[moderator] :evil:
Απλά ο Πέτρος έχει δίκιο... ΑΠΟΛΥΤΟ!
Latest posts made by stathopoylos
-
RE: SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
Κοίτα μόνο μη βάλεις τίποτα P6 ή Ρ7 ή Ρ6000 ή Ρ7000!Είναι για διαφορετικούς ασφαλτοτάπητες από τους ελληνικούς !Και είναι και σκληρά!
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
Συμφωνώ με τα Τουο.Μακριά από τα 720. Κοίτα και τα νέα F1 αλλά και τα SP Sport 9000 Dunlop!Είναι φτηνά γιατί κυκλοφορούν καιρό!
-
RE: SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
Petros έγραψε
'Έπρεπε να σε είχα στο κάθισμα του συνοδηγού την Κυριακή όταν ένας τύπος με MX5 είχε εκείνο το τεράστιο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι του βλέποντας ένα ταπεινό 206 να του ρίχνει κάμποσες καρότσες μέχρι τα 130!Κι εγώ τις προάλλες έκανα άλμα εις μήκος 46,2 μέτρα!Ε, μετά κουράστηκα!Έπρεπε να βλέπατε τη φάτσα του προπονητή μου στο γήπεδο!
-
RE: Τακάκια ROESCH RACING
Καλησπέρα.
Αναφορικά με τα τακάκια, να ξέρεις, ότι αν φοράς εργοστασιακό δίσκο σε λίγο καιρό θα σου μείνει στο χέρι αν κάνεις πως μπαίνεις σε πίστα ή εξαντλείς το φρένο σε αναβάσεις,καταβάσεις΄κτλ.
Επειδή πριν 1 εβδομάδα άλλαξα τα DS 3000 , ξέρω.Αγωνιστικό δίσκο, διάτρητο της Brembo, με τρελή διαφορά αντοχής σε σχέση με τους εργοστασιακούς, τον κατέβασε σε 11 μήνες από 16,2 περίπου χιλιοστά πάχος σε κάτω από 8!Έπαθε ο μάστορας που του πήγα το αμάξι για σέρβις!
Επίσης αυτές τις ................. που ακούτε αριστερά και δεξιά για...στρώσιμο μετά από 300 χλμ, είναι ..................!Εγώ με 2 χλμ έχω στρώσει το τακάκι!Απλά σε κάθε πάστα απαιτείται και η ανάλογη προσαρμογή!
Glf, σαν πολύ έμπειρος, πές μου σε παρακαλώ εντυπώσεις από το DS 3000!Ίσως το καλύτερο 'απλό' αγωνιστικό τακάκι!Γιατί κυκλοφορεί και το DS 3000 plus!Εκεί να δείτε!
Απλά σας λέω , ότι με 2-3 απανωτά φρεναρίσματα από 150 χλμ στην εθνική, το αυτοκίνητο φρενάρει όλο και καλύτερα!Άσε η κατευθυντικότητα!Απλά θέλει κόλπο μέχρι να πιάσει αν είναι κρύο και...κάνει φασαρία!Ξυπνά πολύ κόσμο!Τρίζει!
Γενικά το καλύτερο fast road ενισχυμένο τακάκι είναι το DS 2000 και για οριακές απαιτήσεις το 2500!
Φιλικά -
RE: SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
Ευτυχώς που σε διακρίνει η αυτογνωσία!Συμφωνώ μαζί σου πάντως!
-
RE: SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
Τί να πώ, έχω οδηγήσει πολλά VAG αλλά ευτυχώς που τελικά ανακαλύψαμε από τα παραπάνω λεγόμενα , ότι από εδώ και πέρα τα αυτοκίνητα για σούπερ μάρκετ(206) πρέπει να τα δοκιμάζουμε σε επιτόπιους ελιγμούς αλλά και στάθμευση για να κρίνουμε αν μας κάνουν...για εξορμήσεις! Αγοράστε 206!Παρκάρεται εύκολα!
.........................τελευταια προειδοποιηση ...κυριε Σταθοπουλε (mod)
Ειδάλλως τί κύριε επιστάτη?
-
RE: SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
Δε μας λές και εμάς ρε μεγάλε τί σου θυμίζουνε?Δεν καταλαβαίνω πού το
πάς! Εκφράζεσαι και γράφεις λές και ............................................θα σε παρακαλούσα να προσέχεις αυτά που γράφεις, τόσο εδω, όσο και στα pm που στέλνεις (mod)Καλύτερο πλαίσιο το...Clio? Τί λέτε ρε παιδιά!Διαβάστε κανένα ευρωπαϊκού επιπέδου αυτοκινητιστικό περιοδικό για τα πλαiσια του VAG! Όσο για τους αναξιόπιστους κινητήρες όλου του PSA, όπως πχ και τους boxer που μέχρι πρόσφατα έβγαζε η Alfa, μιλάνε οι ειδικοί!Και δεν εννοώ τους εξουσιοδοτημένους...!
Απλά πράγματα!Τα χρήματα είναι πολλά για Σεάτ 1400, όπως θα συμφωνούσε και μαζί μου , το έχει κάνει παλιότερα, και ο Στρατής!Τα ίδια έλεγε και για το κόστος του Leon Cupra R!Ε, όχι και για Σέατ, όσο καλό κι άν είναι τόσα λεφτά! -
RE: SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
Ακριβώς σε αυτό το θέμα της τιμής αναφέρθηκα κι εγώ!Δε το συγκρίνω με το 2λιτρο βέβαια, αφού η διαφορά απόδοσης και χαρακτήρα είναι σχετικά υπολογίσιμη!Αν και το συγκεκριμένο 2λιτρο μόνο κολακευτικά σχόλια δεν πήρε ποτέ από τον πανευρωπαϊκό τύπο...
Τα λεφτά είναι πολλά όχι για το Ibiza αυτό αλλά για Σέατ γενικά αυτής της κατηγορίας!Καλύτερα το Φόκους που είπε παραπάνω κάποιος .Αλλά σύγκριση με το 206 1.6 δεν μπορεί να γίνει!Και η ενισχυμένη ανάρτηση του Ibiza στην πλαισιάρα αυτή του VAG δίνει εξαιρετικό κράτημα και σιγουριά!Δεν με ενδιαφέρει η βάρκα 206 που παίζει μέχρι τα 50 αλλά πλέει και γέρνει σαν τρελή!Να μου λέγατε το 106Gti, ναί!
Όσο για τα πλαστικά,το ότι δεν αρέσουν σε κάποιον είναι προσωπικό γούστο!Το ότι τρίζουν, σπάνε κτλ είναι γενικό πρόβλημα, όπως είπε και ο Πέτρος!Και αν κάποιος με αυτό συμβιβάζεται χωρίς κάποιο ουσιαστικό ώφελος αλλού...τί να πώ. -
RE: SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
Καλησπέρα.
Μη τρελαθούμε ρε παιδιά!ibiza δαγκωτό εκτός από μία περίπτωση:αυτή της τιμής.Γιατί ίσως και να υπολείπεται στο εξίσου δυνατό αλλά ελαφρύτερο φτερό στον άνεμο 206(μπλιαχχχχ)περίπου κατά μισό δεύτερο αλλά σε θέματα τελικής , φρένων και κυριώς ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αλλά και εμφάνισης και ειδικά ποιότητας η ψαλίδα κλείνει υπέρ του Ισπανογερμανικού σπορ σε μεγάλο βαθμό!Το πεζώ ποιοτικά είναι πολύ κατώτερο ενώ οι ανεξάρτητοι μηχανικοί έχουν να λένε για την παροιμιώδη μηχανική του αναξιοπιστία!Μπορεί σε σχέση με το απλό σπορ ibiza να είναι δελεαστική πρόταση λόγω παιχνιδιάρικης αλλά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες μόνο οδικής συμπεριφοράς αλλά με την ανάρτηση του top gun μετατρέπεται το Ibiza σε όπλο, ειδικά σε ανοιχτές καμπές των 160+ χλμ, εκεί όπου κανένα γαλλικό δεν το πιάνει!Αν εξακολουθούσε και έβγαινε το 106 Gti, ίσως...αλλά τώρα Ibiza δαγκωτό!Αν είναι δυνατόν...