-
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ Α75 ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΕ 185/70/13 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ TROFFEO ME 185/65/14 ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ Η Α75 ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ: 195/60/14 H 195/55/15 ΣΕ ΤURBO KAI 2.0TS ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ 3.0 ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ 205/60/15
ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ!! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η 75 εχει διαφορικο και σασμαν μαζι ,οι πισω δισκοι ειναι αναμεσα στα ημιαξονια και στις εξοδους του διαφορικου για καλλυτερη κατανομη βαρους και ελαφρυτερες αναρτωμενες μαζες στην αναρτηση.
Αυτη η τοποθετηση παρουσιαστηκε πρωτη φορα (;)* στην ALFASUD ,στον μπροστινο αξονα βεβαια,οπου επιανε και το χειροφρενο !!!!Απ΄ όσο ξέρω, δεν ήταν πρώτη ούτε η Alfasud, ούτε το Ro80, αλλά η Citroen DS που είχε εσωτερικά τοποθετημένα τα δισκόφρενα μπροστά.
http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html/d/ds.htm.
Και όλα αυτά στα 50's.
*ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: δεν ειναι wink αλλα ( ; ) ,εκανα λαθος συγνωμη
-
Αγαπητοί Alfisti , αν πάμε λίγο πιο πίσω χρονικά, θα δούμε ότι και η Αλφέττα είχε το ίδιο σύστημα στον πίσω άξονα.
Ως φοιτητής στην Ιταλία στίς αρχές του 90 είχα την τύχη να αγοράσω μεταχειρισμένη μια Αλφέττα gt(v) 1.6. θα είναι πάντα στην καρδιά μου τοσο λόγω επιδόσεων και στησίματος όσο και λόγω αισθητικής. Πιστεύω ότι αυτό το αμάξι σχεδιαστικά(δια χειρός giugiaro)ήταν δεκαετίες μπροστά από το 1971 που παρουσιάστηκε, απόδειξη ότι ακόμα και σήμερα στέκει χωρίς να φανερώνει τα χρόνια του. και το κερασάκι στην τούρτα το ξέρετε: μπροστά από το τιμόνι μόνο το στροφόμετρο και τα υπόλοιπα όργανα στην κεντρκή κονσόλα!!!!πόρωση
Επίσης είχα και για ένα μήνα δανεική μια Αλφασούντ 1.2. Μακάρι να ήταν σήμερα κι άλλα 1200άρια έτσι( αλλά όχι με αυτό το κιβώτιο της...αμφιβολίας) Πύραυλος !πολύ ενδιαφέρον το θρέντ αυτό για τίς παλιές( και για κάποιους παντοτινές)αγάπες
-
Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
Αγαπητοί Alfisti , αν πάμε λίγο πιο πίσω χρονικά, θα δούμε ότι και η Αλφέττα είχε το ίδιο σύστημα στον πίσω άξονα.
Ως φοιτητής στην Ιταλία στίς αρχές του 90 είχα την τύχη να αγοράσω μεταχειρισμένη μια Αλφέττα gt(v) 1.6. θα είναι πάντα στην καρδιά μου τοσο λόγω επιδόσεων και στησίματος όσο και λόγω αισθητικής. Πιστεύω ότι αυτό το αμάξι σχεδιαστικά(δια χειρός giugiaro)ήταν δεκαετίες μπροστά από το 1971 που παρουσιάστηκε, απόδειξη ότι ακόμα και σήμερα στέκει χωρίς να φανερώνει τα χρόνια του. και το κερασάκι στην τούρτα το ξέρετε: μπροστά από το τιμόνι μόνο το στροφόμετρο και τα υπόλοιπα όργανα στην κεντρκή κονσόλα!!!!πόρωση
Επίσης είχα και για ένα μήνα δανεική μια Αλφασούντ 1.2. Μακάρι να ήταν σήμερα κι άλλα 1200άρια έτσι( αλλά όχι με αυτό το κιβώτιο της...αμφιβολίας) Πύραυλος !πολύ ενδιαφέρον το θρέντ αυτό για τίς παλιές( και για κάποιους παντοτινές)αγάπες
Φίλε Στράτο,
Θα πρέπει να ήταν από τις πρώτες GTV γιατί αργότερα το ταμπλό άλλαξε. Πραγματικά διαχρονικό σχήμα, συμφωνώ!
Όσο για το κιβώτιο της Sud, θα πρέπει να δοκιμάσεις κάποια στιγμή (στο επόμενο meeting? ) το κιβώτιο στη Sprint μου. Με μια γενική επισκευή και προσθήκη βελτιωτικών υγρών, μπορεί η αίσθηση να μη φτάνει αυτή του... διακόπτη που έχεις στη Γάτα σου, αλλά αρκεί να σου πω ότι η κοπέλα μου το προτιμάει απ'αυτό του Fiesta. Και για όσους έχουν οδηγήσει το τελευταίο, αυτό λέει πολλά...
Υ.Γ. Αλήθεια, γιατί είναι τόσο 'κλειστό club' το Pumapeople? Δεν το λέω σαν μομφή, ας μην παρεξηγηθώ...
-
Δεν νομίζω ότι ήταν από τις πρώτες, καθότι μοντέλο '76. οι πρώτες ήταν με μοτέρ 1.8 και 130ιππους. Μετά , η δεύτερη σειρά συμπληρώθηκε από τη 2.0 με 140ιπ. και την 1.6(τη δική μου) με 109 άλογα
το συμβατικό ταμπλώ πρε΄πει να μπήκε αργότερα μετά το '80 μαζί με τη 2.5 v6.
¨οσο για το επόμενο μίτινγκ, θα μου άρεσε να μπορώ να έρθω να δώ παλιές καλές σωστες Ιταλίδες
Γιατί λές ότι το κλάμπ του πούμα είναι κλειστό; Ολιγομελές είναι λόγω των λίγων πούμα, αλλά κλειστό δεν είναι . Κι εσύ μπορείς να γραφτείς, αν θέλεις, δε σου ζητά να έχεις πούμα
By the way το Σαβ.κο ο Αθανασούλας πάει για τίτλο. Cat power!!!! -
Κύριοι, για όσους δεν το είδατε, οι ιδιοκτήτες 147 κανονίσαμε να βρεθούμε την Κυριακή (9/11) στις Αλκυονίδες στη Βάρκιζα για να γνωριστούμε κι από κοντά. Όσοι θέλετε να έρθετε είστε προφανώς ευπρόσδεκτοι.
-
Να συμπληρώσω τον Kyan, ότι το ραντεβουδάκι έχει οριστει για τις 13:00
-
χμ.... θα προσπαθησω να ερθω με την κλγρια! Αν διορθωθει ενα προβληματακι που εμφανισε οταν την οδηγησα την κυριακη, αν και απ' οτι διαβαζω, μαλλον θα ειναι η ντροπη της σχολης!! το αυτοκινητο ειναι λιγακι παραμελημενο! ...
-
Παιδιά ακούστε αυτό: σε μια συζήτηση με τον Κουμπάρο, ανέκυψε η ερώτηση (από μεριάς μου) για το ποια αυτοκίνητα θα θεωρούσε κανείς αντίστοιχα με διάσημες Alfa του παρελθόντος. Σκέφτηκα να το μεταφέρω και εδώ για να δω τις απόψεις σας.
Λοιπόν, ποιο ή ποια αυτοκίνητα, που είναι ακόμα σε παραγωγή, θεωρείτε αντίστοιχα με τις παρακάτω Alfa:
- Alfasud (βεβαίως, βεβαίως)
- Alfetta Sedan
- Alfetta Coupe (GT/GTV)
- Giulia Sedan
- Giulia Coupe/Veloce
- Spider
Αναμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας...
-
Παιδια σας μεταφερω το τελικο Post για την συνατηση του Alfa 147 Forum.
*Κυριακη, 9/11, 13:00, Αλκυονιδες
kyan
ekvus
TAGHeuer
alfistis
gatony
adim
147GR
cmarin? (Περιμενουμε ενημερωση)
**georgas?(**ελπιζω να τα καταφερεις, πρεπει ομως να μας ειδοποιησεις)
velissarios?(απ' οτι καταλαβα εισαι μεσα ή κανω λαθος?)
και οποιοι απο τα Oldies ερθουν αλλα θα πρεπει και αυτοι να ενημερωσουνΑποφασιζουμε επιτοπου που παμε*
Ειναι αυτονοητο οτι οποιοι ενδιαφερεστε ειστε παραπανω απο ευπροσδεκτοι, αλλα θα πρεπει με καποιον τροπο να ενημερωσετε. Πιθανοι τροποι: στειλτε μου(ή σε καποιον απο τους υπολοιπους) pm για ανταλλαγη κινητων ή καντε καποιο post μεχρι και Κυριακη πρωϊ.
-
Alfasud:Lotus Elise, δεν ξερω αν παραγεται ακομα!
Alfetta sedan:Opel Omega, Μια απο τις ποιο σωστες εργοστασιακες εκδοσεις!
Alfetta Coupe(GT/GTV):MGF (ετσι λεγεται αυτο με την μηχανη στην μεση);
Giulia Sedan:Rover 75 V6
Giulia Coupe/Veloce:Mazda RX-8!
Spider:Mazda Miata!
Βασιλιε ειμαι ακομα φιλος σου;Κανενα Ford στις προτιμησεις μου!! -
Alfasud:Ford Sportka
Alfetta sedan:BMW σειρά 5
Alfetta Coupe:Alfa GT (αυτή που έρχεται)
Giulia Sedan:Alfa 156
Giulia Coupe:Mazda RX-8
Spider:Mazda miata
Εγώ έβαλα και Φορντ !Πιθανή αλλαγή που μπορεί να γίνει είναι στη θέση της 156 να μπει BMW σειρά 3,για τους πιο γερμανόφιλους,αλλά και έτσι καλά είναι -
Ο χρήστης spiros54 έγραψε:
Βασιλιε ειμαι ακομα φιλος σου;Κανενα Ford στις προτιμησεις μου!!Όμως έχεις Mazda που ανήκει σαν εταιρία στη Ford!!!!
-
Χαχαχα, το Miata & το RX-8 einai Mazda!Το 6 ειναι Ford!
Σημερα ειναι η ημερα του πατερα!Πηρες κανενα δωρακι απο την Δεσποινα;
Εγω ακομα δεν εχω δει τα παιδια σημερα, ο Πιερ δουλευε και η Ναταλι κοιμοταν ακομα οταν εφυγα για μια βολτα με την Alfasud, πολυ ωραιος καιρος σε προδιαθετει για bruuuuummmm-bruuuuummmmm!
Ζηταω συγχνωμη απο τους συντροφους για το OT!
Πως βαζεις το avatar σου στο αριστερο μερος; -
Ο χρήστης spiros54 έγραψε:
Πως βαζεις το avatar σου στο αριστερο μερος;Σπύρο, avatars δυστυχώς δεν υποστηρίζονται από αυτή την έκδοση του φόρουμ. Όταν αποφασίσουν οι τεχνικές εκδόσεις να κάνουν αναβάθμιση θα υποστηρίζονται.
-
Ας επιστρέψουμε όμως στα θέματα που αφορούν τις AR oldies...
Χθές λοιπόν το μεσημέρι παίρνω την 33 για να γυρίσω στο σπίτι μου και ω του θαύματος διαπιστώνω οτι οι ταχύτητες έμπαιναν σχεδόν χωρίς κόπο(!!!!!!!) αλλά είχαν όμως αυξηθεί οι διαδρομές του μοχλού... ,σε σημείο που για να μπεί η τρίτη έφτανε το χέρι στο ταμπλώ σχεδόν.
Κατάλαβα βέβαια οτι κάτι δεν πήγαινε καλά και μέχρι να το συνειδητοποιήσω ο λεβιές ....μου έμεινε στο χέρι.... .Ναί!Κόπηκε ο λεβιές,κόπηκε η μεταλλική ράβδος του λεβιέ και το κιβώτιο έμεινε στη νεκρή!!!
Φυσικά με πιάσανε τα γέλια γιατί η φάση ήταν κωμική θυμίζοντας Λουί Ντε Φινές...
Ευτυχώς δεν ήμουνα σε σημείο με κίνηση και το πλεύρισα το αυτοκίνητο στο πλάι εύκολα,γλυτώνοντας βρισίδια και μούντζες.Τα γέλια κόπηκαν όμως όταν συνειδητοποίησα οτι θα μπορούσε το περιστατικό να έχει συμβεί στη γυναίκα μου με τα μωρά μέσα,μέσα στη βροχή και το κρύο,ιδίως μέσα στο τελευταίο 15νθήμερο που έλλειπα απο την πόλη έχοντας το άλλο αυτοκίνητο μαζί μου.
Είπαμε Αλφίστι και Κουόρε Σπορτίβο,αλλά όχι και έτσι!!! -
Εχω παθει ακριβώς το ίδιο αλλα εγω ημουν χειμώνα, νύχτα, 30 χλμ εξω απο την Φλώρινα πηγαίνοντας για το φυλάκιο της Νίκης στα συνορα !!!!
Κυκλοφορούσα 2 μέρες (γιατι ηταν και Σάββατο!!) με κουμπωμένη την τρίτη και τον λεβιε στο διπλα κάθισμα.
Τελικά μου τον κόλλησε ενας σιδεράς και όσο και αν τον φοβόμουν στην αρχή εκανε άλλες 50.000χλμ χωρίς άλλο πρόβλημα.
Μαζί με το πεντάλ του γκαζιού που έμενε στο πάτωμα και έπρεπε να σκύψω να το τραβήξω με το χέρι (και πως τυχαινε και βρισκόμουν πάντα πάνω σε στροφή με τέρμα γκάζι), ειναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν μοναδική την συμβίωση σου με μια ιταλίδα της παλιάς σχολής -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πως βαζεις το avatar σου στο αριστερο μερος;
Σπύρο, avatars δυστυχώς δεν υποστηρίζονται από αυτή την έκδοση του φόρουμ. Όταν αποφασίσουν οι τεχνικές εκδόσεις να κάνουν αναβάθμιση θα υποστηρίζονται.
Σπύρο, τώρα με την καινούργια έκδοση υποστηρίζονται τα avatars. Πήγαινε στο προφίλ σου, πάτα το πλήκτρο 'Browse' δίπλα στο πεδίο 'Μεταφορά Άβαταρ από τον υπολογιστή σας', επέλεξε ένα αρχείο εικόνας και πάτα 'Υποβολή'.
-
Ας επιστρέψουμε όμως στα θέματα που αφορούν τις AR oldies...
Χθές λοιπόν το μεσημέρι παίρνω την 33 για να γυρίσω στο σπίτι μου και ω του θαύματος διαπιστώνω οτι οι ταχύτητες έμπαιναν σχεδόν χωρίς κόπο(!!!!!!!) αλλά είχαν όμως αυξηθεί οι διαδρομές του μοχλού... ,σε σημείο που για να μπεί η τρίτη έφτανε το χέρι στο ταμπλώ σχεδόν.
Κατάλαβα βέβαια οτι κάτι δεν πήγαινε καλά και μέχρι να το συνειδητοποιήσω ο λεβιές ....μου έμεινε στο χέρι.... .Ναί!Κόπηκε ο λεβιές,κόπηκε η μεταλλική ράβδος του λεβιέ και το κιβώτιο έμεινε στη νεκρή!!!
Φυσικά με πιάσανε τα γέλια γιατί η φάση ήταν κωμική θυμίζοντας Λουί Ντε Φινές...
Ευτυχώς δεν ήμουνα σε σημείο με κίνηση και το πλεύρισα το αυτοκίνητο στο πλάι εύκολα,γλυτώνοντας βρισίδια και μούντζες.Τα γέλια κόπηκαν όμως όταν συνειδητοποίησα οτι θα μπορούσε το περιστατικό να έχει συμβεί στη γυναίκα μου με τα μωρά μέσα,μέσα στη βροχή και το κρύο,ιδίως μέσα στο τελευταίο 15νθήμερο που έλλειπα απο την πόλη έχοντας το άλλο αυτοκίνητο μαζί μου.
Είπαμε Αλφίστι και Κουόρε Σπορτίβο,αλλά όχι και έτσι!!!Παντως ΟΤΙ και να κανει η αλφα 33 , οσο και να χαλαει, οσα αμαξια και να εχω οδηγησει, τον ηχο και την αιισθηση σε πληρη επιταχυνση (κυριως με 2α και 3η , δεν τον εχω βρει!)
-
Σήμερα το πρωί λίγο μετά τα διόδια στο Ρίο πηγαίνοντας προς Αθήνα.
Πηγαίνω με 100 χλμ. στη δεξιά λωρίδα. Ένα Audi 80 με προσπερνά με περίπου 130 χλμ. την ώρα. Τον έχω δει εδώ και 3-4 δευτερόλεπτα και έχω πάει όσο πιο δεξιά μπορώ για να τον διευκολύνω να περάσει. Αυτό που δεν έχω δει (και το βλέπω όταν με προσπερνάει το Audi), είναι ότι από πίσω του (στον προφυλακτήρα σχεδόν...) είναι κολλημένη μια κατακόκκινη Alfa Romeo Giulia. Η Giulia ακολουθεί από πολύ κοντά το Audi (ίσως κι επικίνδυνα, αφού μιλάω για 2-3 μέτρα απόσταση) για περίπου 300 μέτρα και στην πρώτη ευθεία μετά από δεξιά στροφή το προσπερνά. Προσπέραση χωρίς ρίσκο, αφού ο οδηγός του Audi κινήθηκε σωστά κάνοντας δεξιά για να περάσει η Alfa, ο οδηγός της οποίας χρησιμοποίησε το φλας.
Γιατί το γράφω; Απλά γιατί είναι ωραίο να βλέπει κανείς προσεγμένα παλιά αυτοκίνητα να κινούνται σβέλτα στο δρόμο, και όχι να είναι αξιολύπητα κινητά εμπόδια. Η Giulia (δεν ξέρω χρονολογία, έκδοση κλπ) φαίνονταν φρεσκοβαμμένη και πολύ καλά συντηρημένη. Όσο πρόλαβα να την δω δηλαδή...
Ωραίες αυτοκινητικές στιγμές...
Jacob
ALFA ROMEO (oldies...)