-
Ωχ!!! Εγώ νόμιζα ότι ο pasxos και ο Vasgti τα έγραψαν για πλάκα!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ωχ!!! Εγώ νόμιζα ότι ο pasxos και ο Vasgti τα έγραψαν για πλάκα!Εννοείται ότι ήταν χιούμορ.
Krus δες σε πόσα posts παραπάνω, αναφέρεται και ένα μοντέλο ΑΣΧΕΤΟ από τα 2 συγκεκριμένα του θέματος (TT-S & 135).
-
Μα φυσικά το Audi.
H 135 καλό αυτοκίνητο αλλά με ενδιαφέρει και η εμφάνιση... -
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
BMW 135i γιατί μου αρέσει περισσότερο και γιατί:1- Το ΤΤS δεν μου αρέσει
Aτράνταχτο επιχείρημα.
Κι έλεγα γιατί δε μου κολάει ύπνος.2- Η BMW έχει καλύτερο κινητήρα (τον καλύτερο 3λιτρο ευρείας παραγωγής)
Αυτό από που και πως προκύπτει?
Για την οικονομία καυσίμου?
Για την ΡΟΠΗ?
Για τον άμεσο ψεκασμό?3- Θεωρώ κοροϊδία να δώσω τόσα λεφτά για 2λιτρο αυτοκίνητο
Πάρε εξάλιτρο αμερικάνικο....
4- Γιατι με τα προβλήματα στους TSi, TFSi και τα κιβώτια που ακούω (3 φίλοι ήδη είναι στα δικαστήρια), δεν εμπιστεύομαι την Audi/VW
Αλλαξε στέκι,πάνε στο διπλανό καφενέ,έχει κι ωραία τεκνά
Για bmw δεν άκουσες τπτ εε?
Χρησιμοποίησε και τα δυό σου αυτιά στο άλλο καφενείοπου θα πας.5- Γιατί η BMW Hellas είναι πολύ πιο σοβαρή αντιπροσωπεία από την Kosmocar.
Για παρήγειλε χμμμμμ Συγχρονιζέ ή ρουλεμαν απο σασμαν Ε36 ας πουμε
6- Γιατί στην BMW έχω φίλο πωλήτή και μου κάνει καλή έκπτωση.
Τωρα λύθηκε το μυστήριο
Προκειμένου να μας πείσεις θα μπορούσες να είχες παραβλέψει τις παραπάνω παραγράφους.7- Γιατί το TTS δεν είναι Quattro αλλά Haldex.
Και το χαλντεξ τι είναι?
8- Γιατί προτιμώ την πίσω κίνηση.
Κι εγώ το John Deere (το πισωκίνητο)
-
-
Εύκολα ΤΤS
Θα φανεί στο πρώτο συγκριτικό
-
135 Coupe κόκκινη. Τέλος.
-
ασχετο,αλλα οντως υπαρχουν φημες για porsche και haldex http://www.autoblog.com/2008/03/27/pors ... wd-system/ και σε πολλα αλλα site.. οπως επισης δε μπορει να παραβλεψουμε το γεγονος οτι και το πιο γρηγορο αυτοκινητο στο κοσμο(εστω και στα χαρτια) η veyron,εχει haldex,εστω κι αν ειναι αναποδα τοποθετημενος σε σχεση με τα audi και συνεπως στελνει τη περισσοτερη ροπη πισω,εχοντας ετσι πισωκινητη συμπεριφορα...
-
Τι το τόσο κακό έχει το haldex και τόσο το κατακρίνετε; Τι θα θέλατε να είχε δηλαδή;
-
Torsen uber alles!!
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Τι το τόσο κακό έχει το haldex και τόσο το κατακρίνετε; Τι θα θέλατε να είχε δηλαδή;ε μα τώρα ονομα ειναι αυτο?? HALDEX????
σαν 'χαρχαλο' μοιαζει.δεν προσδιδει κύρος,δεν συμπερικλύει μέσα του την ταχυτητα,καταλαβες?
ειναι σαν να βαζεις τον μητσοτάκη να κάνει πεταλούδα..γινονται αυτα τα πράματΑ?
-
Έχει και τα πλεονεκτήματα του πάντως σε σχέση με torsen και ειδικά στο σημείο που χρησιμοποιείται , μην είστε τόσο απόλυτοί
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εύκολα ΤΤSΘα φανεί στο πρώτο συγκριτικό
Το πρωτο συγκριτικο έγινε στο τευχος 449 (135-S3)
Με 50 κιλα λιγότερα απο το S3 το ΤΤS θα έχει λίγο καλυτερες επιδόσεις και λιγο καλυτερη ευελιξια σε βάρος της χρηστικοτητας (διθέσιου γαρ). Ολα αυτα σε σχέση με το S3.
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
135 Coupe κόκκινη. Τέλος. -
z4 coupe 3.0...
ή golf R36 (αν υπήρχε ) -
Ο χρήστης pad έγραψε:
135 Coupe κόκκινη. Τέλος.
Συμφωνώ...αλλά προτιμώ το Le Mans blue
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
Φίλε Fanis75 μάλλον δεν έπρεπε να είχα απαντήσει στο μύνημά σου. Σου απάντησε κι άλλος αλλά με άλλο ύφος και αισθάνομαι άσχημα, δεν θα ήθελα να έρθεις σε αντιπαράθεση εξαιτίας μου...sorry..Μην ανησυχείς...μια χαρά απάντησες εσύ, μην ζητάς συγνώμη, δεν υπάρχει λόγος! Απάντησες με επιχειρήματα και με τρόπο που μπορούμε να κάνουμε διάλογο, οπότε θα θα συνεχίσω. Στον G60 φυσικά απαξιώ να απαντήσω...θυμάμαι το στύλ του από το 2000...αλλά τότε είχα Golf και με συμπαθούσε! Τό μόνο που θα πώ (γιατί αφήνει αιχμή) είναι ότι στην BMW ναι έχω φίλο πωλητή...αλλά στην Kosmocar έχω φίλο Διευθυντή (όχι στις πωλήσεις) και σε άλλες 5 εταιρίες (Fiat, Alfa, Lancia, Mazda, Mercedes) έχω επίσης φίλους...αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι, πέρα από κάποια έκτπωση ή κάτι παρόμοιο.
1-Προσωπικά δεν μου αρέσει η 135 coupe, η convertible που θα βγει λέει πιο πολύ και μου αρέσει ιδιαίτερα το TTS σε roadster.
Δεκτό....καμμία αντίρρηση, γούστα είναι αυτά. Την Convertible σειρά 1 την προτιμώ και εγώ!
2-Καλύτερο όχι, ο TFSI είναι επίσης ο καλύτερος στην κατηγορία του και βάση απόδοσης πολύ πιο οικονομικός από τον light turbo της BMW που με το πόδι στο πάτωμα ξεπερνάει κατά πολύ τα 20 λίτρα/100χλμ
Συμφωνώ για την κατανάλωση. Προσωπκή γνώμη είναι ότι όταν δίνεις τόσα χρήματα για ένα γρήγορο αυτοκίνητο, γνωρίζεις ότι θα καέι και δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Όπως επίσης συμφωνώ ότι ο 2.0 TFSi είναι ο καλύτερος 2λιτρος μακράν. Απλά εξ' ορισμού ένας straight six είναι καλύτερος από ένα straight four (ροπή, μεταξένια λειτουργία, κραδασμοί, ήχος κλπ.) ...εδώ έχουμε το καλύτερο από κάθε είδος. Δεν γνωρίζω άν έχει βραβευθεί ο κινητήρας του VAG, αλλά της BMW ο 3λιτρος εξακύλινδρος βραβεύεται κάθε χρονιά...φέτος βραβεύτηκε ο 3λιτρος Turbo.
3-Είναι πλεονέκτημα το δίλιτρο όταν γλυτώνεις σε βενζίνες, ασφάλιστρα, τέλη έχοντας πάντα κορυφαία απόδοση.
Σε βενζίνη γλυτώνεις όντως. Στα τέλη η διαφορά είναι μόνο €111 (δεν την θεωρώ σημαντική) και στην ασφάλεια, επίσης μικρή διαφορά. Πάντως ισχύουν αυτά που λές και πιθανόν για κάποιους να είναι σημαντικό το ποσό.
4-Για 1.4 TSI δε μιλάω αλλά o TFSI έχει αποδειχθεί αξιόπιστος όσο είναι μαμά. Το θέμα σηκώνει κουβέντα γιατί λόγω ότι τα περιθώρια κέρδους στην ιπποδύναμη είναι μεγάλα, αρχίζουν όλοι και σκαλίζουν, αλλάζοντας περιφερειακά που δεν έχουν δοκιμαστεί ευρέως. Ειδικότερα, το θέμα big turbo kit δεν έχει ωριμάσει καθόλου παρόλου τις αξιόλογες προτάσεις που εμφανίζονται στην αγορά.
Για τον 2λιτρο όντως ούτε εγώ έχω ακούσει κάτι. Εκ' παραδρομής έγρψα TFSi, μόνο για τον 1.4 ήθελα να γράψω στις διάφορες εκδοχές του.
5-Η Kosmocar έχει πάρει και βραβεία πανευρωπαικά, η BMW με την τιμολογιακή πολιτική της, τί κάνει?
Η εμπειρία μου από την Kosmocar είναι αρνητική. Από την BMW Hellas όχι (από την Intercar ήταν πολύ αρνητική). Τιμολογιακή πολιτική ανταλλακτικών/service ή αυτοκινήτων? Γιατί στα ανταλλακτικά/service, με μια έρευνα θα δείς ότι η Audi είναι πιο ακριβή από την BMW. Η BMW έχει φτηνά ανταλλακτικά σε σχέση με την τιμή των αυτοκινήτων της.
7-Ας τελειώσει κάποτε το παραμυθάκι με τον haldex. Μια χαρά την κάνει τη δουλειά του, είναι ασφαλέστατο, στην τελευταία του μορφή (στα Saab) είναι ακόμα πιο εξελιγμένο και στο φινάλε αν δεν ήταν αξιόλογο σύστημα δεν θα το σκεφτόταν η Porsche να το υιοθετήσει στην επόμενη 911.
Έχεις ένα δίκιο. Δεν έχω οδηγήσει Haldex νέας γενιάς, οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω. Έχω οδηγήσει A4 Quattro (1ης γενιάς) και A3 Quattro (1ης γενιάς) και δεν είχαν καμμία σχέση στην λειτουργία της 4κίνησης.
8-Γούστα είναι αυτά αλλά όταν μια εταιρία σου προσφέρει 4χ4 με συνολικό κέρδος 165 κιλά από την πίσω κίνηση της BMW, για μένα η επιλογή είναι μονόδρομος.
Όπως σωστά το είπες...γούστα είναι.
Φιλικά,
ΝίκοςΠάντα φιλικά απαντάω Νίκο όπως και εσύ εξάλλου, δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι...συζήτηση κάνουμε, και μου αρέσει! Όπως θα τα λέγαμε στο καφενείο...αλλά λόγω χρόνου τα λέμε στην Οθόνη δυστυχώς. Στο κάτω κάτω, κανείς μας δεν έχει να κερδίσει κάτι...αντίθετα πληρώνουμε (αδρά μερικές φορές) για το κέφι μας και το hobby μας.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Κανένα από τα δύο όταν υπάρχει η Ζ4 3.0 Coupe με Steptronic+1
TT-S vs 135