-
δεν υπάρχει ε παιδιά στοκ. αλίμονο αν μια εταιρεία εφάρμοζε την τακτική της αποθήκευσης! Τι να αποθηκεύσει, πού, πόσο;
Όλα τα εργοστάσια δουλεύουν με το σύστημα just in time που πρωτοεφάρμοσε πριν δεκαετίες η τογιότα. Όλα τα εξαρτήματα και τα μηχανικά μέρη καταφθάνουν 'την τελευταία στιγμή' στη γραμμή παραγωγής, με την ελάχιστη παραμονή τους στο εργοστάσιο (σε πολύ απλουστευμένη βερσιόν!)
Έτσι δεν ααιτείται αποθήκευση, έξτρα συντήρηση και οι εκάστοτε βελτιώσεις σε ένα εξάρτημα εφαρμόζονται όσο το δυνατόν ταχύτερα.τώρα για τα αναιμικά μοτέρ, πρέπει να λάβουμε υποόψη μας οτι η VW είναι μια εταιρεία που κάποτε είχε έντονα συντηριτικό προφίλ και εξακολουθεί να χει τε΄τοια αγοραστική βάση σε σημαντικό ποσοστό.
Κάποιος 70χρονος πχ που γεννήθηκε σε σκαραβαίο και πάει με 90 μάξιμουμ τι να τους κάνει τους TSI; κι αν είναι και στενόμυαλος περί κατανάλωσης, αξιοπιστίας, κόστους συντήρησης κτλ, πέτα του το ψοφίμι να κοιμάται ήσυχος και να το γυαλίζει κάθε πρωί
-
'Στοκ' μπορεί να υπάρχει αλλά με άλλη έννοια, αναφερόμενο όχι στο προιόν αλλά στις εργαλειομηχανές παραγωγής του.
Εφόσον η VW έχει τις εργαλειομηχανές για την παραγωγή των ατμοσφαιρικών εκδόσεων, πρακτικά τις παράγει με μηδενικό κεφαλαιακό κόστος (αν σταμάταγε την παραγωγή οι εργαλειομηχανές θα ήταν άχρηστες)
Δεδομένου ότι στο παρελθόν είχε ακουστεί ότι υπήρχε έλλειμα παραγωγικού δυναμικού σε TSI, σίγουρα αποτελεί και μια παραγωγική εφεδρεία.
Επίσης από πλευράς ιπποδύναμης (και κόστους παραγωγής) οι ατμοσφαιρικές εκδόσεις μπαίνουν κάτω από τους 1,4 ΤSI, αποτελούν δηλαδή φυσιολογικό τμήμα της γκάμας. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δηλαδή πιστεύεις πως κάποια στιγμή, πχ το 2002 έφτιαξαν ένα τεράστιο στοκ από τους κινητήρες αυτούς, το έβαλαν σε κούτες και το σπρώχνουν σιγά σιγά?Όχι, αλλά κάθε φορά που ακούμε για τους 1,4 75 hp αναφέρεται το 'στοκ'. Πόσο άραγε μεγαλύτερο να είναι το κόστος κατασκευής ενός σύγχρονου κινητήρα, ώστε να πουλάνε τέτοιες παλιατζούρες με ολοκαίνουρια μοντέλα; Τις οποίες μάλιστα (παλιατζούρες) θάβουν με δικές τους διαφημίσεις;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δηλαδή πιστεύεις πως κάποια στιγμή, πχ το 2002 έφτιαξαν ένα τεράστιο στοκ από τους κινητήρες αυτούς, το έβαλαν σε κούτες και το σπρώχνουν σιγά σιγά?
Όχι, αλλά κάθε φορά που ακούμε για τους 1,4 75 hp αναφέρεται το 'στοκ'. Πόσο άραγε μεγαλύτερο να είναι το κόστος κατασκευής ενός σύγχρονου κινητήρα, ώστε να πουλάνε τέτοιες παλιατζούρες με ολοκαίνουρια μοντέλα; Τις οποίες μάλιστα (παλιατζούρες) θάβουν με δικές τους διαφημίσεις;
Οι κινητήρες αυτοί αποτελούν και μια ενδιάμεση λύση για την VW ώστε να μπορεί να πουλά το GOLF και στις φθηνές ασφαλιστικές κατηγορίες στην Γερμανία (των 60 και 75 KW) ως την άφιξη των 1.2 με 90 και 105 ίππους που θεωρώ ότι και θα τους οδηγήσει σε κατάργηση.
Πλέον αυτού οι κινητήρες αυτοί παρουσιάζουν και μειωμένο κόστος συντήρησης.
Για κάποιον που το GOLF είναι το 2ο όχημα για να πάει τα παιδιά στο σχολείο ή που κινείται στους επαρχιακούς δρόμους της Γερμανίας ή Γαλλίας και δεν τον νοιάζουν οι επιδόσεις ή/και δεν έχει ανάγκη των ρεπρίζ γιατί να του δώσω μόνον τους 1.4 TSi????
-
Μα 80 ίππους για αυτοκίνητο 1300 κιλών; Απορώ πως ξεκινάει από στάση σε ανηφόρα.
-
δεν εχουν ανηφορες στη Γερμανια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα 80 ίππους για αυτοκίνητο 1300 κιλών; Απορώ πως ξεκινάει από στάση σε ανηφόρα.είναι τα εκθεσιακά, δεν κινούνται
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μα 80 ίππους για αυτοκίνητο 1300 κιλών; Απορώ πως ξεκινάει από στάση σε ανηφόρα.
είναι τα εκθεσιακά, δεν κινούνται
Είναι πιο γρήγορο πάντως από το 1400άρι Civic...
-
Πχ η μητέρα μου θα δυσανασχετούσε με τις επιδόσεις 80 ίππων και 1300 κιλών. Πιστεύω θα χαρακτήριζε το αυτοκίνητο 'επικύνδηνα αργό'.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα 80 ίππους για αυτοκίνητο 1300 κιλών; Απορώ πως ξεκινάει από στάση σε ανηφόρα.
είναι τα εκθεσιακά, δεν κινούνται
Είναι πιο γρήγορο πάντως από το 1400άρι Civic...
Δενείναι σου λέω... ζηλιάρη
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Το θέμα είναι ότι αυτό γίνεται με κάποιο σκοπό στην εταιρεία αυτή, να έχεις τη δυνατότητα να θυσιάζεις άλογα για περισσότερη ποιότητα/πιο αναγνωρίσημο σήμα. Ο στόχος του VAG είναι μια εταιρεία να συμπληρώνει την άλλη στις πωλήσεις χρησιμοποιώντας στην πραγματικότητα την ίδια συνταγή -> οι ίδιοι χέζονται στο τάληρο...
btw στην ελληνική αγορά το golf -παρά τους κινητήρες κλπ- είναι 3ο σε πωλήσεις μετά από astra και auris
http://www.seaa.gr/data/segments/2008-8-seg.pdf -
εχει παλιώσει γι αυτό. Το leasing στο auris ειναι σημαντικά φτηνότερο για τις εταιρίες
-
Test 1.4 TSI 160:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... 4_tsi.html
-
μαλλον θα εχει απαντηθει πιο πριν , αλλα ειναι πολλες οι σελιδες
Επειδη σε ολες τις πικ που εχω δει ειναι 5πορτο, προβλεπεται να βγαινει σε 3πορτο( περα απο το gti που απο οτι ειδα τις πικς ειναι 3 πορτο)ευχαριστω
edit: ακυρο,
,το βρηκα -
αντε ξαν'α παιδια... βγήκε το golf πάλι, για το οποίο θα ΞΑΝΑ γράψουν ότι... φέρνει νεα στανταρντ στη ποιότητα κύλισης, ανεβάζει το πήχη, χαλαρώνει το stress, έχει λύσει τα προβλήμματα του προηγούμενου (που μέχρι προχτές γράφαν πως είναι υπέροχο) που όπως βλέπετε και μόνοι σας το σχέδιο είναι σχεδόν carbon με το προηγούμενο, ενώ αν ανοίξετε το καπώ λέτε οτι θα διαφέρει η εικόνα εκέι; Τρέχα κόσμε να το παραγγείλεις, να τεθείς στη λίστα αναμονής 6 μήνες λόγω 'ζήτησης', που φυσικά πρέπει να έχουμε de facto πειστεί πως αξίζει να περιμένουμε! 'Ετσι θα είμαστε in. Η απορία μου παντως είναι η εξής: αφου το προηγούμενο μοντέλο ήταν ΤΟΣΟ καταπληκτικό και πετυχημένο 'οπως δι'αφοροι λ'ενε και γράφουν, γιατί σταμάτησε τόσο σύντομα η διαθεσή του; Εδώ όσοι λάτρεις των Γερμανικών αυτοκινήτων χτυπιώσασταν πως Ιαπωνες και Γάλλοι αλλάζουν συντομα τα μοντέλα τους. Τωρα μόκο; Δε ξεψωνιζόμαστε παγκοσμίως λέω εγω για να προστατέψουμε και τα λιγοστά χρήματα που μας έχουν απομείνει;
-
Ο χρήστης Drauto έγραψε:
αντε ξαν'α παιδια... βγήκε το golf πάλι, για το οποίο θα ΞΑΝΑ γράψουν ότι... φέρνει νεα στανταρντ στη ποιότητα κύλισης, ανεβάζει το πήχη, χαλαρώνει το stress, έχει λύσει τα προβλήμματα του προηγούμενου (που μέχρι προχτές γράφαν πως είναι υπέροχο) που όπως βλέπετε και μόνοι σας το σχέδιο είναι σχεδόν carbon με το προηγούμενο, ενώ αν ανοίξετε το καπώ λέτε οτι θα διαφέρει η εικόνα εκέι; Τρέχα κόσμε να το παραγγείλεις, να τεθείς στη λίστα αναμονής 6 μήνες λόγω 'ζήτησης', που φυσικά πρέπει να έχουμε de facto πειστεί πως αξίζει να περιμένουμε! 'Ετσι θα είμαστε in. Η απορία μου παντως είναι η εξής: αφου το προηγούμενο μοντέλο ήταν ΤΟΣΟ καταπληκτικό και πετυχημένο 'οπως δι'αφοροι λ'ενε και γράφουν, γιατί σταμάτησε τόσο σύντομα η διαθεσή του; Εδώ όσοι λάτρεις των Γερμανικών αυτοκινήτων χτυπιώσασταν πως Ιαπωνες και Γάλλοι αλλάζουν συντομα τα μοντέλα τους. Τωρα μόκο; Δε ξεψωνιζόμαστε παγκοσμίως λέω εγω για να προστατέψουμε και τα λιγοστά χρήματα που μας έχουν απομείνει;Το μυνημα σου ξεχειλιζει απο εμπαθεια και δεν προσφερει τιποτα σε αυτη τη συζητηση.
Δεν γνωριζω τι αυτοκινητο εχεις , κι ουτε με ενδιαφερει , απλα σου ζηταω μια χαρη , να γραφεις μυνηματα οταν εχεις κατι να πεις , κι οχι αυτες τις αερολογιες.
Ευχαριστω -
Ο χρήστης Drauto έγραψε:
αντε ξαν'α παιδια... βγήκε το golf πάλι, για το οποίο θα ΞΑΝΑ γράψουν ότι... φέρνει νεα στανταρντ στη ποιότητα κύλισης, ανεβάζει το πήχη, χαλαρώνει το stress, έχει λύσει τα προβλήμματα του προηγούμενου (που μέχρι προχτές γράφαν πως είναι υπέροχο) που όπως βλέπετε και μόνοι σας το σχέδιο είναι σχεδόν carbon με το προηγούμενο, ενώ αν ανοίξετε το καπώ λέτε οτι θα διαφέρει η εικόνα εκέι; Τρέχα κόσμε να το παραγγείλεις, να τεθείς στη λίστα αναμονής 6 μήνες λόγω 'ζήτησης', που φυσικά πρέπει να έχουμε de facto πειστεί πως αξίζει να περιμένουμε! 'Ετσι θα είμαστε in. Η απορία μου παντως είναι η εξής: αφου το προηγούμενο μοντέλο ήταν ΤΟΣΟ καταπληκτικό και πετυχημένο 'οπως δι'αφοροι λ'ενε και γράφουν, γιατί σταμάτησε τόσο σύντομα η διαθεσή του; Εδώ όσοι λάτρεις των Γερμανικών αυτοκινήτων χτυπιώσασταν πως Ιαπωνες και Γάλλοι αλλάζουν συντομα τα μοντέλα τους. Τωρα μόκο; Δε ξεψωνιζόμαστε παγκοσμίως λέω εγω για να προστατέψουμε και τα λιγοστά χρήματα που μας έχουν απομείνει;Σύντομα;
Κανονικά αντικαθίσταται, 5+ χρόνια μετά την παρουσίασή του, ίσως και 6. -
Ο χρήστης pittas έγραψε:
αντε ξαν'α παιδια... βγήκε το golf πάλι, για το οποίο θα ΞΑΝΑ γράψουν ότι... φέρνει νεα στανταρντ στη ποιότητα κύλισης, ανεβάζει το πήχη, χαλαρώνει το stress, έχει λύσει τα προβλήμματα του προηγούμενου (που μέχρι προχτές γράφαν πως είναι υπέροχο) που όπως βλέπετε και μόνοι σας το σχέδιο είναι σχεδόν carbon με το προηγούμενο, ενώ αν ανοίξετε το καπώ λέτε οτι θα διαφέρει η εικόνα εκέι; Τρέχα κόσμε να το παραγγείλεις, να τεθείς στη λίστα αναμονής 6 μήνες λόγω 'ζήτησης', που φυσικά πρέπει να έχουμε de facto πειστεί πως αξίζει να περιμένουμε! 'Ετσι θα είμαστε in. Η απορία μου παντως είναι η εξής: αφου το προηγούμενο μοντέλο ήταν ΤΟΣΟ καταπληκτικό και πετυχημένο 'οπως δι'αφοροι λ'ενε και γράφουν, γιατί σταμάτησε τόσο σύντομα η διαθεσή του; Εδώ όσοι λάτρεις των Γερμανικών αυτοκινήτων χτυπιώσασταν πως Ιαπωνες και Γάλλοι αλλάζουν συντομα τα μοντέλα τους. Τωρα μόκο; Δε ξεψωνιζόμαστε παγκοσμίως λέω εγω για να προστατέψουμε και τα λιγοστά χρήματα που μας έχουν απομείνει;
Το μυνημα σου ξεχειλιζει απο εμπαθεια και δεν προσφερει τιποτα σε αυτη τη συζητηση.
Δεν γνωριζω τι αυτοκινητο εχεις , κι ουτε με ενδιαφερει , απλα σου ζηταω μια χαρη , να γραφεις μυνηματα οταν εχεις κατι να πεις , κι οχι αυτες τις αερολογιες.
ΕυχαριστωΦίλε pittas καταρχήν καλώς ήρθες και καλά ποσταρίσματα.
Δικαιολογημένο το σχόλιό σου για την άποψη που κάνεις παράθεση,καθότι μπορεί να έχει δόση αλήθειας είναι διατυπωμένη όμως με εμπρηστικό τρόπο.Επίτρεψέ μου όμως να σε προτρέψω να επισκεφθείς με πάθος και χωρίς φόβο το υποφόρουμ της alfa romeo , είναι μεγάλο σχολείο. Εκεί με αυτά που θα διαβάσεις θα αποκτήσεις ατσάλινα νεύρα και ατέλειωτη ανεκτικότητα ώστε απόψεις σαν την παραπάνω να σου φαίνονται πταίσματα -
Χαλαρώστε. Ούτε χρειάζονται υποδείξεις για το τι θα γράφει ο άλλος, ούτε τίποτα.
-
trolling...
_
VW Golf VΙ