Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VI GTi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VI GTi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 18
    • 19
    • 1 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    371
    677
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Μιας και η απήχηση (απ΄όσο φάνηκε και από το V) της συγκεκριμένης έκδοσης είναι μεγάλη, καλύτερα να υπάρχει ξεχωριστό θέμα για το VW Golf VI GTi.

      Διπλή εξάτμιση και κυψέλες παντού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Μιας και η απήχηση (απ΄όσο φάνηκε και από το V) της συγκεκριμένης έκδοσης είναι μεγάλη, καλύτερα να υπάρχει ξεχωριστό θέμα για το VW Golf VI GTi.

        Διπλή εξάτμιση και κυψέλες παντού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Μιας και η απήχηση (απ΄όσο φάνηκε και από το V) της συγκεκριμένης έκδοσης είναι μεγάλη, καλύτερα να υπάρχει ξεχωριστό θέμα για το VW Golf VI GTi.

          Διπλή εξάτμιση και κυψέλες παντού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            ast last edited by

            Τιποτα για τον κινητηρα ξέρουμε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              rafi last edited by

              είναι λίγο ίδιο με το τωρινο ???:hmmm:

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                techadmin admin last edited by

                Μάλλον τον νέο 2.0 TFSI που βασίζεται στον 1.8 TFSI

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 1
                  106_4_ever last edited by

                  ικε κοίτα πανω στον pavlos και μετα θα καταλαβεις για τα μικρα γαλλικα..... :

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Μάλλον τον νέο 2.0 TFSI που βασίζεται στον 1.8 TFSI

                    Αυτό πιστεύω και εγώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                      ικε κοίτα πανω στον pavlos και μετα θα καταλαβεις για τα μικρα γαλλικα..... :

                      πολλά λες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panos7 last edited by

                        211 θα ειναι τα αλογα
                        http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... lf/234355/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lapin last edited by

                          Μπορεί να είναι λίγο περισσότερα. Π.Χ. 214-215 είναι νούμερα που αναφέρονται στη Γερμανία. Σημασία έχει αν ο κινητήρας θα είναι όντως ο valvelift ή όχι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                            Μπορεί να είναι λίγο περισσότερα. Π.Χ. 214-215 είναι νούμερα που αναφέρονται στη Γερμανία. Σημασία έχει αν ο κινητήρας θα είναι όντως ο valvelift ή όχι.

                            Θα έχει απ' ότι διάβασα στο car (και συνήθως δεν πέφτουν έξω...) Τι ακριβώς είναι αυτό το σύστημα;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Κάτι σαν το v-tec είναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gplatan last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Κάτι σαν το v-tec είναι.

                                Aκριβως και επιπλεον αν το δουλευεις εως τις 4000σαλ θα ειναι και οικονομικο οπως γραφουν, οποτε με τη ροπη που θα εχεις αν κρατιεσαι μεχρι εκει θα εισαι παντα και πιο αραιος πελατης στο βενζιναδικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lapin last edited by

                                  http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... nt-block=0

                                  Εδώ μιλάει για στανταρ 17άρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    απο τα παραπανω link:

                                    Also planned, but not unlikely to launch until 2010, is a resurrection of the Golf GTD, a diesel alternative to the GTI. Sources suggest that it will feature a new twin-turbo 2.0 TDI engine with 204bhp.

                                    Adaptive damping provides the driver with the choice of three different levels of stiffness while altering the steering and throttle response. Swivelling xenon headlamps, intelligent cruise control and an automatic parking system will also be available.

                                    expected to be equipped with a seven-speed DSG ‘box, so you can improve on every one of those figures. Reckon on the benchmark sprint falling to around 6.5 seconds.

                                    With the addition of Audi’s valvelift system on the intake camshaft, the bigger engine is said to produce 208bhp at 4300-6000rpm and 258lb ft of twist all the way from 1500-4200rpm.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      a new twin-turbo 2.0 TDI engine with 204bhp.

                                      • 5-6 λίτρα ανά 100 χλμ κατανάλωση...
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        patentas last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                        With the addition of Audi’s valvelift system

                                        Μια ιδέα για το Valve-Lift
                                        http://www.youtube.com/watch?v=7NTP4quy ... re=related
                                        http://www.youtube.com/watch?v=4AQgiAul ... re=related
                                        7% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με έναν ίδιας ιπποδύναμης κινητήρα... και πολλά άλλα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης Patentas έγραψε:

                                          With the addition of Audi’s valvelift system

                                          Μια ιδέα για το Valve-Lift
                                          http://www.youtube.com/watch?v=7NTP4quy ... re=related' target='_blank
                                          http://www.youtube.com/watch?v=4AQgiAul ... re=related' target='_blank
                                          7% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με έναν ίδιας ιπποδύναμης κινητήρα... και πολλά άλλα!

                                          ακριβώς ίδια λογική όπως το VTEC, VVTi και άλλα. Δύο φάσεις λειτουργίας η άγρια (κόκκινο) και η ήρεμη στην οποία έχουμε και διαφοροποίηση στο χρόνο ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            ακριβώς ίδια λογική όπως το VTEC, **VVTi **και άλλα. Δύο φάσεις λειτουργίας η άγρια (κόκκινο) και η ήρεμη στην οποία έχουμε και διαφοροποίηση στο χρόνο ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων.

                                            VVTL-i για την ακριβεια, το VVTi ειναι πιο απλό, ρυθμίζει την φάση του εκεντροφόρου αλλά όχι το βύθισμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 1 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr