-
-
Ο χρήστης moysatos έγραψε:
Δηλαδη εσεις βρηκατε ενα αυτοκινητο που σας εχει ικανοποιησει σε ολα και δεν το αγορασατε επειδη δεν σας αρεσε απο μεσα;Αν το θεωρήσω χάλια, ναι θα το απορρίψω σίγουρα....!!! Άλλωστε το αυτοκίνητό μου το βλέπω πάντα απο μέσα, απ΄ εξω το βλέπουν οι άλλοι...!! Αν πάλι θεωρήσω οτι 'τρώγεται', θα προχωρήσω στην αγορά του...
Οσο για τις ποτηροθήκες, τις θεωρώ must....Oταν κάνω μεγάλα ταξίδια λόγω δουλειάς, δεν πίνω καφέ γι΄αυτό το λόγο...!! Πάντως δεν γνωρίζω κάποιον που του χύθηκε ο καφές εχοντάς τον στη θηκη του...Εκτός κι αν πάει βέβαια κανείς με τις πάντες ή έχει κανα ποτήρι 20άποντο....!!!!! Ετσι, όλα είναι πιθανά.....Το 2000 που πήρα το Α3 μου, (2ο f/l) δεν είχε ποτηροθήκες.... . 2 χρόνια μετά, στο 3o f/l , βάλανε αντικαθιστώντας τα κατα skye κουμπιά μαλακίας...
Οσο για τις Merc, τα τελευταία 6-7 χρόνια εχουν αρχίσει να δείχνουν αξιόλογα εσωτερικά...Πιο πριν τα θεωρουσα ελεεινά, ειδικά γι΄αυτό που υποτίθεται οτι πρεσβεύουν αυτά τα αυτοκίνητα...! -
Οι ποτηροθήκες είναι από τα πιο χρήσιμα πράγματα σε ένα αυτοκίνητο σε πολύωρα ταξίδια. Εγώ χωρίς ένα παγουράκι με τσάι δεν οδηγώ ποτέ σχεδόν. Στο φινάλε, αν δεν σε εξυπηρετούν, τις κλείνεις και τελειώνει το θέμα. Δεν καταλαβαίνω το μένος εναντίων τους.
-
To έξτρα βάρος χαλάει την αναλογία.
-
Οι ποτηροθήκες είναι όπως τα SUV ή οι αεροτομές, η επικρατούσα 'connoisseur' θεώρηση επιτάσει να είσαι εναντίον.
-
Χαλαρώστε ωρέ παλικάρια, σε άλλους είναι χρήσιμες, σε άλλους άχρηστες. Τόσο απλό.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Χαλαρώστε ωρέ παλικάρια, σε άλλους είναι χρήσιμες, σε άλλους άχρηστες. Τόσο απλό.Μην το παιζεις Ελβετος!!!Παρε θεση ΤΩΡΑ!!!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χαλαρώστε ωρέ παλικάρια, σε άλλους είναι χρήσιμες, σε άλλους άχρηστες. Τόσο απλό.
Μην το παιζεις Ελβετος!!!Παρε θεση ΤΩΡΑ!!!!!
Έχω πάρει ήδη. Όποιος γουστάρει τις ποτηροθήκες είναι gay.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτηροθήκη.Τις χρησιμοποιώ συνήθως για να βάζω το κινητό μου.
Βέβαια δεν πίνω καθόλου καφέ.
Οσο για τους διακόπτες των παραθύρων στο ταμπλώ του Πούντο έχω να πω ότι είναι το μόνο εργονομικό πρόβλημα που έχει η 430 της οποίας οι διακόπτες των παραθύρων είναι του Πούντο και στην ίδια ακριβώς θέση.Προσωπικά με βολεύουν στο υποβραχιόνιο ή στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα από τα καθίσματα.Oι δικοπτες παραθυρων στο πουντο οντως ειναι πολυ βολικοι σε αντιθεση με την Ferrari που υποθετω οτι δεν ειναι και στην καλυτερη θεση.Στην κεντρικη κονσολα διακοπτες δεν μου αρεσουν καθολου.Το rover 620 του ξαδερφου μου τα εχει εκει και συνεχεια οποτε παω να χειριστω το δικο μου παραθυρο συνηθως πειραζω και του οδηγου,το ιδιο κανει και ο οδηγος.Οσον αφορα το εσωτερικο του πουντο ενα αλλο υπερ ειναι η θεση του ηχοσυστηματος τερμα πανω.Δεν χρειαζεται καθολου να κουνησεις το κεφαλι για να το χειριστεις.Ειδικα αμα μπει και οθονη ταιριαζει αψογα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
........
γενικα το c2 εχει ολους τους διακοπτες εκει που πρεπει(ειμαι και γω fan των παραθυρων στη κεντρικη κονσολα),σε αντιθεση με το audi..ειδικα αυτο το κωλοκουμπι του κλειδωματος πού πηγαν και το εχωσαν οι παπαρες(στη πορτα του οδηγου)...?? ο συνοδηγος πρεπει να τεντωθει παρα πολυ για να φτασει στην αλλη ακρη ωστε να κλειδωσει/ξεκλειδωσει εαν ειναι μεσα μονος του.
............Γιατί να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία; Ας προσπαθήσει ο/η συνοδηγός να ανοίξει την πόρτα τραβώντας την εσωτερική χειρολαβή 2 φορές. Την πρώτη ξεκλειδώνει, και στην δεύτερη φορά ανοίγει κανονικά η πόρτα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Γιατί να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία; Ας προσπαθήσει ο/η συνοδηγός να ανοίξει την πόρτα τραβώντας την εσωτερική χειρολαβή 2 φορές. Την πρώτη ξεκλειδώνει, και στην δεύτερη φορά ανοίγει κανονικά η πόρτα.
Αυτό υποθέτω το κάνουν για ασφάλεια? Γιατί σε άλλα αυτοκίνητα η πόρτα ξεκλειδώνει και ανοίγει μαζί, με το πρώτο τράβηγμα
-
τα παραθυρα σε κατι πουντο κτλ ιταλικα δε παλευονται...
η θεση του ηχοσυστηματος ειναι ωραια αλλα και εκεινο πλεον ειδικα με το χειριστηριο του κλιο εχει ξεπεραστει...
και οι ποτηροθηκες ειναι πολυ καλο να υπαρχουν...του λεον με βολευει μια χαρα και τη ψαχνω συνεχεια στο κλιο...
-
Και στην BMW (εφόσον έχεις ενεργοποιήσει το αυτόματο κλείδωμα) οι πόρτες ανοίγουν τραβώντας την χειρολαβή 2 φορές.
Τώρα που το σκέφτομαι, και στο Bora έτσι είναι, απλά δεν έχει αυτόματο κλείδωμα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Γιατί να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία; Ας προσπαθήσει ο/η συνοδηγός να ανοίξει την πόρτα τραβώντας την εσωτερική χειρολαβή 2 φορές. Την πρώτη ξεκλειδώνει, και στην δεύτερη φορά ανοίγει κανονικά η πόρτα.
Αυτό υποθέτω το κάνουν για ασφάλεια? Γιατί σε άλλα αυτοκίνητα η πόρτα ξεκλειδώνει και ανοίγει μαζί, με το πρώτο τράβηγμα
Στα Audi (όπως και στα VW) αυτά τα ρυθμίζεις από το κρυφό μενού του αυτοκινήτου (γίνεται κατά την διάρκεια του PDI του αυτοκινήτου). Αν θα ξεκλειδώνουν δηλαδή η πόρτες αμέσως ή με τη 2η φορά, αν θα κλειδώνουν όταν υπερβείς τα 5-10km/h ή όχι κτλ κτλ.
Οι λόγοι που γίνεται αυτό, προφανώς έχουν να κάνουν με την ασφάλεια.
-
Το ίδιο έκανε και το Stilo . σε φώτα πόρτες παράθυρα και αυτ/το κλείδωμα με επιλογή απο το ΜyCar menu .
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι ποτηροθήκες είναι όπως τα SUV ή οι αεροτομές, η επικρατούσα 'connoisseur' θεώρηση επιτάσει να είσαι εναντίον.Τελικά είμαι και πολύ κονουασέρ
Από τα 3 που αναφέρονται πάνω, οι ποτηροθήκες μου φαίνονται οι πιο αποδεκτές
Πολύς κόσμος συνδυάζει καφέ και οδήγηση αλλά εγώ δεν το μπορώ με τίποτα. Συνεπώς απλά για μένα είναι απλώς μερικά έξτρα γραμμαρια...
Οι παλιές καλές βυθιζόμενες ασφάλειες ήταν πιστεύω ότι καλύτερο από άποψη πρακτικότητας και ασφάλειας για μένα...(
-
Και για τους κλέφτες μάλλον...
-
Citroen Visa
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Citroen Visa
Που είναι ο καθρέπτης ΟΕΟ; στο μοντάζ τον έκοψαν καταλάθος! χαχαχα
-
To κάθε αυτοκίνητο, πρέπει να έχει τον σχεδιασμό που του ταιριάζει...
Ένα αυτοκίνητο πόλης πρέπει να έχει ένα μικρό σε μέγεθος ταμπλό με μπόλικους χώρους για ποτήρια, χαρτιά, καφέδες, γάντια, ομπρέλες, κασκολ κλπ κλπ...Τι; Δεν υπάρχει τέτοιο ταμπλό;
Κι όμως...
Πιο κάτω, η δική μου έκδοση, Elefantino Rosso:
To μόνο που δεν έχει είναι....ποτηροθήκες! Στην αρχή μισο-έλυσα το πρόβλημα με μια χάρτινη 2 θέσεων που καθόταν μια χαρά μπροστά από το συνοδηγό στην 'ραφιέρα' του ταμπλό. Μετά, πήρα μια μεταχειρισμένη από VAG και την έβαλα αριστερά του τιμονιού και κάτω, μπροστά από την ασφαλειοθήκη, σε ένα ραφάκι που έχει εκεί. Δίπλα, έχω βάλει και μια παροχή 12V για φόρτιση του κινητού.
Ειδικά για αυτοκίνητο πόλης, τα όργανα στο κέντρο είναι πρακτικότατα. Τα συνηθίζεις μετά από λίγο και ποτέ δεν θα κρυφτεί κάποια ένδειξη όπου και να έχεις τα χέρια σου (σημαντικό σε κλειστές στροφές κλπ... ).
Ακόμη και σήμερα, παραπάνω από 13 χρόνια που έχει σχεδιαστεί, παραμένει πρωτότυπο , όμορφο και με πολύ καλά υλικά. Αν δεν χάλαγε και τόσο συχνά το ψυγείο του καλοριφέρ, δεν θα έτριζε κιόλας!Δυστυχώς πλέον τρίζει...
Το χειμώνα, παρατημενα πάνω συναντάς γάντια, σκουφάκι, κασκολ και διάφορα άλλα άσχετα. Τα χωράει άνετα.
Εσωτερικός Σχεδιασμός