-
πρωην αυτοκίνητο Nissan Sunny 1400 αξιλόγηση βάζω 9/10 γιατί κράτησε τόσα χρόνια χωρίς προβλήματα.
το οδηγούσα μόνο εγώ για 13 χρόνια. 188,000 χιλιόμετρα
κανένα απολύτως μηχανικό πρόβλημα. μόνο ένα πρόβλημα με το κλιματιστικό το οποίο αντικατέστησα στα 11 χρόνια και επίσης χρειάστηκε μπογιάτισμα την ίδια χρονιά.
Λυπήθηκα που αναγκάστηκα να το πουλήσω αλλά είχα έλλειψη παρκιγκ όταν αγόρασα το πιο κάτω.Αυτοκίνητο τώρα Volvo S40.
το έχω 19 μήνες. 27,000 χιλιόμετρα
Κανένα απολύτως πρόβλημα.
Πιστεύω είναι ενα αυτοκίνητο που δε λέει όχι στις απότομες στροφές με μεγάλη ταχύτητα και σου δίνει την αίσθηση της ασφάλειας ακόμη και σε βρεγμένο δρόμο. ένα βράδυ έμεινα εκπληκτος αφού πηρα μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα σε βρεγμένο δρόμο κι ενιωσα σα να κρατούσε καποιος το αμαξι και δεν το αφηνε να βγει απ'το δρόμο. DSTC Rulez απαραίτητο είναι να το γκαζώσεις στη στροφή όπως αναφέρει και το εγχειρίδιο χρήστη.
Λόγω του ότι έχω άριστες εντυπώσεις καταθέτω ένα 10/10 -
CarinaE Gli (μοντέλο '93)
- πριν μία βδομάδα 2 βάσεις μηχανής στα 220 ευρώ
- θερμοστάτη
- μπαταρία
- τακάκια
- μηχανισμός κλειδαριάς συνοδηγού
- φλάτζα
Βρίσκεται στα 180.000km+ και συνεχίζει!
-
Fiat Tipo μοντέλο 4/1992 στα ~81000 χλμ
Πραγματικά δε ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί παταγωδώς αποτυχημένο από άποψη αξιοπιστίας ή κατά πόσο η φθορά οφείλεται στην ακινησία που υπέστη για μεγάλες χρονικές περιόδους. Αναρωτιέμαι δηλαδή αν το ότι έχει κάνει μόλις 81000 χλμ σε 16 χρόνια και έχει παρουσιάσει ό,τι έχει παρουσιάσει σημαίνει ότι αν είχε κάνει 150-200000 χλμ θα είχε απλά διαλυθεί ή ότι τότε μπορεί να να είχε εμφανίσει λιγότερα προβλήματα.
Έχουν αλλαχτεί:
- Φλάτζα εκκεντροφόρου στο χρόνο και τα ~12000 χλμ
- Αντλία φρένων στα 8 χρόνια και τα ~40000 χλμ
- Αντλία νερού στα 9 χρόνια και τα ~46000 χλμ
- Τρόμπα βενζίνης στα 12 χρόνια και τα ~54000 χλμ
- Ψυγείο στα 13 χρόνια και τα ~ 59000 χλμ
- Δυναμό στα 14 χρόνια και τα ~63000 χλμ
- Εγκέφαλος στα 14 χρόνια και τα ~69000 χλμ
Β) Ψαλίδια στα 15 χρόνια και τα ~73000 χλμ - Δίσκος-πλατώ-ρουλεμάν στα 16 χρόνια και ~79000 χλμ
Από κει και πέρα έχουν αλλαχτεί πολλάκις ο ιμάντας, τα λάδια, φίλτρα, κτλ, 2 φορές τα αμορτισέρ, 2 φορές οι δίσκοι, 4-5 φορές τα τακάκια, αρκετές φορές η μπαταρία (ειδικά όταν έμενε ακίνητο για μήνες χάλαγε πολύ γρήγορα), 2 φορές οι βαλβολίνες, κτλ
Πλέον τα σωθικά του αυτοκινήτου είναι σχεδόν όλα αλλαγμένα με καινούργια και καλύτερα ανταλλακτικά και ελπίζω ότι δε θα βγάλει άλλα προβλήματα.
-
Renault 19 '92 245000km
δεν έχει χρειαστεί ούτε καταλύτη
όμως εκτώς από τα βασικά, έχει αλλαχτεί 2 φορές η μπαταρία και μία φορά το ψυγείο, δηλαδή τέρας αξιοπιστίαςαντίθετα σε renault scenic '04 με 80000χλμ έχουν χαλάσει ηλεκτρικό παράθυρο εμπρός, μηχανισμός ηλιοροφής (όχι κάτι σοβαρό), αντλία βενζίνης και μερικά ακόμα που δεν θυμάμαι.. αδικαιολόγητα αναξιόπιστο
-
SEAT CORDOBA 1.4 16V 101
Αγορασμενο καινουριο τον ιουνιο του 2005
78500km
Εκτος απο τα προγραμματισμενα service δεν εχει βγαλει τιποτα μεχρι στιγμης ουτε τακακια.Και να φανταστει κανεις οτι του εχω πιει το αιμα με το καλαμακι.
CITROEN SAXO 1.1
Αγορασμενο καινουριο τον δεκεμβρη του 1999 μετα απο 125000km
τα περισσοτερα μεσα στην πολη χρειαστηκε αλλαγη σασμαν λογικο γιατι δουλευε πρωτη δευτερα συνεχεια.Πουληθηκε με την αγορα του cordoba.Γενικα δεν μπορω να πω οτι εχω παραπονο ουτε απο το γερμανοισπανικο ουτε απο το γαλικο. -
Subaru Impreza 5d 95hp mod. 2003 ,έχω κάνει μέχρι σήμερα 51.000 χλμ. Μοναδική 'βλάβη' ,η ασφάλεια των πίσω φώτων που άλλαξα (τσάμπα) την περασμένη βδομάδα.
Fiat tipo 1,4 mod. 1992. Μέχρι το 2003 που αγόρασα το Impreza ,ήταν το μόνο αμάξι στην οικογένεια και με είχε σαπίσει στις ζημιές ,παρά το γεγονός ότι ακολουθούσα ευλαβικά τις οδηγίες της Fiat για τα service. Έχω σημειώσει ότι από τον Ιανουάριο 2001 μέχρι τον Αύγουστο του 2003 ,πήγα στο συνεργείο απρογραμμάτιστα ,λόγω βλάβης ,14 φορές
Από το 2003 και μετά ,το χρησιμοποιώ κυρίως ως 'σχολικό' γιαυτό και κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα,εξακολουθώ να το συντηρώ σχολαστικότατα και δεν έχει βγάλει ούτε μιά ζημιά .
Να κόλλησε 'ιαπωνίτιδα' ?? -
Ο χρήστης gatz έγραψε:
Να κόλλησε 'ιαπωνίτιδα' ??
Τι σου κάνουν οι 'κακές' παρέες!!!
-
αμερικανο ντεν παιζει στην ψηφοφορια η ειναι αλωβητα?
-
Ο χρήστης ammophila έγραψε:
αμερικανο ντεν παιζει στην ψηφοφορια η ειναι αλωβητα?γιατί, υπάρχει κανείς με αμερικάνικο; (η ψοφοφορία παίρνει max 8 επιλογές και μπήκαν οι πιο συνηθισμένες)
-
Ο vrax με το pt cruiser, αλλά αν θυμάμαι πήγε ελβετία. Πρέπει να το έχει δώσει όμως.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο vrax με το pt cruiser, αλλά αν θυμάμαι πήγε ελβετία. Πρέπει να το έχει δώσει όμως.ρητορική ήταν η ερώτηση
-
Kαι εξίσου ρητορική απάντηση.
-
Απ΄ό,τι βλέπω, στην 'στατιστική' ψηφοφορία, ολονών των προελεύσεων τα αυτοκίνητα απεδείχθησαν αθάνατα στα χέρια των φορουμιτών μας...
(που να 'μπαινε και καμιά ψηφοφορία για τα πουλιά τους):)Επομένως, προβλήματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν, μπορούμε να αγοράσουμε άφοβα ο,τιδήποτε, και το τόπικ αυτό μπορεί πια να κλείσει...
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Απ΄ό,τι βλέπω, στην 'στατιστική' ψηφοφορία, ολονών των προελεύσεων τα αυτοκίνητα απεδείχθησαν αθάνατα στα χέρια των φορουμιτών μας...
(που να 'μπαινε και καμιά ψηφοφορία για τα πουλιά τους):)Επομένως, προβλήματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν, μπορούμε να αγοράσουμε άφοβα ο,τιδήποτε, και το τόπικ αυτό μπορεί πια να κλείσει...
Πιστευω πως εισαι αδικος! Εδω δεν κανουμε καποια λεπτομερη καταγραφη και εξαγωγη στατιστικων συμπερασματων, αλλα αναφέρουμε την προσωπικη μας αισθηση περι 'αξιοπιστου' η μη (αν στην 5ετια πχ καποιος φαει δισκο-πλατο, αλλος μπορει να το θεωρησει αποδεκτο, αλλος οχι). Επισης οντας ως κατοχοι, να μπορουμε να 'δικαιολογησουμε/κανουμε στραβα' ματια σε καποιες ζημιες όταν η χρηση ειναι βαναυση και δεν αποτελει κατα συνεπεια κανονα.
Και επι της ουσιας... δεν νομιζω πως καποιο απο τα συγχρονα αμαξια πλεον βγαζει κατι ιδιαιτερο που θα σε κανει ποια να μετανοιωσεις.
-
Εγώ επίσης θα προσθέσω ότι, όπως έχουν πει σεβαστότερα μέλη, το επίπεδο μας εδώ μέσα είναι ανώτερο από το μέσο όρο,κάτι που έχουν παραδεχτεί και οδηγοί αγώνων αυτό αντικατοπτρίζεται και στη συντήρηση που κάνουνμε στο εκάστοτε αυτοκίνητο μας, ώστε να προλαβαίνουμε κάποιο αριθμό βλαβών.
-
μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα κάνει κάθε χρόνο γύρω από την αξιοπιστία των αυτοκινήτων ο γερμανικός οργανισμός TUV. Κατά την έρευνα αυτή, τα αυτοκίνητα χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με την ηλικία τους. Βρήκα το link της έρευνας (ένα αρχείο pdf) και το παραθέτω. Άν και η έρευνα είναι στα γερμανικά, νομίζω ότι είναι εύκολο να καταλάβει κανείς από το κείμενο τις κατηγορίες και και τους δείκτες αξιοπιστίας για κάθε αυτοκίνητο
http://www.heute.de/ZDFheute/download/0 ... 336,00.pdf
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Εγώ επίσης θα προσθέσω ότι, όπως έχουν πει σεβαστότερα μέλη, το επίπεδο μας εδώ μέσα είναι ανώτερο από το μέσο όρο,κάτι που έχουν παραδεχτεί και οδηγοί αγώνων αυτό αντικατοπτρίζεται και στη συντήρηση που κάνουνμε στο εκάστοτε αυτοκίνητο μας, ώστε να προλαβαίνουμε κάποιο αριθμό βλαβών.Aπο την αλλη μερια ομως, λογω 'ανεβασμενου επιπεδου και γνωσεων', πολλες φορες βρισκουμε βλαβες που καποιος μεσος οδηγος δεν θα επερνε χαμπαρι...
-
Παλι μου καψε λαμπα το Γλαστρακι
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Απ΄ό,τι βλέπω, στην 'στατιστική' ψηφοφορία, ολονών των προελεύσεων τα αυτοκίνητα απεδείχθησαν αθάνατα στα χέρια των φορουμιτών μας...
(που να 'μπαινε και καμιά ψηφοφορία για τα πουλιά τους):)Επομένως, προβλήματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν, μπορούμε να αγοράσουμε άφοβα ο,τιδήποτε, και το τόπικ αυτό μπορεί πια να κλείσει...
κι ο εγωισμος του ελληνα παιζει μεγαλο ρολο. σε μερικους που αποδειχτηκαν αναξιοπιστα μπορει για αυτο το λογο απλα να μην ψηφισαν ή να ψηφισαν και να τα βαφτισαν αξιοπιστα.
οπως ο μπαγεβιτς κανει αλλαγη στο 87' για να μην του πει κανεις οτι εστησε λαθος την ομαδα
-
O πατέρας μου είχε Nissan απο το 1980 ως το 1994-->μηδεν βλάβες
Το πούλησε το 1994 και πήρε ένα απο τα πρώτα cordoba που ήρθαν στην Ελλάδα.Στον τρίτο χρόνο έκαψε την βενζιναντλία και απο τότε τίποτε άλλο εκτός που στα 130.000χλμ ο αδερφος μου το ξέχασε χωρίς service και νερο στο ψυγείο,όπου έκαψε φλάντζα.Έχουμε τώρα και ένα cordoba του 2003 χωρίς προβλήματα καθώς και μια Alfa 146 που σύντομα θα πάρει πόδι αφού οι βλάβες είναι συνεχείς.Το πιο πρόσφατο ένα Volvo s40 που είναι 7 μηνών και δεν έχει βγάλει ακομα τίποτα(όλα αγορασμένα καινούργια)
Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?