Απο εδώ το είδα. http://www.automotopress.gr/showarticle ... 8255&CID=3
Εντάξει όμως, δεν σημαίνει οτι δεν θα είναι κιόλας. Οτι θέλουν λένε όλοι...
Αυτό που θυμάμαι όμως είναι τον υπεύθυνο επικοινωνίας την vw τον Κριστιν Μπλούλμαν ο οποίος σε ερωτησή που του έγινε στο περιοδικό drive αν θα υπάρξει ισχυρότερη ή και τετρακίνητη έκδωση στο scirocco λέει οτι δεν βολεύει η τετρακίνηση και για πρακτικούς λόγους.
Για περισσότερα άλογα απέκλισε τον v6 και μίλησε για αυτόν του s3... 'αν το ζητούν οι πελάτες μας, ίσως στο μέλλον δημιουργήσουμε μια έκδοση με αυτον τον κινητήρα' είπε και...
http://www.youtube.com/watch?v=TueAiyGJ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=sRe_h_fYElw
Scirocco R20T και δεν νομίζω να είναι τετρακίνητο.
Latest posts made by patentas
-
RE: VW Golf VI GTi
-
RE: VW Golf VI GTi
Ρε παιδια, αλλο τετρακίνητο, άλλο μπροστινοκίνητο...
Μην τα μπερδεύουμε. Είναι εντελώς διαφορετικά.
Α, μιάς και το αναφέρουμε... το R20 θα είναι μπροστινοκίνητο τελικά. -
RE: VW Golf VI GTi
Ο χρήστης thymios έγραψε:
καλά, η αντικειμενικότητά μου εξαντλείται όταν περνώ τα..γερμανικά σύνορα
Ας κάνω μια προσπάθεια όμωςη απλή λογική (μου) λέει οτι το GTI είναι η κορωνίδα της γκάμας και είναι αυτό που ίδρυσε την κατηγορία. Με το να το καπελώνεις, μάλλον το υποβαθμίζεις. Κι αν το προηγούμενο R32 ήταν ένα ατμοσφαιρικό τετρακίνητο 1700+ κιλών, τούτο το R20 θα χει τον ίδιο κινητήρ με το GTI ! Εύλογα λοιπόν κάποιος καταλαβαίνει γιατί δεν ανέβηκε ιδιαίτερα η ισχύς του τελευταίου...
Φυσικά με αυτόν τον τρόπο κερδίζει ΚΑΙ σκληροπυρηνικούς ΚΑΙ πιο 'χαλαρούς' αγοραστες...Όμως θα ναι ίδιο τεχνικά με S3 & TTS !!!
Τρια 'ιδιαίτερα' αυτοκίνητα σχεδόν ίδια μηχανολογικά..
Φίλε μου καλά τα λές, αλλά βλέπω πως ξέχασες το Edition 30. Δηλαδή ούτε στην προηγούμενη γενιά του το GTI δεν ήταν το 'πιο γρήγορο' GTI...
Και για αυτά τα 30 επιπλέον άλογα το edition έχει άλλη τουρμπίνα, την 04 όπως και το S3... Το απλό GTI φοράει την 03. (τα λέω πολύ γενικά για να μην το μπλέξουμε το θέμα)
Γιαυτό το απλό φτάνει μέχρι 240 άλογα με ένα απλό πρόγραμα, ενώ το edition τα 270. Δηλαδή R20 με καδένα(πλέον)!! Τέλεια!
Άλλωστε πλέον θα έχουμε GTI - R20 και όχι GTI - EDITION 30 - R32... Μεγαλύτερη αξία στο gti αν και δεν την έχασε καθόλου παρά τις άλλες καλύτερες εκδόσεις.
Υ.Γ. Δεν είναι μόνο η τουρμπίνα στις διαφορές, αλλά αυτή είναι η πιο σημαντική. -
RE: VW Golf VI GTi
Κατάλαβα για ποιό έγραψες... Απο την ταχυτητα ομως εγραψα 32
Ενταξει όμως, μην νομίζεις οτι έχει και τρελές διαφορές το R26R. Απ' ότι θυμάμαι (βαριέμαι να ψάξω τώρα) όταν παρουσιάστηκε δεν έχει καμία διαφορα στο μοτέρ, αλλά στο βάρος... 100 κιλά πιο ελαφρύ.
Αυτό πως θα στρίβει όμως..Και για να είμαστε και on topic βρήκα και ένα άλλο βίντεο με πιο πολλές σκηνές..
http://www.youtube.com/watch?v=lJAN09mKNu8
Δείχνει πιο ολοκληρωμένο ειδικά εκεί που στρίβει και μπαίνει με την οπισθεν. -
RE: VW Golf VI GTi
Μαλλον εγω φταίω... για το Ibiza έγραφα
Όπως και να έχει, εγω δεν θα θυσίαζα τόσο την άνεση για 1sec σε μία πίστα.... -
RE: VW Golf VI GTi
Φιλε μου βλέπω το θυμάσαι καλά το Top Gear...
Όμως οι κανόνες άλλαξαν πρόσφατα... http://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws
DSG rulez... οσον αφορά το draft.
Το R32R πιστεύω να το έγραψες καταλάθος, γιατί δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή.
Αν θέλεις concept με λίγα κομάτια κατασκευής υπάρχει και το W12-650...
Το Magane μπορεί να στρίβει καλύτερα, δεν το ξέρω αυτό γιατί δεν το έχω οδηγήσει, αλλά μάλλον θα είναι κούτσουρο σαν το Cupra του φίλου μου που το λυπάμαι κι εγώ το αυτοκίνητο όταν πατάει στις λακούβες. Ημιάκαμπτος μάλλον.
Όποιος ξέρει καλύτερα μπορεί να συμπληρώσει.To Leon αφήστε το... τώρα που κάνει 23.890€
-
RE: VW Golf VI GTi
Νομίζω οτι μου κάνεις πλάκα... σίγουρα θα το ξέρεις.
Όπως και να έχει οι εναξάρτητοι σύνδεσμοι πίσω προσφέρουν καλύτερο κράτημα στο αυτοκίνητο, ειδικά στις εγκάρσιες κλίσεις, λακούβες... Υπάρχουν και πολλά άλλα βέβαια... Τα αυτοκίνητα που λες έχουν όλα ημιάκαμπτο άξονα. Ότι και να κάνουν δεν μπορούν να φτάσουν σε απόδοση τους πολλαπλούς...
Όταν μιλάω για την κάμερα εννοώ ότι αν προσέξεις τον τροχο και τον κύριο μέσα στο αυτοκίνητο (και το ίδιο το αυτοκίνητο μαζί) θα καταλάβεις πως αποροφά τις ανωμαλίες η (sport) ανάρτηση. Στον ημιάκαμπτο κουνιέται όλα το αυτοκίνητο. Γενικά εκεί πρέπει να είναι πολύ σκληρό.
Αυτή είναι η γνώμη μου πάντα. Αν το προσέξεις ελπίζω να καταλάβεις τι εννοω...
Και μην ξεχνάμε, είπα είναι το καλύτερο της κατηγορίας του. Μην ακούσω για κανένα RS... -
RE: VW Golf VI GTi
Πως να μην είναι το καλύτερο; Ενω ο ανταγωνισμός δεν έχει βγάλει ακόμα κάτι καλύτερο....
Ήταν, είναι και θέλω να πιστεύω οτι θα είναι....
Μπείτε στο vw.de και κοιτάξτε το βίντεο με την διαφήμιση του gti. Έχει πολλές επιλογές. Μια απο αυτές είναι να παρακολουθείτε μια διαδρομή απο πολλές κάμερες.
Βάλτε την πίσω να δείχνει τον τροχό και κοιτάξτε την ανάρτηση να δείτε πως δουλεύει.... Fun to Drive λέμε....
Αν δεν βάλουν και οι άλλοι ανεξάρτητους συνδέσμους πίσω δεν γίνεται δουλειά. -
RE: VW Golf VI GTi
Η διαφήμιση http://www.youtube.com/watch?v=pDD0SrgG ... re=related
και τα γυρίσματα της... http://www.youtube.com/watch?v=eMzE-xd2 ... re=relatedΠολύ ωραία πάντως!!
-
RE: VW Golf VI GTi
Οι ζάντες που έχει η foto είναι 18'. Δεν είναι και τόσο μεγάλες. Και σίγουρα όχι υπερβολικές.
Εδώ τα corsa έχουν 18άρες και κανένας δεν είπε οτι είναι υπερβολή.
Πάντως standart θα έχει (και πάλι) 17άρες....