Ο χρήστης Monster έγραψε:
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
mellontika tha koitame thn ekpomph CO2/km
Quality managment - Auto, Moto
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
mellontika tha koitame thn ekpomph CO2/km
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Θα ξεκινάει δηλαδή η γκάμα απο τα 200 άλογα!!!???
Μαγκιά της VW αν ισχύει αυτό... Αλλα πιστεύω πως θα χάσει αρκετούς πελάτες που και μόνο στο άκουσμα των 200 ίππων θα τρομάζουν...
πηγη Autobild:
Zum Verkaufsstart Ende Maerz 2008 plant VW fuer den Golf VI folgendes Motorenprogramm: • **1,4-Liter, 80 PS **• 1,6-Liter, 102 PS • 1,4-Liter TFSI, 120 PS • 2,0-Liter FSI, 150 PS • 1,4-Liter TSI, 150 PS • 2,0-Liter TFSI, 200 PS • 1,6-Liter TDI, 90 PS • 1,9-Liter TDI, 105 PS • 2,0-Liter TDI, 140 PS • 2,0-Liter TDI, 170 PS.
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αυτος ηλεκτρονικος περιορισμος πότε θα σταματησει;
Τετοια αμαξια δεν αξιζουν τετοια τιμωρια.
Η BMW ακουστηκε οτι θα κανει την αρχη. Περιορισμος στα 280 χμ/ωρα
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Ωραια donuts!
Ηταν μερος καποιας εκδηλωσης?
Γιορταζανε τα εγκαινεια του Forum της Audi στο Neckarsulm.
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
αριστο, αλλα παραμενει επικινδυνο..
σε καποια φαση το πισω μερος πλησιασε αρκετα τους θεατες στα δεξια
http://www.bollensdorf-nutzfahrzeuge.de/BurnOut_DTM_A4_High.wmv
Ίσα που έφτασε η κάρτα από την Cybershot...
http://www.bollensdorf-nutzfahrzeuge.de/BurnOut_DTM_A4_High.wmv
Ίσα που έφτασε η κάρτα από την Cybershot...
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Σωστος...αλλα μην τον τρομαζεις τον ανθρωπο.
Παντως προσωπικα δεν εχω ακομη πειστει για τα συγκριτικα πλεονεκτημα του FSI κινητηρα που εξελιξε η VW, εναντι εναλλακτικων λυσεων.
Πιστευω πολυς ντορος για το τιποτα....θα μπορουσε να εξελιξει εναν 'κλασικο' κινητηρα ...αλλα το merketing δεν σκεφτεται παντα με την λογικη.
Είναι οπως τα λες
Ο χρήστης Axilleas05 έγραψε:
Ευχαριστω A4 Turbo,
ετοιμαζεσαι για αγορα νεου;
Η ηδη εχεις κανει αγορα;
Παλι το ιδιο θα παρω. Ηταν το 2.0 TDI με 4 βαλβιδες/κυλινδρο. Το καινουργιο 2.0 TDI θα ειναι με 2 βαλβιδες/κυλινδρο και θα εχει φιλτρο για την καπνα. Ο ιδιος ακριβως κινητηρας με το Passat 2.0 TDI.