Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τυπογραφικό λάθος;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τυπογραφικό λάθος;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    28
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      στο τεύχος του Φεβρουαρίου και στο συγκριτιό 147 Τi - 316 Ti (όχι δεν θέλω να ξεκινήσω 'πόλεμο')

      Πως γίνεται στα υπέρ της Alfa να συγκαταλέγονται τα φρένα και να βρίσκονται αιώνες μπροστά στο σχετικό πινακάκι με τις μετρήσεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • L
        lkar last edited by

        στο τεύχος του Φεβρουαρίου και στο συγκριτιό 147 Τi - 316 Ti (όχι δεν θέλω να ξεκινήσω 'πόλεμο')

        Πως γίνεται στα υπέρ της Alfa να συγκαταλέγονται τα φρένα και να βρίσκονται αιώνες μπροστά στο σχετικό πινακάκι με τις μετρήσεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          στο τεύχος του Φεβρουαρίου και στο συγκριτιό 147 Τi - 316 Ti (όχι δεν θέλω να ξεκινήσω 'πόλεμο')

          Πως γίνεται στα υπέρ της Alfa να συγκαταλέγονται τα φρένα και να βρίσκονται αιώνες μπροστά στο σχετικό πινακάκι με τις μετρήσεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            tsilis last edited by

            Προφανώς είναι στα πολύ υπέρ της BMW και εκ παραδρομής δεν αναφέρθηκε.Πάντως έχεις δίκιο,τα νούμερα δικαιώνουν την σημείωσή σου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              mkiii last edited by

              h Ti η αλφα εχει νομιζω αλλα τακακια και κατι ζανταρες ΝΑ!
              οποτε μπορει να ναι λογικη η διαφορα....Αλλα για ποση διαφορα μιλαμε?
              Δεν πηρα το περιοδικο....
              δωσε μας data

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lkar last edited by

                Οι διαφορές είναι τεράστιες, 52,4 μέτρα για την 316 Τi από τα 120χλμ./ώρα, (60,2 για την 147) καλύτερα δηλαδή και από το 350Ζ και την GTV 3.2 που υπάρχουν στο ίδιο τεύχος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Nαι είναι τρομερές διαφορές. Τα 52.4 μ είναι μακράν η καλύτερη επίδοση ακόμα και απ'όλα τα SUBAREVO.

                  4Τ ....ακούει κανείς...;;;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sx last edited by

                    μισο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      igor last edited by

                      Σύμφωνα με τόργανα μετρήσεων πράγματι η τιμή που πήραμε στο φρενάρισμα της 316ti από τα 120 χλμ./ώρα είναι 52,4 μέτρα. Kατά συνέπεια τα φρένα του αυτοκινήτου είναι σαφώς στα υπέρ του, γεγονός που προφανώς εκ παραδρομής δεν καταγράφηκε στον πίνακα. O δαίμων όμως χτύπησε και στις μετρήσεις της 147. O συγκεκριμένος πίνακας περιλαμβάνει τις μετρήσεις της απλής 147 1.6 των 120 ίππων και όχι της έκδοσης ti. Θα επανέλθουμε πάραυτα με τα σωστά νούμερα ώστε να διευκαλενθεί πλήρως το θέμα._E.Π.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης igor έγραψε:
                        Σύμφωνα με τόργανα μετρήσεων πράγματι η τιμή που πήραμε στο φρενάρισμα της 316ti από τα 120 χλμ./ώρα είναι 52,4 μέτρα. Kατά συνέπεια τα φρένα του αυτοκινήτου είναι σαφώς στα υπέρ του, γεγονός που προφανώς εκ παραδρομής δεν καταγράφηκε στον πίνακα. O δαίμων όμως χτύπησε και στις μετρήσεις της 147. O συγκεκριμένος πίνακας περιλαμβάνει τις μετρήσεις της απλής 147 1.6 των 120 ίππων και όχι της έκδοσης ti. Θα επανέλθουμε πάραυτα με τα σωστά νούμερα ώστε να διευκαλενθεί πλήρως το θέμα._E.Π.

                        Μάλλον θα πρέπει να κοιτάξετε τα όργανα ή τις μετρήσεις. 52,4 μέτρα από τα 120 ούτε η Enzo δεν κάνει (ούτε και 35 από τα 100)

                        Με δεδομένο ότι όλες ( ; ) οι μετρήσεις γίνονται Θήβα, η 316 έχει καλύτερα φρένα από το 350Ζ (και πολλά άλλα υπεραυτοκίνητα; )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Σύμφωνα με τόργανα μετρήσεων πράγματι η τιμή που πήραμε στο φρενάρισμα της 316ti από τα 120 χλμ./ώρα είναι 52,4 μέτρα. Kατά συνέπεια τα φρένα του αυτοκινήτου είναι σαφώς στα υπέρ του, γεγονός που προφανώς εκ παραδρομής δεν καταγράφηκε στον πίνακα. O δαίμων όμως χτύπησε και στις μετρήσεις της 147. O συγκεκριμένος πίνακας περιλαμβάνει τις μετρήσεις της απλής 147 1.6 των 120 ίππων και όχι της έκδοσης ti. Θα επανέλθουμε πάραυτα με τα σωστά νούμερα ώστε να διευκαλενθεί πλήρως το θέμα._E.Π.

                          Μάλλον θα πρέπει να κοιτάξετε τα όργανα ή τις μετρήσεις. 52,4 μέτρα από τα 120 ούτε η Enzo δεν κάνει (ούτε και 35 από τα 100)

                          Με δεδομένο ότι όλες ( ; ) οι μετρήσεις γίνονται Θήβα, η 316 έχει καλύτερα φρένα από το 350Ζ (και πολλά άλλα υπεραυτοκίνητα; )

                          Κι'εμένα κάτι δεν μου κολλάει καλά εδώ. ;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takiskoym last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            στο τεύχος του Φεβρουαρίου και στο συγκριτιό 147 Τi - 316 Ti (όχι δεν θέλω να ξεκινήσω 'πόλεμο')

                            Πως γίνεται στα υπέρ της Alfa να συγκαταλέγονται τα φρένα και να βρίσκονται αιώνες μπροστά στο σχετικό πινακάκι με τις μετρήσεις;

                            Μα αν είχε σε κάτι να υπερηφανεύεται η Alfa Romeo ήταν πάντα τα φρένα της. Και ειδικά απο την εποχή της Alfasud και μετά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • I
                              igor last edited by

                              Tο νούμερο είναι σωστό και καταγεγραμμένο. Eπίσης πρόβλημα με τα όργανα δεν υφίσταται. H κορυφαία αυτή επίδοση της 316 οφείλεται και στα ηλεκτρονικά σύστημα που διαθέτει το αυτοκίνητο, ειδικά στο σύστημα φρένων. Σε γενικές γραμμές, ειδικά στα φρεναρίσματα πανικού (μια διαδικασία που αναγκαστικά ακολουθούμε στις μετρήσεις επιβράδυνσης) τα ηλεκτρονικά κυκλώματα παίρνουν, αυτόματα τον έλεγχο του φρεναρίσματος επιτυγχάνοντας τη μικρότερη δυνατή απόσταση ακινητοποίησης με βάση τις συνθήκες του δρόμου. Eίναι χαρακτηριστικό πως οι εκδόσεις ti διαθέτουν ακόμη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο συνεργάζεται με το ABS, το ESP, το EBD, το DBC, κ.λπ. -και το μάνατζμεντ του κινητήρα ακόμη- επενεργώντας ακόμη και το φρενάρισμα. Tο όλο σύστημα είναι τόσο σοφιστικέ που αποτελεί από μόνο του Tεχνικό Άρθρο! Aυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με την αίσθηση του πεντάλ στο φρενάρισμα, αλλά και το κοντρόλ που αυτή η αίσθηση με ταδίδει στον οδηγό σε κανονικές συνθήκες επιβράδυνσης, ένα σημείο όπου η 147 υπερέχει. Eίναι γνωστό άλλωστε πως τα ηλεκτρονικά «σκεπτόμενα» ταχύτατα και χωρίς συναισθήματα ξεπερνούν πολλές φορές σε αντίδραση τον άνθρωπο._E.Π.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Εφόσον είναι έτσι πρέπει να υποκλιθούμε στους τεχνικούς της BMW γιατί το αποτέλεσμα μετράει και ειδικά στο φρενάρισμα.
                                Η 316 ti ντροπιάζει λοιπόν πολλά , αν όχι όλα , ''σπορ'' μοντέλα . Αν συνδοιάζεται και με ανάλογη αντοχή τότε είναι κορυφαία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  Εφόσον είναι έτσι πρέπει να υποκλιθούμε στους τεχνικούς της BMW γιατί το αποτέλεσμα μετράει και ειδικά στο φρενάρισμα.
                                  Η 316 ti ντροπιάζει λοιπόν πολλά , αν όχι όλα , ''σπορ'' μοντέλα . Αν συνδοιάζεται και με ανάλογη αντοχή τότε είναι κορυφαία.

                                  Προφανώς πρόκειται για ένα επίτευγμα της BMW.
                                  Γιατί καλή είναι και η αίσθηση των φρένων, αλλά σε ότι αφορά θέματα ασφάλειας, εκεί μπαίνει η συντηρητική και αυστηρή αντιμετώπιση του Γερμανού κατασκευαστή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    mkiii last edited by

                                    Ο χρήστης igor έγραψε:
                                    Tο νούμερο είναι σωστό και καταγεγραμμένο. Eπίσης πρόβλημα με τα όργανα δεν υφίσταται. H κορυφαία αυτή επίδοση της 316 οφείλεται και στα ηλεκτρονικά σύστημα που διαθέτει το αυτοκίνητο, ειδικά στο σύστημα φρένων. Σε γενικές γραμμές, ειδικά στα φρεναρίσματα πανικού (μια διαδικασία που αναγκαστικά ακολουθούμε στις μετρήσεις επιβράδυνσης) τα ηλεκτρονικά κυκλώματα παίρνουν, αυτόματα τον έλεγχο του φρεναρίσματος επιτυγχάνοντας τη μικρότερη δυνατή απόσταση ακινητοποίησης με βάση τις συνθήκες του δρόμου. Eίναι χαρακτηριστικό πως οι εκδόσεις ti διαθέτουν ακόμη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο συνεργάζεται με το ABS, το ESP, το EBD, το DBC, κ.λπ. -και το μάνατζμεντ του κινητήρα ακόμη- επενεργώντας ακόμη και το φρενάρισμα. Tο όλο σύστημα είναι τόσο σοφιστικέ που αποτελεί από μόνο του Tεχνικό Άρθρο! Aυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με την αίσθηση του πεντάλ στο φρενάρισμα, αλλά και το κοντρόλ που αυτή η αίσθηση με ταδίδει στον οδηγό σε κανονικές συνθήκες επιβράδυνσης, ένα σημείο όπου η 147 υπερέχει. Eίναι γνωστό άλλωστε πως τα ηλεκτρονικά «σκεπτόμενα» ταχύτατα και χωρίς συναισθήματα ξεπερνούν πολλές φορές σε αντίδραση τον άνθρωπο._E.Π.

                                    εγω τον χαβα μου αλλα να το διαβασουν αυτο οποιοι θεωρουν τα bmw (και συναφους κοστους αμαξια) υπερτιμημενα...
                                    σε κομπακτ φιλου , τραβηξε τσαρουχωμα στα φρενα (με 18'' ζαντες) και το αμαξι ξηλωσε ασφαλτο...Μου εκανε εντυπωση μεγαλη οτι το αμαξι φρεναρε εντονα ΚΑΙ με τους πισω τροχους....

                                    και μιλαμε για 316 ε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης mkiii έγραψε:
                                      Μου εκανε εντυπωση μεγαλη οτι το αμαξι φρεναρε εντονα ΚΑΙ με τους πισω τροχους....

                                      Πιστεύω πως κάθε αυτοκίνητο με (σωστά ρυθμισμένο) EBD και σφιχτή ανάρτηση (ώστε να μη βουτά στο φρενάρισμα) φρενάρει πάντα και με τους πίσω τροχούς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Να δεχτώ ότι είναι σωστή η μέτρηση (για την οποία θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω). Δεν έκανε εντύπωση αυτή η εξωπραγματική τιμή, όχι μόνο για αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά ακόμα και για supercar, ώστε να μην είναι άξια αναφοράς ούτε σε μία πρόταση στο κείμενο;

                                        Ούτε μία ανφορά έστω για τα ηλεκτρονικά της Ti;

                                        Υ.Γ: κατά τ' άλλα η απόσταση φρεναρίσματος εξαρτάται μόνο από το συντελεστή τριβής, σύμφωνα με ορισμένους άλλους...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          Δεν έκανε εντύπωση αυτή η εξωπραγματική τιμή, όχι μόνο για αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά ακόμα και για supercar, ώστε να μην είναι άξια αναφοράς ούτε σε μία πρόταση στο κείμενο;

                                          Ούτε μία ανφορά έστω για τα ηλεκτρονικά της Ti;

                                          Αυτό ήταν φάουλ από μεριά των δοκιμαστών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilios last edited by

                                            Όση σημασία μπορεί να έχει, ιδού κάποιες μετρήσεις ακινητοποίησης από τα 120km/h. Προέρχεται από αμερικανικές πηγές, όπως είναι φανερό από τις επιλογές των αυτοκινήτων:

                                            Honda Integra GS-R 74.4
                                            Audi A4 80.7
                                            BMW Z3 ( 2.8 ) 64.5
                                            Ferrari 550 Maranello 59.7
                                            Lexus ES300 73.8
                                            Lexus LS400 78
                                            Mazda MX-5 76.8
                                            Mazda Protege 86.1
                                            Mercedes C36 63
                                            Mercedes SLK230 62.7
                                            Nissan Maxima 72.9
                                            Nissan 200SX 68.4
                                            Saab 9000 Aero 66.3
                                            Subaru Liberty RX 70.8
                                            Toyota Camry V6 82.2
                                            Toyota Corolla 95.7
                                            Porsche 911 Car.4 66.9

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr