-
+1 chrismk2 εξαλλου και αυτες οι επιδοσεις στην πραξη ειναι παρα πολυ καλες...μην παρασυρεστε...θα ειναι πιο γρηγορο απο τα περισσοτερα αμαξια που θα συναντατε στο δρομο αλλα δν ειναι αυτο το θεμα,το θεμα ειναι οτι αν θελατε επιδοσεις hot-hatch φυσικα και παιρνατε το 2λιτρο η κανενα gti ed30,cupra,opc κλπ κλπ π στο κατω κατω αυτη ειναι η δουλεια τους.To scirocco για μενα εχει διαφορετικο προσανατολισμο σαν μοντελο αλλα αυτο,επαναλαμβανω,δν σημαινει οτι ''δεν παει'' ισα ισα κιολας πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα σε αυτα τα αλογα τα εχει...
-
Μενει να δουμε και επομενα τεστ, μηπως και ξεδιαλυνει τουλαχιστον το θεμα με την αποκριση του twincharger στις χαμηλες στροφες, αν ευθυνεται το ηλεκτρονικο γκαζι, ή οτι αλλο τελος παντων...
-
...και σε τελικη αναλυση το 160αρι εχει περισσοτερο χαρακτηρα GT παρα GTI
-
o 1800αρης ειναι σιγουρα καλυτερος, αλλα στην Ελλαδα τουλαχιστον θα ανεβαζε τη τιμη κατα 1-2Κ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παντως σαν τιμωρια το νιωθω να υπαρχει αυτος ο καταπληκτικος 1.8 Tfsi
να τον 'πετανε' σε Seat ,Skoda, παντου και ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ SCIROCCO?
Μηπως τους εχουν μεινει πολλα twincharger και θελουν να τα ξεφορτωθουν?Έλεος ρε συ. Δηλαδή θα ξεκινούσαμε 21800 για τον 122 και μετά 23600+~2.000=25600 για τον επόμενο κινητήρα (1.8 160) μόνο και μόνο για φόρους? Σίγουρος είμαι ότι μετά θα βγαίνατε να λέγατε ότι έλεος ο TSI golf GT δεν τους έκανε για να γλυτώσουμε το χαράτσι? Αν έβγαζε και τους 2 με τα ίδια άλογα και 2 χιλίαρικα διαφόρα θα αγόραζε κανείς τον 1.8? Όσον για τον παρατημένο TWIN που θέλουν να τον ξεφορτωθούν κάθε άλλο μάλιστα, είναι ο τελευταίος κινητήρας του group, ο μόνος μαζί με τον μικρό που πληρεί EURO 5 αυτή τη στιγμή, είναι ο κινητήρας που θα κινεί τις top εκδόσεις fabia RS και ibiza, αχ και κάτι ακόμα... Η εταιρία που έχει τους εκπληκτικούς 1.8 TFSI στην γκάμα της ετοιμάζει το A3 από το 2009 να βγαίνει με τον εν λόγω κινητήρα...
-
Για το DSG 7 εγώ κρατώ μια επιφύλαξη, γιατί κάπου πήρε το μάτι μου πως η ''αντοχή'' του είναι μέχρι 170 περίπου άλογα και 25 με 26 κιλά ροπής, καμία σχέση δηλ. με το 6άρι DSG που αντέχει για πολλά παραπάνω..... 300 περίπου με 32+ κιλά ροπής. Και πάλι το λέω με επιφύλαξη και όποιος γνωρίζει καλλίτερα ας γράψει γιατί με ψήνει πολύ το 160άρι.
-
Κάπου πήρε το μάτι μου παρουσίαση του Σ3 με 7αρι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κάπου πήρε το μάτι μου παρουσίαση του Σ3 με 7αρι.σωστο, απλα δε ξερουμε αν ειναι το ιδιο που μπαινει στο 160αρι
-
Ο χρήστης Dimikonomou έγραψε:
Για το DSG 7 εγώ κρατώ μια επιφύλαξη, γιατί κάπου πήρε το μάτι μου πως η ''αντοχή'' του είναι μέχρι 170 περίπου άλογα και 25 με 26 κιλά ροπής, καμία σχέση δηλ. με το 6άρι DSG που αντέχει για πολλά παραπάνω..... 300 περίπου με 32+ κιλά ροπής. Και πάλι το λέω με επιφύλαξη και όποιος γνωρίζει καλλίτερα ας γράψει γιατί με ψήνει πολύ το 160άρι.Έτσι είναι. Πράγμα που σημαίνει πως δε θα μπορείς να κάνεις καμία «βελτίωση» στον κινητήρα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, όποιος επιχειρήσει να πουσάρει έναν 1400άρη που ήδη βγάζει 160 άλογα μάλλον πηγαίνει γυρεύοντας...
Αυτό που με απασχολεί εμένα είναι μήπως στις εκδόσεις με DSG ο κινητήρας έρχεται από το εργοστάσιο ελαφρώς πνιγμένος, ώστε να μην ξεπεράσει τα όρια αντοχής του DSG... -
To πήρε κανείς από Θεσ/νίκη Παζαρόπουλο;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Κάπου πήρε το μάτι μου παρουσίαση του Σ3 με 7αρι.
σωστο, απλα δε ξερουμε αν ειναι το ιδιο που μπαινει στο 160αρι
Δεν είναι το ίδιο. Είναι απλά μία παραλλαγή του 6τάχυτου. Το 7τάχυτο που μπαίνει στα «μικρά» είναι «ξηρού συμπλέκτη» (χωρίς λιπαντικό), για λιγότερες απώλειες και μικρότερη κατανάλωση, με αποτέλεσμα φυσικά την αντοχή σε μικρότερα φορτία.
-
Όσον αφορά τις επιδόσεις του 160άρη, σε καμία περίπτωση δεν είναι ανεπαρκείς. Η δύναμή του είναι μεγάλη σε όλο το φάσμα των στροφών και η επιτάχυνση πολύ καλή, ιδίως πάνω από τις 3500. Η μικρή καθυστέρηση που εμφανίζει δεν είναι και κάτι τραγικό. Οδηγήστε το και θα με θυμηθείτε...
-
το κιβώτιο φαίνεται να είναι μακρύ όπως είπαμε παραπάνω αλλά εγω δεν βλέπω να υστερεί κάπου
-
Εντάξει ρε παιδιά να μην τρελαινόμαστε κιόλας. Μια χαρά είναι ο κινητήρας για all around χρήση....εκτός αν κάποιοι ονειρεύονται αγώνες, αναβάσεις κλπ, τότε 2.0 Lt με ότι αυτό σημαίνει από άποψη κόστους.
Για αυτούς που το θέλουν να πηγαίνει παντού (πόλη, εθνική, βουνό) άνετα, γρήγορα, σχετικά οικονομικά και με στύλ!!!! είναι μια χαρά....
-
Καλα αν ειχε κοντες σχεσεις αλα Italia θα εκανε παπαδες μετα τα 100 km/h.Αλλα βλεπεται ειναι και αυτοι οι ρυποι που πρεπει να περασει στα test...
-
Εν τω μεταξύ ο 1.8 T(F)SI δεν είναι καθόλου καταπληκτικός. Άλλο 2.0TFSI κι άλλο 1.8TFSI και δεν αναφέρομαι στην ιπποδύναμη ή στη ροπή αλλά στον τρόπο λειτουργίας.
Προσωπικά όταν τον οδήγησα απογοητεύτηκα.Κρίμα πάντως που το νέο Golf και Scirocco 160 έχουν τόσο μακρύ κιβώτιο. Οι ρεπρίζ με την ίδια σχέση είναι κατώτερες του Golf TSI 140 και αντίστοιχες του 122! DSG μονόδρομος για τα 160ps.
-
Πωωωωω σαν πολυ δν βαριομαστε;...να κατεβασουμε και καμια σχεση....
-
Ας μην τρελαινόμαστε. Αυτός ο κινητήρας έπρεπε να μπεί, αυτόν έβαλαν. Κουτί για Ελλάδα είναι!
Και το κιβώτιο καλά κάνει και είναι μακρύ για να μην είσαι συνέχεια στις αλλαγές και έχεις και μεγαλύτερη κατανάλωση. Πριν λίγα χρόνια είχαμε τον 1,4 με τα 75 ατίθασα, και τον 1,6 με τα 100 καθαρόαιμα σε αυτές τις τιμές και τώρα μας δίνουν 160 άλογα και κιλά ροπής με το τσουβάλι και έχουμε παράπονο! Τα χάπια μου όπως λέει και ο γεωργίου!
-
Ο χρήστης panathaninf έγραψε:
Παντως σαν τιμωρια το νιωθω να υπαρχει αυτος ο καταπληκτικος 1.8 Tfsi
να τον 'πετανε' σε Seat ,Skoda, παντου και ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ SCIROCCO?
Μηπως τους εχουν μεινει πολλα twincharger και θελουν να τα ξεφορτωθουν?Έλεος ρε συ. Δηλαδή θα ξεκινούσαμε 21800 για τον 122 και μετά 23600+~2.000=25600 για τον επόμενο κινητήρα (1.8 160) μόνο και μόνο για φόρους? Σίγουρος είμαι ότι μετά θα βγαίνατε να λέγατε ότι έλεος ο TSI golf GT δεν τους έκανε για να γλυτώσουμε το χαράτσι? Αν έβγαζε και τους 2 με τα ίδια άλογα και 2 χιλίαρικα διαφόρα θα αγόραζε κανείς τον 1.8? Όσον για τον παρατημένο TWIN που θέλουν να τον ξεφορτωθούν κάθε άλλο μάλιστα, είναι ο τελευταίος κινητήρας του group, ο μόνος μαζί με τον μικρό που πληρεί EURO 5 αυτή τη στιγμή, είναι ο κινητήρας που θα κινεί τις top εκδόσεις fabia RS και ibiza, αχ και κάτι ακόμα... Η εταιρία που έχει τους εκπληκτικούς 1.8 TFSI στην γκάμα της ετοιμάζει το A3 από το 2009 να βγαίνει με τον εν λόγω κινητήρα...
Φιλε μου στα χαρτια ο Twincharger ειναι ενα τεχνολογικο θαυμα, εχει βγει 2 συνεχομενες αν δεν κανω λαθος φορες κινητηρας χρονιας στην κατηγορια μεχρι 1.400, κ.ο.κ.
Στην πραξη δυστυχως αυτος ο κινητηρας, με τις οποιες ρυθμισεις επανω στο Scirocco ΔΕΝ ΠΕΙΙΘΕΙ, πως να το κανουμε δεν εχει την αμεσοτητα και την ποιοτητα της λειτουργιας που εχει ο 1.800, και αυτο δεν το λεω μονο εγω στο forum, και εν πασει περιπτωσει για αυτο τον λογο εχω οδηγησει 4 διαφορετικα scirocco (3 twincharger) και το συμπερασμα μου δεν διαφοροποιηθηκε.
Οσο για τους φορους, προς το παρον, αν δεν κανω λαθος ο 1.800 εχει τα ιδια τελη με τον 1.400, ενω στην ασφαλεια θα εχει μια μικρη διαφορα. Σε θεμα συντηρησης πιστευω οτι οι διαφορες αν υπαρχουν θα ειναι μηδαμινες, για να μην μιλησουμε για την αξιοπιστια...
Μηπως να καναμε ενα γκαλοπ για το ποσα Twincharger εχουν μπει στα συνεργεια για διαφορετικους λογους και ποσα 1.8 Tfsi αντιστοιχα? -
στους φορους εχει διαφορα....
VW Scirocco