Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι νομιμοτητας των αντιρανταρ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι νομιμοτητας των αντιρανταρ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    58
    178
    2955
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • johanndelta
      johanndelta last edited by

      This post is deleted!
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • johanndelta
        johanndelta last edited by

        This post is deleted!
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • johanndelta
          johanndelta last edited by

          This post is deleted!
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΔΩ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ ΞΕΡΩ ΚΑΜΜΙΑ 10ΑΡΙΑ SITE ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ANTI-RANTAR ΓΙΑ ΤΟΝ LASER ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ 160-200 ΔΟΛΛΑΡΙΑ.
            ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

            [ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: cmarin στις 28-05-2002 14:37 ]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              syele last edited by

              ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ,
              ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ.
              ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΙΝΗΤΟ RADAR ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΡΚΑΣ CITROEN ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, 'Η ΣΕ ΠΡΑΣΙΝΟ STAITON-WAGON CITROEN.
              TO ΣHMEIO EINAI ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ PARKING ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ, ΟΠΟΥ YΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΕ ΚΑΘΕΤΕΣ ΔΙΑΓΡΑMΜΙΣΕΙΣ. EΚΕΙ ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ 'ΚΑΛΥΨH' ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ KAI ΨΗΛΟ ΟΓΚΟ ΔΕΝΔΡΥΛΙΩΝ.
              ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ, ΟΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΪΝΟ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥΣ, ΕΝΩ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ RADAR ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ. ΦΥΣΙΚΑ, ΑΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ 'ΒΑΨΕΙ', ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΩΝ ΣΕΙΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΔΟΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ!
              ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΟ RADAR ΣΤΗΝΕΤΑΙ 1 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ. ΠΡΙΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ, ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 4 ΜΕΤΡΑ ΥΨΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ, ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΤΗΣ. ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟ
              ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ. ΕΚΕΙ ΣΤΗΝΕΙ ΤΟ RADAR Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ, ΣΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΡΚΑΣ CITROEN. ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ, ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ NESTLE. ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΜΕΝΟ ΑΠΑΛΟ ΜΠΕΖ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ.

              ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ RADAR ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

              ΠΡΟΣΟΧΗ, ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΡΑΝΤΑΡ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ, ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ), ΔΙΟΤΙ ΤΟ RADAR ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ, ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΣΤΕΛΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΔΕΣΜΗ ΣΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ
              ΑΝΤΙΡΑΝΤΑΡ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ), ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΑΝ ΤΟ RADAR ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 'ΒΙΔΕΣ' ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΡΑΝΤΑΡ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ).
              ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ, ΤΟΤΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ
              ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΟΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ). ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ
              ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ
              ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚΟΥ, ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Ή ΟΧΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ. ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΝΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ.

              ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΙΛΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • johanndelta
                johanndelta last edited by

                This post is deleted!
                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  syele last edited by

                  Xμμμ...Και γιατι δεν στελνουν ενα Leopard να γκρεμισει το μαγαζι του Γριβα που τα πουλαει στη Βουλα;;;;;;

                  Να τους στείλω ένα mail; είμαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο θα κάνουν τα ζώα!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    On 28-05-2002 15:00, syele έγραψε:

                    ΠΡΟΣΟΧΗ, ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΡΑΝΤΑΡ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ, ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ), ΔΙΟΤΙ ΤΟ RADAR ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ, ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΣΤΕΛΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΔΕΣΜΗ ΣΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ
                    ΑΝΤΙΡΑΝΤΑΡ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ), ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. ΑΝ ΤΟ RADAR ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 'ΒΙΔΕΣ' ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΡΑΝΤΑΡ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ).
                    ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ, ΤΟΤΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ
                    ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΟΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ). ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ
                    ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ
                    ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚΟΥ, ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Ή ΟΧΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ. ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΝΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ.

                    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΙΛΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!

                    Εχει πλάκα: ακριβώς το ίδιο κείμενο (συν τις θέσεις των ραντάρ, που τις έσβησα για το σχόλιο) μου έστειλαν με e-Mail πριν 1-2 μήνες. Δεν είναι κάπως παράξενο ?

                    Πάντως, τα περί κατάσχεσης κτλ. μου φαίνεται πως είναι μπούρδες: έψαξα στον ΚΟΚ (υπάρχει και στο Internet) και πουθενά δεν λέει κάτι τέτοιο. Μην ξεχνάτε πως για να γίνουν αυτά πρέπει να υπάρχει εισαγγελική εντολή (το αυτοκίνητο είναι άσυλο όπως το σπίτι). Επίσης, το αντιραντάρ (όχι το jammer) είναι παθητική συσκευή (δηλ. δεν εκπέμπει τίποτα), πως στην ευχή μπορεί το ραντάρ να διαπιστώσει την ύπαρξή του ?

                    Δείτε το Speed Trap UK site (υπάρχουν και αντίστοιχα sites για ΗΠΑ και άλλες χώρες) για περισσότερες πληροφορίες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • johanndelta
                      johanndelta last edited by

                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        syele last edited by

                        Μην νομίζετε και εγώ αντιγραφή από e-mail έκανα.
                        Λέτε να το έχουν φτιάξει τα καλόπαιδα και έχουν πέσει όλοι στη φάκα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thodwris last edited by

                          Tha ithela kai egw na pw tin apopsi mou panw sto thema.

                          Genikotera to thema sizitisis twn radar-antiradar einai poli poli megalo kai oso to exw epeksergastei den vgainei kai kamia akri.

                          Xwris na thelw na ksefigw apo to thema pou sizitate tha ithela na pw dio pragmatakia:

                          Kala kanoun oi arxes kai exoun valei radar. Apotrepoun kapious apo to na pigenoun malia kouvaria toulaxiston se kathimerini vasi aneksartitos meras-wras kai merous.

                          Apo tin alli omws prepei i politia na skeftei para poli sovara oti ta oria taxititas twn ellinikwn dromwn einai ektos topou kai xronou. Xiliades ta paradigmata na min mpw stin diadikasia na anaferw diafora simia. Tha anaferthw mono se ena simvan:

                          Prosfata grapsan enan gnwsto mou sta limanakia tis vouliagmenis kathos pigene sto Island me tin gineka tou gia ipervoliki taxitita 60 km/hr, epidi to organo tis taksis epemene pws to orio einai 30km/hr. Ta sxolia dika sas.

                          teliwnontas na thimisw kati pou nomizw to eixan kanei paleotera oi 4 troxoi an thimame kala. Ksekinise loipon mia omada dimosiografwn apo tin Athina ( Apo to ipsos tis kifisias) gia na paei Thessaloniki me skopo na min kseperasoun ta oria taxititos oute mia fora. To apotelesma??? Oi anthrwpoi xriastikan 2 i 3 meres an den kanw lathos na ftasoun thessaloniki. (Mazi me tis staseis gia ipno afou tous eperne i nixta). kai pali ta sxolia dika sas.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gavriil1 last edited by

                            ΟΚ.

                            Στις ΗΠΑ υπαρχουν 2 συσκευες:

                            1. Radar Detector
                            2. Jammer

                            Το Radar Detector ειναι η συσκευη η οποια θα προειδοποιησει τον οδηγο οτι υπαρχει ρανταρ ή lidar (laser radar) στην περιοχη (τα καλα σου λενε απο που ερχετε το σημα, π.χ. μπροστα, πισω, πλαγια).

                            Συγκεκριμενα υπαρχουν 3 διαφοερτικες μπανες ρανταρ εδω στις ΗΠΑ και ειμαι σιγουρος οτι τα ιδια χρισημοποιουντε και στην Ελλαδα (ή καποια απο αυτα). Οι μπαντες ειναι:

                            10.525 GHz (X-band) (ο αστυνομος πρεπει να ειναι ακινητος για να δουλεψει - αυτη η μπαντα μειραζετε με ηλεκτρικες πορτες ή αλαρμ)

                            24.150 GHz (K-band) (ο αστυνομος μπορει να ειναι ακινητος ή εν κινησει)

                            33.4 GHz - 36.0 GHz (Ka-band) (ο αστυνομος μπορει να ειναι ακινητος ή εν κινησει)

                            Υπαρχει μια ακομη μπαντα η οποια δεν χρησιμοποιητε εδω στις ΗΠΑ. Χρησιμοποιητε στο Βελγιο, στην Ολλανδια και μερικες φορες στην Μ.Β.

                            Λεγετε 13.45 GHz (Ku-band)

                            Η αλλος τροπος που μπορει η αστυνομια να βρει με ποια ταχυτητα κινησε ειναι το Λέιζερ:

                            820 - 950 nanometers (Laser) Ο αστυνομος πρεπει να ειναι ακινητος για να δουλεψει.

                            Μερικοι Radar Detectors (οπως ο Valentine One μου) εχουν την ικανοτητα να βρουν Λέιζερ.

                            Η αστυνομια παλια, εβαλε ενα τσιπακι μεσα στα ρανταρ τους το οποιο εψαχνε για radar detectors. Ονομαζετε V-chip νομιζω. Τοτε οι ετεριες radar detector, βαλανε ενα αλλο τσιπακι μεσα στα radar detectors τα οποια κρυβουν το σημα και ετσι δεν μπορει ο αστυνομος να ξερει εαν εχεις radar detectors στο αυτοκινητο ή οχι.

                            ΑΥΤΟ ΟΜΩς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙ-ΡΑΝΤΑΡ οπως εννοηθηκε μερικες φορες σε αυτο το θρεντ.

                            Το αντιρανταρ ειναι τα Jammers που εγραψα παραπανω. Τα Jammers δουλευουν εντελως διαφορετικα. Οταν ο αστυνομος παταει το ρανταρ του στοχευοντας σε σενα, το Jammer αντιλαμβανετε κατι τετοιο, και στελνει ενα λανθεσμενο σημα πισω στο ρανταρ του αστυνομου. Π.χ 250 μιλια την ωρα, ή κατι τετοιο.

                            Το Jammer θα ηταν χρισημο στην περιπτωση 'Instant On'. Αυτο ειναι το μειονεκτημα των Radar Detectors:

                            Οταν δεν υπαρχει κινηση στον δρομο και ο αστυνομος περιμενει στην ακρη/γωνια, εχει το ρανταρ του κλειστο. Το radar detecror σου δεν εχει ιδεα για την παγιδα. Οταν ο αστυνομος σε βλεπει, τοτε παταει το ρανταρ και σε λιγοτερο απο 1 δευτερολεπτο ξερει την ταχυτητα σου. Πολυ αργα για αντιδραση του οδηγου ακομη και εαν εχει radar detecror.

                            Σε αυτη την περιπτωση το Jammer σε σωζει οπως καταλαβαινεται.

                            Τα Jammers ειναι παρανομα εδω στις ΗΠΑ, τα radar detectors ειναι νομιμα σε ολες τις πολητειες εκτος της Virginia. Στον Καναδα ειναι παρανομα επισης.

                            Ο λογος που τα radar detectors ειναι νομιμα σε ολη την χωρα σχεδον, ειναι επηδει ειναι υπο της κατηγοριας του ραδιοφωνου, το οποιο ως παθητικη συσκευη ειναι νομιμο να δεχθει ενα οποιοδηποτε σημα (μερος του νομου της ελευθεριας λογου!!). Τα Jammers ομως επηδει εκπεμπου σημα, ειναι παρανομα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • johanndelta
                              johanndelta last edited by

                              This post is deleted!
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gavriil1 last edited by

                                On 29-05-2002 21:49, johanndelta έγραψε:
                                Σε ευχαριστω για την ενημερωση. Ησουν κατατοπιστικοτατος.

                                Παρακαλω. Any time. 😄

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 2
                                  224-v last edited by

                                  Καλή μέρα σε όλους τους φίλους του Forum.Εγώ χρησιμοποιώ Radar detector, και με έχει ειδοποιήσει αρκετές φορές. σύμφνα με τις οδηγείες του μπορεί να ανιχνεύσει σε απόσταση 1500 μέτρων αλλα πρέπει να είναι σε ευθεία.Το όργανο της τροχαίας παίρνει ενδειξη ταχύτητος στα 400 μ. πάλι ομως σε ευθεία. Εάν το όργανο χρησιμοποιήται συνεχώς και σε ευθεία τότε θα προλάβει να σε ειδοποιήσει!!!. Τότε πρέπει εσύ να φρενάρεις σε χρόνο dt!!. Ευχαριστώ γιά την φιλοξενεία!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    odiki_asfaleia last edited by

                                    Παιδια καλησπερα σε ολους και σας ευχαριστω για τις πολυ ενδιαφερουσες πληροφοριες. Αν μπορει καποιος να συστησει καποιες συσκευες που εχει δοκιμασει. Ειδικοτερα καποιες συσκευες που μπορουν να βρεθουν στην Ελλαδα κυριως. Μην πειτε απο ποιο καταστημα η ιδιωτη για λογους ασφαλειας. Και αν καποια συσκευη μπορει να λειτουργησει αξιοπιστα εξω απο εισοδους πολεων η χωριων χωρις μεγαλες ευθειες (η με στροφες) και μικρο οριο ταχυτητας (βλεπε 50χλμ ). Για παραδειγμα αναφερω στην ευθεια πριν απο Μεγαλοπολη εχει παντα μπλοκο και επισης πριν απο την Καλαματα οπου προσπερνας κανονικοτατα ντοπιο αυτοκινητο επειδη παει με 30χλμ!!!! και σε γραφουν επιτηδες. Μου εχει τυχει προσωπικα και στην ερωτηση μου προς το οργανο γιατι με γραφετε αφου δεν εκανα αντικανονικο προσπερασμα, αλλα και αν ετρεχα θελω το χαρτακι απο τη συσκευη ρανταρ. Η απαντηση του οργάνου ηταν να κανω τα παραπονα στον διοικητη. Κανω μνεια οτι το οργανο μου πεταξε τα φωτα ερχομενος απο απεναντι να σταματησω. Εγω νομιζα οτι θα με χτυπησε το ρανταρ (αν και δεν ετρεχα πολυ πανω απο το οριο, ισως 70 στο κοντερ με οριο τα 50). Τελικα επειδη δεν ειχε χαρτακι απο το φορητο του ρανταρ μου εδωσε κληση για παραβαση που δεν υπηρξε, δηλαδη αντικανονικο προσπερασμα. Και την πατησα γιατι το μπλοκο αρχισε ακριβως εκει την ωρα που περασα. Ουτε ιδία αντιληψη ειχε το οργανο, διοτι την ωρα που ειχα περασει κανονικα το φορτηγο, το οργανο ερχομενο απο απεναντι στροφη ειδε ενα μονο δεξι δεικτη πορειας (φλας). Το συνθηματικο οτι εχει μπλοκο εξω απο την Καλαματα ειναι το αναβοσβημα των φωτων απο τους απεναντι. Ειναι αστειο και εχει πλακα εκει που ολοι πανε με 80-90χλμ. κοβουν αποτομα στα 40-50. Περιμενω και αλλες ιστοριες παρομοιες απο εσας φιλοι μου. Ισως να ανοιγαμε και νεο θεμα με τετοιες περιπετειες και προφυλαξεις απο την αδικια και κοροιδία που γινεται εις βαρος μας, γιατι κακα τα ψεμματα αλλες ειναι οι σοβαρες και πολυ επικινδυνες παραβασεις και εγκληματικες αμελειες και μπορω να σας αναφερω δεκαδες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chr1s_86 last edited by

                                      Το συνθηματικο οτι εχει μπλοκο εξω απο την Καλαματα ειναι το αναβοσβημα των φωτων απο τους απεναντι

                                      Μα παντού αυτό είναι το σύνθημα.
                                      Και κάτι άλλο. Η Τροχαία μπορεί να εντοπίσει τα Jammers ή όχι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        diamond last edited by

                                        Τελικά περί νομιμότητας των radar detectors στην Ελλάδα γνωρίζει κάποιος?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης syele έγραψε:
                                          ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ,
                                          ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ.

                                          ΛΕΓΕ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ.. ΧΘΕΣ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΗΓΑΙΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ 180!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            miltellas last edited by

                                            Εάν θέλετε να αποφεύγετε τα κινητά ραντάρ, να οδηγείτε όσο δεξιότερα είναι δυνατόν, οι τροχαίοι σημαδεύουν τα αυτοκίνητα στο γρήγορο-αριστερό ρεύμα. Ακόμη και αν σας αντιληφθούν ότι πλησιάζετε με αξιοσημείωτη ταχύτητα θα είναι αρκετά αργά γι αυτούς, έτσι ώστε να τους πάρετε χαμπάρι και να κόψετε έγκαιρα. Έχω γλυτώσει έτσι αρκετές φορές. Εάν είστε μόνοι στον δρόμο τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα αφού δεν θα έχουν άλλον να σημαδέψουν.

                                            Θεωρητικά, με τον παραπάνω τρόπο έχετε πιθανότητες να αποφύγετε και τα σταθερά ραντάρ-κάμερες. Και λέω θεωρητικά γιατί αποκλείεται να είναι σε θέση σκανάρουν σε όλο το πλάτος του δρόμου. Λογικά θα τα στήνουν να χτυπούν το αριστερό ρεύμα. Εάν ισχύει αυτό που σας λέω, τότε και αν ακόμη περάσετε κινούμενοι δεξιά από την ακτίνα του ραντάρ, θα είστε τόσο κοντά που ίσως η κάμερα να μην προλάβει να βγάλει φωτογραφία (να αστοχήσει).
                                            Ξέρει κανείς τέτοιες λεπτομέρειες λειτουργίας των σταθερών ραντάρ;

                                            ΥΓ1 Καλώς σας βρήκα.
                                            ΥΓ2 Έμαθα για σας από μέλος του Forum για το Peugeot 206 -> http://www.206club.gr

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr