-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
- Πρώτον, οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου, ρύπους σημαντικούς για την ατμόσφαιρα των πόλεων.
Δύο λάθη στο παραπάνω απόσπασμα, 1ον το διοξείδιο του άνθρακα *δεν *είναι ρύπος σημαντικός για την ατμόσφαιρα των πόλεων και 2ον οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν *περισσότερα *οξείδια του αζώτου από τους βενζινοκινητήρες
Χαίρομαι που εδώ υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται για τη ρύπανση και γνωρίζουν πιστεύω τι είναι CO2 CO NO NO2 N2O5 C6H6 ΒΕΝΖΌΛΙΟ αιθάλη ppm κλπ και οι συνέπειές τους για την υγεία των ανθρώπων.
**Λυπάμαι **όμως που ίσως αν τυχόν αλοιθωρίζουν και δεν γράφουν εστω εδώ κάτι για τους ήδη προαναφερόμενους ρύπους για τους οποίους δεν ευθύνονται τα ήδη απαγορευμενα στην Αθήνα πετρελαιοκίνητα ΙΧ.
**Λυπάμαι ** επίσης που δεν λένε εστω εδώ κάτι για τα παλαιάς τεχνολογίας Αλβανικά Βουλγάρικα κλπ πετρελαιοκίνητα και τα οποία κυκλοφορούν νόμιμα παντού.
Επίσης ακόμη **Λυπάμαι ** που δεν κρίνουν και δεν ψάχνουν τα αίτια της πράγματικά μεγάλης ρύπανσης στην Αθηνα και στις μεγάλες πόλεις αλλα απλά λένε ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ και ας μην είναι και καρβουνο....
ΧΑΖΟΙ ΒΟΡΕΙΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ και σαυτό οι νεοέλληνες ειναι πάλι πρωτοπόροι, απαγορέψτε τα ντήζελ και σείς στο Μοναχο Όσλο Στοκχόλμη κλπ για τους δικούς σας και αφήστε εμάς ναρχόμαστε με τα παλια πετρελαιοκίνητα φορτηγα λεοφωρεία , βενζινοκινητα ΙΧ μας και θα σας κουφάνουμε!
Έτσι θα πάμε μροστά όπως εξ άλλου πηγαίναμε τόσα χρόνια δε βαριέσαι αδελφέ....οπου νάναι θακούσουμε και την πρόταση να επιτρέπεται να κυκλοφορουμε μόνο με τετράποδα χορτοκίνητα αντιρυπαντικά. Οι χειροκροτητές τετοιας πρότασης ήδη υπάρχουν....
-
Όταν μπουν σε εφαρμογή οι Euro5 προδιαγραφές στα diesel να επιτραπούν στην Αθήνα. Έως τότε το ότι υπάρχει πρόβλημα (παλιά φορτηγά κλπ.) δεν είναι λόγος να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα (diesel Εuro4 προδιαγραφών).
Ένα Euro 4 diesel εκπέμπει 5 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από ένα Euro 5.
Τέλος για πολλοστή φορά να πούμε πως η Αθήνα πρέπει να συγκρίνεται με πόλεις όπως το Los Angeles που έχουν παρόμοιο κλίμα και χαρακτηριστικά λεκανοπεδίου. Καμία σχέση η Αθήνα με το Μόναχο ή το Λονδίνο.
Στο Los Angeles λοιπόν (νομίζω σε επίπεδο πολιτείας της Καλιφόρνια) μαζί με 1 ή 2 άλλες περιοχές τα σημερινά diesel απαγορεύονται, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες πολιτείες, και επιτρέπονται μόνο οχήματα που πληρούν προδιαγραφές ανάλογες των Euro 5. -
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
Πάντως από εσωτερικές πληροφορίες στο Υπουργείο σκέφτονται να καταργήσουν την 'υπεύθυνη δήλωση' για κατοικία εκτός των απαγορευμένων περιοχών ΝΤΙΖΕΛ (για τις πινακίδες κυκλοφορίας). Αντί της δήλωσης μελετάται καποιο άλλο αποδεικτικό π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ ή κάτι που να δείχνει μόνιμη κατοικία (π.χ φορολογική δήλωση??)
Tον Μάρτιο του 2007 που αγόρασα το diesel μου ζήτησαν για να εκδώσουν πινακίδες πιστοποιητικό από το Δήμο που να δείχνει ότι είμαι μόνιμος κάτοικος. (Δήμος Ανατολικής Αττικής).
Δηλαδή εαν είμαι μονιμος κάτοικος Αθηνών και θέλω να έχω ένα Diesel στο χωριό.... αυτό απαγορευεται ;;;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πάντως από εσωτερικές πληροφορίες στο Υπουργείο σκέφτονται να καταργήσουν την 'υπεύθυνη δήλωση' για κατοικία εκτός των απαγορευμένων περιοχών ΝΤΙΖΕΛ (για τις πινακίδες κυκλοφορίας). Αντί της δήλωσης μελετάται καποιο άλλο αποδεικτικό π.χ. λογαριασμός ΔΕΗ ή κάτι που να δείχνει μόνιμη κατοικία (π.χ φορολογική δήλωση??)
Tον Μάρτιο του 2007 που αγόρασα το diesel μου ζήτησαν για να εκδώσουν πινακίδες πιστοποιητικό από το Δήμο που να δείχνει ότι είμαι μόνιμος κάτοικος. (Δήμος Ανατολικής Αττικής).
Δηλαδή εαν είμαι μονιμος κάτοικος Αθηνών και θέλω να έχω ένα Diesel στο χωριό.... αυτό απαγορευεται ;;;
Στην πράξη τα ντήζελ κυκλοφορούν ανεμπόδιστα... Πόσα και πόσα (κυρίως SUVλάκια έχω δει με φαρδιά πλατιά τα TDI, CDI, 2.0D, κτλ... να περνάνε κύριοι μπροστά από περιπολικά και μπλόκα...
Μία μέρα στον περιφερειακό είχα δει κι ένα C-Max με πινακίδες Θεσσαλονίκης (εκτός αν έμενε εκτός πόλης)... Ναι... εκείνο το πολυμορφικό... που ρίχνει στις ρεπρίζ μία 911
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όταν μπουν σε εφαρμογή οι Euro5 προδιαγραφές στα diesel να επιτραπούν στην Αθήνα. Έως τότε το ότι υπάρχει πρόβλημα (παλιά φορτηγά κλπ.) δεν είναι λόγος να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα (diesel Εuro4 προδιαγραφών).Ένα Euro 4 diesel εκπέμπει 5 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από ένα Euro 5.
Τέλος για πολλοστή φορά να πούμε πως η Αθήνα πρέπει να συγκρίνεται με πόλεις όπως το Los Angeles που έχουν παρόμοιο κλίμα και χαρακτηριστικά λεκανοπεδίου. Καμία σχέση η Αθήνα με το Μόναχο ή το Λονδίνο.
Στο Los Angeles λοιπόν (νομίζω σε επίπεδο πολιτείας της Καλιφόρνια) μαζί με 1 ή 2 άλλες περιοχές τα σημερινά diesel απαγορεύονται, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες πολιτείες, και επιτρέπονται μόνο οχήματα που πληρούν προδιαγραφές ανάλογες των Euro 5.Εχει και η Θεσσαλονικη τις ιδιες κλιματολογικες συνθηκες και απαγορευεται (που δεν δεχομαι ουτως ή αλλως τη συγκριση που αναφερεις ως ανεδαφικη). Στην πολιτεια της Καλιφορνια και στη Φλοριντα (οντως δεν κανεις λαθος) επιτρεπονται τα επιπεδου Euro5 (πχ Mercedes BlueTech) ενω σε ολη την υπολοιπη επικρατεια τα επιπεδα εκπομπων ειναι αναλογα του Euro4.
Ο** ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ DIESEL **(οποτε θελουν σε γραφουν, απλα δεν θελουν...) -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δηλαδή εαν είμαι μονιμος κάτοικος Αθηνών και θέλω να έχω ένα Diesel στο χωριό.... αυτό απαγορευεται ;;;
Αυτό δεν το γνωρίζω. Ίσως εμένα το ζήτησαν επειδή οι πινακίδες είναι Αττικής (ΖΧ* ****) και το ψάχνουν παραπάνω. Πάντως μου το ζήτησαν αφού είχα πληρώσει το αυτοκίνητο και ενώ στην αρχή μου είχαν ζητήσει υπεύθυνη δήλωση κατοικίας και λογαριασμό ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ. Αν δεν ψήφιζα σε Δήμο Ανατολικής Αττικής αλλά είχα εξοχικό εκεί θα την πατούσα.
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Όταν μπουν σε εφαρμογή οι Euro5 προδιαγραφές στα diesel να επιτραπούν στην Αθήνα. Έως τότε το ότι υπάρχει πρόβλημα (παλιά φορτηγά κλπ.) δεν είναι λόγος να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα (diesel Εuro4 προδιαγραφών).
Ένα Euro 4 diesel εκπέμπει 5 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από ένα Euro 5.
Τέλος για πολλοστή φορά να πούμε πως η Αθήνα πρέπει να συγκρίνεται με πόλεις όπως το Los Angeles που έχουν παρόμοιο κλίμα και χαρακτηριστικά λεκανοπεδίου. Καμία σχέση η Αθήνα με το Μόναχο ή το Λονδίνο.
Στο Los Angeles λοιπόν (νομίζω σε επίπεδο πολιτείας της Καλιφόρνια) μαζί με 1 ή 2 άλλες περιοχές τα σημερινά diesel απαγορεύονται, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες πολιτείες, και επιτρέπονται μόνο οχήματα που πληρούν προδιαγραφές ανάλογες των Euro 5.Εχει και η Θεσσαλονικη τις ιδιες κλιματολογικες συνθηκες και απαγορευεται (που δεν δεχομαι ουτως ή αλλως τη συγκριση που αναφερεις ως ανεδαφικη). Στην πολιτεια της Καλιφορνια και στη Φλοριντα (οντως δεν κανεις λαθος) επιτρεπονται τα επιπεδου Euro5 (πχ Mercedes BlueTech) ενω σε ολη την υπολοιπη επικρατεια τα επιπεδα εκπομπων ειναι αναλογα του Euro4.
Ο** ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ DIESEL **(οποτε θελουν σε γραφουν, απλα δεν θελουν...)Σιγά που νιάζει το κράτος εαν θα έχεις εσύ πρόβλημα με το πετρέλαιο που σου πουλάνε !!!! Δηλαδή το κράτος το κάνει για το καλό μας για να μην καταστρέψουμε τους κινητήρες μας ;;;;;
Δυστιχώς φοβάμαι οτι η αλήθεια είναι ακόμα χειρότερη και έχει να κάνει με τα συμφέροντα συγκεκριμένων δυιλιστηρίων στην Ελλάδα.
Αυτή την στιγμή έρχεται το αργό πετρέλαιο από τον κόλπο και μετά δυιλίζεται σε βενζίνη και πετρέλαιο και άλλα παράγωγα. Χρησιμοποιούμε το πετρέλαιο για θέρμανση και την βενζίνη για κίνηση. Εαν ξαφνικά θέλαμε πετρέλαιο θέρμανσης και πετρέλαιο κίνησης, τότε θα υπήρχε περίσσεια βενζίνης.. που κάτι θα έπρεπε ή να την ξαναεξάγουν ή κάτι να την κάνουν.
-
[quote/]Σιγά που νιάζει το κράτος εαν θα έχεις εσύ πρόβλημα με το πετρέλαιο που σου πουλάνε !!!! Δηλαδή το κράτος το κάνει για το καλό μας για να μην καταστρέψουμε τους κινητήρες μας?[/quote]
το κρατος το μονο που το νοιαζει ειναι να μην χανει εσοδα απο την φορολογια των καυσιμων.
αυτο και μονο.
αυτο εννοουσε ο φιλος. -
Για τη Θεσ/νίκη δεν ξέρω...
Το ότι το κράτος δεν το κάνει από αγαθά μόνο κριτήρια, δεν αναιρεί το γεγονός ότι ορθά απαγορεύονται προς το παρόν τα diesel στην Αθήνα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
...δεν αναιρεί το γεγονός ότι ορθά απαγορεύονται προς το παρόν τα diesel στην Αθήνα.Φαντάσου μια πόλη που κυκλοφορούν μόνο ΤΑΞΙ, τι μαυρίλα και μπόχα θα υπάρχει.
-
το ορθα απο που προκυπτει?
δυστηχως οι ταχα μου οικολογικες ελληνικες κυβερνησεις εχουν βρει ενα σωρο δικαιολογιες για να παρατεινουν την απαγορευση.
αυτο λιγο πολυ ειναι αναμενομενο και δεν προκαλει καμμια εκπληξη σε οσους γνωριζουν το ποιον των ελληνων κυβερνητικων.
αυτο που δεν περιμενα ειναι να υπαρχουν πολλοι που τρωνε το παραμυθι τους. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Φαντάσου μια πόλη που κυκλοφορούν μόνο ΤΑΞΙ, τι μαυρίλα και μπόχα θα υπάρχει.
οπως υπαρχει μαυριλα και μποχα σε ΟΛΕΣ τις ευρωπαικες πολεις ?
-
-
Οι Ευρωπαίοι είναι πλούσιοι και δεν οδηγούν σακαράκες όπως εμείς. Επειδή τα πετρελαιοκίνητα είναι πιο ακριβά και πρέπει να κάνεις 200-300.000 χλμ για να έχεις σημαντικό όφελος, σίγουρα θα υπάρχουν αμάξια που βγάζουν μαυρίλα όπως τα σημερινά ταξί.
-
Οι Ευρωπαϊκές πόλεις έχουν δρόμους και δεν έχουν μποτιλιαρισμένα αμάξια για ώρες μέσα σε στενά να ντουμανιάζουν τους περίοικους.
-
Η ιπποδύναμη στο πετρελαιοκινητήρα περιορίζεται από το ντουμάνι που βγάζει η εξάτμιση. Δηλαδή μόλις αρχίσει να βγάζει καπνό, σταματάς το πετρέλαιο - τόσα άλογα μπορεί να βγάλει αυτή η μηχανή. Με περισσότερο πετρέλαιο βγάζει περισσότερα άλογα αλλά από πίσω βγάζει σύννεφα καπνού. Όλοι θα τσιπάρουν τα ντίζελ τους για περισσότερα άλογα, ποιος θα τους πιάσει;
-
-
Εαν ορθά απαγορεύται η πετρελαιοκίνηση νομίζω οτι τότε πρέπει να ζητήσουμε να απαγορευτούν τα Diesel TAXI στην Αθήνα, αφού τουλάχιστον τα μισά αυτοκίνητα στο κέντρο είναι TAXI
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εαν ορθά απαγορεύται η πετρελαιοκίνηση νομίζω οτι τότε πρέπει να ζητήσουμε να απαγορευτούν τα Diesel TAXI στην Αθήνα, αφού τουλάχιστον τα μισά αυτοκίνητα στο κέντρο είναι TAXIΕπίσης να απαγορευτούν και τα χιλιάδες ντίζελ mercedes και Τζιπόγκες των αλβανών και άλλων λαθρομεταναστών που κυκλοφορούν στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη
-
Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ DIESEL (οποτε θελουν σε γραφουν, απλα δεν θελουν...)
Ετσι ακριβώς είναι όπως τα λέει ο φίλος μας.
Εχω κάνει 15000κμ με το x3 2.0d (EURO4-ανακύκλωση καυσαερίων κλπ)και αν πιάσεις την απόληξη της εξάτμισης δεν μένει στο χέρι σου ούτε σκόνη(πόσο μάλλον μαυρίλα)...
Απλά αν αυξηθεί η ζήτηση πετρελαίου κίνησης, οι λαθρέμποροι θα κάνουν πάρτυ όπως τώρα με το θέρμανσης και το κράτος θα χάνει εκατ.ευρω. Για τίποτα άλλο δεν σκωτίζονται οι κυβερνήσεις εκτός απ'αυτο.
-
ξέρει κανείς τί γίνεται στο εξωτερικό με το πετρέλαιο θέρμανσης?
έχουν εκεί πετρέλαιο ή μόνο φυσικό αέριο?
στις δυτικές χώρες που χρησιμοποιούν πετρέλαιο θέρμασης σε ένα ποσοστό ακόμα, τί γίνεται με το κόστος κ τη διανομή του?
αυτή η λαθρεμπορία είναι ανακάλυψη των ατσίδων Ελληναράδων? τί σόι λαός είμαστε επιτέλους?
όποιος ξέρει, ας αναφέρει σχετικά με το πετρέλαιο θέρμανσης κ την καταπολέμηση φοροδιαφυγής στο εξωτερικό.
-
Απο οτι εχω δει εγω ,δε το χρησιμοποιουν σχεδον καθολου...Τουλαχιστον σε καθε σπιτι ξεχωριστα...
Πολλες χωρες εχουν κεντρικη παροχη ζεστου νερου,απο εργοστασια που το θερμαινουν.Παρα πολυ χρησιμοποιουν το φυσικο αεριο.. -
Στην Αμερική δεν υπάρχει πετρέλαιο θέρμανσης και οι τιμές αλλάζουν όπως στα βενζινάδικα. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν αέριο που είναι λίγο πιο ακριβό αλλά το προτιμούν γιατί είναι καθαρό - οι τιμές του είναι πιο σταθερές, δεν αλλάζουν συνέχεια.
Κι εδώ, σε μερικά χρόνια το αέριο θα γίνει πιο ακριβό από το πετρέλαιο. Φέτος μειώθηκε η διαφορά και το αέριο είναι μόλις 20% φθηνότερο από το πετρέλαιο. Να δούμε του χρόνου.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στην Αμερική δεν υπάρχει πετρέλαιο θέρμανσης και οι τιμές αλλάζουν όπως στα βενζινάδικα.Χρησιμοποιούν 'heating oil', δεν είναι τόσο διαδεδομένο όσο εδώ και όντως η τιμή του καθορίζεται ελεύθερα.
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;