Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ένιωσα απλά γαμάτος.
Hey εσείς εκεί ψηλά..... μην πετάτε πέτρες.....
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά και σκάει λίγο το χειλάκι και ξεδίνουμε.
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ένιωσα απλά γαμάτος.
Hey εσείς εκεί ψηλά..... μην πετάτε πέτρες.....
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά και σκάει λίγο το χειλάκι και ξεδίνουμε.
Άντε και του χρόνου θα τα ξαναλλάξουν αναλόγως με τον στόχο εσόδων......οικολογία και πράσινα άλογα....εγώ χρεωκοπία το λέω αυτό.......
..... και ποιός φταίει για ΟΛΑ;
WIKIPEDIA:
The history of tolls stretches back to Greek mythology where Charon the ferryman charged a toll to carry the dead across the rivers Acheron and Styx to Hades. If the soul paid a toll, Charon ferried it across the river. If not, it wandered between death and life for eternity.
Ο κλασσικός..... ο Έλληνας...... η μίζα του Χάρου η αιτιά και ρίζα του κακού. Έχουμε κάτι ιδέες ως λαός όμως ....Αμάν αδερφάκι μου.......
1.8 tfsi και ΝΑΙ καίει λαδάκι, περίπου 250-350 ml στα 5000 χλμ. ανάλογα την ''χρήση'' του πεντάλ και τις διαθέσεις.....
Να ρωτήσω εγώ τώρα... εκτός από τους δρόμους διαμάντια για τους οποίους καλούμαστε να πληρώσουμε ο,τι του κατέβει καθενός στη γκλαβα του ( μου θυμίζει μπακάλικο ελευθέρας βοσκής: σήμερα το σαλάμι αέρος 3 και αύριο 13, γιατί πρέπει το αφεντικό να κάνει διακοπές ), για ποιό παράπλευρο δίκτυο μιλάμε, για να καταλάβω κι εγώ. Αυτό που καταστρέφουν-απομονώνουν με στηθαία κατά την διάρκεια των έργων και το αφήνουν ώς έχει μετά το πέρας τους? Αυτό που άντε και ξέφυγε - λέμε τώρα - βάζουμε και εκεί σταθμούς τελώνων για το μπακτσίσι? Θα καταντήσουμε ελεύθεροι πολιορκημένοι στα όρια των νομών μας λόγω διοδίων? Πληρώνω τέλη κυκλοφορίας - πληρώνω ( δικαιολογημένα στα κομμάτια που έχουν παραδοθει και πληρούν προδιαγραφές ) διόδια - να πληρώσω και ''αέρα'' για τον δρόμο ΠΟΥ θα κατασκευαστεί και που για την ώρα σκοτώνει κόσμο? Να αποζημιώσει τότε και η ανάδοχος εταιρία τα θύματα που προκαλούν οι κακοτεχνίες του υφιστάμενου δρόμου. ΈΛΕΟΣ πια... Το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ δεν πρέπει να το υιοθετήσουμε μόνο για τα διόδια μου φαίνεται.
Δεν καταλαβαίνω την λογική:
σε κλέβω - δεν σου αφήνω περιθώριο επιβίωσης - σου δίνω λύση ξανακλέβοντάς σε - να μου πείς και ευχαριστώ που υπάρχω και σου κάνω τη ζωή ποδήλατο.
Γιατί να πρόπληρώσω δρόμο που δεν έχει κατασκευαστεί-βελτιωθεί? Άντε πές και το κάνω αυτό, τα ΠΡΟέσοδα που μαζεύουν δεν θα πρέπει να μειώσουν και το χρόνο εφαρμογής διοδίων που θα επιβάλουν στον χρήστη? Εδώ ακούμε για 30+ χρόνια... Κάπου πήρε το αυτί μου πώς η Αττική Οδός ήδη έχει ξεχρεωθεί ώς κατασκευή έργου.... άκουσα καλά? ( Αν όχι παρακαλώ διορθώστε με )
Τους δρόμους έχω την εντύπωση πώς τους κατασκευάζουμε ως αγαθό για το πολίτη και δεν έχουμε τον πολίτη ώς αγαθό για τους κατασκευαστές.
Κάποια πράγματα επειδή είναι τώρα στραβά δεν σημαίνει πως πρέπει να παραμείνουν και έτσι για πάντα.
Εάν ξεβολευτούμε όλοι μαζί τότε μπορεί και κάτι να αλλάξει..... ευσεβείς πόθοι..............
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
στο συμβόλαιο, που επικαλέστηκε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας εμφιάλωσης SIRINA για το βιντεο της Τζούλιας, υπάρχει ο όρος της παραγωγής 2 επιπλέον βίντεο....μιλάμε για τριλογία...μ@λ@κίας...πάντως το πολύ χρήμα το παίρνει (βάσει συμβολαίου) ο παραγωγός (400 χιλ €) τζάμπα το κοκκίνισμα στα σημεία (150 χιλ.€ η Τζούλια - αναρωτιέμαι για να σε κάνει ευτυχισμένο πόσα θέλει???) και τέλος ο εργάτης (500 € / επιτυχημένη εκτόνωση) πάντα αδικημένος....
στην μειωμένη αμοιβή πρέπει να συνυπολογίστηκε και η οικονομικά μετρήσιμη ευτυχία της εκτόνωσης στο προσωπάκι της εθνικής τιρμπουσόν...
Τριλογία:
Πέρα από την τρέλα των ημερών μας, πιστεύω πώς την ευτυχία την πλησιάζουμε όσο καταλαβαίνουμε και συνειδητοποιούμε πώς η ποιότητα των ανθρώπων και πραγμάτων που επιλέγουμε να έχουμε δίπλα μας και όχι η ποσότητα είναι αυτό που πραγματικά μετράει.
AYTH EINAI H ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...
Δανείζουμε εμείς (οι Έλληνες) την Ελλάδα άμεσα. Έχουμε αρκετές
καταθέσεις για να καλύψουμε αρκετούς μήνες. Ταυτόχρονα, δίδοντας εξωφρενικά
προνόμια στους Κινέζους (λιμάνι και ζώνη ελευθέρου εμπορίου για ίδρυση
μονάδων συναρμολόγησης και 'εξευρωπαϊσμού' των προϊόντων τους) τους πουλάμε
40 με 50 δις ευρώ ομολόγα. Ένα μεγάλο μέρος των Ευρώ που μαζεύει η Κυβέρνηση
από τα παραπάνω το μετατρέπει σε δολλάρια (δείτε το γιατί στο 4) .
Καλούμε το ΔΝΤ για τα υπόλοιπα. Θα πληρώσουμε κατιτίς παραπάνω αλλά θα
απολαύσουμε τα μούτρα των 'Εταίρων' όταν καταλάβουν ότι η Ευρωπαϊκή τους
Ένωση είναι ένα μάτσο κουρελόχαρτα. Θα απολαύσουμε επίσης μιά άνευ
προηγουμένου ξεφτίλα της Κομισιόν και των καρεκλοκενταύρων της.
Αναθεωρούμε τις παραγγελίες οπλικών συστημάτων από τους φίλους Ευρωπαίους
.
Καλούμε την Κομισιόν να δει το θέμα εξόδου μιάς χώρας από τη Ζώνη του
Ευρώ, μια και αυτό δεν προβλέπεται πουθενά. Με το που θα κυκλοφορήσει η
είδηση το Ευρώ θα χάσει το 30% της αξίας του ως προς το δολλάριο. Στο σημείο
αυτό η Ελληνική Κυβέρνηση πουλάει τα δολλάρια και αγοράζει Ευρώ. Το κέρδος
είναι 25% (με τις προμήθειες) και οι Γερμαναράδες το φυσάνε και δεν
κρυώνουν.
Εν τω μεταξύ σοβαρευόμαστε και δουλεύουμε και πληρώνουμε φόρους
(κομματάκι δύσκολο, αλλά δεν γίνεται αλλιώς)
συνάπτουμε συνθήκη με την Τουρκία σύμφωνα με την οποία δίνουμε Ελληνική
(άρα και Ευρωπαϊκή) υπηκοότητα σε όποιον Τούρκο πολίτη έχει συγγένεια μέχρι
β' βαθμού με Τουρκους που εκτοπίστηκαν κατά την ανταλλαγή πληθυσμών. ¨ολοι
αυτοί την επόμενη μέρα παίρνουν το αεροπλάνο για τη Γερμανία... Ταυτόχρονα
θεσπίζουμε ακόμα πιό εύκολα κριτήρια ελληνοποίησης (με παράβολο 3.000 Ευρώ)
των παράνομων προσφύγων. Και αυτοί παίρνουν την επόμενη μέρα το τραίνο για
τη Γερμανία και Γαλλία. Με τρόμο βλέπουν οι Εταίροι εισρροή 15.000 χιλιάδων
μουσουλμάνων την εβδομάδα με Ελληνικά διαβατήρια.
Η Κομισιόν απελπισμένη καλεί τους Εταίρους να αναθεωρήσουν τη στάση τους
για την Ελλάδα, όλοι όμως βλέπουν ότι είναι αργά.
Η Ελλάδα αιτείται αποχώρησή της από το Ευρώ. Ακολουθούν και η Ιταλία και
Ισπανία που υποφέρουν χρόνια από το σκληρό Ευρώ και την κηδεμονία των
Γερμανών. Το Ευρώ καταρρέει. Η Κομισιόν παραιτείται σύσσωμη. Οι Άγγλοι
κατηγορούν Γερμανία και Γαλλία ότι τα έκαναν μούσκεμα και ζητούν επειγόντως
αναθεώρηση των Συνθηκών.
Έχουμε φτάσει το Δεκέμβριο του 2012. Οι Γερμανοί κατάλαβαν ότι τα έβαλαν
με λάθος M**cker.
Μερικές μέρες αργότερα (2012 γαρ) φτάνει το τέλος του κόσμου.
Όχι για όλους όμως . . . .
Οι Έλληνες (και τα 15 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο) έχουν μεταφερθεί με τα
διαστημόπλοια των Ελ στον Άλφα του Κενταύρου.
Μαζί τους σώθηκαν και μερικές ξέμπαρκες Γερμανίδες που είχαν παντρευτεί κάτι
γκαρσόνια από την Μύκονο...'