Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    27
    725
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      flowerpower last edited by

      Geia sas,
      eimai ena kainourio melos tou forum kai ayto einai to prwto mou post. Ka8ws eimai kai kainourios odhgos exw na kanw thn ekshs parathrhsh.
      Giati pantou sthn eyrwphk pagkosmios olos o kosmos deixnei sxedon ish protimhsh sta aytomata aytokinhta kai emeis edw sthn ellada ta snomparoume? Einai katwtera kataskeyastika? den exoun idies epidoseis me ta xeirokinhta? einai akriva? h mhpws einai to kollhma tou ellhna sto 'leygedes kai magkes' ?
      Apo proswpikh mou peira kserw atoma ta opoia kathgorousan sfodra ta aytomata amaksia kai otan telika odhghsan h agorasan (gia tis gynaikes tous, gia tous idious klp) allaksan gnwmh. Allwste oi misoi apo tous ellhnes odhgous den kseroun na allazoun taxythtes thn swsth stigmh kai me to swsto tropo...
      Kai apo panw an kaneis logw gia aytomato oloi afrizoun kai ksorkizoun to kako..
      Giati tosos polemos kai mania?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        flowerpower last edited by

        Geia sas,
        eimai ena kainourio melos tou forum kai ayto einai to prwto mou post. Ka8ws eimai kai kainourios odhgos exw na kanw thn ekshs parathrhsh.
        Giati pantou sthn eyrwphk pagkosmios olos o kosmos deixnei sxedon ish protimhsh sta aytomata aytokinhta kai emeis edw sthn ellada ta snomparoume? Einai katwtera kataskeyastika? den exoun idies epidoseis me ta xeirokinhta? einai akriva? h mhpws einai to kollhma tou ellhna sto 'leygedes kai magkes' ?
        Apo proswpikh mou peira kserw atoma ta opoia kathgorousan sfodra ta aytomata amaksia kai otan telika odhghsan h agorasan (gia tis gynaikes tous, gia tous idious klp) allaksan gnwmh. Allwste oi misoi apo tous ellhnes odhgous den kseroun na allazoun taxythtes thn swsth stigmh kai me to swsto tropo...
        Kai apo panw an kaneis logw gia aytomato oloi afrizoun kai ksorkizoun to kako..
        Giati tosos polemos kai mania?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          flowerpower last edited by

          Geia sas,
          eimai ena kainourio melos tou forum kai ayto einai to prwto mou post. Ka8ws eimai kai kainourios odhgos exw na kanw thn ekshs parathrhsh.
          Giati pantou sthn eyrwphk pagkosmios olos o kosmos deixnei sxedon ish protimhsh sta aytomata aytokinhta kai emeis edw sthn ellada ta snomparoume? Einai katwtera kataskeyastika? den exoun idies epidoseis me ta xeirokinhta? einai akriva? h mhpws einai to kollhma tou ellhna sto 'leygedes kai magkes' ?
          Apo proswpikh mou peira kserw atoma ta opoia kathgorousan sfodra ta aytomata amaksia kai otan telika odhghsan h agorasan (gia tis gynaikes tous, gia tous idious klp) allaksan gnwmh. Allwste oi misoi apo tous ellhnes odhgous den kseroun na allazoun taxythtes thn swsth stigmh kai me to swsto tropo...
          Kai apo panw an kaneis logw gia aytomato oloi afrizoun kai ksorkizoun to kako..
          Giati tosos polemos kai mania?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            cmarin last edited by

            Καλώς ήρθες στο forum και καλή αρχή. Θα ήθελα να σε παρακαλέσω, αν δεν υπάρχει κάποια σοβαρή τεχνική δυσκολία, να γράφεις ελληνικά. Δεν κουράζουν τους υπολοίπους και υπάρχει και στις ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ που πρέπει να διαβάσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dap last edited by

              Καλως ηλθες στην παρεα αλλα γιατι τετοιος τιτλος ?Θα μπορουσες να βαλεις 'ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ'.
              Μια πρωτη λοιπον απαντηση στο ερωτημα σου ειναι οτι τα περισσοτερα πραγματα και καταστασεις στην Ελλαδα αργουν να εκδηλωθουν.Παρε σαν παραδειγμα τα στεσιον.Τα θεωρουσαμε 'επαγγελματικα'και δεν μπορουσαμε να κανουμε φιγουρα στον γειτονα.Τωρα ομως η κατασταση αλλαξε οπως αλλαζει σιγα σιγα και με τα αυτοματα.Ολες οι αντιπροσωπιες φερνουν αυτοματα μεγαλου και μικρου κυβισμου και η διαφορα τιμης δεν ειναι ανασχετικος παραγων οπως πριν μερικα χρονια.Δια του λογου το αληθες δες τους τιμοκαταλογους των εταιρειων ως επισης και την αυξανομενη παρουσια αυτοματων αυτοκινητων στις δοκιμες των ειδικων περιοδικων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                ouzo-power last edited by

                Telio paradigma parapliroforishs. Ego meno sto eksoteriko. (BTW) apo thn douleia kano post kai mono me latin xaraktires mporo na kano post. Sorry paidia.

                Loipon. Einai aplo. H mana mou 8a protimouse automato. Ego protimo me leuge.

                Kai ontos ta automata einai polh eksipiretika. Ego exo duo autokinita. Ena gia ka8imerinhs xrishs (automato) kai ena to paixnidi tou sabatokuriakou (me leuge)

                Pantos h alh8eia einai. Na pas se opia Road Coarse pista 8es to sabatokuriako kai den 8a dhs oute ena automato.

                Alla gia ton oikogeniarxh pou den tou kaigete karfh gia Kontres kai pistes sigoura automato 8a epileksh.

                Giati tora den diado8ikh to automato sthn ellada?

                1. Infrastructure. Oi dromoi mas, anifores katifores, sunexes allages 8a sakateuan ena automato kubotio.
                2. Episkeuh. Sto eksoteriko uparxoun poloi psagmenh pano sto automato kubotio. Kai h episkeuh den einai ka8oloi ftinh.

                Siga siga omos me thn aksiopistia ton Automaton Kubotion arxizh kai diadidete to pragma sthn ellada. Edo thn psonisan me ta SUV kai oi Ellines. Sta automata 8a kolisoun.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tifosaros last edited by

                  Τα αυτόματα, μέχρι πρότινος, ήταν κατώτερα σε επιδόσεις από τα χειροκίνητα, ήταν πιό ενεργοβόρα και κατα συνέπεια αντιοικονομικά και δεν είχαν βελτιστοποιηθεί στη λειτουργία τους. Συνεπώς, δύσκολα θα έβλεπες μικρό αυτοκίνητο με αυτόματο για κίνηση μέσα στην πόλη (γιατί στον ανοικτό δρόμο θα έσφαζαν τις επιδόσεις).

                  Γι' αυτό και είχαν κερδίσει το κοινό στην Αμερική περισσότερο και σε ορισμένες μόνο χώρες της Ευρώπης (Αγγλία;).

                  Σήμερα όμως, τα αυτόματα κιβώτια έχουν εξελιχθεί τόσο ώστε να λειτουργούν καλύτερα, να είναι λίγο πιό ελαφριά και να μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στην καθαρά αυτόματη και τη χειροκίνητη λειτουργία (με την πρόοδο των ηλεκτρονικών). Τουτέστιν έχουν αρχίσει να κλέβουν το έδαφος από τα χειροκίνητα σε πολλές περιπτώσεις.

                  Έ, και όπως όλα τα πράγματα στην Ελλάδα, έτσι και η μόδα θα αρχίσει λίγο να έρθει (εντάξει και η τιμή τους είναι λίγο πιό μεγάλη από των χειροκίνητων και ως λαός προτιμάμε να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο ο καθένας).

                  Προσωπικά όμως, εγώ δεν τα σνομπάρω και θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάρω αυτοκίνητο με ημιαυτόματο κιβώτιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Η απώλεια ισχύος από το αυτόματο κιβώτιο είναι σημαντική. Οπότε δεν συνάδει με τους μικρούς κυβισμούς που μέχρι πρόσφατα ήταν απαραίτητοι για την Ελλάδα. Τώρα πια θα βλέπουμε περισσότερα αυτόματα, κυρίως σε αυτοκίνητα πόλης.
                    Αλλά μην ξεχνάτε και το θέμα της προσαρμογής. Η μάνα μου δοκίμασε να οδηγήσει αυτόματο και μπερδεύονταν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης TGD έγραψε:
                      . Η μάνα μου δοκίμασε να οδηγήσει αυτόματο και μπερδεύονταν!

                      Εχω 'τσαρουχώσει' εγώ τά φρένα,γιά νά αλλάξω ταχύτητα σέ αυτόματο!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Νομίζω πως οι κυριότεροι λόγοι που δεν έχουν πέραση στην Ελλάδα τα αυτόματα κιβώτια είναι:

                        • Το οικονομικό. Οι περισσότεροι προτιμούν να ρίξουν τα λεφτά σε έξτρα εξοπλισμό. ζαντολάστιχα κτλ.

                        • Η δυσπιστία ως προς την αξιοπιστία τους και προς την επαρκή τεχνογνωσία των συνεργείων να τα συντηρήσουν.

                        • Ο μύθος ότι 'δεν ελέγχεις πλήρως το αυτοκίνητο'.

                        • Ο συνειρμός ότι 'όποιος έχει αυτόματο δεν είναι αρκετά καλός οδηγός'. Κόμπλεξ που κάποια στιγμή πρέπει να ξεπεραστεί.

                        • (Για άπειρους οδηγούς) ο φόβος της σταδιακής απώλειας ικανότητας οδήγησης αυτοκινήτου με συμβατικό κιβώτιο αν συνηθίσεις στο αυτόματο. Δεν ξέρω αν αυτό έχει βάση.

                        Το περίεργο πάντως είναι ότι ελάχιστα ταξί έχουν αυτόματο κιβώτιο, παρόλο που εκεί θα βοηθούσε πάρα πολύ τον οδηγό. Οι λόγοι πιστεύω ότι είναι περίπου οι ίδιοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Δεν θα έλεγα όχι σε ένα αυτόματο WRC κιβώτιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                            . Η μάνα μου δοκίμασε να οδηγήσει αυτόματο και μπερδεύονταν!

                            Εχω 'τσαρουχώσει' εγώ τά φρένα,γιά νά αλλάξω ταχύτητα σέ αυτόματο!!!

                            κι εγώ το ίδιο, και τραβούσα και τρέιλερ 1,5 τόνο

                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              . Η μάνα μου δοκίμασε να οδηγήσει αυτόματο και μπερδεύονταν!

                              Εχω 'τσαρουχώσει' εγώ τά φρένα,γιά νά αλλάξω ταχύτητα σέ αυτόματο!!!

                              κι εγώ το ίδιο, και τραβούσα και τρέιλερ 1,5 τόνο

                              Κι εγώ πανικοβλήθηκα όταν έπρεπε να σταματήσω στα διόδια και αφού δεν είχα συμπλέκτη προσπαθούσα πανικόβλητος να βάλω νεκρά προκαλώντας τρελλό γέλιο στο φίλο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Η μη εξοικείωση όμως κάποιων με τα αυτόματα κιβώτια δεν είναι ένδειξη προβλήματος! Είναι σαν να πει αμερικάνος συνηθισμένος σε αυτόματο ότι τα χειροκίνητα είναι κακό πράμα γιατί έχουν πολλά πεντάλια και δεν ήξερε ποιό να πατήσει. Αντίστοιχα τα ηλεκτρικά μάτια της κουζίνας είναι κακά γιατί μπορεί να καείς αν τα ακουμπήσεις!

                              Η αλήθεια είναι ότι στη νότια ευρώπη τα αυτόματα δεν έτυχαν της συμπάθειας που έχουν στη βόρεια. Πιστεύω ότι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μεσογειακών χωρών σε θέματα οικονομίας (φτώχεια), σχεδίασης δρόμων (στενά, ορεινά, κακές στροφές κλπ) και μεσογειακού ταμπεραμέντου (ιδέες οδηγάρας, αρρενωπότητα κλπ πρώτος στο φανάρι) δικαιολογούν πλήρως τη διαφορά.
                              Όντως τα αυτόματα είναι βαρύτερα, πιο αργά στις αλλαγές και στην εκκίνηση, καίνε περισσότερο, κοστίζουν περισότερο να τα αγοράσεις.
                              Στα πλεονεκτήματα: δε χαλάει ο συγχρονισμός άρα δε θέλεις συχνά επισκευές, είναι πολύ ξεκούραστα στην πόλη, μπορείς να τα χρησιμοποιείς σαν χειροκίνητα (υστερούν βέβαια σε αμεσότητα), ομαλότητα μεταφορά της ροπής σε έδαφος χαμηλής πρόσφυσης, δυνατότητα χειρισμού περισσότερης ροπής κλπ
                              Τα σύγχρονα ημιαυτόματα (σειριακής λειτουργίας και όχι απαραίτητα σειριακά) βελτιώνουν την κατάσταση καταργώντας τα βασικά μειονεκτήματα του κλασικού αυτόματου.
                              Όσο ωριμάζουμε και αντιλαμβανόμαστε τη χρήση του αυτοκινήτου ως απαραίτητο εργαλείο (και όχι ως αγωνιστικό 'εργαλείο') και εκτιμούμε την ποιότητα κύλισης χωρίς κραδασμούς και την ανάγκη μεταφοράς χωρίς συνεχή συγκέντρωση σε στροφές ροπές και γκάζια τόσο περισσότερα θα είναι τα αυτόματα.
                              Προτού πέσουν μερικοί να με φάνε είναι σαφές ότι οδηγούμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση. Οι προτεραιότητες του μέσου χρήστη αυτοκινήτου (και όχι οδηγού πια) είναι η πολυτέλεια το image και γενικά η βολή! Το τι φτιάχνουν οι μαζικοί κατασκευαστές και το τι πουλάνε το αποδεικνύει. Φαντάζομαι ότι το οικογενειακό μου μέσο μεταφοράς (και όχι αυτοκίνητο)θα είναι πιθανότατα αυτόματο αλλά το δικό μου αυτοκίνητο θα παραμείνει χειροκίνητο!
                              ...και μόλις σκέφτηκα ότι με το αυτόματο δεν μπορείς αλλάζοντας ταχύτητες να ακουμπήσεις 'καταλάθος' το μπούτι της συμπαθούς συνοδηγού.....οπωσδήποτε χειροκίνητο λοιπόν!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                τα αυτοματα εχουν εξελιχθει πολυ τα τελευταια χρονια αλλα το χειροκινητο ειναι αλλη φαση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • K
                                  kirimis last edited by

                                  Λογοι που δεν θεωρουνταν τα αυτοματα ως επιλογη στην ελλαδα...

                                  1. Συνηθως θελουν παραπανω κυβικα τα αυτοματα, για να αναπληρωσουν την χαμενη ισχυ... πραγμα απαγορευτικο για την ελλαδα μεχρι προτινος...

                                  2. Η ελλαδα κατα ενα μεγαλο μερος της ειναι ορεινη χωρα και τα αυτοματα δεν βοηθουν παντα...

                                  3. Η εξελιξη των αυτοματων μολις τα τελευταια χρονια υπηρξε ουσιαστικη.

                                  Εγω δεν θα ελεγα οχι σε ενα Punto CVT, η σε ενα αυτοματο Honda Jazz. Αυτα τα 2 αμαξια εχουν πολυ καλα σε λειτουργια κιβωτια. Ειτε λειτουργουν πληρως αυτοματα, ειτε ημιαυτοματα (το αγαπημενο μου) απλως σπρωχνοντας τον λεβιε πανω-κατω.

                                  Πιστευω πως την ημιαυτοματη λειτουργια θα την λατρευαν ολοι, μηδενος εξαιρουμενου. Παραυτα, τα αυτοματα δεν παυουν να ειναι αρκετα ποιο ακριβα (ποσο μαλλον σε μεγαλυτρες κατηγοριες) και ακομα και εγω θα προτιμουσα να βαλω πχ φωτα Xenon απο το να χωσω εξτρα λεφτα για το κιβωτιο...

                                  Αν πεσουν οι τιμες τους.... το ξανασυζηταμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • O
                                    ouzo-power last edited by

                                    Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
                                    Σήμερα όμως, τα αυτόματα κιβώτια έχουν εξελιχθεί τόσο ώστε να λειτουργούν καλύτερα, να είναι λίγο πιό ελαφριά και να μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στην καθαρά αυτόματη και τη χειροκίνητη λειτουργία (με την πρόοδο των ηλεκτρονικών). Τουτέστιν έχουν αρχίσει να κλέβουν το έδαφος από τα χειροκίνητα σε πολλές περιπτώσεις.

                                    Sumfono. Alla auto mono pai gia SuperCars.

                                    • Ο μύθος ότι 'δεν ελέγχεις πλήρως το αυτοκίνητο'.

                                    Den pistueo einai mu8os. Kai palh. Mhn sugkrinhs ta automatakubotia me ta elaxista pou briskontai mesa sta Supercars. Allo To automato se ena AMG SL55 kai allo se ena Autokinito to 20000 Euro.

                                    To diko mou bghke kai me leuge kai se SportShift/Automato. Miazoun omia. Exoun idio kinitira. Alla oute sths strofes, oute se eu8eia exoun kamia sxesh metaksh tous. To SS panta piso menh.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      titsataki last edited by

                                      για την Ελλαδα κυριως για την καθημερινη κινηση το αυτοματο ειναι προτιμωτερο. Τωρα βεβαια αν το θες για την πιστα μπορει να μην ειναι τοσο καλο.

                                      Τα σημερικα αυτοματα ειναι πολυ εξελιγμενα. Εχουν πολλα ηλεκρονικα που βοηθανε το αυτοκινητο να εχει καλες επειδοσεις.

                                      φυσικα πρεπει να σκεφτομαστε την διαφορα. Ενα αυτοκινητο με 1400 κυβικα με 5αρι και με 4αρι αυτοματο. Αμα εχεις 90 αλογα να το κινησεις φυσικα με αυτοματο θα αισθανεται ππολυ πιο αργο.

                                      Ενα αυτοκινητο με 300 αλογα μπορει αν ειναι μπομπα με το 6αρι και σχεδον μπομπα με το 5αρι αυτοματο. Οταν εχεις ροπη και ιποδυναμη η διαφορα του αυτοματου γινεται πιο μικρη. Και φυσικα αν πληρωνεις πιο πολλα λεφτα ο κατασκευαστης μπορει να εχει ξοδεψει πολυ περοσσοτερα για το software που ελεγχει το αυτοματο κιβωτιο και να ειναι στενα συνδεδεμενο με τον 'εγκεφαλο' του αυτοκινητου.

                                      Και φυσικα δεν νομιζω οτι κανενας θεωρει το κιβωτιο του Μ3 ( SMG) σαν κατι προβληματικο

                                      Ν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        syele last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                        Δεν θα έλεγα όχι σε ένα αυτόματο WRC κιβώτιο.

                                        Κι εγώ, κι εγώ!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          titsataki last edited by

                                          Ο χρήστης syele έγραψε:

                                          Δεν θα έλεγα όχι σε ένα αυτόματο WRC κιβώτιο.

                                          Κι εγώ, κι εγώ!!!

                                          Ναι ειχαμε καποιον σοτ Impreza κλαμπ που εψαχνε για σεριακο WRC κιβωτιο απο την Prodrive και το μονο που βρηκε ηταν ενα της προηγουμενης γενιας που κατα καποιο τροπο δεν διαλυθηκε στα ραλλυ για μια θερητικη τιμη 20 χιλιαδες ευρα. (Και οχι οτι δηλαδη ηταν για πουλημα στο κοινο)

                                          Νικος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους για τους λόγους που τ αυτόματα κιβώτια δεν είναι διαδεδομένα στην Ελλάδα. Στο μόνο που διαφωνώ είναι οτι ακριβώς επειδή έχουμε τόσες πολλές ανηφόρες μέσα στην πόλη, το αυτόματο κιβώτιο είναι ακόμα πιο ιδανικό για την Ελλάδα (ιδίως στο παρκάρισμα)

                                            Και εγώ μέχρι πριν μερικά χρόνια δεν ήθελα να ακούσω για αυτόματο κιβώτιο. Μέχρι που οδήγησα (μια BMW E36 & Porshce 928). Τώρα θεωρώ ότι αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση (και όχι αναβάσεις, πίστεσ και διασκέδαση) αξίζει ΜΟΝΟ με αυτόματο κιβώτιο. Οδηγείς πολύ πιο άνετα, χαλαρά και ξεκούραστα. Και αν το μάθεις, έχεις και πολύ καλό έλεγχο του αυτοκινήτου.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr