-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εδω βαζουν 17αρια σε 1400αρια πλεον!Σε 1400άρια ατμοσφαιρικά των 1200++ κιλών και 95 ίππων...
_
-
Να υπενθυμίσω ότι στάνταρ 18άρες εκτός από το νέο Golf GTI έχει και η BMW M3 των ... 420 ίππων....
Η μας περνάνε για ηλίθιους ή είναι ηλίθιοι οι ίδιοι....
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Να υπενθυμίσω ότι στάνταρ 18άρες εκτός από το νέο Golf GTI έχει και η BMW M3 των ... 420 ίππων....Η μας περνάνε για ηλίθιους ή είναι ηλίθιοι οι ίδιοι....
Δεν μας περνάνε για ηλίθιους..... για ματαιόδοξους μας περνάνε....
-
Ο χρήστης noble έγραψε:
παιρνεις tiguan,παιρνεις jetta,απ'ολα εχει ο μπαξες.Μονο Golf Plus δεν παιρνεις, κι εχει πατωσει στις πωλησεις
οπως και το τολεδο που πλεον το παιρνεις μονο με παραγγελια
ε δεν ειναι το ιδιο!
το toledo πλεον το αποσυρουν κι απ τις αντιπροσωπιες
ακομα και τα προσπεκτ του τα βαζουν κατω απο αυτα του παλιου
γενικα αμα πας σε καποια αντιπροσωπια και κανεις λογο για toledo,νομιζουν οτι τους κανεις καζουρα
-
.....
-
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
....αλλα γαλλικο δεν θα γινει ποτε....Αυτα τα αξιωματα απλα με συγκλονιζουν
Κορυφαιες στιγμες ανωριμοτητας...
-
...........
-
Τα έχω οδηγήσει τα γαλλικά που λες και ήτανε μάπα.
-
-
κοιτα αν για σενα οδηγηση ενος καλα στημενου αυτοκινητου ειναι η ηχωμονοση και η ποιοτητα στα κουμπακια της πλαφονιέρας τοτε ναι τα γαλλικα ηταν μαπα......
-
Στο εσωτερικό έχουμε πάντως σημαντικά νέα. Ο πίνακας οργάνων μου αρέσει πολύ και επιτέλους το μπλε χρώμα μας αφήνει χρόνους. Ας ελπίσουμε ότι η ποιότητα των υλικών (όχι μόνον η απτή αλλά και αυτή σε βάθος χρόνου) είναι καλύτερη ή αντίστοιχη του V.
Το VI θα έχει διάρκεια ζωής 4 χρόνια. Αποτελεί μία σημαντική στιγμή για την VW που στοχεύει στη μείωση του κόστους χωρίς από την άλλη να υπάρξουν τα προβλήματα που είχαν προβληματίσει τους κατόχους του IV.
Αρνητικό κατά τη γνώμη μου το γεγονός ότι το 1.4 TSi θα ζυγίζει περί τα 1400 κιλά. Προσωπικά θα περίμενα (εφόσον τα πράγματα έχουν εξελιχθεί κάπως τεχνολογικά) βάρος περί τα 50 κιλά κάτω από το τωρινό.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, την άνεση και το θόρυβο θεωρώ ότι και πάλι θα δούμε το τρίπτυχο, 5% καλύτερη πρόσφυση, αντίστοιχη ή ελαφρά καλύτερη άνεση και -3db από το V. Τα φρένα θεωρώ ότι το μετράκι από τα 100 και τα 2 μέτρα από τα 120 θα τα κόψουν και ελπίζω ότι η εδώ αντιπροσωπεία θα κάνει κάτι για τα λάστιχα 1ης τοποθέτησης.
-
Πάντως η ποιότητα & συναρμολόγηση του εσωτερικού του V είναι πολύ καλή. Θα έλεγα καλύτερη από Focus, Astra, 147, 307-8.
Νομίζω ότι το βάρος στα καινούρια αυτοκίνητα είναι πλέον αναπόφευκτο δυστυχώς και τη σκυτάλη πλέον για ικανοποιητικές επιδόσεις την έχουν πάρει οι μηχανικοί του κινητήρα και του κιβωτίου.
Ξέρει κανείς πότε ξεκινάνε οι πωλήσεις του VI στην Ελλάδα?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως η ποιότητα & συναρμολόγηση του εσωτερικού του V είναι πολύ καλή. Θα έλεγα καλύτερη από Focus, Astra, 147, 307-8.Νίκο συμφωνούμε. Όμως για κάποιον που θα κρατήσει το όχημα 5 ή 6 χρόνια σημασία έχει και η αντοχή στο χρόνο όπου το IV τα είχε πάει σκατά. Επειδή οι οικονομίες δεν γίνονται στην απτή ποιότητα φοβάμαι μήπως και πάλι έχουμε τα παραδοσιακά ξεφλουδίσματα.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Νίκο συμφωνούμε. Όμως για κάποιον που θα κρατήσει το όχημα 5 ή 6 χρόνια σημασία έχει και η αντοχή στο χρόνο όπου το IV τα είχε πάει σκατά. Επειδή οι οικονομίες δεν γίνονται στην απτή ποιότητα φοβάμαι μήπως και πάλι έχουμε τα παραδοσιακά ξεφλουδίσματα.....Κάτσε να το δούμε και από κοντά, γιατί μπορεί ο ανταγωνισμός με δυσκολία να το έφτασε (και αν...) οπότε τώρα το V μας φαίνεται κορυφαίο ποιοτικά, όμως είχαν γίνει εκπτώσεις σε σχέση με το προηγούμενο σε θέματα απτής ποιότητας.
Θυμάμαι όμως πόσο είχαμε φρικάρει με τον Phaethon από τη σύγκριση IV και V σε μια περασμένη διεθνή έκθεση στην Αθήνα. Το IV υπήρχε επειδή ακόμα το Bora δεν είχε αντικατασταθεί και η διαφορά υπέρ του παλιότερου εσωτερικού ήταν τραγική.
Ενδιαφέρον ήταν επίσης πώς ακριβώς επειδή δεν ξεπεράστηκε από τον ανταγωνισμό και επειδή το Passat που ακολούθησε ήταν (και είναι) ελαφρώς χειρότερο στη λεπτομέρεια, στην επόμενη έκθεση μας φάνηκε μια χαρά.@νδρέας
-
Το νέο Golf εξωτερίκα είναι σκέτη απογοήτευση. Εσωτερικά μια από τα ίδια! Τουλάχιστον με βάση τις photos του Autobild! Επιφυλάσσομαι και για όταν το δω από κοντα!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το νέο Golf εξωτερίκα είναι σκέτη απογοήτευση. Εσωτερικά μια από τα ίδια! Τουλάχιστον με βάση τις photos του Autobild! Επιφυλάσσομαι και για όταν το δω από κοντα!Εξωτερικά έχω να πω ότι είναι α) εξαιρετικό μπροστά και β) απογοητευτικό από τις υπόλοιπες γωνίες
Εσωτερικά σαν σχεδίαση απλά δεν είναι VW για μένα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.@νδρέας
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Να υπενθυμίσω ότι στάνταρ 18άρες εκτός από το νέο Golf GTI έχει και η BMW M3 των ... 420 ίππων....
Η μας περνάνε για ηλίθιους ή είναι ηλίθιοι οι ίδιοι....
Δεν μας περνάνε για ηλίθιους..... για ματαιόδοξους μας περνάνε....
+1000
-
Πάντως από μάρκετινγκ η - ασυμπάθιστη σε μένα - VW βάζει τα γυαλιά...
Εδώ και 2 δεκαετίες μεγαλώνει το γκόλφ και του αλλάζει τα φλας κι όλοι συγκλονίζονται από το νέο μοντέλο, το οποίο πέραν της υφιστάμενης γενιάς δεν ήταν ποτέ του το κορυφαίο στην κατηγορία!
Τώρα αναθεωρεί, δεν αντέχει το κόστος κατασκευής, παρουσιάζει κάτι εξαρχής παρόμοιο και πάλι είναι έιδηση!!! Σκεφτείτε να το κανε η Όπελ, η Φίατ ή κάποια άλλη τι γιουχάρισμα θα πεφτε...
-
Σε αυτό το σημείο θα σχολιάσω 2 πράγματα:
- Το Golf MkV Gti φοράει 17άρες ζάντες, οπότε θεωρώ φυσιολογικό- αποδεκτό που βάλανε 18άρες στο MkVI Gti.
Μπορεί η M3 των 420 αλόγων να φοράει τις 18άρες του μελοντικού MkVI, αλλά και το Suzuki Suift του 1.6 ατμόσφαιρα 125 αλογάκια φοράει 17άρες όπως και το σημερινό MkV GTI...
Ο ξαδερφός μου αγόρασε το corsa opc με 18άρες. Και αυτό είναι φυσιολογικό, ενω δείχνει πιο όμορφο, όμως το Golf είναι άσχημο.
2)Δέχομαι το γεγονός ότι το Golf δεν είναι το καλύτερο μικρο-μεσαίο, είναι όμως ένα απο τα καλύτερα. Και εάν 20 χρόνια τώρα κάνει χαζο-αλλαγές, πως καταφέρνει και είναι ένα απο τα καλύτερα μικρο-μεσαία αυτοκίνητα (με τις καλύτερες πωλήσεις στην ευρώπη) εκέι που όλοι οι άλλοι κάνουν ριζικές αλλαγές και τα μεταμορφώνουν μέσα έξω;;;
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Την γνώμη μας λέμε. Απλώς τα ίδια άκουγα και πρίν 5 χρόνια. Εδω δεν ισχύει αυτό που βλέπουμε στα superMarket όπου κάθε 'πέρυσι και καλύτερα'. Οι τεχνολογίες προχωράνε...
- Το Golf MkV Gti φοράει 17άρες ζάντες, οπότε θεωρώ φυσιολογικό- αποδεκτό που βάλανε 18άρες στο MkVI Gti.
VW Golf VΙ