-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Στον αντίποδα η Honda μια εταιρεία που δεν την ενδιαφέρει το κέρδος αλλά η ικανοποίηση του πελάτη,
η φιλικότητα προς το περιβάλλον, η πρωτοπορία, η τεχνολογία, η διάκριση στους αγώνες κλπ.θα μας κουφανεις? Το typeR με 10 εκατομυρια δεν εχει ουτε κλιματισμο...
Ναι ειναι ο Ρομπεν των Δασων. τα μοιραζει στους φτωχους.
Μεχρι πριν λιγο ειχε κατι civic που το μονο που ειχαν ηταν μοτερ και αξιοπιστια. Στους υπολοιπους τομεις τους ειχε περασει σε εξελιξη μεχρι και η ΚΙΑ..... -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Εσύ είπες :' Roph makes you feel good. HP makes you go.
Όπως είπε κάποιος, torque wins races, horsepower sells cars!
P.S. Για να βάλουμε τα πράγματα σε κάποια σειρά :
Άλλο το S2000, έχει ΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΑΝ ΠΡΟΪΟΝ απο ότι το ΤΤ Q 225ps.Έτσι ακριβώς είναι. Όμως επιμένω πως, αν πρέπει να υπάρξει σύγκριση, ας είναι με το καινούργιο TT 3.2
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Εσύ είπες :' Roph makes you feel good. HP makes you go.
Όπως είπε κάποιος, torque wins races, horsepower sells cars!
P.S. Για να βάλουμε τα πράγματα σε κάποια σειρά :
Άλλο το S2000, έχει ΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΑΝ ΠΡΟΪΟΝ απο ότι το ΤΤ Q 225ps.Έτσι ακριβώς είναι. Όμως επιμένω πως, αν πρέπει να υπάρξει σύγκριση, ας είναι με το καινούργιο TT 3.2
Η σύγκριση μπορεί να γίνει Live , με το Α3 3,2 όμως , που έχει Ε.Τ.Α. May-June στα Γιάννενα .........
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Στον αντίποδα η Honda μια εταιρεία που δεν την ενδιαφέρει το κέρδος αλλά η ικανοποίηση του πελάτη,
η φιλικότητα προς το περιβάλλον, η πρωτοπορία, η τεχνολογία, η διάκριση στους αγώνες κλπ.θα μας κουφανεις? Το typeR με 10 εκατομυρια δεν εχει ουτε κλιματισμο...
Ναι ειναι ο Ρομπεν των Δασων. τα μοιραζει στους φτωχους.
Μεχρι πριν λιγο ειχε κατι civic που το μονο που ειχαν ηταν μοτερ και αξιοπιστια. Στους υπολοιπους τομεις τους ειχε περασει σε εξελιξη μεχρι και η ΚΙΑ.....ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ενδιαφέρονται για το κέρδος.
Η HONDA σπεύδει να αλλάξει το civic, το οποίο δεν έτυχε ανάλογης αποδοχής από τον κόσμο (με βάση τις πωλήσεις). -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Εσύ είπες :' Roph makes you feel good. HP makes you go.
Όπως είπε κάποιος, torque wins races, horsepower sells cars!
P.S. Για να βάλουμε τα πράγματα σε κάποια σειρά :
Άλλο το S2000, έχει ΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΑΝ ΠΡΟΪΟΝ απο ότι το ΤΤ Q 225ps.Έτσι ακριβώς είναι. Όμως επιμένω πως, αν πρέπει να υπάρξει σύγκριση, ας είναι με το καινούργιο TT 3.2
Η σύγκριση μπορεί να γίνει Live , με το Α3 3,2 όμως , που έχει Ε.Τ.Α. May-June στα Γιάννενα .........
Η διαδρομη Γιαννενα-Ηγουμενητσα ειναι οτι πρεπει...
-
Ακριβώς .
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
H poiotita kataskeuis einai sigoura apsogi. Eidika to eswteriko einai kalytero se poiotita kai apo to Boxster.Δηλαδή το Honda S 2000 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής από μία Porsche ;
Το civic ποιοτικότερο από το Α3 ;
To accord από το Α6 ; -
Ο χρήστης technik έγραψε:
H poiotita kataskeuis einai sigoura apsogi. Eidika to eswteriko einai kalytero se poiotita kai apo to Boxster.
Δηλαδή το Honda S 2000 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής από μία Porsche ;
nai
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
H poiotita kataskeuis einai sigoura apsogi. Eidika to eswteriko einai kalytero se poiotita kai apo to Boxster.
Δηλαδή το Honda S 2000 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής από μία Porsche ;
nai
Kαι καλύτερη ποιότητα κύλισης ;
Eίναι λίγο δύσκολο να το πιστέψω προσωπικά εγώ, όχι τόσο λόγω του κόστους των αυτοκινήτων HONDA, αλλά εξαιτίας αυτών που μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα, όλα αυτά τα χρόνια. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Kαι καλύτερη ποιότητα κύλισης ;
Eίναι λίγο δύσκολο να το πιστέψω προσωπικά εγώ, όχι τόσο λόγω του κόστους των αυτοκινήτων HONDA, αλλά εξαιτίας αυτών που μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα, όλα αυτά τα χρόνια.Katarxas milame gia S2000 vs Boxster poiotita kataskeyis. Nai to S2000 einai kalytero (koita to teleytaio sygkritiko tou Car and Driver US). Gia poiotita kylisis den exw idea, nomizw e3artatai kai apo to lastixa kai tin hxonomonosi tou autokinitou (ws gnwston to S2000 exei apo elaxisti ws ka8olou).
Episis, opws egrapsa parapanw min sygkrineis to S2000 me alla Honda ka8ws to autokinito einai xeiropoiito opws kai to NSX (pou kanei gyrw sta 90k eurw stin Germania).
-
hahaha me exete pe8anh sta geleia. Eidame h Roph pos races sas kerdise.
Rwta ton Agi pou mou ta rixnh ston tomea ths rophs. Pes tous re agi. hahaha
Bgalame tora to alagmeno golf kalutero apo to ka8aroaimo S2K. se ena tetio 8ema outa kan suzutish den sukonh. alla kala kanete re paidia. Ama den penepsete to spiti sas na pesh na sas plakosh.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
H poiotita kataskeuis einai sigoura apsogi. Eidika to eswteriko einai kalytero se poiotita kai apo to Boxster.
Δηλαδή το Honda S 2000 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής από μία Porsche ;
nai
Kαι καλύτερη ποιότητα κύλισης ;
Eίναι λίγο δύσκολο να το πιστέψω προσωπικά εγώ, όχι τόσο λόγω του κόστους των αυτοκινήτων HONDA, αλλά εξαιτίας αυτών που μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα, όλα αυτά τα χρόνια.Pia ta 3.2TL kai Inspire me ta 270 atmosferika? H mhpos to TSX den sou ka8ete kala? Aderfe. Ean den exeis bgh ektos sunoron tote den exeis dh thn mish gkama ths Hondas. Eidika ola ta upper class.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Να την βράσω την ιπποδύναμη , όταν ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ , ΟΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ
ΤΗΝ ΘΕΛΩ, θα πρέπει να 'φτιάξω' 10 φραπέδες στο -καλό- κιβώτιο του S2000, και θα με 'χαλάσει' ( it'll make feel like sh....) , και το ΤΤ θα μου έχει 'ρίξει' ...αρκετά μήκη (δεν μου λέτε , για βάρκες μιλάμε τόση ώρα )Ignorance is a sin. Not innosence.
Osa gia ta alla pou egrapses. Oute aksia gia quote htan. BTW. Ena S2K me ths parapano 4000 strofes 8a xtipish kofth prhn kanh spool up kala kala h turbina tou TT. Giauto prosekse mhn sou xu8h o kafes.
Alla twra pou to skeftomai. Telia paromiosh barkas kai TT.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δηλαδή το Honda S 2000 έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής από μία Porsche ;
Δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι πως όχι...
Το civic ποιοτικότερο από το Α3 ;
Αν εννοείς ποιότητα κατασκευής είμαι σχεδόν βέβαιος πως ναι...
To accord από το Α6 ;
Εδώ είμαι ακόμα πιο σίγουρος...
Μου φαίνεται πάντως πως το χάσαμε πάλι...
Δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεις το ΤΤ roadster με το S2000.
Μπορεί να είναι πιο γρήγορο το ΤΤ σε άγνωστη διαδρομή ή στους ελληνικούς δρόμους αλλά δεν είναι λίγο περίεργο, να συγκρίνεις ένα πισωκίνητο roadster με ένα προσθιοκίνητο (άντε 4 κίνητο) cabrio και να λες ότι θα επέλεγες το δεύτερο??
Όχι δα...
Να μιλούσαμε για το ΤΤ coupe να το συζητήσουμε λίγο περισσότερο (αν και πάλι εγώ προσωπικά S2000 θα προτιμούσα) αλλά όχι με το cabrio!!!!
Το cabrio είναι όντως για κομμώτριες και για παιδάκια που θέλουν να πουλήσουν μούρη... Το coupe είναι όμως άλλη φάση... Πολύ καλό αυτοκίνητο, απλά δεν είναι τόσο fun to drive γιατί πολύ απλά δεν είναι RWD!
Όχι όμως ότι δεν κρατάει και ότι δεν είναι γρήγορο... -
Για μία ακόμη γνώμη παραθέτω κομμάτι απο τους 4Τ 1'2000.
'ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ
Τα ανοιχτά αυτοκίνητα υποτίθεται ότι είναι φτιαγμένα για «χαλαρή» οδήγηση και καλοκαιρινές βόλτες στους παραλιακούς δρόμους. Mόνο υποτίθεται όμως, αφού πολλά σημερινά κάμπριο δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα σπορ κουπέ. Μια επίσκεψη στα Μέγαρα με το Aουντι ΤΤ Ρόουντστερ και το Χόντα S2000, μας πείθει και με το παραπάνω για οποιεσδήποτε αμφιβολίες, ίσως, είχαμε...
ΛIΓA χρόνια πριν, είχαμε συνηθίσει να μην παίρνουμε ιδιαίτερα στα σοβαρά τα ανοικτά αυτοκίνητα, τουλάχιστον από οδηγικής άποψης. Με ελάχιστες (και συνήθως πανάκριβες) εξαιρέσεις, τα κάμπριο αντιμετώπιζαν το πολύ βασικό πρόβλημα της μέτριας ακαμψίας του αμαξώματος, γεγονός που δεν έδινε στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης την ακρίβεια που απαιτεί η πραγματικά γρήγορη οδήγηση. Μπορεί να μην υπήρχε ουσιαστικό πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας, αλλά όταν στρίβεις σε μια γρήγορη καμπή και αισθάνεσαι το παρμπρίζ να τρέμει, το αμάξωμα να «λαστιχάρει» και το τιμόνι να απαιτεί διαρκείς διορθώσεις για να παραμείνει το αυτοκίνητο στην αρχική του πορεία, σου κόβεται αμέσως η όρεξη για κάτι περισσότερο.
Κι όμως, τα δύο ανοιχτά αυτοκίνητα που οδηγούμε «σήμερα», σε καμία περίπτωση δεν παρουσιάζουν τα παραπάνω συμπτώματα και, μάλιστα, όχι μόνο στο δρόμο αλλά ακόμα και στην πίστα των Μεγάρων. Οδηγώντας το ΤΤ Ρόουντστερ, πραγματικά νομίζεις ότι οδηγείς το κλειστό μοντέλο, αφού δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές σε επίπεδα ακριβείας από την ακαμψία του πλαισίου. Μεγαλύτερη εντύπωση όμως κάνει το S2000, που με το ακόμα πιο «αγωνιστικό» του στήσιμο, κάνει πιο έντονη την αίσθηση της ακαμψίας του πλαισίου. Τόσο καλό όσο ένα κλειστό αμάξωμα ή, ακόμα καλύτερα, «σαν αγωνιστικό μονοθέσιο», (ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι τα μονοθέσια καθ' υπέρβασιν μπορούν να καταταχθούν στα... κάμπριο!).
Ας δούμε, όμως, τι κάνουν τα δύο αυτοκίνητα στην πίστα, με τη βοήθεια όχι μόνο της υποκειμενικής αίσθησης αλλά και του χρονομέτρου, καθώς και των ηλεκτρονικών μας οργάνων που καταγράφουν όλες τις λεπτομέρειες.Τετρακίνητο τούρμπο εναντίον πισωκίνητου ατμοσφαιρικού...
...ή αλλιώς, διαφορετικό αποτέλεσμα από διαφορετική φιλοσοφία, χωρίς να τίθεται θέμα απευθείας αντιπαράθεσης. Η «κόντρα» είναι απολύτως θεωρητική και απλώς μας βοηθάει να βγάλουμε ενδιαφέροντα τεχνικά συμπεράσματα και να εκτιμήσουμε καλύτερα τα επιμέρους χαρακτηριστικά του καθενός σε σύγκριση με το άλλο. Γνωρίζουμε ότι ο «γύρος πίστας» δεν είναι το άμεσο ζητούμενο για τον υποψήφιο αγοραστή της κατηγορίας, όμως είναι μια διαδικασία που δεν παύει να μας δίνει ενδιαφέροντα συμπεράσματα, να μας επιβεβαιώνει την αίσθηση από τον ανοιχτό δρόμο, να μας λύνει απορίες αλλά και ενίοτε να μας εκπλήσσει.Υπόδειγμα ευχρηστίας
Ξεκινώντας από το Aουντι, και αν χρησιμοποιήσουμε σαν επιπλέον μέτρο σύγκρισης την έκδοση κουπέ του ΤΤ των 225 ίππων που είχαμε οδηγήσει στον ίδιο χώρο πριν από μερικούς μήνες, καταρχάς θα παρατηρήσουμε ότι το ΤΤ Ρόουντστερ είναι πιο εύκολο στη γρήγορη οδήγηση, αφού φαίνεται ότι έχουν εξαλειφθεί εντελώς τα υπερστροφικά χαρακτηριστικά στο απότομο άφημα του γκαζιού, που είχαν τρομάξει τόσο το γερμανικό κοινό (τόσο μάλιστα ώστε η εταιρία να προβεί σε ανάκληση του μοντέλου και αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης). Η ανοιχτή έκδοση του ΤΤ παρουσιάζεται ιδιαίτερα φιλική, ακόμα και σε οριακούς ρυθμούς, με περίσσεια πρόσφυσης και την πιο ουδέτερη και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά από όλη τη σειρά των τετρακίνητων αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρίας. Μόνο όταν επιμείνει κανείς και «ακουμπήσει» πάνω στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις, αρχίζουν να υπερφορτώνονται τα λάστιχα παραγωγής και φαίνεται πλέον το βάρος του αμαξώματος (1.475 κιλά αντί για 1.395 της κλειστής έκδοσης). Και πάλι όμως, η μόνη αντίδραση είναι μια ελαφριά και προοδευτική υποστροφή, που εύκολα ελέγχεται χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Έτσι, ο μοναδικός κίνδυνος που διατρέχει ο οδηγός του Aουντι είναι να εξαντλήσει το πλάτος του δρόμου από κακή εκτίμηση, που και πάλι μόνο από υπερβολή μπορεί να συμβεί.
Ο χρόνος του γύρου πίστας την ημέρα της δοκιμής μας βρισκόταν σταθερά στο 1:17.0, δηλαδή περίπου δύο δευτερόλεπτα χειρότερα σε σχέση με το χρόνο που είχε πετύχει το κλειστό ΤΤ στην ίδια πίστα πριν από τρεις, περίπου, μήνες. Η διαφορά αυτή (όπως μας έδειξαν και οι μετρήσεις μας) οφείλεται κατά κάποιο μικρό ποσοστό στις ελαφρά χειρότερες επιδόσεις του βαρύτερου ΤΤ Ρόουντστερ, αλλά κυρίως στο πιο εύκολο και φιλικό στήσιμο, που όμως αποδεικνύεται λίγο πιο αργό, κυρίως στις κλειστές στροφές, όπου λείπουν οι ελαφριές υπερστροφικές τάσεις της πρώτης έκδοσης του ΤΤ που οδηγήσαμε προ μηνών.Υπάκουο καθαρόαιμο!
Όσοι φαντάζονταν ότι με 240 ίππους στους πίσω τροχούς το S2000 θα ήταν ένα δύσκολο και δύστροπο αυτοκίνητο, διαψεύστηκαν, και με το παραπάνω, στη δοκιμή στην πίστα, όπου το ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο αποδείχθηκε ταυτόχρονα ιδιαίτερα ικανό αλλά και φιλικό. Κλειδί στην εξαιρετική εικόνα είναι η ιδανική κατανομή του βάρους(50-50%) ανάμεσα στον εμπρός και στον πίσω άξονα, καθώς και το μικρό (για την κατηγορία) συνολικό βάρος των 1.260 κιλών. Σε συνδυασμό, λοιπόν, και με τις αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια, αλλά και με το δεδομένο της πολύ καλής πρόσφυσης από τα ελαστικά 205/55-16 εμπρός και 225/50-16 πίσω, το σύνολο θυμίζει πολύ περισσότερο ένα καλοζυγισμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο παρά ένα άγριο ρόουντστερ. Σημαντικό στοιχείο που συνθέτει την τελική εικόνα είναι, σίγουρα, η περιοχή ιδανικής λειτουργίας του κινητήρα (6-9.000 σ.α.λ.) σε συνδυασμό με το κιβώτιο των έξι σχέσεων με τη σπορτίφ κλιμάκωση. Οι σχέσεις είναι σαφώς πιο κοντές σε σύγκριση με το Aουντι, όμως οι επιπλέον 2.000 σ.α.λ. που διαθέτει ο κινητήρας του Χόντα, του δίνουν και αντίστοιχα χλμ./ώρα, για να «τραβήξει» ο οδηγός τις ταχύτητες αν αλλάζει στον κόφτη (όπως άλλωστε ταιριάζει σε έναν τόσο πολύστροφο κινητήρα). Έτσι, πέρα από τη διασκέδαση του κινητήρα που γυρνάει χωρίς πρόβλημα στο όριο και το παιχνίδι με τον πραγματικά τέλειο επιλογέα (δε θυμόμαστε καλύτερο σε αυτοκίνητο παραγωγής!), βγαίνουν και μεγάλες διαφορές στους χρόνους, αφού το αυτοκίνητο «βολεύεται» πολύ καλύτερα στην κλειστή πίστα, κρατώντας τη 2η ταχύτητα και επιταχύνοντας εκεί που τα περισσότερα βάζουν 3η με λιγότερες στροφές.
Με γύρο πίστας 1:13.60 (και χωρίς μάλιστα να εξαντλήσουμε τα όρια!) και 160,4 χλμ./ώρα στο τέλος της ευθείας (154,6 για το ΤΤ Ρόουντστερ και 155,4 για το κλειστό ΤΤ 225 hp, ενώ το ΤΤ των 180 ίππων είχε φτάσει μόλις τα 141,6), το S2000 εντυπωσιάζει όχι μόνο στην αίσθηση αλλά και στα χρονόμετρα, προκαλώντας το θαυμασμό και το σεβασμό μαζί για τη δουλειά των Iαπώνων μηχανικών, ασχέτως εάν συμφωνεί κανείς με τις συγκεκριμένες επιλογές και το υπερβολικά ισορροπημένο (έως και βαρετό για ορισμένους) σύνολο.Αντί συμπεράσματος...
...αφού αν πιστεύαμε ότι υφίσταται λόγος για απευθείας αντιπαράθεση, θα την είχαμε κάνει με τη μορφή μιας πλήρους συγκριτικής δοκιμής. Όμως, θεωρούμε ότι τα δύο αυτοκίνητα έχουν κάποια κοινά στοιχεία στα τυπικά τους προσόντα, που περιορίζονται στον αριθμό των θέσεων, στην ανοιχτή οροφή και στο παραπλήσιο κόστος, επί της ουσίας, όμως, διαφέρουν σημαντικά στη φιλοσοφία και στο κοινό στο οποίο στοχεύουν. Έτσι, δεν έχουμε απάντηση στο ερώτημα «ποιο είναι πιο καλό» ή «ποιο να αγοράσει κανείς». Ο αγοραστής της συγκεκριμένης κατηγορίας και οικονομικής δύναμης έχει τα δικά του κριτήρια και για τους περισσότερους δεν υπάρχει δίλημμα, καθώς θα έχουν τους δικούς τους λόγους να προτιμήσουν το ένα ή το άλλο. Από τεχνικής άποψης πάντως, οι διαφορές που διαπιστώσαμε έχουν καταγραφεί αναλυτικά και ως συμπέρασμα κρατούμε την υποδειγματική ενεργητική ασφάλεια και ευκολία οδήγησης του ΤΤ Ρόουντστερ, καθώς και την εξαιρετική (αν και λίγο «μοτοσικλετιστική») απόδοση του συνόλου κινητήρα-κιβωτίου-πλαισίου του S2000._4ΤΜετρήσεις πίστας
Ακολουθώντας την καθιερωμένη πλέον διαδικασία, εκτός από το γύρο της πίστας χρησιμοποιούμε τα ηλεκτρονικά μας όργανα για να καταγράψουμε τις ταχύτητες των αυτοκινήτων στο τμήμα από την εκκίνηση μέχρι και τη δεξιά στροφή στην αρχή της ευθείας. Από τα διαγράμματα φαίνεται σαφώς ότι το S2000 είναι παντού ταχύτερο, κερδίζοντας, τόσο στις ευθείες (σημεία 1,3,6) όσο και στις αργές στροφές (σημεία 2 και 5), όπου, ζυγίζοντας το αυτοκίνητο στα όρια της πρόσφυσης και στρίβοντας ουδέτερα, έχουμε καλύτερη έξοδο χωρίς χρονοβόρα υποστροφή' -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το civic ποιοτικότερο από το Α3 ;
Αν εννοείς ποιότητα κατασκευής είμαι σχεδόν βέβαιος πως ναι...
Εγώ γιατί έχω την ισχυρή εντύπωση πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει ;
Χειροποίητο είναι και το civic ;To accord από το Α6 ;
Εδώ είμαι ακόμα πιο σίγουρος...
Για το Α6 δύσκολα να το πιστέψω ότι υστερεί σε συνολική ποιότητα κατασκευής από το Accord.
Για να μην αναφερθώ στο μεγάλο Α8 κτλ...Μου φαίνεται πάντως πως το χάσαμε πάλι...
Δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεις το ΤΤ roadster με το S2000.
Μπορεί να είναι πιο γρήγορο το ΤΤ σε άγνωστη διαδρομή ή στους ελληνικούς δρόμους αλλά δεν είναι λίγο περίεργο, να συγκρίνεις ένα πισωκίνητο roadster με ένα προσθιοκίνητο (άντε 4 κίνητο) cabrio και να λες ότι θα επέλεγες το δεύτερο??
Όχι δα...
Να μιλούσαμε για το ΤΤ coupe να το συζητήσουμε λίγο περισσότερο (αν και πάλι εγώ προσωπικά S2000 θα προτιμούσα) αλλά όχι με το cabrio!!!!
Το cabrio είναι όντως για κομμώτριες και για παιδάκια που θέλουν να πουλήσουν μούρη... Το coupe είναι όμως άλλη φάση... Πολύ καλό αυτοκίνητο, απλά δεν είναι τόσο fun to drive γιατί πολύ απλά δεν είναι RWD!
Όχι όμως ότι δεν κρατάει και ότι δεν είναι γρήγορο...Εγώ μιλούσα για το ΤΤ coupe και όχι για το roadster.
Το αν είναι για κομμώτριες επειδή είναι όντως ''μούρη'' δεν το νομίζω.
Απλά λόγω ''πρεστίζ Audi'', ίσως οι πιο πολλοί αγοραστές να είναι κομμώτριες. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εγώ μιλούσα για το ΤΤ coupe και όχι για το roadster.
Το αν είναι για κομμώτριες επειδή είναι όντως ''μούρη'' δεν το νομίζω.
Απλά λόγω ''πρεστίζ Audi'', ίσως οι πιο πολλοί αγοραστές να είναι κομμώτριες.Για το θέμα της ποιότητας κατασκευής ο καθένας μπορεί να λέει τα δικά του. Πιστεύω πάντως ότι οι Γιαπωνέζοι ειδικά στην περίπτωση της Ηonda και της Toyota ξεχωρίζουν. Μπορεί φυσικά να κάνω και λάθος, αλλα η μικρή μου εμπειρία, αυτό έχει δείξει.
Για το δεύτερο κομμάτι που έχω κάνει και quote, θέλω να πω ότι δεν αναφερόμουν σε σένα. Απλά μιλούσα στο 'δεύτερο' ενικό πρόσωπο εννοώντας 'όλους μας'.
Ουσιαστικά σε αυτό το topic δεν διαφωνώ με κανέναν σας.
Απλά δεν μου αρέσουν οι ακρότητες που ακούω και από τις δυο πλευρές...
Και ξαναλέω:
Iσως το TT να είναι ακόμα και καλύτερο αυτοκίνητο από το S2000, στο σύνολό του... Είναι δυνατόν όμως ανάμεσα σε δύο σπορ αυτοκίνητο που το ένα είναι cabrio και 4κίνητο και το αλλο roadster και πισωκίνητο να επιλέγεις το πρώτο????
Αν σε ενδιαφέρει η οδήγηση και μόνο, φυσικά ΚΑΙ ΟΧΙ!!!!! Και 'δεν πα να 'ναι' ποιοτικότερο ή γρηγορότερο το TT (που είναι σε άγνωστη ή πολύ γλιστερή διαδρομή). Τα χαμόγελα που θα σχηματιστούν στο πρόσωπό σου οδηγώντας το S2000 δεν προκειται ποτέ να εμφανιστούν, σε αυτό το βαθμό και με τέτοια συχνότητα, οδηγώντας το TT. Ειδικά το cabrio...
Αυτά... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για το θέμα της ποιότητας κατασκευής ο καθένας μπορεί να λέει τα δικά του. Πιστεύω πάντως ότι οι Γιαπωνέζοι ειδικά στην περίπτωση της Ηonda και της Toyota ξεχωρίζουν. Μπορεί φυσικά να κάνω και λάθος, αλλα η μικρή μου εμπειρία, αυτό έχει δείξει.Eγώ πιστεύω ότι έχει κάνει πρόοδο η HONDA στον τομέα αυτό, αλλά εξακολουθώ να υποστηρίζω πως παρά το ότι έκλεισε λίγο η ψαλίδα, χρειάζεται χρόνος ακόμα για να θεωρούνται αντάξια των ''ισχυρών'' Γερμανικών.
Iσως το TT να είναι ακόμα και καλύτερο αυτοκίνητο από το S2000, στο σύνολό του... Είναι δυνατόν όμως ανάμεσα σε δύο σπορ αυτοκίνητο που το ένα είναι cabrio και 4κίνητο και το αλλο roadster και πισωκίνητο να επιλέγεις το πρώτο????
Αν σε ενδιαφέρει η οδήγηση και μόνο, φυσικά ΚΑΙ ΟΧΙ!!!!! Και 'δεν πα να 'ναι' ποιοτικότερο ή γρηγορότερο το TT (που είναι σε άγνωστη ή πολύ γλιστερή διαδρομή). Τα χαμόγελα που θα σχηματιστούν στο πρόσωπό σου οδηγώντας το S2000 δεν προκειται ποτέ να εμφανιστούν, σε αυτό το βαθμό και με τέτοια συχνότητα, οδηγώντας το TT. Ειδικά το cabrio...
Αυτά...Γενικά συμφωνώ με όσα λές.
Προσωπικά ΤΤ cabrio δεν θα έπερνα, θα προτιμούσα κάτι άλλο.
ΤΤ μόνο coupe.
Το S 2000 είναι μια πολύ καλή πρόταση, αλλά με διαφορετικό προσανατολισμό από το ΤΤ.
Διαλέγεις και παίρνεις -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Για μία ακόμη γνώμη παραθέτω κομμάτι απο τους 4Τ 1'2000.Γιατί κουράζεσαι; υπάρχει ποτέ περίπτωση να αλλαξοπιστήσουν μερικοί;
-
Εταιρεία που βγάζει αυτοκίνητα σαν το Ιnsight, και το NSX, που έχει εμπλοκή στα περισσότερα πρωταθλήματα αγώνων παγκοσμίως, που έχει την κορυφαία ποιότητα κατασκευής είναι προφανές οτι δεν έχει σαν πρώτο στόχο το κέρδος. Τώρα για το σχόλιο για το κλιματισμό του CTR...
Δείτε γύρω σας και πείτε μου πόσα αυτοκίνητα κατασκευασμένα πριν το 1980 κυκλοφορούν σήμερα στην Αθήνα? το εξής ένα...Honda Civic. Ένα αυτοκίνητο με ελάχιστες πωλήσεις που όμως οι ιδιοτήτες του το κρατάν 25 χρόνια μετά. Και αν κοιτάξεις γύρω σου το συναντάς καθημερινά.
Που είναι τα Fiat Tipo?
Που είναι τα Renault 19 και Renault 5?
Που είναι τα VW Golf?
Τα Citroen ZX?
Τα Audi 80?
Οι Alfa 33?
Στα σκουπίδια!
TT vs S2000