτονται..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Κανείς δεν μίλησε για το τεράστιο αρνητικό κάμπερ και την μεγάλη απόκλιση των εμπρός τροχών της Sud που κατανάλωνε τα εμπρός λάστιχα σαν χαρτομάντηλα.

                                            Και ακριβώς λόγω του κάμπερ και της απόκλισης είχε αυτή την πληροφόρηση στο τιμόνι που επέτρεπαν και την τοποθέτηση της στις στροφές. Όλα αυτά είναι ΄αλήτικα ΄με την καλή έννοια, στησίματα που έλειπαν απο την 33.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr