-
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
το μπλε αστο για τους βουλευτες..ενώ το μαύρο για ποιους είναι; (πρωθ)υπουργούς, η νονούς;
-
Επιλεκτικος θα ελεγα και με καλο γουστο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
το μπλε αστο για τους βουλευτες..
ενώ το μαύρο για ποιους είναι; (πρωθ)υπουργούς, η νονούς;
το μαυρο ειναι για τους σεξουλιαρηρες και το ασπρο για τους ..γαλαταδες!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
το μπλε αστο για τους βουλευτες..
ενώ το μαύρο για ποιους είναι; (πρωθ)υπουργούς, η νονούς;
το μαυρο ειναι για τους σεξουλιαρηρες και το ασπρο για τους ..γαλαταδες!
που μοιράζουν το γάλα όταν λείπει ο 'σεξουλιάρης' άντρας με τα μαύρα
-
-
Τελεια..
Απο ολα εχει ο μπαξες......πρωθυπουργους .βουλευτες, Νονους,Γαλαταδες..και..κεραταδες συζυγους....
Για το χρωμα του αυτοκινητου μιλουσαμε ομως....... -
Παντως....καλα περναμε....
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
1η επιλογη μαυρο
μακραν το πιο σεξυ χρωμα για αυτοκινητο, μακραν ομως και το πιο μπελαλιδικο.
μιλαω εκ πειρας.. αμα θα θες να το γυαλισεις, θα τρως μια ημερα και την αλλη μερα θα εχει σκονη.
ομως αξιζει.2η επιλογη το silver που απ'οτι καταλαβα αυτο καλοβλεπεις κι'ολας
στα θετικα η αντοχη στη βρωμα και τις μικρογρατζουνιες
στα αρνητικα οτι δεν ειναι τοσο σεξυ αλλα και οτι ενω το μαυρο κρυβει ογκο, αυτο προσδιδει. (και το passat ειναι ηδη μεγαλο)το μπλε αστο για τους βουλευτες..
akribos tin idia gnomi exw
-
parepiptontos... simera poulisa to A4 mou kai se poly kali timi...protimane to mauro telika
-
Ευχαριστω A4 Turbo,
ετοιμαζεσαι για αγορα νεου;
Η ηδη εχεις κανει αγορα; -
Το μαυρο φαινεται εντυπωσιακο οσο ειναι καινουριο αλλα χανει μετα απο μερικα χρονια. Εχω μαυρο αυτοκινητο, αλλα το επομενο θα ειναι καποιο ανοιχτο μεταλλικο.
Επισης σε ενα αυτοκινητο σαν το Πασατ με μεγαλη επιφανεια λαμαρινας θα πρεπει να βαλεις πολλες ωρες για να το κρατησεις καθαρο και γιαλισμενο.
-
Ειναι χρησιμες και φυσικα δεκτες οι γνωμες ολων των φιλων , πολυ περισσοτερο οταν πηγαζουν απο εμπειρια χρησης .
-
Ο χρήστης Axilleas05 έγραψε:
Ευχαριστω A4 Turbo,
ετοιμαζεσαι για αγορα νεου;
Η ηδη εχεις κανει αγορα;Παλι το ιδιο θα παρω. Ηταν το 2.0 TDI με 4 βαλβιδες/κυλινδρο. Το καινουργιο 2.0 TDI θα ειναι με 2 βαλβιδες/κυλινδρο και θα εχει φιλτρο για την καπνα. Ο ιδιος ακριβως κινητηρας με το Passat 2.0 TDI.
-
Θα ηθελα να σας ρωτησω κατι ,οσους γνωριζετε περισσοτερα.
Εχω ακουσει αρκετα για τον κινητηρα FSI, αρνητικα εννοω.
Και το κυριωτερο για το θεμα των λαδιων που ενδεχομενα καιει.
Εχει δοση αληθειας το θεμα η ειναι υπερβολες; -
Ο χρήστης Axilleas05 έγραψε:
Εχει δοση αληθειας το θεμα η ειναι υπερβολες;rumours...
**YΓ. στα------>ανέκδοτα **
-
Φιλε Technic,
θα ηθελα ειλικρινα την γνωμη σου η την γνωση σου για το θεμα FSI , οπως και οποιου αλλου φιλου. -
Παρεπιμπτοντως, και σε σχεση με τον FSI, ο κατασκευαστης ζηταει βενζινη super Αμολυβδη απ οτι εχω ακουσει.
Περα απο την οικονομικη επιβαρυνση, αυτο εχει και καποια θετικα για τον κινητηρα η τις επιδοσεις του αυτοκινητου; -
Λόγω της υψηλής συμπίεσης 12 αν θυμάμαι καλά προς 1 απαιτείται η super αμόλυβδη. Τώρα για τα λάδια και εγώ σαν κάτοχος octavia 5 FSI δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Σε άλλους λέει καίει σε άλλους όχι. Εγώ προς το παρόν με 9.800 χλμ εντάσσομαι στην δεύτερη κατηγορία.
Θα δείξει στο μέλλον. -
Σε ευχαριστω φιλε piii.
Γι αυτο κι εγω θελω να πληροφορηθω οσο μπορω περισσοτερα ,ωστε να ειμαι γνωστης της καταστασης κατα το δυνατον βεβαια.
NEW VW PASSAT