-
Τρία χρόνια έχουν ήδη περάσει απο την εμφάνιση του πασίγνωστου ακροβατικού σμήνους Red Arrows στον ουρανό του Παλαιού Φαλήρου, που είχε κάνει τους πάντες να στρέψουν το βλέμμα τους ψηλά για να απολαύσουν το καταπληκτικό θέαμα που προσέφεραν. Φαίνεται λοιπόν οτι η παραλία του Φλοίσβου έχει αρχίσει να αναδεικνύεται σε…κατεξοχήν χώρο αεροπορικών επιδείξεων, μιας και στις 8 του Οκτώβρη και ώρα 16:30 ένα άλλο πολύ γνωστό ακροβατικό σμήνος, οι Patrouille de France έχουν αναλάβει να μας κρατήσουν το ενδιαφέρον και την αδρεναλίνη ανεβασμένα για περίπου 45 λεπτά.
Επιλέξτε λοιπόν προσεκτικά την θέση σας στην μεγαλύτερη εξέδρα της παραλιακής (βλ. παραλία Φλοίσβου) και απολαύστε το ακροβατικό αεροπορικό σμήνος επιδείξεων ακριβείας της Γαλλικής Πολεμικής Αεροπορίας με ιστορία που ξεκινά από το 1931, και οι οποίοι θεωρούνται μία από τις παλαιότερες και καλύτερες ακροβατικές ομάδες στον κόσμο. Για την ιστορία και τους ενδιαφερόμενους, η ομάδα χρησιμοποιεί αεροσκάφη Dassault-Breguet/Dornier Alpha Jet, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Πηγη http://falirovice.com/airplanes/patrouille-de-france
http://www.patrouilledefrance.com/home.htm -
Tι γνωμη εχετε για την Easy jet?
εννοω απο αποψη στολου ασφαλειας κτλ -
Ο στόλος είναι από τους νεότερους στην Ευρώπη. Δεν υπάρχει κανένα θέμα ασφάλειας, ίσα-ίσα θα έλεγα.
Οι θέσεις είναι σαρδελοποιημένες και τα εισιτήρια μάλλον απέχουν πλέον από το low cost μοντέλο, αλλά αν για τον προορισμό που θες έχεις βρει συγκριτικά καλή τιμή, χτύπα το!
Και προσοχή στο boarding γιατί οι Ελληνάρες κάνουν τρελό ντου.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Τουλάχιστον ένα δίλιτρο Mirage κάνει αυτήν τη στιγμή 'ακροβατικά' πάνω από τον Πειραιά ...
Ξέρουμε τίποτα ;Ξύπνησε τη μικρή το #@^#$%^ τζετ. ΠΟΥ ΠΕΤΑΣ ΡΕ ΣΕ ΩΡΑ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ; ΚΑΦΡΕ!
Να πάρω το 100; -
Ο χρήστης ΧΡΗΣΤΟ_Σ έγραψε:
Τρία χρόνια έχουν ήδη περάσει απο την εμφάνιση του πασίγνωστου ακροβατικού σμήνους Red Arrows στον ουρανό του Παλαιού Φαλήρου, που είχε κάνει τους πάντες να στρέψουν το βλέμμα τους ψηλά για να απολαύσουν το καταπληκτικό θέαμα που προσέφεραν. Φαίνεται λοιπόν οτι η παραλία του Φλοίσβου έχει αρχίσει να αναδεικνύεται σε…κατεξοχήν χώρο αεροπορικών επιδείξεων, μιας και στις 8 του Οκτώβρη και ώρα 16:30 ένα άλλο πολύ γνωστό ακροβατικό σμήνος, οι Patrouille de France έχουν αναλάβει να μας κρατήσουν το ενδιαφέρον και την αδρεναλίνη ανεβασμένα για περίπου 45 λεπτά.Επιλέξτε λοιπόν προσεκτικά την θέση σας στην μεγαλύτερη εξέδρα της παραλιακής (βλ. παραλία Φλοίσβου) και απολαύστε το ακροβατικό αεροπορικό σμήνος επιδείξεων ακριβείας της Γαλλικής Πολεμικής Αεροπορίας με ιστορία που ξεκινά από το 1931, και οι οποίοι θεωρούνται μία από τις παλαιότερες και καλύτερες ακροβατικές ομάδες στον κόσμο. Για την ιστορία και τους ενδιαφερόμενους, η ομάδα χρησιμοποιεί αεροσκάφη Dassault-Breguet/Dornier Alpha Jet, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Πηγη http://falirovice.com/airplanes/patrouille-de-france' target='_blank
http://www.patrouilledefrance.com/home.htm' target='_blankΠεριοχή με καλές προοπτικές (αν ξυπνούσαν οι κάθε λογής αρμόδιοι) για να ενταχθεί στο σχετικό πρωτάθλημα με τα μονοκινητήρια αεροπλάνα που διοργανώνει η RED BULL αν δεν κάνω λάθος. Από όσο ξέρω ψάχνονται οι διοργανωτές για κατάλληλες θέσεις και χώρες που θα ήθελαν να αγκαλιάσουν το θεσμό. Μα τι λέω τώρα!!!
-
Σημερα εχει 7 ο μηνας, αλλα τα παιδια μας εχουν παρει τα αυτια ! Μαλιστα ενα απο αυτα(αυτο που πεταει κοκκινο καπνο κι ολας) πεταει τοσο χαμηλα και κοντα , που σκιαχτηκα οταν βγηκα εξω να δω τι γινεται !
Μαλλον προβες κανουν γιατι ειναι 'πανω' απ τις 15 :30.....
Ωραιο θεαμα παντως!
-
τους εβλεπα κι εγω κατα τις 3μιση στη παραλιακη καθως γυρνουσα απο σχολη
πετουσαν παρα πολυ χαμηλα και ηταν οντως ωραιο θεαμα..καποιοι σταματουσαν κι εβγαζαν φωτογραφιες!!!
αν εχει κανεις ας ποσταρει...εγω μονο αυτη την αποτυχημενη καταφερα να τραβηξω...
-
rafale είναι αυτό?!
-
Εκείνα που λάμπουν τί είναι? Χανεμπού, ελοχίμ, νεφελίμ?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Εκείνα που λάμπουν τί είναι? Χανεμπού, ελοχίμ, νεφελίμ?δες την ολοκληρη στο link, ειναι απο τους αεραγωγους μου μου γυαλιζουν στο τζαμι
http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08412&f=dsc00011280.jpg -
Και τ'ακουγα να περνουν πανω απο το πι-φαληρο και νομιζα οτι μας βγηκε καινουργιος Helios.Αυτο μεχρι να μαζεψω τεντες ......
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
rafale είναι αυτό?!Ή δίλιτρο;
-
Πολύ μεγάλα canards μου φαίνονται για Μ2000
-
Eγώ δεν τα βλέπω ως canards αλλά ως τις εισαγωγές.
-
Κατά 99% Rafale γιατί όντως είναι canards.
-
Πέρυσι έτυχε να παρακολουθήσω μια ομιλία του άγγλου Α/ΓΕΑ στην Oxford Union Debating Society και αναφέρθηκε σε κοινές ασκήσεις RAF και USAF, οι μεν με Typhoon οι δε με F-15/16 & F-22. Με δεδομένο πως για τα θέματα αυτά φυσικά υπάρχει διαβάθμιση ασφαλείας, παραθέτω μερικά από όσα είπε:
Κατ' αρχή σε κλειστές αερομαχίες τα τάιφουν **ΠΑΝΤΑ **υπερίσχυσαν των φ-15/16 (μάλιστα μια φορά 1 τάιφουν νίκησε ζεύγος από φ-15/16, ποτέ δεν θυμάται είπε περίπτωση και σε άλλες ασκήσεις φ-15/16 να έχει καταρρίψει τάιφουν) ενώ από τα ράπτορ έχασαν με μικρή διαφορά (narrow win), κυρίως όταν είχε σύννεφα δεν μπορούσαν να τα εντοπίσουν εγκαίρως λόγω στελθ, ικανότητα που όμως χάνεται εάν το α/φος φέρει εξωτερικο οπλισμό ή έστω και ένα ατρακτίδιο ή δεξαμενή, συνεπώς το ραπτορ πλεονεκτεί καθαρά μόνο εάν φέρει αποκλειστικά τον περιορισμένο εσωτερικό του οπλισμό και σε μάχες πέρα από τον ορίζοντα διότι ανιχνεύεται δύσκολα από τα ραντάρ α/φων και (ενεργών) πυραύλων (πέραν του ότι είναι πανάκριβο για αγορά, δύσκολο, απαιτητικό και ακριβό και στη συντήρηση, μόνο 120 θα πάρει τελικά η usaf ενώ προγραμμάτιζαν... 500 και επί του παρόντος δεν υπάρχουν σκέψεις για εξαγωγή ούτε καν στο ισραήλ, επίσης το θέλει και η ιαπωνία). Το ράπτορ συνολικά κρίνεται καλύτερο από το τάιφουν αλλά υστερεί σε συντελεστή κόστους/αποτελεσματικότητας.Επίσης έγιναν ασκήσεις και με ινδούς που πέταγαν su-30mkI, τα τάιφουν επεκράτησαν και παλι (εδώ όμως υπήρξαν κάποιες-λίγες απώλειες για τα τάιφουν). Τέλος έκανε και μια σημαντική παρατήρηση: σε πραγματικό πόλεμο η τακτική είναι μόλις δεις εχθρικό στίγμα sto radar εκτοξεύεις πυραύλους και δεν περιμένεις να αποκτήσεις οπτική επαφή και να γίνει dog fight, άρα το βάρος πέφτει στα ηλεκτρονικά και στην ενεργό διατομή σε η/μ ακτινοβολία (stealth) και όχι στην ευελιξία (σαν αυτό που γίνεται τώρα στο Αιγαίο με τους τούρκους πχ) και προφανώς αυτό το σενάριο καθαρά ευνοεί το ράπτορ (με τις παραπάνω προϋποθέσεις) αλλά σε dog fight το παιγνίδι έρχεται περίπου στα ίσα με το τάιφουν.
Για το su-35, παραλλαγή του su-30 mkI ισχύουν περίπου τα παραπάνω συν είναι λιγάκι δύσκολο να εμπιστευθείς να αγοράσεις ένα α/φος που ακόμη και η χώρα παραγωγής του διαθέτει μόνο... 12 και είναι ασαφές πόσα τελικά σχεδιάζει να αποκτήσει (χωρίς επιπλέον παραγγελίες) συν προβλήματα πιστοποίησης σε δυτικό οπλισμό.
Για το ραφάλ δεν έχω υπόψη μου ασκήσεις με τάιφουν παρά μόνο μια άσκηση πρόσφατα μεταξύ ραφάλ από το ντε γκώλ με ιταλικά τάιφουν αλλά δεν ανακοινώθηκε απολύτως τίποτε. Επίσης υπάρχει μια μελέτη (θεωρητική) της DERA που βγάζει καλύτερο το τάιφουν (η διατομή ραντάρ του τάιφουν είναι μικρότερη από 1m^2 ενώ του Ραφάλ διπλάσια ενώ το τάιφουν υπερτερεί και σε λόγο ώσης/βάρος ενώ σε ρυθμό ανόδου και φορτίο πτερύγων είναι περίπου ισοδύναμα). Σε γενικές γραμμές αυτό πιστεύουν και οι Αμερικάνοι της usaf, το τάιφουν είναι το δεύτερο καλύτερο μαχητικό που υπάρχει σήμερα παγκοσμίως μετά το ράπτορ (μάλιστα κάνουν και έναν παραλληλισμό με α/φη του Β' ΠΠ: ράπτορ-μάστανγκ και τάιφουν-σπιτφάιρ). Το F-35 είναι ακόμη στο στάδιο δοκιμών και δεν υπάρχουν 'πειραματικά' δεδομένα. Πάντως οι δυνατότητες στελθ του F-35 θα είναι αρκετά περιορισμένες σε σχέση με αυτές του ράπτορ, από πλευράς ευελιξίας είναι στα επίπεδα του F-16 (άρα παρακάτω από τάιφουν και ραφάλ) ενώ δεν έχει ιδιαίτερα καλό λόγο ώσης/βάρους. Γενικά έχει δεχτεί εκτεταμένη κριτική από πολλές πλευρές (πχ βλέπε
http://www.ausairpower.net/jsf.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΝομίζω πάντως ότι συνολικά η καλύτερη λύση είναι ο συνδυασμός τάιφουν (ή ίσως έστω και ραφάλ) και φ-35 (στα χνάρια της τωρινής λύσης μιράζ 2000/φ-16, ενώ ο MBDA meteor θα τα ενισχύσει ακόμη περισσότερο ) ενώ σαφώς ήταν αποτυχία η πρόσφατη επιλογή για επιπλέον φ-16 (η οποία μάλλον στηρίχθηκε σε πολιτικά κριτήρια, υποστήριξη των αμερικανών στο σκοπιανό αλλά δεν μας βγήκε...και φυσικά θα ήταν πολύ καλύτερα τώρα να είχαμε μερικά τάιφουν στο αιγαίο αντί για πρισσότερα φ-16). Παλιά η ελληνική ΠΑ είχε ποιοτικό προβάδισμα από την τουρκική και θα πρέπει να ξαναγίνει αυτό.
Οι συνολικές πωλήσεις του τάιφουν μέχρι στιγμής είναι 707 α/φη (Αυστρία, Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία & Σ.Αραβία) ενώ του ραφάλ 120 (Γαλλία).
Παραθέτω μια παραπομπή που αναφέρει στοιχεία από την μελέτη της DERA για όποιον ενδιαφέρεται
http://typhoon.starstreak.net/Eurofighter/tech.php' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΓια πληροφορίες σχετικά με ραντάρ δυτικών μαχητικών μπορεί κανείς να δει εδω
http://www.f-16.net/f-16_forum_viewtopi ... rt-30.html' target='_blank
Κλείνω με την εξής σημείωση: η αγορά πολεμικού υλικού είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που εν γένει εμπεριέχει και άλλες συνιστώσες πέρα των τεχνικών χαρακτηριστικών/επιχειρησιακών δυνατοτήτων/συγκεκριμένων αναγκών όπως πολιτική, οικονομική, διαθεσιμότητα και χρόνος ικανοποίησης της παραγγελίας, συμβατότητα με υπάρχουσες υποδομές και εξοπλισμό, μεσάζοντες και λόμπυ (αυτό ειδικά το ξέρουμε καλά στην Ελλάδα!) και όχι σπάνια αυτές υπερτερούν. Eυχαριστώ, ΙΠΖ
http://ipzoisscience.googlepages.com/home' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank -
Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
Πέρυσι έτυχε να παρακολουθήσω μια ομιλία του άγγλου Α/ΓΕΑ στην Oxford Union Debating Society και αναφέρθηκε σε κοινές ασκήσεις RAF και USAF, οι μεν με Typhoon οι δε με F-15/16 & F-22. Σε κλειστές αερομαχίες τα τάιφουν ΠΑΝΤΑ υπερίσχυσαν των φ-15/16 (μάλιστα μια φορά 1 τάιφουν νίκησε ζεύγος από φ-15/16) ενώ από τα ράπτορ έχασαν με μικρή διαφορά, κυρίως όταν είχε σύννεφα δεν μπορούσαν να τα εντοπίσουν εγκαίρως λόγω στελθ, ικανότητα που όμως χάνεται εάν το α/φος φέρει εξωτερικο οπλισμό ή έστω και ένα ατρακτίδιο ή δεξαμενή, συνεπώς το ραπτορ πλεονεκτεί μόνο εάν φέρει αποκλειστικά τον περιορισμένο εσωτερικό του οπλισμό (πέραν του ότι είναι πανάκριβο, μόνο 120 θα πάρει τελικά η usaf ενώ προγραμμάτιζαν... 500 και επί του παρόντος δεν υπάρχουν σκέψεις για εξαγωγή ούτε στο ισραήλ). Επίσης έγιναν ασκήσεις και με ινδούς που πέταγαν su-30, τα τάιφουν επεκράτησαν και παλι. Τέλος έκανε και μια σημαντική παρατήρηση: σε πραγματικό πόλεμο η τακτική είναι μόλις δεις εχθρικό στίγμα sto radar εκτοξεύεις πυραύλους και δεν περιμένεις να αποκτήσεις οπτική επαφή και να γίνει dog fight, άρα ίσως το βάρος πέφτει στα ηλεκτρονικά και όχι στην ευελιξία (σαν αυτό που γίνεται τώρα στο Αιγαίο με τους τούρκους πχ)OK για την κλειστή. Το ίδιο γίνεται και με τα Su-30 και με τα Rafale. Είναι άδικη η σύγκριση των f-15/f-16 με τα πολύ νεώτερα EF2000 και Rafale, ακόμη και Grippen, ειδικά σε κλειστή αερομαχία, αφήστε που τα IRIS-T και ASRAAM EF2000) και τα MICA (RAFALE) είναι ανώτερα από τα ΑΙΜ-9Χ.
Για τα ΕF2000 εναντίον των Su-30... Πολλά λέγονται... Όπως πχ ότι το ραντάρ των Su-30 υπολειτουργούσε σε εμβέλεια και ευελιξία συχνοτήτων ώστε να μην καταγραφτούν οι κυματομορφές του από τα 'εχθρικά' ESM.
Το πρόβλημα στο Αιγαίο είναι τα πολλά στίγματα σε μικρό χώρο. Σε περίπτωση πολλαπλής εμπλοκής, η επίθεση με BVR μπορεί να γίνει μόνο με απόλυτη χρήση IFF αλλιώς θα υπάρξουν πολλαπλά φίλια χτυπήματα. εκεί όμως, τα συτήματα ηλεκτρονικού πολέμου αχρηστεύουν ακόμη και τα IFF. Προσπαθήστε να μάθετε τι γίνεται με τα Mirage 2000-5 και το ICMS.... Εάν οι Γάλλοι έχουν γίνει ξανά αποδεκτοί από την ΠΑ, αυτό οφείλεται στο -5.
Τώρα όσον αφορά το F-22, εντάξει...
Μπούρδες να λέμε... Εννοείται ότι ένα αεροσκάφος φτηνότερο/παλαιότερο/απλούστερο μπορεί να κάνει ορισμένες επιτυχίες σε νεώτερα υπό προυποθέσεις. Δεν έχει σημασία όμως. Το F-22 ξεκάθαρα μπορεί να ξεκαθαρίσει του ουρανούς από οποιαδήποτε απειλή μέχρι και τα 20-30 χιλιόμετρα χωρίς να κινδυνεύει... Από εκεί και κάτω γίνεται ευάλωτο, όχι περισσότερο όμως από ότι το EF2000... -
Συνετρίβη αεροσκάφος στο Νεπάλ.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245' target='_blank
Το ατύχημα συνέβη στο αεροδρόμιο της Λούκλα. Για όσους δεν το έχουν υπόψη, πρόκειται για ένα δύσκολο αεροδρόμιο σε αλπικό υψόμετρο στα Ιμαλάια (altiport).http://en.wikipedia.org/wiki/Lukla_Airport' target='_blank
http://www.airliners.net/photo/Yeti A ... SLASH_VNLK' target='blank)%27)&sort=order_by_photo_id_DESC&photo_nr=4&prev_id=1214668&next_id=0805031
-
...ενώ από τα ράπτορ έχασαν με μικρή διαφορά, κυρίως όταν είχε σύννεφα δεν μπορούσαν να τα εντοπίσουν εγκαίρως λόγω στελθ, ικανότητα που όμως χάνεται εάν το α/φος φέρει εξωτερικο οπλισμό ή έστω και ένα ατρακτίδιο ή δεξαμενή, συνεπώς το ραπτορ πλεονεκτεί μόνο εάν φέρει αποκλειστικά τον περιορισμένο εσωτερικό του οπλισμό (πέραν του ότι είναι πανάκριβο, μόνο 120 θα πάρει τελικά η usaf ενώ προγραμμάτιζαν... 500 και επί του παρόντος δεν υπάρχουν σκέψεις για εξαγωγή ούτε στο ισραήλ)...
Το θέμα είναι ότι το ίδιο πρόβλημα έχουμε και εμείς με τα τούρκικα F-35. Επίσης καλό είναι να κρατάμε λιγάκι αποστάσεις απο λεγόμενα ότι ...χάσανε απο τα Ράπτορ με μικρή διαφορά.. χωρί να ξέρουμε και το είδος των ασκήσεων.
OK για την κλειστή. Το ίδιο γίνεται και με τα Su-30 και με τα Rafale. Είναι άδικη η σύγκριση των f-15/f-16 με τα πολύ νεώτερα EF2000 και Rafale, ακόμη και Grippen, ειδικά σε κλειστή αερομαχία, αφήστε που τα IRIS-T και ASRAAM EF2000) και τα MICA (RAFALE) είναι ανώτερα από τα ΑΙΜ-9Χ.
Όμως οι Γάλλοι στην Λάρισα με τα F-16 Β52 έπαθαν κάποια πανωλεθρία απο ότι έμαθα και μάλιστα σε 'κλειστή' αερομαχία.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ