Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί τελικής ταχύτητας και όχι μόνο...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί τελικής ταχύτητας και όχι μόνο...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    37
    97
    365
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Για τους δρόμους της Κρήτης που η λέξη ίσιος δεν τους έχει ακουμπήσει ακόμα ταχύτητες κοντά στα 140 με 150 είναι καλές για την Εθνική οδό Χανίων Αγ. Νικολάου. Από εκεί και πάνω νιώθεις σαν καβαλάρης σε ροντέο.
      Για τους επαρχιακούς δρόμους άστα καλύτερα.
      Με το Astra τερματίζω καμιά φορά, περισσότερο τα πρωινά (πριν της 06:00) που πάω στο Τυμπάκι στα νέα κομμάτια του δρόμου αλλά με τα μάτια 1000.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        n_olympios last edited by

        Τα τελευταία 2 ταξίδια που έκανα με το ασφαλίτικο ( ) είχα μαζί μου και τρεις κοπελιές. Δε μου έφτανε ο υπολογιστής ταξιδιού που άρχιζε να βαράει από τα 180 και πάνω (ρυθμίσιμη τιμή), δεν προλάβαινε καν να φτάσει εκεί γιατί βάραγε σειρήνα η κοπέλα από το διπλανό κάθισμα μόλις φτάναμε 170!

        Πάντως στα 160-170 το Xsara είναι ανετότατο, ενώ ακόμη και με 200+ δεν προβληματίζει. Σταθερό, ακριβές και (να χτυπήσω ξύλο, μου χρειάστηκε 2 φορές ) με τέλεια φρένα!

        Πιο χαμηλά, στα 140 πχ προβληματίζει λίγο γιατί συμπίπτει με τις 4000 στροφές, στις οποίες ο κινητήρας έχει ένα άσχημο βουητό... Καταλάβατε, αναγκάζομαι να πηγαίνω γρήγορα!

        Όταν πήγα το καλοκαίρι στην Κρήτη το κοντέρ δεν είδε πάνω από 110. Είναι τρελοί αυτοί οι Κρητικοί!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          falio last edited by

          ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ.ΕΧΩ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ 75 ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΑΝΕΤΑ ΜΕ 150-160 ΧΛΜ/Ω.ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 120 ΝΥΣΤΑΖΕΙΣ ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΦΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ. [/url][/quote]

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            theorallye last edited by

            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

            Tο δικο μου με 6η και 1000 σ/λ βγαζει 50 χλμ/ωρα.
            Αυτο σημαινει οτι ενα ταξιδι με σταθερες 3000 σ/λ ,το κανω με 150 χλμ/ωρα.Ουτε υψηλη καταναλωση,ουτε κουραση ουτε τιποτα.
            Εννοειται οτι παλι απροβληματιστα μπορω να πηγαινω και με ταχυτητες ανω των 220 χλμ/ωρα,αλλα ποιος ο λογος να κουραζομαι εγω,το αυτοκινητο μου,η τσεπη μου και η ψυχολογια μου;;;;;;
            Κανω κατι ψιλοξεσπασματακια σε υψηλες ταχυτητες που και που,αλλα για λιγο χρονικο διαστημα

            Συνέχισε να το πηγαίνεις με 6η και 1000 στροφές εσύ και να δω πόσο θα σου κρατήσει το aero... Μπιέλες, στρόφαλοι, βαλβίδες... Χμ, μήπως να ανοίξω ένα συνεργείο για SAAB;

            Νάσο, μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Αυτό που λέει ο Νέστορας είναι ότι στην 6η ανά 1000σαλ αντιστοιχούν 50 χλμ/ώρα, όχι ότι το πάει με 6η και 1000σαλ.
            Είναι η πιο μακριά ταχύτητα που έχω ακούσει ποτέ πάντως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Κύριοι για εμέ τα 130 είναι η καλύτερη ταχύτητα για ταξίδι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pastri last edited by

                Δεν ξέρω ακριβώς ποια είναι η τελική στο 307 1.6 αλλά το ταξίδι με ταχύτητες 150-160 χαω είναι πραγματικά απροβλημάτιστο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  n_olympios last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                  Κύριοι για εμέ τα 130 είναι η καλύτερη ταχύτητα για ταξίδι.

                    Αστειεύομαι, πριν με αρπάξετε από το λαιμό!
                  

                  Το λογικό και πρέπον είναι να ρυθμίζεις την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου και της κυκλοφορίας γύρω σου. Υπάρχουν κάποια σημεία στις εθνικές μας οδούς (επιτέλους) όπου μπορείς να πας γρήγορα, άνετα και (το πιο σημαντικό) ασφαλώς. Από εκεί και πέρα όμως αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να 'τελικιάζεις' το αυτοκίνητο! Δεν έχει νόημα, γιατί πέραν της εμφανούς επικινδυνότητας, μια τέτοια κίνηση καταλήγει σε μεγάλη καταπόνηση των επιβατών και του αυτοκινήτου. Εκτός αυτού, η χρονική διαφορά είναι μικρή έως αμελητέα.

                  pastri, γύρω στα 185-190 πρέπει να είναι, ανάλογα με το φορτίο βέβαια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • M
                    makinen last edited by

                    Με το οικογενειακό Banzai (Κ.Κ. ) Lantra 1800 cruising speed περί τα 170...Παραπάνω πάει άνετα από πλευράς δύναμης αλλά μετά τα 180 αρχίζουν περίεργοι συντονισμοί σε ολόκληρο το σασί ανάλογα και με το οδόστρωμα βέβαια...Από τα 190 και πάνω αρχίζει ένα αεροδυναμικό σφύριγμα από τον μπροστινό προφυλακτήρα αλλά μόνο σε πολύ ζεστό καιρό και υπό ορισμένες ατμοσφαιρικές συνθήκες (είναι λίγο πιο μέσα από το καπώ μετά από μικροεπαφή και δημιουργεί ένα κενό) κάτι που γίνεται ενοχλητικό και καθιστά αδύνατη τη διατήρηση τέτοιων ταχυτήτων για πολύ ώρα,ενώ η κατανάλωση εκτοξεύεται...Πάντως έχει παρατηρηθεί ότι καθαρίζει ('ξεκαπνίζει') ο κινητήρας μετά από σβέλτο ταξίδι και γίνεται γενικά πιο εύστροφος...
                    Όσο για το προσωπικό (παλιό οικογενειακό) Golf Mk1...η έννοια cruising γενικώς είναι άγνωστη πόσο μάλλον cruising speed ...
                    Ευτυχώς το ξεφορτώνομαι μέσα στο χρόνο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                      Είναι η πιο μακριά ταχύτητα που έχω ακούσει ποτέ πάντως.

                      Ας μας πούν και οι εξ Αμερικής την άποψή τους αλλά θυμάμαι με μια Cadillac (μάλλον το top μοντέλο) ότι με ταχύτητα highway (υποθέτω γύρω στα 55-60 μίλια δηλ περίπου 90-96χλμ) το στροφόμετρο έδειχνε 1200 στροφές! Μιλάμε για περίπου 75χλμ/1000στροφές!! Βέβαια αυτό είναι εφικτό λόγω της άπειρης ροπής που είχε ο πολύλιτρος χτηνώδης κινητήρας βοηθώντας έτσι και την οικονομία!
                      Και επειδή δεν το πολυπίστεψα (είπα θα έχει χαλάσει το στροφόμετρο!) το επιβεβαίωσα και σε άλλο αυτοκίνητο (Lincoln της συζύγου του προηγούμενου) με ίδιο νούμερο!
                      Η αλήθεια είναι ότι και ο μή θόρυβος του κινητήρα συνηγορεί!.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ouzo-power last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                        Είναι η πιο μακριά ταχύτητα που έχω ακούσει ποτέ πάντως.

                        Ας μας πούν και οι εξ Αμερικής την άποψή τους αλλά θυμάμαι με μια Cadillac (μάλλον το top μοντέλο) ότι με ταχύτητα highway (υποθέτω γύρω στα 55-60 μίλια δηλ περίπου 90-96χλμ) το στροφόμετρο έδειχνε 1200 στροφές! Μιλάμε για περίπου 75χλμ/1000στροφές!! Βέβαια αυτό είναι εφικτό λόγω της άπειρης ροπής που είχε ο πολύλιτρος χτηνώδης κινητήρας βοηθώντας έτσι και την οικονομία!
                        Και επειδή δεν το πολυπίστεψα (είπα θα έχει χαλάσει το στροφόμετρο!) το επιβεβαίωσα και σε άλλο αυτοκίνητο (Lincoln της συζύγου του προηγούμενου) με ίδιο νούμερο!
                        Η αλήθεια είναι ότι και ο μή θόρυβος του κινητήρα συνηγορεί!.....

                        Allo ta 8 Kulindra kai allo ta 4 kulindra.

                        Ena 6arh h 8arh ths GM den pai pano apo 5-6000 rpm. Kai eidika to power pefth meta ths 4000 strofes.

                        To diko mou xtipai 8300. Se ralanth me 4h kai 120km/hr eimai guro sths 5000 strofes. Kai auto einai normal gia to diko mou oxhma.

                        Mhn shgkrinhs to ena me to allo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                          Νάσο, μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Αυτό που λέει ο Νέστορας είναι ότι στην 6η ανά 1000σαλ αντιστοιχούν 50 χλμ/ώρα, όχι ότι το πάει με 6η και 1000σαλ.
                          Είναι η πιο μακριά ταχύτητα που έχω ακούσει ποτέ πάντως.

                          Αν είναι έτσι, τότε σίγουρα δεν κατάλαβα καλά. Αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει... Τι σημαίνει ότι στην 6η, ανά 1000 στροφές αντιστοιχούν 50χαω; Δηλαδή, αν ας πούμε πηγαίνει με 6η, 3000σ/λεπτό και 100χαω, τότε στις 4000σαλ θα πηγαίνει με 150χαω; Μάλλον βλακείες λέω, αλλά σοβαρά δεν κατάλαβα και είδα το ίδιο πράγμα να λέγεται και παρακάτω. Τι είναι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bagus last edited by

                            Στο κλιακι μου με 5η και 6000 στροφες βγαζω στο κοντερ περιπου 215.
                            Παντως cruising speed παντα στο κλιο θεωρω τα 160-170.Παει παραπανω και μαλιστα ανετα αλλα πρεπει να προσεχεις γιατι στην Ελλαδα ζουμε και η ποιοτητα του οδοστρωματος δεν ειναι οτι καλυτερο.
                            Θα ηθελα μια μερα να το δοκιμασω την τελικη του στην Αττικη οδο,αλλα υπαρχουν 1000 ρανταρ οποτε δεν λεει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Βρέ Βαγγέλη,ο πιό αξιόπιστος τρόπος νά δείς τήν τελική σου,είναι νά περάσεις τελικιασμένος από ραντάρ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                Βρέ Βαγγέλη,ο πιό αξιόπιστος τρόπος νά δείς τήν τελική σου,είναι νά περάσεις τελικιασμένος από ραντάρ.

                                Joe Bar Team (τρομερό κόμικ με παλαβούς μηχανόβιους):

                                1. Τιιιιι ? Μόνο 195 ? Εμ, βέβαια, με τόσο κοντό γρανάζωμα...
                                2. 205 ? Κορόιδα σας έσκισα!
                                3. Εεε, συγνώμη, δεν έχουμε τίποτε για εσάς, το ραντάρ υπέστη βλάβη...

                                (Συγνώμη για τα παραπάνω ακαταλαβίστικα, όσοι το έχουν διαβάσει σίγουρα κατάλαβαν και γελάνε... )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nestoraero last edited by

                                  Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                  Νάσο, μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Αυτό που λέει ο Νέστορας είναι ότι στην 6η ανά 1000σαλ αντιστοιχούν 50 χλμ/ώρα, όχι ότι το πάει με 6η και 1000σαλ.
                                  Είναι η πιο μακριά ταχύτητα που έχω ακούσει ποτέ πάντως.

                                  Αν είναι έτσι, τότε σίγουρα δεν κατάλαβα καλά. Αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει... Τι σημαίνει ότι στην 6η, ανά 1000 στροφές αντιστοιχούν 50χαω; Δηλαδή, αν ας πούμε πηγαίνει με 6η, 3000σ/λεπτό και 100χαω, τότε στις 4000σαλ θα πηγαίνει με 150χαω; Μάλλον βλακείες λέω, αλλά σοβαρά δεν κατάλαβα και είδα το ίδιο πράγμα να λέγεται και παρακάτω. Τι είναι;

                                  Νασο θα σου δωσω την απαντηση που θες.
                                  Λοιπον,η 6η μου,ανα 1000 σ/λ,δινει 50 χλμ/ωρα στο αυτοκινητο.
                                  Δηλαδη,6η με 3000 σ/λ παω με 150 χλμ/ωρα,η οποια ειναι και η συνηθης ταχυτητα που κανω τα ταξιδια μου.Σε καμια περιπτωση,δεν παω με 1000 στροφες και 6η......
                                  Ειναι πραγματι πολυ μακρια,αλλα με 300 nm ροπης στις 2500 στροφες ,δεν ειναι και μεγαλο προβλημα.
                                  Και για του λογου το αληθες....

                                  160 κλμ/ωρα με 3100 στροφες.

                                  Οσο για το συνεργειο που ελεγες,μακαρι να μπορουσες να ανοιξεις ενα,μπας και αυξηθει λιγο ο ανταγωνισμος.
                                  Στην Αθηνα ειναι μολις 2 συνεργεια/αντιπροσωπειες της SAAB

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sennsa_rs last edited by

                                    Nissan Almera 1.4 περιπου 150χλμ/ωρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      emmanoyhl last edited by

                                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                      Όταν πήγα το καλοκαίρι στην Κρήτη το κοντέρ δεν είδε πάνω από 110. Είναι τρελοί αυτοί οι Κρητικοί!

                                      Μη ξεχνάς ότι οι δρόμοι που κινείται ο καθένας τους γνωρίζει σαν την τσέπη του παντελονιού του. Και εγώ όταν κινούμε σα άγνωστα μέρη είμαι πιο συγκρατημένος. Άσε που ορισμένες ώρες οι δρόμοι μας είναι πραγματικά άδειοι. Τα νέα κομμάτια του δρόμου από Ηράκλειο προς Τυμπάκι έχουν τμήματα με μεγάλες ευθείες ανοικτές καμπές με άπλετη ορατότητα και καλό οδόστρωμα. Όπως επίσης και ορισμένα κομμάτια του βόριου οδικού άξονα που διαθέτουν και διαχωριστικό διάζωμα.

                                      Η αγάπη για την ταχύτητα είναι μου φαίνεται έμφυτη. Το πρώτο αμάξι της οικογένειας ήταν αγροτικό Mazda και αγοράστηκε όταν ήμουν 8 χρονών. Δεν υπήρχε αυτοκινητιστική κουλτούρα στο οικείο περιβάλλον μου καθώς αυτό ήταν το πρώτο αμάξι που έμπαινα, τι έμπαινα δηλαδή λόγω του ότι ήμουν το μεγαλύτερο παιδί καθόμουν στην καρότσα για να χωρούν μέσα ο μπαμπάς ή μαμά κρατώντας αγκαλιά τα μικρά. Μιλάμε για την τέλεια παθητική και ενεργητική ασφάλεια.
                                      Παρόλα αυτά τίποτα δεν με εμπόδιζε μέσα στην άγνοια του κινδύνου που διέτρεχα να παροτρύνω τον πατέρα μου να πηγαίνει πιο γρήγορα για να νιώθω την αντίσταση του αέρα στο στήθος μου καθώς στεκόμουν όρθιος κρατώντας τη σιδεριά πίσω από τον χώρο των επιβατών.

                                      Τελικά μάλλον έχεις δίκιο είμαστε τρελοί εμείς οι Κρητικοί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                                        Παρόλα αυτά τίποτα δεν με εμπόδιζε μέσα στην άγνοια του κινδύνου που διέτρεχα να παροτρύνω τον πατέρα μου να πηγαίνει πιο γρήγορα για να νιώθω την αντίσταση του αέρα στο στήθος μου καθώς στεκόμουν όρθιος κρατώντας τη σιδεριά πίσω από τον χώρο των επιβατών.

                                        Τελικά μάλλον έχεις δίκιο είμαστε τρελοί εμείς οι Κρητικοί.

                                        Τιτανικό μου θυμίζει... 'I'm on top of the world!!!' Α ρε Λεονάρδε Καστρισιανάκη!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bagus last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                          Βρέ Βαγγέλη,ο πιό αξιόπιστος τρόπος νά δείς τήν τελική σου,είναι νά περάσεις τελικιασμένος από ραντάρ.

                                          Ετσι ετσι...
                                          Εχω ενα δικαστηριο για ρανταρ(77 χλμ παραπανω)αλλα αυτο εγινε πριν απο 3 χρονια.Λετε να την γλυτωσα???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Τι ταχύτητες είναι αυτές;180 και 215!Αν δεν κάνετε φιγούρα και μιλάτε σοβαρά,το μόνο που θα πω είναι ότι,τουλάχιστον οι forumίστες,θα έπρεπε να κρατάμε ένα μέτρο πίσω από το τιμόνι.Αλλιώς δε διαφέρουμε από τους μανιακούς των δρόμων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr