-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
To τιμόνι βαραίνει όσο αυξάνει η ταχύτητα.Τριγμούς δεν έχω παρατηρήσει στα χιλιόμετρα που έχω κάνει.Αυτό που παρατήρησα είναι πολλά κεφάλια να γυρνάνε και να τη χαζεύουν.
Ήμουν συνοδηγός στο S40 (ή S60) το οποίο έχει καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση.
Καλοτάξιδο όποιο και να πάρεις.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟΙ ΧΡΩΜΑ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΣΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΣΑΝ ΔΩΡΟ
-
Αυτό που άκουγες είναι το Hill holder.
Στην ανηφόρα όταν ξεκινάς το φρένο συνεχίζει να ενεργεί για 2 δευτερόλεπτα, όταν σταματά ακούγεται ο θόρυβος σαν τρίξιμο. Την πρώτη φορά που το οδήγησα έψαχνα να βρω αν απενεργοποιείται.
Τελικά το συνήθισα και τελικά το εκτίμησα, αφού στην Θήβα που μένω είναι όλο ανηφόρες και αρκετά γλυστερές. Με το σύστημα αυτό, ούτε γλυστρίματα, ούτε πατινάρισμα , ούτε σβήσιμο. -
Ο χρήστης HATZIIDIMI έγραψε:
EYXΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ LANCIA DELTA KAI VOLVO S40. ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.-
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΛΤΑ
-ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΑ 120 ΑΛΟΓΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΑΝΕΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
-Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΗ, ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ.
-ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΤΡΙΞΙΜΟ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΙΣΩ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΕΦΤΑΙΓΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΜΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΑ ΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΤΑΝ ΠΑΛΙΩΝΟΥΝ -
ΤΟ S40 ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ... ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΔΗΓΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΚΡΙΒΟ. ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ. ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΝΟΤΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΑ 1.8 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΘΥΜΟΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ
ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΑ ΤΟ S40 ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΙΟ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Ετσι όπως τα λές είναι , περίπου τα ίδια σου έγραψα και εγώ 1 σελίδα πριν .
Δεν γίνεται σύγκριση. ακόμα είναι νωρίς για την Δ. Εξάλου η ποιότητα των υλικών και της συναρμογής (μην ξεχναμε είναι HB) θα φανεί μετά απο 1-2 χρόνια. Ετσι την είχα πατήσει και εγώ.
Δεν ισχυρίζομαι ότι θα συμβεί το ίδιο αλλά καλύτερα να περιμένεις . Πάντα οι πρώτες εκδόσεις έχουν τα προβληματάκια τους. -
-
στους multijet η ιπποδύναμη ξεχωρίζει από το χρώμα που ειναι γραμμένο (κόκκινο/μπλε)
στους turbojet δεν ξερω αλλά λογικά με κάποιο τρόπο ρα γινεται να το ξεχωρίσειςασχετο, σε μερικά καινούρια g.punto μου φαίνεται οτι γράφει starjet, ισχύει..??
-
Καλοτάξιδο spy1551.
Η δικιά μου γράφει ήδη 1500km και άρχισα να το πατάω αρκετά.
Ανεβάζει πολύ εύκολα το turbo και διακοσαρίζει για πλάκα. -
Ευχαριστώ Πάνο , αν και νομίζω ότι τα είπαμε και στο alfisti.gr.Άντε σιγά σιγά να στηρίξουμε και το lancisti.gr.
HATZIIDIMI
Xα,χα,χα εδώ γελάνε ή κλαίνε.Εξυπηρέτηση πωλητών αντιπροσωπείας του Fiat Group.
Eγώ την πήρα σε μαύρο και μου έκαναν δώρο το Βlue & Me.Πριν το επίσημο λανσάρισμα
όλοι το έκαναν δώρο.Καλό είναι αλλά μην το βάλεις γιατί δεν υποστηρίζει την Ελληνική Γλώσσα.Επίσης αν είσαι μπερμπάντης φαντάσου την έκπληξη της κοπελιάς σου όταν θα άκουγε από το Blue & Me το μήνυμα της άλλης.Παντόφλα που θα έπεφτε.Αν είσαι ζηλιάρης σύνδεσε το κινητό της κοπελιάς σου.Όλα αυτά όταν θα υποστηρίζει και τα Ελληνικά.Εγώ βιαζόμουν και την παράγγειλα με το που άνοιξαν οι κωδικοί αφενός γιατί δε πιστεύω να υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας τη στιγμή που τα περισσότερα μηχανικά μέρη προέρχονται από το Bravo το οποίο αποδείχτηκε εξαιρετικά αξιόπιστο και αφετέρου γιατί χρειαζόμουν αυτοκίνητο αφού είχα πάνω από 1 χρόνο που έψαχνα.Εμένα τις ανάγκες δεν τις κάλυπτε το S40 ή κάτι παρόμοιο γιατί είμαι 30 χρονών και δεν μου αρέσουν τα sedan.Aντίθετα ταίριαζε στις ανάγκες το Γκολφ με τα 140 άλογα γιατί έψαχνα για ένα hatchback γύρω στα 20.000Ε.Βλέποντας το photoshop της Δ είπα να περιμένω κανένα χρόνο.
Τη Δ την έβγαλαν ακριβώς όπως στο πρωτότυπο σε αντίθεση π.χ. με το Μitsubishi Lancer sportback.To Γκολφ δεν μου έκανε το κλικ.Πολύ συντηρητικό.Άσε που το TSi με τα 140 άλογα έβγαλε πολλά προβλήματα λόγω της πολυπλοκότητας του κινητήρα , κομπρέσσορ+τούρμπο μαζί.Αντίθετα αυτό με τα 122 άλογα δεν έβγαλε . Αλλά πάλι πολύ βαρετός σχεδιασμός και δεν πιστεύω σε στερεότυπα ή δογματισμούς ''μακριά από Ιταλικά γιατί θα βγάλουν προβλήματα'' (είναι μεγάλη ιστορία ...).Αντίθετα μου άρεσε πολύ η 147 τόσο εξωτερικά , όσο και εσωτερικά αλλά ήμουν φοιτητής και δεν είχα λεφτά τότε.Ένα αυτοκίνητο με φοβερές αναρτήσεις ωραιότερο,γρηγορότερο,πιο ποιοτικό εσωτερικό και φθηνότερο από Α3,116.Βέβαια καταπίνει βενζίνη.Την 147 την απέκλεισα λόγω παλαιότητας του μοντέλου(ήδη μετράει 8 χρόνια στην αγορά και πάει για 9).Δυστυχώς την 149 την πήγαν πίσω.
Πάμε τώρα στα δωράκια.Έλεγα να βάλω εργοστασιακό συναγερμό γιατί δεν ήθελα να μπει χέρι από Ελληνικά μαστόρια.Μου λέει ο πωλητής ότι δε χρειάζεται γιατί δώρο τον κάνει η αντιπροσωπεία.Εντωμεταξύ ο πεθερός μου ήταν γνωστός με τον ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας ο οποίος υποσχέθηκε και ένα δωράκι.Τι έγινε τελικά; Όχι μόνο δωράκι δεν είδα αλλά ούτε το συναγερμό.Με το που πήρα το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπεία , το καταλαβαίνω γιατί δεν είδα πουθενά λαμπάκι για συναγερμό.Τηλεφωνώ κατευθείαν και μου είπε να το πάω να το βάλουν.Σημειοτέον ότι την είχαν πάνω από 3 βδομάδες στην αντιπροσωπεία.Εγώ είμαι από Λάρισα όπου υπάρχει μόνο 1 αντιπροσωπεία.Και με το που την κατέβασαν από την νταλίκα πήγα να τη δω και με είχαν σίγουρο πελάτη.Ή αυτή θα έπαιρνα ή το κουκλάκι τη ΜΙΤΟ.Αν είσαι από Αθήνα ή Θεσσαλονίκη μπορείς να κάνεις καλύτερο παζάρι.Σκέψου ότι οι εταιρείες χρονομίσθωσης αγοράζουν με έκπτωση από 12-16%.Συνήθως οι αντιπροσωπείες βάζουν το συναγερμό και τους αισθητήρες παρκαρίσματος.Όταν ένα μοντέλο είναι στο τέλος του τότε αρχίζουν οι προσφορές. -
εγω μαλλον την πατησα με το blue&me(το πληρωσα) αλλα bluetouth ειναι αναγκαιο κακο τωρα που η τροχαια κοβει κλησεις για τηλεφωνα αρα μικρο το κακο...
εμενα δεν μου κανανε κανενα δωρο αλλα μου πηρανε πισω ενα polo σε παρα πολυ καλη τιμη
οποτε δεν μπορουμε να τα θελουμε και ολα δικα μας!!
ειμαι ροδο βλεπετε και δεν υπαρχει ανταγωνισμος
αν και εχει ερθει το αυτοκινητο και εχει πινακιδες δεν το εχω παραλαβει ακομι διοτι περιμενω να ετοιμασω το γκαραζ.
λογικα δευτερα θα παω να το παραλαβω αλλα αυριο θα παω να παρω ενα μι το για σκ!
λετε να παθω εγκεφαλικο? -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
στους multijet η ιπποδύναμη ξεχωρίζει από το χρώμα που ειναι γραμμένο (κόκκινο/μπλε)
στους turbojet δεν ξερω αλλά λογικά με κάποιο τρόπο ρα γινεται να το ξεχωρίσειςασχετο, σε μερικά καινούρια g.punto μου φαίνεται οτι γράφει starjet, ισχύει..??
Στα Punto η τελίτσα στο logo έχει διαφορετικό χρώμα ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμου.
Ta 95CV γράφουν Starjet στην γρύλια.
-
Η δική μου δ καταφθάνει τούτη την εβδομάδα!
Από Θεσ/νίκη (παραγγελία Αύγουστου και ακόμη περιμένω!)Τώρα επειδή η οικογένεια διαθέτει s40 2.0 summum το οποίο και έχω οδηγήσει αρκετά θα σας πω εντυπώσεις μόλις ξεκινήσει η συμβίωση με την δ.
Το volvo το έχουμε 2 χρόνια - άψογο - πολύ καλύτερο απο Βmw και γνωρίζω πολύ καλά τι γράφω!Αυτό που μας λέιπει είναι ο εξαιρετικός εξακύλινδρος ! Μην φοβάστε τα 'διαφορετικά' αυτοκίνητα είναι πολύ καλά και κοστίζουν λιγότερο λόγω ονομάτων και μόνο.
Με αυτό το lancisti.gr που γράφετε δυστυχώς δεν έχει 'κίνηση' και δεν βρήκα κάτι για την νέα δ.
Αν κάποιος γνωρίζει να μας πει μερικά forum για δ. -
στο alfisti.gr θα δεις πολλα για δελτα!
εγω θα το παρω αυριο μαλλον(αν εχω χρονο!)ειναι ετοιμο καμια εβδομαδα και δεν εχω παει ακομη να την παραλαβω...
παντος ειχα μια 150αρα(πηρα 120αρα)για μεγαλο τεστ και εμεινα παρα μα παρα πολυ ικανοποιημένος!σε ενα απλο τεστ δεν μπορεις να καταλαβεις οσα σε ενα μεγαλο που θα οδηγεις κατα κυριο λογο στους δρομους που ξερεις καλα -
Ο χρήστης tom_st έγραψε:
Η δική μου δ καταφθάνει τούτη την εβδομάδα!
Από Θεσ/νίκη (παραγγελία Αύγουστου και ακόμη περιμένω!)Τώρα επειδή η οικογένεια διαθέτει s40 2.0 summum το οποίο και έχω οδηγήσει αρκετά θα σας πω εντυπώσεις μόλις ξεκινήσει η συμβίωση με την δ.
Το volvo το έχουμε 2 χρόνια - άψογο - πολύ καλύτερο απο Βmw και γνωρίζω πολύ καλά τι γράφω!ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ !!!!!
Περιμένουμε με αγωνία. Την αναφορά . -
Aν κάποιος θέλει να βάλει αισθητήρες παρκαρίσματος , ας προτιμήσει το εργοστασιακό με 500Ε το οποίο παρκάρει μόνο του.Κάνει μόνο του τους ελιγμούς και πατάς μόνο γκάζι και φρένο.Εγώ πάντως δεν είχω πρόβλημα στο παρκάρισμα.
Το μοναδικό έξτρα που αξίζει κατά την γνώμη μου είναι το RSS με 800Ε.Το αν έχει διαφορετικά αμορτισέρ δεν ξέρω με το σύστημα αυτό.
Στο εσωτερικό του S40 χρησιμοποιείται ως επένδυση το ξύλο.Οι Ιταλοί προτίμησαν αλουμίνιο για να μη το βαρύνουν και άλλο.
Σκέφτηκε κανείς γιατί το υλικό στο ταμπλό είναι μαλακό προς τον οδηγό ενώ προς το παμπρίζ είναι σκληρό;Γιατί δηλαδή χρησιμοποιούν δύο διαφορετικά υλικά; -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Aν κάποιος θέλει να βάλει αισθητήρες παρκαρίσματος , ας προτιμήσει το εργοστασιακό με 500Ε το οποίο παρκάρει μόνο του.Κάνει μόνο του τους ελιγμούς και πατάς μόνο γκάζι και φρένο.Εγώ πάντως δεν είχω πρόβλημα στο παρκάρισμα.
Το μοναδικό έξτρα που αξίζει κατά την γνώμη μου είναι το RSS με 800Ε.Το αν έχει διαφορετικά αμορτισέρ δεν ξέρω με το σύστημα αυτό.
Στο εσωτερικό του S40 χρησιμοποιείται ως επένδυση το ξύλο.Οι Ιταλοί προτίμησαν αλουμίνιο για να μη το βαρύνουν και άλλο.
Σκέφτηκε κανείς γιατί το υλικό στο ταμπλό είναι μαλακό προς τον οδηγό ενώ προς το παμπρίζ είναι σκληρό;Γιατί δηλαδή χρησιμοποιούν δύο διαφορετικά υλικά;Aυτό από πού προκύπτει;
-
Nα μη το ''βαρύνουν'' δεν εννοώ το βάρος αλλά την αίσθηση που δίνει το εσωτερικό.
Σύμφωνα με δημοσίευμα.Αν το βρώ θα ανεβάσω link , αλλά χλωμό το κόβω με τόσα που διάβασα σε ελληνικά και ξένα site.
Π.x. σε κριτική από το Αγγλικό Αutocar δεν τους άρεσε η αίσθηση του αλουμίνιου.
Εγώ π.χ. λόγω ηλικίας δεν μου αρέσουν τα sedan και το προτιμώ από το ξύλο.Ενώ μου άρεσει το δερμάτινο τιμόνι και ο λεβιές της έκδοσης Oro.Eίναι θέμα γούστου. -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
........
Σκέφτηκε κανείς γιατί το υλικό στο ταμπλό είναι μαλακό προς τον οδηγό ενώ προς το παμπρίζ είναι σκληρό;Γιατί δηλαδή χρησιμοποιούν δύο διαφορετικά υλικά;Εσύ για ποιον λόγο νομίζεις πως το κάνουν αυτό;
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
στο alfisti.gr θα δεις πολλα για δελτα!
εγω θα το παρω αυριο μαλλον(αν εχω χρονο!)ειναι ετοιμο καμια εβδομαδα και δεν εχω παει ακομη να την παραλαβω...
παντος ειχα μια 150αρα(πηρα 120αρα)για μεγαλο τεστ και εμεινα παρα μα παρα πολυ ικανοποιημένος!σε ενα απλο τεστ δεν μπορεις να καταλαβεις οσα σε ενα μεγαλο που θα οδηγεις κατα κυριο λογο στους δρομους που ξερεις καλαΤόσο πολύ αδημονείς για το αμάξι; Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να περίμενα πάντως...
Nα μη το ''βαρύνουν'' δεν εννοώ το βάρος αλλά την αίσθηση που δίνει το εσωτερικό.
Σύμφωνα με δημοσίευμα.Αν το βρώ θα ανεβάσω link , αλλά χλωμό το κόβω με τόσα που διάβασα σε ελληνικά και ξένα site.
Π.x. σε κριτική από το Αγγλικό Αutocar δεν τους άρεσε η αίσθηση του αλουμίνιου.
Εγώ π.χ. λόγω ηλικίας δεν μου αρέσουν τα sedan και το προτιμώ από το ξύλο.Ενώ μου άρεσει το δερμάτινο τιμόνι και ο λεβιές της έκδοσης Oro.Eίναι θέμα γούστου.Α οκ, γιατί προς στιγμήν τρόμαξα...
-
μολις το παρελαβα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
μου την εσπασε που το κοντερ εγραφε 70χλμ αλλα τσπ....ελλαδαρα μας. -
-
αυτο ακριβωσ...
-
Άραγε πόσα τεστ ντράϊβ να του κάνανε...
Lancia Delta 2008