Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Seat Ibiza Cupra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Seat Ibiza Cupra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 1 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    270
    605
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Seat Ibiza Cupra. Θα κινείται από τον κινητήρα του Golf GT με την απόδοση να φθάνει τα 180 άλογα. Θα είναι διαθέσιμο με δύο κιβώτια, τόσο μηχανικό 6αρι όσο και το νέο 7ταχυτο DSG. Προσωπικά το βρίσκω υπερβολικό σχεδιαστικά με τους ψευτοαεραγωγούς στους προφυλακτήρες να ξεχωρίζουν αρνητικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Seat Ibiza Cupra. Θα κινείται από τον κινητήρα του Golf GT με την απόδοση να φθάνει τα 180 άλογα. Θα είναι διαθέσιμο με δύο κιβώτια, τόσο μηχανικό 6αρι όσο και το νέο 7ταχυτο DSG. Προσωπικά το βρίσκω υπερβολικό σχεδιαστικά με τους ψευτοαεραγωγούς στους προφυλακτήρες να ξεχωρίζουν αρνητικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Seat Ibiza Cupra. Θα κινείται από τον κινητήρα του Golf GT με την απόδοση να φθάνει τα 180 άλογα. Θα είναι διαθέσιμο με δύο κιβώτια, τόσο μηχανικό 6αρι όσο και το νέο 7ταχυτο DSG. Προσωπικά το βρίσκω υπερβολικό σχεδιαστικά με τους ψευτοαεραγωγούς στους προφυλακτήρες να ξεχωρίζουν αρνητικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nick-k last edited by

            Δεν μου αρέσει καθόλου το πίσω μέρος με το διαχύτη και την εξάτμιση στο κέντρο. Ο διαχύτης είναι ψιλο μούφα η δεν φαίνεται καλά από τη φωτογραφία?? Επίσης πολύ άτονο και μεγάλο το σχήμα της εξάτμισης..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              j-marr last edited by

              Ciuspa έπρεπε να το ονομάσουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Εργοστασιακά καγκουρεμένο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                  Ciuspa έπρεπε να το ονομάσουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    Mea Cupra

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsadi last edited by

                      Οντως πολυ αθλιο!καμια σχεση με bocanegra που τα εσπαγε!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Πολύ ετεροβαρές και ίσως αυτό να ενοχλεί. Το πίσω μέρος ψιλοβλέπεται αν και ο ψεύτικος διαχύτης ταιριάζει σε βελτιωτή και όχι σε εταιρεία. Το εμπρός ειδικά με την επιγράφη Cupra είναι λίγο down under και ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ. (ΙΜΗΟ)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Εγώ εξακολουθώ να το βρίσκω πολύ ωράιο καθότι fan του Luc.

                          Οι διαφορές με το bocanegraείναι ελάχιστες.

                          Οι ψεύτικοι αεραγωγοί και οι (επίσης ψεύτικοι) διαχύτες είναι πληγή αλλά έχουν εξαπλωθεί σαν την αρρώστεια παντού..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Το πίσω μέρος είναι απαίσιο, όπως και στο απλό μοντέλο. Το μπροστά δε με χαλάει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              αυτο λενε οτι θα το βγαλουν twin turbo με 180 αλογα...
                              Τι ηλιθια επιλογη κινητηρα ειναι αυτη??????
                              Εκτος απο το οτι δε θα μπορει να σηκωσει με τιποτα αλλα αλογα,θα τα βγαζει χειροτερα και απο το προηγουμενο...
                              Α ρε κωλο downsizing και χαμηλοι ρυποι... το τουρμπο ειπαμε,δε πρεπει να αντικαθιστα(και μαλιστα τοσο πολυ) τα κυβικα...Νταξει το κανανε μια φορα στο golf gt,αυτη τη δουλεια θα κανουμε απο δω και περα????
                              Πανε τα REVO και τα 230 αλογα στο φτερο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Εντάξει, γιαυτό στο golf VI καταργείται ο 170αρης και τον ρόλο του παίρνει ο 160αρης, ενώ τον ρόλο του 140αρη αναλαμβάνει ο 122αρης ο οποίος αποδιδει 125 πραγματικά δυναμόμετρου αλλά 140 δρόμου. Ή το ανάποδο; Δεν ξέρω, μπερδεύτηκα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  επισης ειστε σιγουροι,οτι θα ειναι ο κινητηρας του gt????Εγω διαβασα καπου για twin-turbo...
                                  Tοσο καιρο η 'μαμα' VW δε δινει στις αλλες θυγατρικες το 'πολυτιμο' τουρμποκομπρεσσορα της και αποφασισε να το κανει τωρα και μαλιστα για το ibiza?????
                                  Ειμαστε σιγουροι οτι δεν ειναι κινητηρας της seat και μονο????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nick-k last edited by

                                    Twin-turbo στο Ibiza? Λίγο υπερβολή μου ακούγεται, δεν ξέρω..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      http://www.autoblog.com/2008/08/30/seat ... iza-cupra/' target='_blank

                                      http://www.autocar.co.uk/forums/p/3085/17524.aspx

                                      μιλανε για twin..λες να εννουν τον κανονικο TSI??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lapin last edited by

                                        Έχω και εγώ τις επιφυλάξεις μου για το εαν θα είναι πράγματι ο τουρμποκομπρεσοράτος με περισσότερα άλογα από του Golf GT. Μακάρι να είναι έτσι αλλά μου ακούγεται too good to be true.

                                        Όσο για το φίλο που λέει ότι ο προηγούμενος 1.8Τ 180 του παλιού Cupra θα ήταν καλύτερη επιλογή με βρίσκει να διαφωνώ κάθετα. Έχοντας οδηγήσει και τους 2 κινητήρες (τον 1.8Τ 180 στο παλιό Toledo Volcan και τον 1.4TSI 170 στο GT θα πω ότι απλώς δεν υπάρχει σύγκριση. Η μέρα με τη νύχτα... Αναφέρομαι αποκλειστικά στους κινητήρες βέβαια. Επ΄αυτού συγγνώμη αλλά δε δέχομαι συζήτηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mamias last edited by

                                          Ίσως το ποστ που αναφέρεται η ανωτερότητα του παλαιού κινητήρα 1.8Τ να αφορά αποκλειστικά και μόνο την βελτιωσιμότητα του κινητήρα ,μην ξεχνάμε ότι ήτανε πολλοί αυτοί που αγοράσανε το αυτοκίνητο είτε καινούργιο είτε μτχ μόνο και μόνο για την βελτίωση που δεχότανε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            paulgiot last edited by

                                            Ατολμο καγκουρεμα

                                            Μπροστα κατι λεει εξ'αιτιας των εναλασσομενων επιφανειων.

                                            Πισω αστοχη η επιλογη της απομιμησης διαχυτη για ενα αυτοκινητο τετοιων διαστασεων

                                            Σαν να θελε κατι παραπανω π.χ πιο προσεγμενες φουστιτσες και μια καλη αεροτομη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 1 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr