Για φορτηγάκι ΙΧ επαγγελματικό αγροτικό, station Wagon πριν το 95 θα ισχύει το μετρο της απόσυρσης? Δεν διευκρινίζεται κάτι τετοιο...
Latest posts made by tasven
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
-
RE: Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
- Πρώτον, οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου, ρύπους σημαντικούς για την ατμόσφαιρα των πόλεων.
Δύο λάθη στο παραπάνω απόσπασμα, 1ον το διοξείδιο του άνθρακα *δεν *είναι ρύπος σημαντικός για την ατμόσφαιρα των πόλεων και 2ον οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν *περισσότερα *οξείδια του αζώτου από τους βενζινοκινητήρες
Χαίρομαι που εδώ υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται για τη ρύπανση και γνωρίζουν πιστεύω τι είναι CO2 CO NO NO2 N2O5 C6H6 ΒΕΝΖΌΛΙΟ αιθάλη ppm κλπ και οι συνέπειές τους για την υγεία των ανθρώπων.
**Λυπάμαι **όμως που ίσως αν τυχόν αλοιθωρίζουν και δεν γράφουν εστω εδώ κάτι για τους ήδη προαναφερόμενους ρύπους για τους οποίους δεν ευθύνονται τα ήδη απαγορευμενα στην Αθήνα πετρελαιοκίνητα ΙΧ.
**Λυπάμαι ** επίσης που δεν λένε εστω εδώ κάτι για τα παλαιάς τεχνολογίας Αλβανικά Βουλγάρικα κλπ πετρελαιοκίνητα και τα οποία κυκλοφορούν νόμιμα παντού.
Επίσης ακόμη **Λυπάμαι ** που δεν κρίνουν και δεν ψάχνουν τα αίτια της πράγματικά μεγάλης ρύπανσης στην Αθηνα και στις μεγάλες πόλεις αλλα απλά λένε ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ και ας μην είναι και καρβουνο....
ΧΑΖΟΙ ΒΟΡΕΙΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ και σαυτό οι νεοέλληνες ειναι πάλι πρωτοπόροι, απαγορέψτε τα ντήζελ και σείς στο Μοναχο Όσλο Στοκχόλμη κλπ για τους δικούς σας και αφήστε εμάς ναρχόμαστε με τα παλια πετρελαιοκίνητα φορτηγα λεοφωρεία , βενζινοκινητα ΙΧ μας και θα σας κουφάνουμε!
Έτσι θα πάμε μροστά όπως εξ άλλου πηγαίναμε τόσα χρόνια δε βαριέσαι αδελφέ....οπου νάναι θακούσουμε και την πρόταση να επιτρέπεται να κυκλοφορουμε μόνο με τετράποδα χορτοκίνητα αντιρυπαντικά. Οι χειροκροτητές τετοιας πρότασης ήδη υπάρχουν....
-
RE: Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
**Γιατί απαγορεύονται ακόμα τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. **
Η παροιμιώδης ανικανότητα του ελληνικού κράτους και των υπηρεσιών του είναι φαίνεται αυτή που τελικώς ευθύνεται για την πολυετή απαγόρευση της κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Το ραντεβού των κατοίκων των δύο αυτών πόλεων με την πετρελαιοκίνηση κατά πάσα πιθανότητα αναβάλλεται για το... 2010, όταν η ευρωπαϊκή νομοθεσία επιβάλλει τον εξοπλισμό με ειδικές «παγίδες» μικροσωματιδίων σε όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, επεκτείνοντας το μέτρο που σήμερα ισχύει μόνο για εκείνα που ζυγίζουν πάνω από 1,9 τόνους.
Ενώ, όμως, σαν κυρίαρχο επιχείρημα υπέρ της απαγόρευσης προβάλλεται το γεγονός ότι οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερα μικροσωματίδια από όσα οι βενζινοκινητήρες, αντιστοίχως υποβαθμίζονται τα εξής:
-
Πρώτον, οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου, ρύπους σημαντικούς για την ατμόσφαιρα των πόλεων. Ακόμα και για τα μικροσωματίδια, η περίφημη μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που χρησιμοποιούν οι πολέμιοι της πετρελαιοκίνησης δείχνει ότι με τη χρήση πετρελαιοκινητήρων νέας τεχνολογίας η επιβάρυνση δεν θα ξεπεράσει το 1%!
-
Δεύτερον, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που πλημμυρίζουν την ατμόσφαιρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης με μικροσωματίδια (εκτός από τους καυστήρες των πολυκατοικιών) είναι σήμερα τα φορτηγά, τα πούλμαν και τα λεωφορεία, δημόσιας χρήσης τα περισσότερα. Τα οχήματα αυτά κατά μέσο όρο έχουν ηλικία 18 ετών και είναι συνήθως κακοσυντηρημένα, ενώ στην Ευρώπη έχουν μέση ηλικία 6-7 ετών, είναι τεχνολογικά πιο σύγχρονα και ρυπαίνουν απίθανα λιγότερο. Μια εναρμόνιση της κατάστασης των μεγάλων οχημάτων στην Ελλάδα ανάλογα με εκείνη στην Ε.Ε. θα έφερνε μείωση της ρύπανσης από μικροσωματίδια κατά 40%!
-
Τρίτον, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας καταναλώνουν περίπου 30% λιγότερο όγκο καυσίμων από όσο τα βενζινοκίνητα. Ετσι, για μια δεδομένη διαδρομή, ένα diesel Ι.Χ. θα κάψει 30% λιγότερα λίτρα καυσίμου με προφανές κέρδος για τον ιδιοκτήτη του αλλά και για την οικολογική πλευρά του ζητήματος. Το πετρέλαιο είναι βαρύτερο καύσιμο και λιγότερο επεξεργασμένο από τη βενζίνη.
-
-
RE: Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
Ο χρήστης ollram έγραψε:
Ήδη εδώ και ένα χρόνο κάτοχος SUV Diesel, κανένα πρόβλημα γενικάΦίλε ollram.
Έκανες τη σωστή κίνηση.Καλορίζικο!!! -
RE: Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι Ελληνικές πόλεις έχουν τους περισσότερους ρύπους πανευρωπαϊκά (παγκόσμια?). Με τη πετρελαιοκίνηση το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ρύποι θα αυξηθούν.Νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα και πράσινα άλογα, όλα τα υπάρχοντα θα τα δωρίσουμε;
Ψάξτο λίγο .. και όχι προκατειλημμένα. Ποιο ρυπαίνει περισσότερο, Βενζινοκίνητο με δεκαπενταετίας + καταλύτες, πετρελαιοκίνητα φορτηγά λεοφωρεία Euro2 και κάτω , η πετρελαιοκίνητα Euro3+.
Αν είμαστε φίλοι του περιβάλλοντος δεν θα είχαμε τόσες χωματερές και τόσα σκουπίδια πεταμένα στους δρόμους, ούτε κάδους αποριμμάτων ντροπής.
Αλλα δε βαριέσαι δεν αλλάζει μετα απο δυό γενιες ισως αλλα που θα ειναι οι άλλοι κουβέντα να γίνεται.... -
RE: Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
Ο χρήστης christou έγραψε:
προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι.
ενα πρωτο βημα παντως μοιαζει να εχει γινει.
η εξομοιωσει της τιμης του πετρελαιου κινησης με το θερμανσης.
αν σε αυτο δεν υπαρξει πισωγυρισμα τοτε ανοιγει ο δρομος και για την αρση της απαγορευσης νομιζωΕκεί ελπίζουμε όλοι φίλε μου.
Αν υποθέσουμε ότι αυριο επίτρέπεται η περελαιοκίνηση. Όλοι θα τρέξουν να πάρουν πετρελαιοκίνητο τουλάχιστον οι περισσότεροι, και θα καθόταν η αγορά της βενζίνας.
Υποθετική Ερώτηση: Η υπάρχουσα υποδομή διυληστηρίων διακίνησης (δεξαμενές διυληστηρίων τεπόζιτα βενζιναδικων κλπ) θα αλλάξει αμεσα η θα υπάρχει προσωρινή ελειψη κλπ. Τα διυλυστήρια Βαρδινογιάννηδες κλπ θα εχουν προετοιμαστεί για κάτι τετοιο τους συμφέρει οικονομικά?
Η υπάρχουσα υποδομή servise ανταλλακτικών θα κάνει άμεσα αναβάθμιση λογω αυξημένης ζήτησης?
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.? ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ?
Στην Ελλάδα ζούμε, και χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένα βάζοντας μέσα και τον εαυτό μου, οι περισσότεροι Έλληνες ξέρουμε παρα πολυ καλά για πορτοκάλια και για ζαρζαβατικα όσο οι περισσότεροι πχ Γερμανοί απο μηχανές κλπ. Αλοιώς θα τους είχαμε πάρει με τις σφαλιάρες με το δούλεμα που μας ρίχνουν. Αν ήθελαν να μειώσουν τη ρύπανση θα άλλαζαν πρώτα πρώτα τα ρυπογόνα κρατικά αστικά και θα επέτρεπαν μόνο σε νέας τεχνολογίας ντηζελοκίνητα να κυκλοφορήσουν στο κέντρο.
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ auto να πάρει ένα νέας τεχνολογίας ντηζελοκίνητο και να το κυκλοφορήσει προκλητικά στο κέντρο κάνοντας και ταυτόχρονα καμπάνια να ξυπνήσει μερικούς? ΟΧΙ....
Μήπως κατι άλλο παίζεται εκτός απο το παραμύθι των μικροσωματιδίων? Διαβαστε την έκθεση του καθηγητή Ζιώγα ΕΜΠ και πείτε μου και μένα....
Πάντως εχω πετρελαιοκίνητο ,κυκλοφορώ παντού 3 χρόνια και αν με γράψουν ΄΄α δ ι κ α ΄΄ας με γράψουν . -
RE: Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
To συνδυασμό θερμοκρασιών, λεκανοπεδίου και μεγέθους ως πόλεις, τουλάχιστον στο Δυτικό κόσμο, τον έχουν μόνο το Los Angeles και η Αθήνα.Η Αθήνα με τις υψηλές θερμοκρασίες και τα βουνά που την περιβάλλουν είναι ό,τι χειρότερο.
Και ποίος είναι αυτός ο κοινός συνδιασμός θερμοκρασιών, κύριε ειδήμονα???
Εξήγησε και σε μένα τον αδαή να καταλάβω....