Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 406
    • 407
    • 73 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    98475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jntaras last edited by

      +1 chrismk2 εξαλλου και αυτες οι επιδοσεις στην πραξη ειναι παρα πολυ καλες...μην παρασυρεστε...θα ειναι πιο γρηγορο απο τα περισσοτερα αμαξια που θα συναντατε στο δρομο αλλα δν ειναι αυτο το θεμα,το θεμα ειναι οτι αν θελατε επιδοσεις hot-hatch φυσικα και παιρνατε το 2λιτρο η κανενα gti ed30,cupra,opc κλπ κλπ π στο κατω κατω αυτη ειναι η δουλεια τους.To scirocco για μενα εχει διαφορετικο προσανατολισμο σαν μοντελο αλλα αυτο,επαναλαμβανω,δν σημαινει οτι ''δεν παει'' ισα ισα κιολας πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα σε αυτα τα αλογα τα εχει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Μενει να δουμε και επομενα τεστ, μηπως και ξεδιαλυνει τουλαχιστον το θεμα με την αποκριση του twincharger στις χαμηλες στροφες, αν ευθυνεται το ηλεκτρονικο γκαζι, ή οτι αλλο τελος παντων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chrismk2 last edited by

          ...και σε τελικη αναλυση το 160αρι εχει περισσοτερο χαρακτηρα GT παρα GTI

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            o 1800αρης ειναι σιγουρα καλυτερος, αλλα στην Ελλαδα τουλαχιστον θα ανεβαζε τη τιμη κατα 1-2Κ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panathaninf last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Παντως σαν τιμωρια το νιωθω να υπαρχει αυτος ο καταπληκτικος 1.8 Tfsi
              να τον 'πετανε' σε Seat ,Skoda, παντου και ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ SCIROCCO?
              Μηπως τους εχουν μεινει πολλα twincharger και θελουν να τα ξεφορτωθουν?

              Έλεος ρε συ. Δηλαδή θα ξεκινούσαμε 21800 για τον 122 και μετά 23600+~2.000=25600 για τον επόμενο κινητήρα (1.8 160) μόνο και μόνο για φόρους? Σίγουρος είμαι ότι μετά θα βγαίνατε να λέγατε ότι έλεος ο TSI golf GT δεν τους έκανε για να γλυτώσουμε το χαράτσι? Αν έβγαζε και τους 2 με τα ίδια άλογα και 2 χιλίαρικα διαφόρα θα αγόραζε κανείς τον 1.8? Όσον για τον παρατημένο TWIN που θέλουν να τον ξεφορτωθούν κάθε άλλο μάλιστα, είναι ο τελευταίος κινητήρας του group, ο μόνος μαζί με τον μικρό που πληρεί EURO 5 αυτή τη στιγμή, είναι ο κινητήρας που θα κινεί τις top εκδόσεις fabia RS και ibiza, αχ και κάτι ακόμα... Η εταιρία που έχει τους εκπληκτικούς 1.8 TFSI στην γκάμα της ετοιμάζει το A3 από το 2009 να βγαίνει με τον εν λόγω κινητήρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimikonomou last edited by

                Για το DSG 7 εγώ κρατώ μια επιφύλαξη, γιατί κάπου πήρε το μάτι μου πως η ''αντοχή'' του είναι μέχρι 170 περίπου άλογα και 25 με 26 κιλά ροπής, καμία σχέση δηλ. με το 6άρι DSG που αντέχει για πολλά παραπάνω..... 300 περίπου με 32+ κιλά ροπής. Και πάλι το λέω με επιφύλαξη και όποιος γνωρίζει καλλίτερα ας γράψει γιατί με ψήνει πολύ το 160άρι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Κάπου πήρε το μάτι μου παρουσίαση του Σ3 με 7αρι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Κάπου πήρε το μάτι μου παρουσίαση του Σ3 με 7αρι.

                    σωστο, απλα δε ξερουμε αν ειναι το ιδιο που μπαινει στο 160αρι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      olympian2 last edited by

                      Ο χρήστης Dimikonomou έγραψε:
                      Για το DSG 7 εγώ κρατώ μια επιφύλαξη, γιατί κάπου πήρε το μάτι μου πως η ''αντοχή'' του είναι μέχρι 170 περίπου άλογα και 25 με 26 κιλά ροπής, καμία σχέση δηλ. με το 6άρι DSG που αντέχει για πολλά παραπάνω..... 300 περίπου με 32+ κιλά ροπής. Και πάλι το λέω με επιφύλαξη και όποιος γνωρίζει καλλίτερα ας γράψει γιατί με ψήνει πολύ το 160άρι.

                      Έτσι είναι. Πράγμα που σημαίνει πως δε θα μπορείς να κάνεις καμία «βελτίωση» στον κινητήρα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, όποιος επιχειρήσει να πουσάρει έναν 1400άρη που ήδη βγάζει 160 άλογα μάλλον πηγαίνει γυρεύοντας...
                      Αυτό που με απασχολεί εμένα είναι μήπως στις εκδόσεις με DSG ο κινητήρας έρχεται από το εργοστάσιο ελαφρώς πνιγμένος, ώστε να μην ξεπεράσει τα όρια αντοχής του DSG...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        To πήρε κανείς από Θεσ/νίκη Παζαρόπουλο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          olympian2 last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                          Κάπου πήρε το μάτι μου παρουσίαση του Σ3 με 7αρι.

                          σωστο, απλα δε ξερουμε αν ειναι το ιδιο που μπαινει στο 160αρι

                          Δεν είναι το ίδιο. Είναι απλά μία παραλλαγή του 6τάχυτου. Το 7τάχυτο που μπαίνει στα «μικρά» είναι «ξηρού συμπλέκτη» (χωρίς λιπαντικό), για λιγότερες απώλειες και μικρότερη κατανάλωση, με αποτέλεσμα φυσικά την αντοχή σε μικρότερα φορτία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            olympian2 last edited by

                            Όσον αφορά τις επιδόσεις του 160άρη, σε καμία περίπτωση δεν είναι ανεπαρκείς. Η δύναμή του είναι μεγάλη σε όλο το φάσμα των στροφών και η επιτάχυνση πολύ καλή, ιδίως πάνω από τις 3500. Η μικρή καθυστέρηση που εμφανίζει δεν είναι και κάτι τραγικό. Οδηγήστε το και θα με θυμηθείτε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mamias last edited by

                              Youtube Video

                              το κιβώτιο φαίνεται να είναι μακρύ όπως είπαμε παραπάνω αλλά εγω δεν βλέπω να υστερεί κάπου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimik last edited by

                                Εντάξει ρε παιδιά να μην τρελαινόμαστε κιόλας. Μια χαρά είναι ο κινητήρας για all around χρήση....εκτός αν κάποιοι ονειρεύονται αγώνες, αναβάσεις κλπ, τότε 2.0 Lt με ότι αυτό σημαίνει από άποψη κόστους.

                                Για αυτούς που το θέλουν να πηγαίνει παντού (πόλη, εθνική, βουνό) άνετα, γρήγορα, σχετικά οικονομικά και με στύλ!!!! είναι μια χαρά....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Καλα αν ειχε κοντες σχεσεις αλα Italia θα εκανε παπαδες μετα τα 100 km/h.Αλλα βλεπεται ειναι και αυτοι οι ρυποι που πρεπει να περασει στα test...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lapin last edited by

                                    Εν τω μεταξύ ο 1.8 T(F)SI δεν είναι καθόλου καταπληκτικός. Άλλο 2.0TFSI κι άλλο 1.8TFSI και δεν αναφέρομαι στην ιπποδύναμη ή στη ροπή αλλά στον τρόπο λειτουργίας.
                                    Προσωπικά όταν τον οδήγησα απογοητεύτηκα.

                                    Κρίμα πάντως που το νέο Golf και Scirocco 160 έχουν τόσο μακρύ κιβώτιο. Οι ρεπρίζ με την ίδια σχέση είναι κατώτερες του Golf TSI 140 και αντίστοιχες του 122! DSG μονόδρομος για τα 160ps.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jntaras last edited by

                                      Πωωωωω σαν πολυ δν βαριομαστε;...να κατεβασουμε και καμια σχεση....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lord_rutherford last edited by

                                        Ας μην τρελαινόμαστε. Αυτός ο κινητήρας έπρεπε να μπεί, αυτόν έβαλαν. Κουτί για Ελλάδα είναι!

                                        Και το κιβώτιο καλά κάνει και είναι μακρύ για να μην είσαι συνέχεια στις αλλαγές και έχεις και μεγαλύτερη κατανάλωση. Πριν λίγα χρόνια είχαμε τον 1,4 με τα 75 ατίθασα, και τον 1,6 με τα 100 καθαρόαιμα σε αυτές τις τιμές και τώρα μας δίνουν 160 άλογα και κιλά ροπής με το τσουβάλι και έχουμε παράπονο! Τα χάπια μου όπως λέει και ο γεωργίου!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης panathaninf έγραψε:

                                          Παντως σαν τιμωρια το νιωθω να υπαρχει αυτος ο καταπληκτικος 1.8 Tfsi
                                          να τον 'πετανε' σε Seat ,Skoda, παντου και ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ SCIROCCO?
                                          Μηπως τους εχουν μεινει πολλα twincharger και θελουν να τα ξεφορτωθουν?

                                          Έλεος ρε συ. Δηλαδή θα ξεκινούσαμε 21800 για τον 122 και μετά 23600+~2.000=25600 για τον επόμενο κινητήρα (1.8 160) μόνο και μόνο για φόρους? Σίγουρος είμαι ότι μετά θα βγαίνατε να λέγατε ότι έλεος ο TSI golf GT δεν τους έκανε για να γλυτώσουμε το χαράτσι? Αν έβγαζε και τους 2 με τα ίδια άλογα και 2 χιλίαρικα διαφόρα θα αγόραζε κανείς τον 1.8? Όσον για τον παρατημένο TWIN που θέλουν να τον ξεφορτωθούν κάθε άλλο μάλιστα, είναι ο τελευταίος κινητήρας του group, ο μόνος μαζί με τον μικρό που πληρεί EURO 5 αυτή τη στιγμή, είναι ο κινητήρας που θα κινεί τις top εκδόσεις fabia RS και ibiza, αχ και κάτι ακόμα... Η εταιρία που έχει τους εκπληκτικούς 1.8 TFSI στην γκάμα της ετοιμάζει το A3 από το 2009 να βγαίνει με τον εν λόγω κινητήρα...

                                          Φιλε μου στα χαρτια ο Twincharger ειναι ενα τεχνολογικο θαυμα, εχει βγει 2 συνεχομενες αν δεν κανω λαθος φορες κινητηρας χρονιας στην κατηγορια μεχρι 1.400, κ.ο.κ.
                                          Στην πραξη δυστυχως αυτος ο κινητηρας, με τις οποιες ρυθμισεις επανω στο Scirocco ΔΕΝ ΠΕΙΙΘΕΙ, πως να το κανουμε δεν εχει την αμεσοτητα και την ποιοτητα της λειτουργιας που εχει ο 1.800, και αυτο δεν το λεω μονο εγω στο forum, και εν πασει περιπτωσει για αυτο τον λογο εχω οδηγησει 4 διαφορετικα scirocco (3 twincharger) και το συμπερασμα μου δεν διαφοροποιηθηκε.
                                          Οσο για τους φορους, προς το παρον, αν δεν κανω λαθος ο 1.800 εχει τα ιδια τελη με τον 1.400, ενω στην ασφαλεια θα εχει μια μικρη διαφορα. Σε θεμα συντηρησης πιστευω οτι οι διαφορες αν υπαρχουν θα ειναι μηδαμινες, για να μην μιλησουμε για την αξιοπιστια...
                                          Μηπως να καναμε ενα γκαλοπ για το ποσα Twincharger εχουν μπει στα συνεργεια για διαφορετικους λογους και ποσα 1.8 Tfsi αντιστοιχα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            στους φορους εχει διαφορα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 73 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr