Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αττική Οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αττική Οδός
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 24 / 26
    Περί αυτοκίνησης
    133
    511
    2856
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      phaethon last edited by

      Κάποιοι ειδικότεροι είχαν προειδοποιήσει γι'αυτό το πρόβλημα, αλλά επίσης κάποιοι ανειδικότεροι ήθελαν απλά να μην ακούγονται αυτές οι γνώμες για να μην πάει πίσω το έργο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Φταίει το ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η σύνδεση Λεωφόρου Κύμης- ΕΟ. Αθηνών Λαμιας.ΑΜΑ γίνει ποτέ ...βλέπουμε.
        Πάντως επειδή μένω πολύ κοντά στην έξοδο της AΟ 'Πλαπουτα' θελω να σημειώσω ότι σπάνια βρίσκω κίνηση.
        Το πρόβλημα είναι ότι γύρω από την AΟ έχουν γίνει περίεργες μονοδρομήσεις δρόμων...Έτσι αναγκάζομαι να κάνω κύκλους για να φτάσω εκεί που θέλω. Μιλαω για την περιοχή γύρω από το MALL και τη Νερατζιωτισα. Κάποιοι που έχουν πολυτελείς κατοικίες στην περιοχή πρέπει να έχουν και λίγο βύσματακι...
        Η πλάκα είναι ότι ελάχιστοι τηρούν τη σήμανση...
        Για να λέμε βεβαία και του στραβού το δίκιο οι άνθρωποι υποφέρουν από το MALL και από τη γειτνίαση με τη Νεραντζιωτισσα.Διαφορα ΖΩΑ παρκάρουν όπου βρουν για να μη πληρώσουν παρκινγκ ,παρκάρουν στις γωνίες και γίνετε ένας μικρός χαμός...Για αστυνόμευση ας μην αναφέρω ...Έπρεπε να τα έχουν μαζέψει με γερανό...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
          Τι προκαλει αυτη τη κινηση?Μεχρι που φτανει?Μεχρι το κομβο της κηφισίας ή παει μεχρι την εθνικη??

          Η κίνηση αυτή απλά προκαλείται γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑΣ δεν πρόβλεψε ότι τα όσα οχήματα χωράει η ΑΟ, ΔΕΝ μπορούν να υποστηριχθούν από τις εξόδους που έχουν κατασκευαστεί (στενές, οδηγούν σε δρόμους με κίνηση κλπ).

          Η έξοδος της ΑΟ προς Λαμία έχει μία λωρίδα, η οποία ενώνεται ΚΑΙ με την έξοδο προς Λαμία γι' αυτούς που έρχονται από Ελευσίνα. Ουσιαστικά, δηλαδή, μισή για κάθε ρεύμα. Το κακό χειροτερεύει από την κίνηση του Κηφισού: αμέσως μετά προς Βορρά είναι η έξοδος της Μεταμόρφωσης, που γίνεται το έλα να δεις. Και, βέβαια, χειροτερεύει επειδή ο Έλληνας είναι ΖΩΟ γενικώς. Όλοι παρακάμπτουν την ουρά στην έξοδο, και πάνε να χωθούν διπλο-τριπλοσειρά πάνω στο πράσινο σήμα με τα βελάκια... Μέχρι και πούλμαν έχω δει να το κάνει

          Όπως το βλέπω εγώ, αν δεν γίνουν ΣΟΒΑΡΑ έργα στους δρόμους που συνδέονται με την ΑΟ, της δίνω 1-2 χρονια μέχρι να φτάσει το χάλι του Κηφισού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            avel last edited by

            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
            Το πρόβλημα είναι ότι γύρω από την AΟ έχουν γίνει περίεργες μονοδρομήσεις δρόμων...Έτσι αναγκάζομαι να κάνω κύκλους για να φτάσω εκεί που θέλω. Μιλαω για την περιοχή γύρω από το MALL και τη Νερατζιωτισα. Κάποιοι που έχουν πολυτελείς κατοικίες στην περιοχή πρέπει να έχουν και λίγο βύσματακι...

            Το πιο απαράδεκτο σήμα ever: 'Απαγορεύεται η είσοδος. Εξαιρούνται μόνιμοι κάτοικοι'.

            WTF?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              Η κίνηση αυτή απλά προκαλείται γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑΣ δεν πρόβλεψε ότι τα όσα οχήματα χωράει η ΑΟ, ΔΕΝ μπορούν να υποστηριχθούν από τις εξόδους που έχουν κατασκευαστεί (στενές, οδηγούν σε δρόμους με κίνηση κλπ).

              Αν ήταν δύο οι λωρίδες εξόδου δεν θα είχαμε καλύτερη κατάσταση. Το πρόβλημα είναι η συγχώνευση με την ΕΟ, όχι η ίδια η μονή λωρίδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Παράνομο, καταχρηστικό και καλά θα κάνουν ΟΛΟΙ να το παραβιάζουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Μα δεν εχει μονο τετοια απαγορευτικα ρε παιδια.Αυτα ειναι ελαχιστα.
                  Εχει και κανονικα μονοδρόμησης...Οταν ερχομαι απο ελευσινα κανω ολοκληρο κυκλο για να παω σπιτι μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    odyssey last edited by

                    Αλήθεια, αν παραβιάσεις τετοιο σήμα που λεει για μόνιμους κάτοικους, και σε πιάσει στρουμφ, πληρώνεις πρόστιμο αν δεν εισαι οντως μονιμος κάτοικος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης gmantz έγραψε:
                      Αλήθεια, αν παραβιάσεις τετοιο σήμα που λεει για μόνιμους κάτοικους, και σε πιάσει στρουμφ, πληρώνεις πρόστιμο αν δεν εισαι οντως μονιμος κάτοικος?

                      Γιατί δεν μπορείς να πηγαίνεις επίσκεψη σε κάποιο μόνιμο κάτοικο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nidosan last edited by

                        *Παρουσιάστηκε ως το μεγαλύτερο έργο της «ολυμπιακής» Ελλάδας, ως ο καλύτερος δρόμος και το οδικό «θαύμα» που θα έδινε ανάσα στην Αττική και θα έλυνε το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πρωτεύουσας. Δεν έχουν περάσει όμως επτά χρόνια από τότε που δόθηκαν στην κυκλοφορία τα πρώτα κομμάτια της Αττικής Οδού και ήδη τα προβλήματα που αντιμετωπίζει διαψεύδουν εκείνες τις αισιόδοξες προβλέψεις. Προβλήματα όμως που δεν δημιουργούνται μόνο γιατί όλο και περισσότεροι οδηγοί προτιμούν την Αττική Οδό αλλά γιατί μια σειρά από τεχνικά λάθη, παραβλέψεις και λάθος προβλέψεις εμποδίζουν τη λειτουργικότητα του έργου και επιδεινώνουν την κατάσταση.

                        Φταίει λοιπόν μια απροσδόκητη αύξηση των νέων οδηγών που προτιμούν την Αττική Οδό ή και οι λάθος μελέτες ώστε να δικαιολογηθεί το γεγονός πως η σημερινή κυκλοφοριακή κατάσταση αναμενόταν το 2015; Οι ουρές χιλιομέτρων οφείλονται μόνο στο ότι υπάρχουν ημέρες όπου εισέρχονται 400.000 αυτοκίνητα ή και στο γεγονός ότι δεν είχαν προβλεφθεί οι ανάλογες λωρίδες κυκλοφορίας; Τα μποτιλιαρίσματα στις εξόδους είναι αποτέλεσμα του ότι σε ορισμένες περιπτώσεις σε μια λωρίδα κυκλοφορούν 2.000 αυτοκίνητα ή στο γεγονός ότι δεν σκέφτηκαν να φτιάξουν μερικές λωρίδες παραπάνω;

                        Το γεγονός πάντως είναι πως, πλέον, η Αττική Οδός έχει αποκτήσει ώρες αιχμής, όπως η Κηφισίας και η Αλεξάνδρας, κατά τις οποίες οι οδηγοί εγκλωβίζονται στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα που σχηματίζουν ουρές χιλιομέτρων.

                        Με τη βοήθεια του συγκοινωνιολόγου και αντιπροέδρου του συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδας κ. Πάνου Παπαδάκου εντοπίσαμε τα επτά τραύματα της Αττικής Οδού και παραθέτουμε τρόπους αντιμετώπισης ώστε να μη μετατραπούν σε θανάσιμες πληγές ενός κατ’ ομολογία μεγάλου έργου.

                        Εξοδος Λαμία - Πειραιά

                        Η έξοδος με το μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων και προς Λαμία και προς Πειραιά.

                        Προς Λαμία

                        Μόνο μια λωρίδα οδηγεί τα αυτοκίνητα από την Αττική Οδό προς το μεγάλο εθνικό δίκτυο. Αυτή τη λωρίδα μάλιστα χρησιμοποιούν και όσοι κινούνται στην κατεύθυνση από Μαρκόπουλο και αυτοί που έρχονται από Ελευσίνα. Αποτέλεσμα, ΙΧ και φορτηγά να εγκλωβίζονται κυρίως κατά τις ώρες 8 με 11 το πρωί. Το πρόβλημα μάλιστα μεταφέρεται εντός της Αττικής Οδού και σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων, που φτάνουν έως και το ύψος της Δουκίσσης Πλακεντίας. Για την κυκλοφοριακή συμφόρηση δεν ευθύνεται κάποιο μποτιλιάρισμα της εθνικής οδού, καθώς τις περισσότερες φορές σε αυτό το ύψος και με κατεύθυνση προς Λαμία η κυκλοφορία είναι άνετη.

                        Σύμφωνα με τον κ. Παπαδάκο: «Ο κόμβος αυτός είναι προβληματικός, καθώς δεν είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να εξυπηρετεί όλες αυτές τις μετακινήσεις που συνδέουν τη μια εθνική οδό με την Αττική Οδό. Είχε σχεδιαστεί η επέκταση προς Βορρά της λεωφόρου Κύμης που θα έδινε ξανά πρόσβαση στην εθνική οδό σε βορειότερο σημείο από τη Μεταμόρφωση και έτσι θα περιοριζόταν η συμφόρηση. Πρέπει λοιπόν να γίνει αυτό το έργο για να λυθεί το πρόβλημα που παρουσιάζει ο κόμβος της Μεταμόρφωσης».

                        Προς Πειραιά

                        Η κατάσταση σε αυτή την περίπτωση είναι διαφορετική, καθώς υπάρχουν δύο λωρίδες που διοχετεύουν τα αυτοκίνητα προς τον Πειραιά. «Το πρόβλημα», σύμφωνα με τον συγκοινωνιολόγο, «εντοπίζεται στον Κηφισό, όπου μονίμως σχεδόν είναι πηγμένος και πολλές φορές μεταφέρει το πρόβλημα μέσα στην Αττική Οδό. Η λύση έχει να κάνει μόνο με τον Κηφισό και κυρίως με το να διατηρεί έναν σταθερό αριθμό λωρίδων σε όλο του το μήκος».

                        Εξοδοι προς Πλακεντία, Πεντέλη

                        Συχνά σε αυτά τα σημεία οι οδηγοί εγκλωβίζονται και ακινητοποιούνται καθώς και η λεωφόρος Πλακεντίας και η Πεντέλης δεν αντέχουν την εισροή οχημάτων. «Το πρόβλημα δεν οφείλεται στην Αττική Οδό, αλλά στις δύο λεωφόρους οι οποίες είναι άθλιες», αναφέρει ο κ. Παπαδάκος και προτείνει: «Πρέπει να υπάρχουν ηλεκτρονικοί πίνακες κατά μήκος της Αττικής Οδού που θα ενημερώνουν τους οδηγούς για την κατάσταση των δρόμων που οδηγεί η κάθε έξοδος, ώστε αναλόγως να επιλέγουν αυτήν που τους συμφέρει». Το πρόβλημα όμως των δύο λεωφόρων είναι γνωστό και χρόνιο, καθώς εξυπηρετούν αρκετούς δήμους. Γι’ αυτό οι υπεύθυνοι της Αττικής Οδού θα έπρεπε να έχουν δημιουργήσει παραπάνω εξόδους ώστε τα αυτοκίνητα να μοιράζονται ανάλογα με τον τελικό προορισμό τους.

                        Εξοδος προς Κηφισίας

                        Και σε αυτό το σημείο οι οδηγοί αναγκάζονται αρκετές φορές να ακινητοποιούνται, καθώς η λεωφόρος Κηφισίας δεν μπορεί να αντέξει επιπλέον οχήματα. Για τον λόγο αυτό στο τέλος της εξόδου υπάρχουν φανάρια. Οι φωτεινοί σηματοδότες όμως μπορεί να βοηθούν την Κηφισίας, μεταφέρουν όμως το πρόβλημα στην Αττική Οδό καθώς οι ουρές που σχηματίζονται δεν καλύπτουν μόνο τις λωρίδες εξόδου αλλά και αυτές του κανονικού δικτύου, σε μήκος μάλιστα αρκετών χιλιομέτρων. Ο συγκοινωνιολόγος και σε αυτή την περίπτωση προτείνει «ηλεκτρονικούς πίνακες που θα πληροφορούν τους οδηγούς για την κίνηση και θα τους προτείνουν εναλλακτικές κατευθύνσεις, εκτός αν βελτιωθεί η λεωφόρος Κηφισίας».

                        Είσοδος από Λαμία

                        Ουρές χιλιομέτρων όμως δημιουργούνται και στην εθνική οδό από τη Λαμία προς Αθήνα στην είσοδο της Αττικής Οδού, καθώς στην αρχή της εισόδου υπάρχουν μόνο δύο λωρίδες, μία για Ελευσίνα και μια προς Μαρκόπουλο. Ο μεγάλος αριθμός όμως φορτηγών που κινούνται κυρίως προς Ελευσίνα παραλύει το σύστημα. «Θα έπρεπε να είχαν προβλεφθεί επιπλέον λωρίδες εισόδου. Ενα έργο αποκατάστασης είναι αναγκαίο», τονίζει ο συγκοινωνιολόγος, μια και η προβληματική είσοδος δημιουργεί πρόβλημα σε μεγάλο μήκος της εθνικής οδού.

                        Αττική Οδός προς Μαρκόπουλο στο ύψος εισόδου - εξόδου περιφερειακού Υμηττού

                        Σε αυτό το σημείο της Αττικής Οδού οι τρεις λωρίδες γίνονται δύο, με αποτέλεσμα η ταχύτητα των οχημάτων να ανακόπτεται και πολλές φορές να ακινητοποιούνται. Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάζεται και σε άλλα σημεία αυτού του οδικού δικτύου, κυρίως κάτω από μεγάλες γέφυρες. Πώς όμως μπορεί να αντιμετωπιστεί; Σύμφωνα με τον κ. Παπαδάκο, «η κυκλοφοριακή συμφόρηση παρατηρείται κυρίως λόγω των οχημάτων που εισέρχονται από τον περιφερειακό Υμηττού» και συμπληρώνει ότι «πρέπει να ελέγχεται η ροή αυτών τον οχημάτων με φανάρια».

                        Είσοδος από λεωφόρο Κατεχάκη

                        Η συγκεκριμένη είσοδος μπορεί να μην προκαλεί κυκλοφοριακό πρόβλημα, μπορεί όμως να οδηγήσει σε τροχαία ατυχήματα. Η είσοδος στην ουσία είναι μια επικίνδυνη, απότομη και με αντίθετη κλίση στροφή. Συνεργεία της Αττικής Οδού μάλιστα έχουν τοποθετήσει πρόχειρα κατά μήκος της στροφής πλαστικά προστατευτικά. Οπως επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος, «το σημείο αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο καθώς οι οδηγοί κινούμενοι στην Κατεχάκη αναπτύσσουν ταχύτητες τουλάχιστον 70 χιλιομέτρων. Αν λοιπόν μπουν στην είσοδο για Αττική Οδό με αυτή την ταχύτητα, το πιο πιθανό είναι να βγουν εκτός πορείας». Για τον λόγο αυτό, επισημαίνει ο κ. Παπαδάκος, «πρέπει να γίνει έργο αποκατάστασης ώστε η στροφή να αποκτήσει μικρότερη κλίση».

                        Περιφερειακός Υμηττού

                        Μια ακόμη περίπτωση στην οποία δεν παρατηρείται κυκλοφοριακή συμφόρηση, αποτελεί όμως ένα εξαιρετικά επικίνδυνο σημείο για πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων. Συγκεκριμένα, στο κομμάτι περιφερειακού Υμηττού στο ύψος της Αγίας Παρασκευής, αμέσως έπειτα από έξοδο τούνελ, ο δρόμος παίρνει τρεις διαφορετικές κατεύθυνσης. Μια προς Ελευσίνα, μια προς Μαρκόπουλο - αεροδρόμια και μια προς Αγία Παρασκευή. Ο οδηγός δηλαδή με το που εξέρχεται από το τούνελ έχει ελάχιστο χρόνο για να διαπιστώσει ποια είναι η σωστή κατεύθυνση που θα πάρει. Οι υπεύθυνοι που διαπίστωσαν το πρόβλημα κατόπιν εορτής έχουν τοποθετήσει δεκάδες πινακίδες αλλά, όπως σημειώνει ο κ. Παπαδιάς, «μόνο ο εξοικειωμένος οδηγός κινείται σωστά και με ασφάλεια». Συμπληρώνει μάλιστα πως σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι ανέφικτη, καθώς το σημείο αυτό θα έπρεπε να γκρεμιστεί και να φτιαχτεί από την αρχή.

                        • Υπάρχουν ημέρες όπου τα αυτοκίνητα που κινούνται στην Αττική Οδό ξεπερνούν τα 400.000 και σε κάθε λωρίδα κυκλοφορούν 2.000 αυτοκίνητα ανά χιλιόμετρο
                        • 50.000 αυτοκίνητα διέρχονται καθημερινά από τον κόμβο Μεταμόρφωσης.
                        • 15 λεπτά ο χρόνος αναμονής στα διόδια του ίδιου κόμβου
                        • 700.000 ευρώ ο ημερήσιος τζίρος για το 2007, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας
                        • 650.000 ευρώ ο αντίστοιχος τζίρος για το 2006

                        Πηγή: το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ*

                        (credits: http://www.bloka.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7475 )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          700.000 ημερήσιος τζίρος!!!

                          Να σημειωθεί ότι ο ιδιωτικός τομέας διέθεσε 880 εκατομμύρια για την κατασκευή.
                          Να υποθέσω ότι σε 2-3 χρονάκια θα έχουμε ξεχρεώσει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Για το κόστος των

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Πάντως αυτό που βλέπω από το παραπάνω άρθρο είναι ότι τα περισσότερα προβλήματα τα δημιουργεί (και δικαιολογημένα) ο Κηφισός.

                              Πιστεύω ότι πρέπει να γίνει μια μελέτη στο 'ποτάμι' ώστε να 'ελαφρύνει' λίγο το πήξιμο της Α.Ο.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                ΙΜΟ

                                α) πρέπει να γίνει μια επέκταση του μετρό κατα μήκος Συγγρού - Κηφισίας και U lines

                                και

                                β) να μπει μια καλή περιοχή στο σχέδιο ή έστω ας είναι και το Ελληνικό όπου η έκταση θα μοιρασθεί σε αυτούς που θα χάσουν τα σπίτα τους λόγω αναγκαστικής απολλοτρίωσης!!!! Θα πρέπει να γκρεμισθούν κάποια ακίνητα γιανα διορθωθούν τα λάθη λόγω έλλειψης χώρου... πχ έξοδος ΑΟ προς Λαμία

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  σωστα ολα αυτα, αλλα απλα θα μεταθεσουν το προβλημα χρονικα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Στο ρεύμα προς Λαμία η έξοδος της Μεταμόρφωσης δημιουργεί όλο το πρόβλημα. Η συγκεκριμένη γέφυρα-έξοδος με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι λάθος σχεδιασμένη, εφόσον είχε κατασκευαστεί με πολύ παλαιότερες προδιαγραφές και σαφώς για πολύ μικρότερη κυκλοφοριακή ροή οχημάτων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dpolal last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                      700.000 ημερήσιος τζίρος!!!

                                      Να σημειωθεί ότι ο ιδιωτικός τομέας διέθεσε 880 εκατομμύρια για την κατασκευή.
                                      Να υποθέσω ότι σε 2-3 χρονάκια θα έχουμε ξεχρεώσει?

                                      Όχι ακριβώς.
                                      Με τα χρήματα αυτά συντηρείται τώρα ό δρόμος και όλο το ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό δίκτυο και πληρώνονται και οι υπάλληλοι που δεν είναι και λίγοι.

                                      Μπορεί να μην είναι 2-3 τα χρονάκια αλλά δεν είναι και 20...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                                        700.000 ημερήσιος τζίρος!!!

                                        Να σημειωθεί ότι ο ιδιωτικός τομέας διέθεσε 880 εκατομμύρια για την κατασκευή.
                                        Να υποθέσω ότι σε 2-3 χρονάκια θα έχουμε ξεχρεώσει?

                                        Όχι ακριβώς.
                                        Με τα χρήματα αυτά συντηρείται τώρα ό δρόμος και όλο το ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό δίκτυο και πληρώνονται και οι υπάλληλοι που δεν είναι και λίγοι.

                                        Ένα μικρό ποσοστό των χρημάτων αυτών αρκεί για να πληρωθούν τα πάντα - άτομα, υλικά, ρεύμα, οχήματα, κλπ. Οι υπάλληλοι, όλοι μαζί είναι αυτή τη στιγμή περί τους 1100 μαζί με τους περίπου 80 που εργάζονται για τη συντήρηση του δρόμου. Τα ακαθάριστα έσοδα από τα διόδια πλέον ξεπερνούν τις 800Κ και συχνά αγγίζουν το 1εκ. Ευρώ την ημέρα (μην ξεχνάτε τα φορτηγά και πόσο πληρώνουν).

                                        Σύμφωνα με πηγές μέσα από την Ελληνική Τεχνοδομική (Μπόμπολας) η οποία ελέγχει το 60% της Αττικής οδού, η Α.Ο. θα αρχίσει να μοιράζει μέρισμα από το 2011 (ως το 2024 που λήγει η σύμβαση παραχώρησης). Άρα το '2-3 χρονάκια' είναι αρκετά ακριβές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          phaethon last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                          σωστα ολα αυτα, αλλα απλα θα μεταθεσουν το προβλημα χρονικα...

                                          Ναι, αλλά έτσι κι αλλιώς το κυκλοφοριακό και κάθε άλλο συγκοινωνιακό πρόβλημα είναι κάτι που δεν λύνεται μόνιμα. Η κατάσταση είναι δυναμική και θέλει συνεχή παρακολούθηση και παρεμβάσεις ανάλογα με τις ανάγκες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Από ότι διάβασα τα λειτουργικά έξοδα είναι κάπου 25-30%.
                                            Επιπλέον ~30% (32% νομίζω) είναι φόροι και λοιπά έσοδα του κράτους.
                                            Συνεπώς μένει ένα 40% περίπου.

                                            Από ότι διάβασα υπάρχει πρόβλεψη/συμφωνία (?) για απόδοση 11,5% επί των ιδιών κεφαλαίων των εμπλεκομένων.

                                            Αν μετά το 2011 δεν υπάρχουν υποχρεώσεις αυτός ο στόχος για απόδοση 11,5% δε θα επιτευχθεί πολύ νωρίτερα από το 2024?
                                            Δηλαδή από το 11 έως το 24 θα δίνουμε 100 εκατομμύρια το χρόνο σε Μπόμπολα και λοιπούς? Δεν υπάρχει πρόβλεψη για πλαφόν στην κερδοφορία που όταν επιτευχθεί περνά το έργο έστω και πρόωρα στο δημόσιο?

                                            Κάτι διάβαζα και για αποσβέσεις 1,5δις??? Tί είναι αυτό? Απόσβεση μεγαλύτερη από το κόστος κατασκευής?

                                            edit: Για να ξέρουμε και τί μας γίνεται, οι πρώτοι που δε θέλουν αύξηση των διοδίων είναι οι κατασκευαστικές εταιρίες. Ποιός θέλει να εγκαταλείψει ετήσια εγγυημένη απόδοση 11,5%? Κανείς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 24 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr