-
Θα με ενδιέφερε να ακούσω το σκεπτικό των τεσσάρων που ψήφισαν Seat.
-
Το Τοp Gun είναι ένα ακριβό/πανάκριβο 1400άρι 16βαλβιδο φροντισμένο αισθητικά και με μπόλικα αξεσουάρ ... Σκοπός του είναι να προκαλεί στους τομείς: ΗΧΟΣ - ΣΟΥΛΟΥΠΙ (ΧΑΜΗΛΩΜΑ) - SPORT ΕΜΦΑΝΙΣΗ ...
Το κακό είναι ότι προκαλεί και μέχρι εκεί ... Οτι και αν κάνουν είναι ένα 1400άρι που μπορεί άνετα να τα βάλει π.χ. με το 206/1400/16V ή με κάποιο άλλο ...Από την άλλη το 206 κουβαλά μία ιστορία η οποία αναβαθμίζεται με τον 1600άρι κινητήρα ... Επίσης η έκδοση Gti δίνει στο αυτοκίνητο σπορτίφ χαρακτήρα αλλά και εμφάνιση ... H τιμή του είναι δέλεαρ ενώ πλέον είναι ένα αυτοκίνητο δοκιμασμένο ...
Συμπέρασμα?
Στα ειδικά εφέ κερδίζει το SEAT ...
αλλά εμείς δεν έχουμε Ιbiza καρντιά μου, αλλά Peugeot 206 ... και καμαρώνουμε σαν τον Ινδο στην διαφήμιση ... -
επειδή πολύ μου άρεσε η παρομοίωση με το δεκαχίλιαρο και τη φωτοτυπία σε ένα παλαιότερο thread...
σας προσφέρουν μια σοκοφρέτα με 10 ευρώ (λέμε τώρα), και μια τούρτα σοκολάτα με 5 ευρώ.
εσείς τι θα διαλέγατε;
-
Μιλώντας πάντα υποκειμενικά, θα επέλεγα το Ibiza γιατί μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά(ακόμη και το απλό, πόσο μάλλον το Top Gun...), είναι πιο 'φρέσκο', υπερτερεί(έστω και ελαφρώς) σε ποιότητα και πιστεύω ότι η διαφορά τιμής είναι απολύτως λογική αν συνυπολογίσει κανείς τον επιπλέον εξοπλισμό του σε σχέση με το 206(ASR, ζάντες αλουμινίου,body kit, 4 αερόσακοι, ηχοσύστημα και sport ανάρτηση).
Τώρα όσον αφορά την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων εφ'όσον δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο καλούμαι να κρίνω από τα γραφόμενα του ειδικού τύπου και σύμφωνα μ'αύτα και τα δύο έχουν πολύ καλή και σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
Τέλος σχετικά με τις επιδόσεις πιστεύω πως οι διαφορές των δυο αυτοκινήτων δεν θα είναι μεγάλες αφου ακόμη κι αν η βελτίωση του Seat δεν έχει μεγάλο αντίκτυπο στις επιδόσεις του η έκδοση των 100 ίππων δεν βρίσκεται και έναν αιώνα πίσω απ'το Peugeot! Δεν μένει παρά να δούμε τη δοκιμή του Top Gun απ'το αγαπημένο μας περιοδικό για να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα. -
Δεν κοιτάς προς το Clio 1.6 που είναι καλύτερο και από τα δύο σε οδική συμπεριφορά,γρήγορο όσο το 206 και μόλις 400 ευρώ ακριβότερο από αυτό?
-
Το Ibiza, αν και νεότερο, δεν κατάφερε να εκθρονίσει το Clio... Κι αυτό λέει πολλά. Τα body kit για μένα δε λένε τίποτα απολύτως. Τώρα, 115 άλογα από 1400 κυβικά... ΟΚ, χαμηλά θα είναι τελείως ψόφιο.
Η λύση είναι Clio 1.6 και, αν το θες τόσο πολύ, το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ body kit, στοιχίζει μόλις 600 ευρώ (η έξτρα μεγαλύτερη πίσω αεροτομή θα σου πάει άλλα 80)... Χώρια η τοποθέτηση. Αλλά νομίζω ότι μας ενδιαφέρει η ουσία, δηλαδή επιδόσεις, στήσιμο και συμπεριφορά, όχι τα λιλιά για εντυπωσιασμό.
Α, και το μαμίσιο στερεοφωνικό των Clio κάθε άλλο παρά άσχημο είναι. Νομίζω είναι κατασκευασμένο από την Philips η την VDO.
-
Kata thn gnwmh mou 8a eprepe prwta na 8esoume ton logo pou 8eloume na agorasoume ena autokinito!
Pisteuw oti gia kapoion pou endiaferetai gia kainourio design, kalyteri poiotita ylikwn, egonomia kai apla kales epidoseis 8a paei gia to Ibiza...mhn 3exname oti exei hdh kapoia pragmata panw pou to 206 den ta dia8etei kai prepei na dapani8oun arketa xrhmata epipleon...
Ap'thn allh to Peugeot einai pio 'zwntano' me sport prosanatolismous. Exei kalytero kinitira kai megalyteres prooptikes beltiwseis! Ousiastika ti8ete 8ema gia poio logo 8eloume to autokinito...
Prin apo ena mikro diasthma epele3a na afhsw to Polo pou eixa gia xarh enos 106...to Polo 16v san autokinito EINAI kalytero alla den prosferei tis syginiseis alla kai thn ikanopoihsh (ston odhgo) enos 106 Rallye,ta opoia einai kai ta stoixeia pou anazhw sthn periodo pou dianiw...An meta apo 10-15 xronia xreiastw ena mikro autokinito gia tis metakinhseis mou, 8a 3anaparw Polo, oxi 106...einai 8ema proteraiotitwn.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Δεν κοιτάς προς το Clio 1.6 που είναι καλύτερο και από τα δύο σε οδική συμπεριφορά,γρήγορο όσο το 206 και μόλις 400 ευρώ ακριβότερο από αυτό?Δε νομίζω ότι το clio έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το 206.
Από όσο ξέρω το clio είναι περισσότερο υποστροφικό... -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
... ΟΚ, χαμηλά θα είναι τελείως ψόφιο.Η βελτίωση της Seat Force αποτελείται από ενκιβωτισμένη φιλτροχοάνη και πρόγραμμα, μετατροπές που δεν αλλοιώνουν την απόδοση χαμηλά, όπως θα συνέβαινε πχ με 'άγριους εκκεντροφόρους. Δεν υποστηρίζω το Ίμπιζα, απλώς θεώρησα καλό να το διευκρινήσω.
-
Καλησπέρα.
Μη τρελαθούμε ρε παιδιά!ibiza δαγκωτό εκτός από μία περίπτωση:αυτή της τιμής.Γιατί ίσως και να υπολείπεται στο εξίσου δυνατό αλλά ελαφρύτερο φτερό στον άνεμο 206(μπλιαχχχχ)περίπου κατά μισό δεύτερο αλλά σε θέματα τελικής , φρένων και κυριώς ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αλλά και εμφάνισης και ειδικά ποιότητας η ψαλίδα κλείνει υπέρ του Ισπανογερμανικού σπορ σε μεγάλο βαθμό!Το πεζώ ποιοτικά είναι πολύ κατώτερο ενώ οι ανεξάρτητοι μηχανικοί έχουν να λένε για την παροιμιώδη μηχανική του αναξιοπιστία!Μπορεί σε σχέση με το απλό σπορ ibiza να είναι δελεαστική πρόταση λόγω παιχνιδιάρικης αλλά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες μόνο οδικής συμπεριφοράς αλλά με την ανάρτηση του top gun μετατρέπεται το Ibiza σε όπλο, ειδικά σε ανοιχτές καμπές των 160+ χλμ, εκεί όπου κανένα γαλλικό δεν το πιάνει!Αν εξακολουθούσε και έβγαινε το 106 Gti, ίσως...αλλά τώρα Ibiza δαγκωτό!Αν είναι δυνατόν... -
Ο χρήστης Σταθόπουλος έγραψε:
Καλησπέρα.
Μη τρελαθούμε ρε παιδιά!ibiza δαγκωτό εκτός από μία περίπτωση:αυτή της τιμής.Γιατί ίσως και να υπολείπεται στο εξίσου δυνατό αλλά ελαφρύτερο φτερό στον άνεμο 206(μπλιαχχχχ)περίπου κατά μισό δεύτερο αλλά σε θέματα τελικής , φρένων και κυριώς ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αλλά και εμφάνισης και ειδικά ποιότητας η ψαλίδα κλείνει υπέρ του Ισπανογερμανικού σπορ σε μεγάλο βαθμό!Το πεζώ ποιοτικά είναι πολύ κατώτερο ενώ οι ανεξάρτητοι μηχανικοί έχουν να λένε για την παροιμιώδη μηχανική του αναξιοπιστία!Μπορεί σε σχέση με το απλό σπορ ibiza να είναι δελεαστική πρόταση λόγω παιχνιδιάρικης αλλά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες μόνο οδικής συμπεριφοράς αλλά με την ανάρτηση του top gun μετατρέπεται το Ibiza σε όπλο, ειδικά σε ανοιχτές καμπές των 160+ χλμ, εκεί όπου κανένα γαλλικό δεν το πιάνει!Αν εξακολουθούσε και έβγαινε το 106 Gti, ίσως...αλλά τώρα Ibiza δαγκωτό!Αν είναι δυνατόν...Σχεδόν σε όλα έχεις δίκιο αλλά και πάλι εμένα δεν μου αρκούν αυτά.
Προτιμώ το τιμονάκι του 206 σε σχέση με το 'που είμαι τώρα' του ibiza... Επίσης προτιμώ να μην τρέχω με 160+ στις ανοικτές καμπές (γιατί εκεί αν το χάσεις δε σε σώνει τίποτα) και εκεί στις ορεινές κατηφορικές και ανηφορικές στροφές των 60-χλμ να είναι η μούρη καρφωμένη και να μη με πιάνει κανένα ibiza...Και όμως είναι δυνατόν
-
Ο χρήστης Σταθόπουλος έγραψε:
Καλησπέρα.
Μη τρελαθούμε ρε παιδιά!ibiza δαγκωτό εκτός από μία περίπτωση:αυτή της τιμής.Γιατί ίσως και να υπολείπεται στο εξίσου δυνατό αλλά ελαφρύτερο φτερό στον άνεμο 206(μπλιαχχχχ)περίπου κατά μισό δεύτερο αλλά σε θέματα τελικής , φρένων και κυριώς ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αλλά και εμφάνισης και ειδικά ποιότητας η ψαλίδα κλείνει υπέρ του Ισπανογερμανικού σπορ σε μεγάλο βαθμό!Το πεζώ ποιοτικά είναι πολύ κατώτερο ενώ οι ανεξάρτητοι μηχανικοί έχουν να λένε για την παροιμιώδη μηχανική του αναξιοπιστία!Μπορεί σε σχέση με το απλό σπορ ibiza να είναι δελεαστική πρόταση λόγω παιχνιδιάρικης αλλά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες μόνο οδικής συμπεριφοράς αλλά με την ανάρτηση του top gun μετατρέπεται το Ibiza σε όπλο, ειδικά σε ανοιχτές καμπές των 160+ χλμ, εκεί όπου κανένα γαλλικό δεν το πιάνει!Αν εξακολουθούσε και έβγαινε το 106 Gti, ίσως...αλλά τώρα Ibiza δαγκωτό!Αν είναι δυνατόν...Μάλλον δε γνωρίζεις τους Πέζακες, ή απλώς υπερεκτιμάς τη Seat. Πρώτα από όλα όπως όλα δείχνουν δε μιλάμε για διαφορές μισού δευτερολέπτου, αλλά για πολύ παραπάνω. Αυτό που προφανέστατα ξεχνάς είναι η ροπή, και βέβαια ακόμη και καρατσιτωμένος ο 1400άρης είναι αδύνατο να πλησιάσει έναν από τους κορυφαίους 1600άρηδες της αγοράς σε αυτόν τον τομέα. Μηχανική αναξιοπιστία;;; Ποιοι μηχανικοί τα λένε αυτά; Ηλεκτρικά ναι, πλαστικά οπωσδήποτε, από μηχανικά όμως ο 1600άρης της Peugeot μόνο άσχημη φήμη δεν έχει (το αντίθετο θα έλεγα). Όσο για την οδική συμπεριφορά στις καμπές των 160+ (σιγά την πληθώρα που έχουμε στην Ελλάδα) κρίνεις από το μικρότερο 106, καθώς η σταθερότητα του 206, με τους κατά 10 πόντους μακρύτερο μεταξόνιο, σε γρήγορες καμπές έχει αναφερθεί πληστάκις στα διάφορα τεστ (και βέβαια μπορώ να την επιβεβαιώσω και από προσωπική πείρα). Πιθανότατα μπερδεύεις την υπερστροφική συμπεριφορά του 206 στις κλειστές (έως ψιλομέτριες) στροφές, συμπεριφορά όμως που στα χέρια του γνώστη είναι μακράν ιδανικότερη από τα μούτρα-μούτρα-μούτρα των Ibiza. Το πακέτο των νέων αναρτήσεων του Ibiza μένει να το δούμε στην πράξη στο τεστ αν και δεν αμφιβάλω για την αποτελεσματικότητά του (αλλά είμαι σίγουρος ότι σε συνδυασμό απόδοσης/άνεση θα βρίσκεται κάτι αιώνες πίσω από το 206).
Και στο τέλος-τέλος το GTI της Peugeot διαθέτει τα πάντα του Top-Gun πλην του συνδυασμού στερεοφωνικού/αναρτήσεων, με επιπλέον στάνταρ δερμάτινα καθίσματα και η διαφορά αγγίζει τα 2.000 ευρώ. Ακόμη κι αν δεχτούμε ότι το Ibiza είναι καλύτερο ως αυτοκίνητο (αμφιβάλλω!) η διαφορά των 700.000 είναι κάτι παραπάνω από... μετρήσιμη. -
Κι εγώ συμφωνώ ότι είναι μάλλον χαζομάρα ο 'τσαμπουκάς' στις καμπές με 160+, γιατί εκεί ΟΝΤΩΣ, αν το χάσεις, θα σου φύγουν οι κάλτσες για να το ξαναφέρεις.
Από την άλλη, και τα δυο γαλλικά είναι πολύ ανώτερα του Ibiza στην οδική συμπεριφορά. Άλλωστε, πώς μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ ένα αυτοκίνητο που είναι όλο μούτρα-μούτρα-μούτρα και το τιμόνι του δίνει μια 'στο περίπου' αίσθηση;
Στο δε θέμα των πλαστικών... Λυπάμαι, αλλά τα πλαστικά του Ibiza ποτέ δε μου άρεσαν. Ούτε στην αφή, ούτε στο χρώμα. Μπορεί να είναι σωστά βαλμένα στη θέση τους, αλλά δεν κρίνεται από εκεί ένα αυτοκίνητο.
-
Ακριβώς σε αυτό το θέμα της τιμής αναφέρθηκα κι εγώ!Δε το συγκρίνω με το 2λιτρο βέβαια, αφού η διαφορά απόδοσης και χαρακτήρα είναι σχετικά υπολογίσιμη!Αν και το συγκεκριμένο 2λιτρο μόνο κολακευτικά σχόλια δεν πήρε ποτέ από τον πανευρωπαϊκό τύπο...
Τα λεφτά είναι πολλά όχι για το Ibiza αυτό αλλά για Σέατ γενικά αυτής της κατηγορίας!Καλύτερα το Φόκους που είπε παραπάνω κάποιος .Αλλά σύγκριση με το 206 1.6 δεν μπορεί να γίνει!Και η ενισχυμένη ανάρτηση του Ibiza στην πλαισιάρα αυτή του VAG δίνει εξαιρετικό κράτημα και σιγουριά!Δεν με ενδιαφέρει η βάρκα 206 που παίζει μέχρι τα 50 αλλά πλέει και γέρνει σαν τρελή!Να μου λέγατε το 106Gti, ναί!
Όσο για τα πλαστικά,το ότι δεν αρέσουν σε κάποιον είναι προσωπικό γούστο!Το ότι τρίζουν, σπάνε κτλ είναι γενικό πρόβλημα, όπως είπε και ο Πέτρος!Και αν κάποιος με αυτό συμβιβάζεται χωρίς κάποιο ουσιαστικό ώφελος αλλού...τί να πώ. -
Πλαισιάρα το αμάξωμα του Ibiza; ΟΚ, μπορεί να μην υστερεί σε ακαμψία έναντι των ανταγωνιστών του, αλλά η γεωμετρία των αναρτήσεών του υστερεί σε σχέση με τα 206 και Clio - μιλώντας πάντα για τα 1600άρια. Στα 1400άρια, το Clio υπερτερεί ΧΑΛΑΡΑ του Ibiza, το οποίο με τη σειρά του υπερτερεί του 206.
Από την άλλη, τυχαίνει να ξέρω αρκετά 206 που υπόκεινται εδώ και κάτι χρόνια σε σκληρή χρήση και δεν θυμάμαι να έσπασαν τίποτα πλαστικά. Οι δε κινητήρες του ομίλου PSA, σύμφωνα με όσα λένε ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, είναι όντως σκυλιά που δεν καταλαβαίνουν τίποτα και αντέχουν και το σχετικό 'σκίσιμο'.
Από εκεί κι έπειτα, γιατί θα δώσει κάποιος τόσα λεφτά για το Ibiza Top Gun, με μια πιθανώς υπερβολικά σκληρή ανάρτηση, ένα μοτέρ ψόφιο χαμηλά κι ένα αμφιβόλου αισθητικής body kit, εμένα μου είναι ανεξήγητο.
Όμως... Αυτή η συνεχής χρήση θαυμαστικών, ο τρόπος γραφής και εκφοράς του γραπτού λόγου κάτι μου θυμίζουν... Βρε τι μου θυμίζουν...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν κοιτάς προς το Clio 1.6 που είναι καλύτερο και από τα δύο σε οδική συμπεριφορά,γρήγορο όσο το 206 και μόλις 400 ευρώ ακριβότερο από αυτό?
Δε νομίζω ότι το clio έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το 206.
Από όσο ξέρω το clio είναι περισσότερο υποστροφικό...Aγαπητέ φίλε meco,αυτό που γράφεις ισχύει για τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων.Για τις εκδόσεις των 1.4 και 1.6 το Clio επιδεικνύει σαφώς ανώτερη συμπεριφορά.Σωστά ζητάμε από ένα αυτοκίνητο με σπορ προσανατολισμό ενεργό πίσω ανάρτηση.Δεν έχει σημασία ο τρόπος με τον οποίο έρχεται η υπερστροφή και σε τι δόσεις?Στο 206 οι κατά καιρούς αναφορές των 4τροχών,αλλά και του Drive (βλ.4τροχοί 8/2001,drive project αρχική αναφορά κ.α)ομιλούν για ένα αυτοκίνητο το οποίο εμφανίζει υποστροφή,απότομη και αρκετή, κάποιες φορές, υπερστροφή,κλίσεις στις στροφές κλπ.Άλλωστε,προς ενίσχυση των ανωτέρω,σκέψου ότι η ίδια η Peugeot αναγκάστηκε να υιοθετήσει την ανάρτηση από το 206 s/w,ώστε να επιτύχει καλύτερο έλεγχο της πίσω ανάρτησης.
Όσον αφορά το Clio νομίζω ότι έχει αναδειχθεί νικητής στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς σε κάθε δοκιμή,και σημειωσε ότι έχει ένα ενεργό πίσω μέρος,το οποίο βοηθά στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου, όπως ρητά αναφέρει το περιοδικό στη δοκιμή με τα 1400άρια -
Δε μας λές και εμάς ρε μεγάλε τί σου θυμίζουνε?Δεν καταλαβαίνω πού το
πάς! Εκφράζεσαι και γράφεις λές και ............................................θα σε παρακαλούσα να προσέχεις αυτά που γράφεις, τόσο εδω, όσο και στα pm που στέλνεις (mod)Καλύτερο πλαίσιο το...Clio? Τί λέτε ρε παιδιά!Διαβάστε κανένα ευρωπαϊκού επιπέδου αυτοκινητιστικό περιοδικό για τα πλαiσια του VAG! Όσο για τους αναξιόπιστους κινητήρες όλου του PSA, όπως πχ και τους boxer που μέχρι πρόσφατα έβγαζε η Alfa, μιλάνε οι ειδικοί!Και δεν εννοώ τους εξουσιοδοτημένους...!
Απλά πράγματα!Τα χρήματα είναι πολλά για Σεάτ 1400, όπως θα συμφωνούσε και μαζί μου , το έχει κάνει παλιότερα, και ο Στρατής!Τα ίδια έλεγε και για το κόστος του Leon Cupra R!Ε, όχι και για Σέατ, όσο καλό κι άν είναι τόσα λεφτά! -
Πόσο προβλέψιμος...
-
Ο χρήστης Σταθόπουλος έγραψε:
όπως πχ και τους boxer που μέχρι πρόσφατα έβγαζε η AlfaΆσε μεγάλε, σε καταλάβαμε, δεν τσιμπάμε!
-
Διαβάζω τα παραπάνω και έχω να κάνω μερικές παρεμβάσεις ...
Πριν από όλα να πω ότι ΔΕΝ υποστηρίζω το 206 γιατί αν το υποστήριζα θα το κράταγα κιόλας ... Επίσης να πω ότι είχα το 206/1600 ενω εκτός των άλλων οδηγώ λόγω δουλειάς πολύ συχνά και το IBIZA 1400/16V μοντέλο 2002 ...
Τώρα (ως γνωστό ) είμαι με ένα 'Γερμανικό μύθο αλλά και πραγματικότητα' ... Οpel Αstra...
Τα παρακάτω είναι η προσωπική εμεπιρία και από τα δύο αυτοκίνητα:Λοιπόν όσο αφορά το IBIZA στα 44.000 χιλιόμετρα ... έχει βγάλει πολλά προβλήματα τόσα που στο τέλος δεν δίνουμε σημασία ... Ανάβουν λαμπάκια, το ραδιοCD δεν παίζει, το AC κάνει του κεφαλιού του, ενώ η κεντρική οθόνη τα έχει φτύσει σε κάποια σημεία ... Aπό την άλλη το κιβώτιο είναι παντελώς ασαφές και ειδικά η 1η ποτέ δεν σου δίνει την αίσθηση ότι μπήκε ... Τα φρένα είναι αποτελεσματικά αλλά και ευαίσθητα ... με το παραμικρό πάτημα κοκκαλώνει το αυτοκίνητο ... Το υδραυλικό τιμόνι πλέον τα έχει φτύσει ... Αίσθηση σαν να είναι δεμένο με λάστιχο ...
Η ανάρτηση είναι σχετικά σκληρή αλλά σε μεγάλες ταχύτητες το αμάξωμα πλέει ... Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή αλλά τα πλαστικά είναι χαμηλής ποιότητας (σε αυτό φταίει ο ανοικτόγκρι χρωματισμός) και θα έλεγα ότι παραείναι λεπτά σε ορισμένα σημεία ... Από τριγμούς δεν έχει παρουσιάσει κάτι, αλλά τα ηχεία (εργοστασιακά) τα έπαιξαν και τρίζουν ... Οι χώροι είναι μικροί ενώ η αίσθηση που δίνει στον οδηγό (μιλώ για κάποιον που οδηγεί αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα συχνά) είναι ότι οδηγεί μάλλον ένα μη-εργονομικό αυτοκίνητο ... Εχω και άλλα να γράψω αλλά ας το αφήσω για αργότερα ...Από την άλλη το 206XS1600/16V ... αντιπαραθέτει τα εξής:
Μοντέρνο εσωτερικό, ποιο σκληρά και ποιο καλά πλαστικά (είναι και σκουρόχρωμα), ποιο σπορτίφ αίσθηση. Tα κυριώτερα: υπερβολικά ευκολοδήγητο, πολή καλή επαφή με το περιβάλλον έσω και έξω. Πολύ καλή αίσθηση του τιμονιού, αρκετά καλή ανάρτηση κυρίως μέχρι τα 160km/h ... μετά παρουσιάζονται προβλήματα λόγω μαλακής ανάρτησης αλλά και κακών ελαστικών. Καλή ποιότητα κατασκευής και θα έλεγα ισάξια με το Ibiza ... Εχει και αυτό προβληματάκια περίεργα κυρίως με 'κλιματολογικούς' τριγμούς, ηλεκτρικά , εγκεφαλικά και ορισμένα αντιμετωπίζουν προβλήματα με ηλιοροφές και με τον κλιματισμό ...
Φυσικά και εδώ έχουμε προβλήματα με το εργοστασιακό radioCD αλλά όχι και με τα ηχεία. Οδηγικά το 206 είναι πολύ ποιο μπροστά από το Ibiza ... Οχι γιατί έχει κάτι παραπάνω, απλά είναι ποιο καλά στημένο και προσφέρει καλύτερη ορατότητα σε όλες τις φάσεις οδήγησης ... Ενα απλό παράδειγμα είναι το παρκάρισμα στο ίδιο σημείο και με τα δύο αυτοκίνητα ... Το 206 σε βοηθάει ... το IBIZA σε ταλαιπωρεί και στο τέλος το χτυπάς ... Την ίδια αίσθηση έχω αποκομίσει και στο δρόμο ... σε στροφές, σε ελιγμούς κλπ...
Προσωπική άποψη από τα πολλά χιλιόμετρα που έχω κάνει και με τα δύο αυτοκίνητα ... το IBIZA 1400 δεν έχει καμιά σχέση με το 206 1600 και νομίζω ότι μόνο αν κάποιος οδηγήσει πολλές φορές και τα δύο αυτοκίνητα θα καταλάβει τα υπέρ και τα κατά ... του κάθε μοντέλου ...
SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI