Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    160
    1536
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Το Insight έβγαινε εξ'αρχης στην ιαπωνία και με CVT αλλα σε Ευρώπη και Αμερική έφερναν μόνο το χειροκίνητο (δεν ξέρω γιατί). Πάντως το prius είναι έτσι σχεδιασμένο που αναγκαστηκά θα είναι αυτόματο (όχι ακριβώς cvt μιας και δεν έχει σχέση με τα cvt που γνωρίζουμε, απλώς έχει ένα πλανητικό σύστημα που μοιράζει την ισχή σε τροχούς - ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια με συνεχώς μεταβαλλόμενο λόγο).

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        angel13 last edited by

        Και στην πόλη και στην εξοχή και στην εκδρομή και στο Μέγαρο αμα λάχει Παντού και πάντα ΑΝ είχα 25 χιλιάδες ευρώπουλα.
        Το όνειρο συνεχίζεται μέχρι να βγεί αληθινό.Θα ήθελε πολύ ένα test drive.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tifosaros last edited by

          Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
          😄 Και στην πόλη και στην εξοχή και στην εκδρομή και στο Μέγαρο αμα λάχει Παντού και πάντα ΑΝ είχα 25 χιλιάδες ευρώπουλα.
          Το όνειρο συνεχίζεται μέχρι να βγεί αληθινό.Θα ήθελε πολύ ένα test drive.

          Στην έκθεση της Αθήνας συμπλήρωσα ένα χαρτάκι για να κάνω το Prius test drive... Να δούμε αν θα είμαι επιλαχών.

          Πάντως, αν είχα 25000Ε, όχι δε θα έπαιρνα το Prius, στην ηλικία που είμαι τουλάχιστον. Θα προτιμούσα το ακριβώς αντίθετό του, ένα ενεργειοβόρο αυτοκίνητο, αλλά συνάμα προκλητικά δυνατό και ωραίο: το RX8.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            di0 last edited by

            Πιστεύω ότι αν έχει κάποιος ακριβώς τα λεφτά του Prius, δε μπορεί να είναι στις επιλογές του. Αν είχα 40000Ε διαθέσιμα για αυτοκίνητο ή αν είχα ακόμα ένα τουτού στην άκρη, ναι θα το έπαιρνα (αλλά θα μου έμενε ο κρυφός πόθος για κάτι άλλο με τα ίδια λεφτά - βλ. Mazda 3 2.0 ή κάτι ανάλογο)

            Υβριδικά ταξί όμως....... είναι κάτι που όχι μόνο μπορεί να γίνει, αλλά επιβάλλεται κατά τη γνώμη μου!!! Όπως επίσης επιβάλλεται να βρεθεί ένας απλός τρόπος ώστε όλοι οι κινητήρες να μπορούν να σβήνουν αυτόματα σε ακινησία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ναι θα έπαιρνα το νέο Prius. Που δεν είναι αυτοκίνητο πόλης αλλά αυτοκίνητο σκέτο! ....αν βέβαια ήθελα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας....5πορτο, 5θέσιο, οικογενειακό!

              Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
              Πάντως, αν είχα 25000Ε, όχι δε θα έπαιρνα το Prius, στην ηλικία που είμαι τουλάχιστον. Θα προτιμούσα το ακριβώς αντίθετό του, ένα ενεργειοβόρο αυτοκίνητο, αλλά συνάμα προκλητικά δυνατό και ωραίο: το RX8.

              Δεν είναι θέμα ηλικίας, τουλάχιστον αυτής που αναφέρεται στην ταυτότητα αλλά μυαλών και οικογενειακής και οικονομικής κατάστασης.
              Βέβαια με 25Κ δεν παίρνεις RX8 αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
              Επειδή χωρίς να έχω ιδιαίτερα αναπτυγμένη οικολογική συνείδηση αντιπαθώ την υπερβολική σπατάλη ενέργειας (αγαπώ την διατήρηση της εντροπίας στον κόσμο τούτον!) μήπως υπάρχει κάτι που να συνδυάζει και τα δύο?
              Πότε βγαίνει το υδρογονωμένο RX8 στην κυκλοφορία?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Χαλαρά θα το'παιρνα... ΟΚ, είναι ακριβό, αλλά θα πέσουν οι τιμές όπως πάνε τα πράγματα. Οικονομικό, καθαρό...

                Όμως δεν θα το'παιρνα μόνον για την πόλη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kinq1 last edited by

                  Εκτός των άλλων, είναι μεγάλο σε μέγεθος για την πόλη. Δεν μπορούσαν να το βάλουν στο σασί του yaris?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Όχι ακόμα, λόγω της υπάρχουσας τεχνολογίας συσσωρευτών (μπαταριών). Όμως, είναι μια εξαιρετική επιλογή για μεσαίο οικογενειακό:

                    Σβέλτο, με καλούς χώρους, πρακτικό, καλή συμπεριφορά, καίει λίγο, ρυπαίνει λιγότερο.

                    Βέβαια, καλό θα ήταν να επιδοτείτο η αγορά του...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Συγνώμη αλλά πιο PUNΤΟ ή YARIS έχει κατανάλωση
                      στη πόλη 5.5 λτ τα 100 χιλιόμετρα.

                      Το UNO που είχα κάποτε (45 με FIRE) στη πόλη
                      δεν κατέβαινε ποτέ κάτω από τα 7 λίτρα ενώ
                      έξω από αυτή ήταν στα 5 (και ζύγισε μόνον 650
                      κιλά).

                      Anyway το PRIUS ως προς αυτά που προσφέρει
                      νομίζω ότι τεχνολογικά μαζί με το Insight
                      είναι το εγγύς μέλλον. Βασικά η μηδενική του
                      κατανάλωση (σχεδόν) στο μποτιλιάρισμα δεν
                      παίζεται με κανένα άλλο όχημα. Αν κάποιος
                      δε το συγκρίνει με τη κατηγορία του τότε
                      τα 5.5 πρέπει να συγκριθούν με τα 11 και 12
                      λίτρα (να μην πω τα 15).

                      Περιμένω από τους 4Τ και άλλους τιμές κατανάλωσης
                      μέσα στη πόλη σε σχέση με άλλα μίνι (Smart, Yaris,
                      Seicento) αλλά και μίντι (Polo, Punto Ibiza).

                      Ta 25000 Ευρώ δεν είναι πολλά ειδικά αν μένεις Αθήνα
                      και πρέπει να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο για δουλεία
                      κάθε μέρα τότε με 12500 Ευρώ ή παίρνεις super-mini
                      (x2 για να καλύψεις και τις 2 μέρες) και σε τσακίζουν
                      τα ασφάλιστρα και τα τέλη ή το PRIUS.

                      Πάντως μόνον από τα τέλη τα κέρδη είναι ίσα με 700
                      Ευρώ. Με 3~5 λίτρα λιγότερη κατανάλωση στη πόλη ανά
                      100 χιλιόμετρα τα κέρδη είναι γύρω (για 15000 χιλιόμετρα)
                      στα 450 Ευρώ το έτος. Βάλε και τα κέρδη από τις ασφάλειες
                      και για να δούμε...

                      Αναμένω να δω το κόστος συντήρησης και το τι κάνει οι
                      αντίπαλοι. Αν είναι ανταγωνιστικά τότε η λύση είναι μία
                      (HYBRID) για να μην δίνω άδικα λεφτά στο φαγανοκράτος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        takinen last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        (όχι ακριβώς cvt μιας και δεν έχει σχέση με τα cvt που γνωρίζουμε, απλώς έχει ένα πλανητικό σύστημα που μοιράζει την ισχή σε τροχούς - ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια με συνεχώς μεταβαλλόμενο λόγο).

                        CVT--> Continueous Variable Transmission
                        (δεν αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη διάταξη)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          takinen γι'αυτο είπα πως δεν έχει σχέση με το cvt που γνωρίζουμε, φυσικά και είναι και αυτό cvt

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takinen last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            takinen γι'αυτο είπα πως δεν έχει σχέση με το cvt που γνωρίζουμε, φυσικά και είναι και αυτό cvt

                            Έκανα την παρέμβαση επειδή τα αρχικά CVT δεν αναφέρονται σε κάποια συγκεκριμένη διάταξη που πιθανόν να γνωρίζουμε περισσότερο, αλλά σε αυτό ακριβώς που συμβαίνει (συνεχώς μεταβαλόμενη μετάδοση) και μπορεί να συμβαίνει με διάφορους τρόπους και διατάξεις. (Λεπτομέρειες θα μου πεις.. Ok απλά η προσοχή σε αυτές μας κάνει καλυτερους)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              takinen έχεις δίκιο 100%

                              ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέριες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                flowerpower last edited by

                                http://www.hybridcars.com/

                                δεν το χς τσεκαρει πολυ καλα, τωρα αρχιζω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Προσπαθώ να υπολογίσω κατα πόσο συμφέρει η αγορά ενός Prius. Εχω ψάξει στο Internet αλλά δεν έχω βρεί πουθενά επίσημες πληροφορίες σχετικά με ορισμένα θέματα:

                                  -Το κόστος της μπαταρίας και κάθε πότε πρέπει να αλλάζεται. Σε κάποιο φόρουμ είδα τιμή 7000$ Αμερικής, αλλά όχι ποσο συχνά πρέπει να αλλάζεται. Αληθεύει αυτή η τιμή? Αν πρέπει να αλλαχτεί σε 5 χρόνια πχ., με τέτοια τιμή μάλον συμφέρει να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο.

                                  -Επίσης, σε άλλα φόρουμ διάβασα οτι καθώς παλιώνουν οι μπαταρίες, χρησιμοποιεί όλο και περισσοτερο τον βενζινοκινητήρα, ανεβάζοντας έτσι την κατανάλωση. Σε τέτοια περίπτωση, σε τί επίπεδα φτάνει η κατανάλωση?

                                  Συν το γεγονός οτι είναι αρκετά πιο ακριβό απο ένα συμβατικής τεχνολογίας ιδίου μεγέθους, πιστεύω πως δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα πέρα απο τους μειωμένους ρύπους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Νομίζω ότι η ίδια η Toyota έχει κάποιες προσφορές-εγγυήσεις για τις μπαταρίες που βελτιώνουν την κατάσταση.
                                    Μην ξεχνάμε όμως ότι πρέπει να υπολογίσουμε και την σχετικά αυξημένη αρχική τιμή για αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους, εξοπλισμού.
                                    Το όφελος εκτός από τους ρύπους είναι ότι (ίσως έχεις μειωμένο ετήσιο σήμα) μπαίνεις στο δακτύλιο κάθε μέρα, συχνά κινείσαι αθόρυβα άρα πιο ήρεμα και λόγω ροπής ηλεκτρικού κινητήρα από μηδέν στροφές εύκολα ενώ έχεις και ελαττωμένη κατανάλωση. Αν πχ αντί για 10-12 λίτρα στην πόλη καίς 6-7 σημαίνει ας πούμε 5 λίτρα/100χλμ. Αν κάνεις 10.000 χλμ στην πόλη είναι 500 λίτρα κέρδος. Επί 5 χρόνια 2500 λίτρα που μπορεί να σημαίνει πιο σπάνιες επισκέψεις στο βενζινάδικο αλλά μάλλον δεν βγάζει το έξοδα της μπαταρίας και αρχικής επένδυσης.....
                                    Άρα και εγώ βγάζω ότι από οικονομοτεχνικής πλευράς αρχικά τουλάχιστον δεν συμφέρει. Αν όμως για να μπεις στο δακτύλιο αναγκάζεσαι να έχεις 2ο αυτοκίνητο τότε συμφέρει. Αν τα ετήσια τέλη έχουν σημαντική διαφορά τότε μετράει παραπάνω κοκ
                                    Πάντως και μόνο το γεγονός ότι το συζητάμε δείχνει την τεράστια πρόοδο στο χώρο και την εξάλειψη των μειονεκτημάτων!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tifosaros last edited by

                                      Η μπατταρία, όπως και όλα τα άλλα μηχανικά μέρη έχουν εγγύηση 5 ετών, νομίζω, ή και περισσότερο...πάντως από ό,τι μου είπε ο συνοδός μου στο test drive, είναι πάνω από 5 χρόνια η εγγύηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros19 last edited by

                                        βαλε και οτι εχει 0 τελη κυκλοφοριας...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
                                          Η μπατταρία, όπως και όλα τα άλλα μηχανικά μέρη έχουν εγγύηση 5 ετών, νομίζω, ή και περισσότερο...πάντως από ό,τι μου είπε ο συνοδός μου στο test drive, είναι πάνω από 5 χρόνια η εγγύηση.

                                          8 η ελληνική αντιπροσωπεία για το υβριδικό σύστημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                            8 η ελληνική αντιπροσωπεία για το υβριδικό σύστημα

                                            Ακριβώς, συν το ότι (αν δεν με απατά η μνήμη μου) η μπατταρία δεν χρειάζεται αλλαγή... (αν κανείς γνωρίζει κάτι 100% ας μας βοηθήσει). Πάντως αν σκεφτεί κανείς ένα οικογενειακό αντίστοιχου μεγέθους (πχ Avensis 1,8, Mondeo 1,8 ) φορτωμένο με εξοπλισμό, η τιμή αγοράς είναι παρόμοια... Και το Prius δεν έχει τέλη, μπαίνει στον δακτύλιο κάθε μέρα και καίει 30-40% λιγότερο...

                                            Δεν είναι και ευκαιρία, αλλά δεν είναι και τόσο ακριβό.

                                            Το μεγάλο ερώτημα είναι η μεταπώληση. Θα μπορείς να το πουλήσεις σε 5-6 χρόνια;;; Σε τι τιμή;;; Άντε να πείσεις τον μπάρμπα που θέλει να πάρει TOYOTA γιατί πριν από 40 χρόνια είχε πάρει Corolla να μπει στο Prius... (φαντάζεστε σχόλια;;; )
                                            Για τον λόγο αυτό ίσως συμφέρει περισσότερο η αγορά του σαν εταιρικό (με leasing), όπου άλλος θα φάει το (πιθανό) αγγούρι όταν έρθει η ώρα να το πουλήσει... Αν και προσωπικά πιθανό να ήμουν διατεθιμένος να το ρισκάρω...(δεν το γνωρίζω στα σίγουρα βέβαια, ρωτήστε με ξανά όταν μεγαλώσω και κάνω οικογένεια )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr