-
Ροπή ακριβώς την ίδια έχουν και τα δύο.Απορώ γιατί στον 150άρη δεν βάλανε το κουμπί σπορ που έχει το Μπράβο και αυξάνει τη ροπή από 20 στα 23.
Αναλόγως τη χρήση που το κάνει κάποιος επιλέγει και κινητήρα.Εγώ προτίμησα τον 150άρη γιατί θα τη χρησιμοποιώ για ταξίδια και επειδή προτιμώ το turbo να μπαίνει σε ψηλότερες στροφές για να γλιτώσω λίγο κατανάλωση εντός της πόλης.
Υπάρχει άραγε κανένα προγραμματάκι για τον 150άρη ;
Στην υπόλοιπη Ευρώπη χρησιμοποιούν κυρίως ντήζελ , οπότε ο twinturbo1.900 με τα 190 άλογα είναι κουτί ( εξέλιξη του 180άρη που είχε η Saab) και ροπή πάνω 40 , κάτι που το καταλαβαίνεις στις ρεπρίζ αφού στους ντήζελ η πρώτη είναι αργή.
Αλλά για εμάς θεωρείται ρυπογόνος !!!Υπ'όψιν οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες του 1.4 με τα 150 άλογα. -
από spy1551 την 13/11/08 17:24
Στην υπόλοιπη Ευρώπη χρησιμοποιούν κυρίως ντήζελ...
...Αλλά για εμάς θεωρείται ρυπογόνος !!!Υπ'όψιν οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες του 1.4 με τα 150 άλογα.Είναι ρυπογόνος!
Παντού, όχι μόνο εδώ στην ελλαδίτσα μας, σε ορισμένους ρύπους το ντίζελ είναι πολύ πιο ρυπογόνο από την βενζίνα.
Το διοξείδιο του άνθρακα δεν είναι ρύπος, είναι αδρανές αέριο. Συμβάλλει αρνητικά στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, και εκεί τα ντιζελοκίνητα έχουν χαμηλότερες εκπομπές από τα κλασσικά βενζινοκίνητα περί το 20-25% για ίδιες επιδόσεις. -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Ροπή ακριβώς την ίδια έχουν και τα δύο.Απορώ γιατί στον 150άρη δεν βάλανε το κουμπί σπορ που έχει το Μπράβο και αυξάνει τη ροπή από 20 στα 23.
Αναλόγως τη χρήση που το κάνει κάποιος επιλέγει και κινητήρα.Εγώ προτίμησα τον 150άρη γιατί θα τη χρησιμοποιώ για ταξίδια και επειδή προτιμώ το turbo να μπαίνει σε ψηλότερες στροφές για να γλιτώσω λίγο κατανάλωση εντός της πόλης.
Υπάρχει άραγε κανένα προγραμματάκι για τον 150άρη ;
Στην υπόλοιπη Ευρώπη χρησιμοποιούν κυρίως ντήζελ , οπότε ο twinturbo1.900 με τα 190 άλογα είναι κουτί ( εξέλιξη του 180άρη που είχε η Saab) και ροπή πάνω 40 , κάτι που το καταλαβαίνεις στις ρεπρίζ αφού στους ντήζελ η πρώτη είναι αργή.
Αλλά για εμάς θεωρείται ρυπογόνος !!!Υπ'όψιν οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες του 1.4 με τα 150 άλογα.εγω εκει την πατησα μαλον...στις καθημερινες συνθηκες που το δουλευω μπαινει νωρις το τουρμπο και.....
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
εγω εκει την πατησα μαλον...στις καθημερινες συνθηκες που το δουλευω μπαινει νωρις το τουρμπο και.....τι εννοείς? δεν είσαι ευχαριστημένος με την λειτουργία του?
-
.
Εγώ προτίμησα τον 150άρη γιατί θα τη χρησιμοποιώ για ταξίδια και επειδή προτιμώ το turbo να μπαίνει σε ψηλότερες στροφές για να γλιτώσω λίγο κατανάλωση εντός της πόλης.[/color]
απλα ο spy1551 εχει δικιο και θα το δω στην πραξη εντος των ημερων διοτι δεν εχω χρονο για πολλες βολτες αυτεσ τις μερες...
θεωρησα οτι ο 120αρις θα εκεγαι λιγοτερο(σιγουρα το κανει)
απλα ισως στην πολη να τσιμπαει λιγο παραπανω λογο τπι οτι το τουρμπο μπαινει πιο νωρις -
Σπύρος , limited_1.
H διαφορά δεν είναι μεγάλη , απλά θεωρητικά , στον 120άρη κινητήρα το τούρμπο μπαίνει 500 στροφές νωρίτερα.Είναι τι ''πόδι'' έχεις στο γκάζι.Συνολικά όμως πάλι θα καις λιγότερο γιατί η τουρμπίνα (λογικά) του 120 είναι μικρότερη.Μη ξεχνάς ότι στην ουσία θα πρέπει να συγκρίνεις την κατανάλωση με ένα 1.600 ατμοσφαιρικό.
Από ότι παρατήρησα στο trip , βάζοντας πρώτη ή δευτέρα οι στιγμιαίες καταναλώσεις φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 20lt.Aυτό όμως μπορείς να το γλιτώσεις ουσιαστικά μόνο με ένα αυτόματο κιβώτιο ή με ένα κουμπάκι σα το start&stop.Aπό την κατανάλωση είμαι ευχαριστημένος και νομίζω ότι όταν στρώσει ο κινητήρας θα πέσει κι άλλο.Αρκετά καλή η κατανάλωση στην Εθνική με 130 και 6η ταχύτητα.Νομίζω ότι με το 150άρη έχεις κατανάλωση 1600 και ισχύ 1800cc.
Limited_1 μην αγχώνεσαι με την τιμή που έχει το βαρέλι το πετρέλαιο αυτή τη στιγμή μια χαρά είναι.Ακόμη δεν έχει περάσει στα βενζινάδικα.Αν δεις τι μέση κατανάλωση έχει η 147 στα 1600cc ή π.χ. τι κατανάλωση έχει μια SLK , θα ηρεμήσεις.Αυτό δεν εμποδίζει τους ιδιοκτήτες να απολαύσουν το αυτοκίνητο τους.Εξάλλου 4,50μ. και 1300+ κιλά αυτοκίνητο αγοράσαμε , δεν αγοράσαμε και το 500αράκι.Καλύτερα να καίει 0,5 lt παραπάνω στα 100χλμ. και να βγει αξιόπιστος παρά να βγάζει προβλήματα(βλ.ΤSI) .
Αργότερα θα γράψω τι εντυπώσεις αφήνει στους περαστικούς.(.......είναι πολλά και βαριέμαι να τα γράψω τώρα). -
Πωπω, μην μπαίνετε στο τρυπάκι του θαψίματος των άλλων αμαξιών για να βγάλετε καλύτερο το δικό σας. Δεν λέει, το Bravo δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο.
-
spy1551,
αλοιμονο αν θα με πειραξει το ποσο καιει!ξερω τι αγορασα και θα με ευχαριστισει οταν θα μπορεσω να το οδηγησω λιγο παραπανω!!!!
εχω αλλωστε ενα f2 το οποιο καιει σαφως λιγοτερο σε χρηματα αλλα αναλογικα οχι και τοσο!
το 6,5 του σμαρτ απο 1000κβ 71ιππων ειναι δυσαναλογα υψηλο σε σχεση με τα 8,5 της δελτα των 1300κιλων και 120 ιππων.
εμενα με ευχαριστει η δελτα και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα εχουμε καθολου προβληματα με τα αυτοκινητο οσο και αν φαινετε παραξενο σε αλλους. -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Αν δεις τι μέση κατανάλωση έχει η 147 στα 1600cc ή π.χ. τι κατανάλωση έχει μια SLK , θα ηρεμήσεις.Τι μέση κατανάλωση έχει η SLK και πόσο μεγαλύτερη πιστεύετε ότι είναι από της Delta;
-
drdino δεν θάφτηκε κανένα αυτοκίνητο.Καταναλώσεις σύγκρινα και μάλιστα από καλά αυτοκίνητα.
-
To tsi τι προβληματάκια βγάζει δλδ;
-
Το Leon τίποτα γιατί είναι tfsi (άνευ κομπρέσσορα)
http://www.drive.gr/index.php?option=com_fireboard&Itemid=120&func=view&catid=53&id=12822[url][http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=23635[/url]
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=24071&st=0
http://www.ibiza.gr/forum/showthread.php?t=10540
Δεν υιοθετώ καμία άποψη , αλλά ακούστηκαν πολλές περιπτώσεις για τις πρώτες σειρές.Στην τελική η αξιοπιστία είναι θέμα τύχης (π.χ. προβληματική παρτίδα)
και χρήσης του αυτοκινήτου.
Μίλησα μόνο για τον κινητήτα ΤSi .Για την εταιρεία μαγκιά της αφού χρησιμοποίησε μια νέα τεχνολογία.Ή σωστότερα μια γνωστή τεχνολογία (βλ. Lancia Delta) σε μαζική παραγωγή. -
Προβληματάκια? Για προβλήματα είπαν τα παιδιά...
-
Το τελευταίο άρθρο των 4τροχών την περιγράφει αρκετά καλά.http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=9521
Μετά από διαδρομή Λάρισα-Ελασσόνα , δρόμος καινούριος , με 2 λωρίδες αν διεύθυνση,και αρκετές στροφές όπου μπορείς να τις πάρεις με 100+ , επαναλαμβάνω το πιο αναγκαίο έξτρα είναι οι RSS.Το αμάξι παίρνει τις στροφές αλλά ,ελέω άνεσης , οι κλίσεις είναι μεγάλες.Με το RSS μπορείς να ρυθμίσεις ηλεκτρονικά τις αναρτήσεις από το τιμόνι οπότε μειώνονται οι κλίσεις.Κοστίζει 800Ε αλλά δυστυχώς από ότι μου είπανε θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο.Οδηγάς στην πόλη επιλέγεις το Comfort , οδηγάς στο βουνό επιλέγεις το Sport.Yπάρχει η δυνατότητα να μπει aftermarket;
-
Πολυ χλωμο και αν γινεται θα ειναι εξαιρετικα δαπανηρο....
-
Κρίμα πάντως να μη βγαίνει αυτόματο και στους 1,4Τ. Θα ταίριαζε τέλεια με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου
-
+10000!
για να το παρω αυτοματο επρεπε να παρω diesel (δεν με χαλουσε)
αλλα τα 27000 ειναι παρα πολλα οποτε πηρα manual 120αρι -
Παιδια εσεις που εχετε παρει το 120 εχετε να μας πειτε τις πρωτες εντυπωσεις σας απο πλευρας οικονομιας, τραβηγματος κινητηρα, ποιοτητα υλικων, ανεση αναρτησης, ησυχια καμπινας
ευχαριστω
-
τραβηγματος κινητηρα, ποιοτητα υλικων, ανεση αναρτησης, ησυχια καμπινας
1,ο κινητηρας εχει αρκετη δυναμη απο χαμηλα(ψηλα δεν γνωριζω διοτι εχω κανει 220χλμ περιμπου.
2,η ποιοτητα ειναι αριστη.
3,ανετοτατο αυτοκινητο πλησιαζει τα γαλλικα
4,αρκατα ησυχη καμπινα μονο λιγους αεροδυναμικους θορυβους ακουω.
οσο για την οικονομια θα απαντησω οταν περασει τις 5000χλμ! -
Eχει δει καποιος το αυτοκινητο σε χρωμα μελιτζανι? Εχετε φωτογραφιες απο αλλα χρωματα. Εχω δει μονο μαυρο και κρεμ απο κοντα.
Ευχαριστω
Lancia Delta 2008