Subaru Impreza 5d 95hp mod. 2003 ,έχω κάνει μέχρι σήμερα 51.000 χλμ. Μοναδική 'βλάβη' ,η ασφάλεια των πίσω φώτων που άλλαξα (τσάμπα) την περασμένη βδομάδα.
Fiat tipo 1,4 mod. 1992. Μέχρι το 2003 που αγόρασα το Impreza ,ήταν το μόνο αμάξι στην οικογένεια και με είχε σαπίσει στις ζημιές ,παρά το γεγονός ότι ακολουθούσα ευλαβικά τις οδηγίες της Fiat για τα service. Έχω σημειώσει ότι από τον Ιανουάριο 2001 μέχρι τον Αύγουστο του 2003 ,πήγα στο συνεργείο απρογραμμάτιστα ,λόγω βλάβης ,14 φορές
Από το 2003 και μετά ,το χρησιμοποιώ κυρίως ως 'σχολικό' γιαυτό και κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα,εξακολουθώ να το συντηρώ σχολαστικότατα και δεν έχει βγάλει ούτε μιά ζημιά .
Να κόλλησε 'ιαπωνίτιδα' ??
Latest posts made by gatz
-
RE: Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?
-
RE: Νέο SUBARU FORESTER
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Boxer diesel ενδιαφέρον. Είμαι περίεργος να ακούσω θόρυβο.
κ οχι μονο.βαλε κ το κουνημα..
απο σοπρανο σε σταβεντο θα καθομαστε..Νάσο ,sorry για το off topic ,αλλά από σοπράνο ,άντε να πάς σε βαθύφωνο.
Από σοφράνο ναι ,μπορείς να πας σταβέντο. -
RE: Νεο Impreza
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
ενα .......τιμιο αυτοκινητο oπως το 1600αρι Impreza.....Γιατί κανένας δεν το αντιμετωπίζει ως τέτοιο ,αλλά όλοι ως αυτοκίνητο επιδόσεων?
Με την εμπειρία συμβίωσης τεσσάρων χρόνων με το 1600 5d του 2003 των 95 hp,μπορώ να πώ με βεβαιότητα ,ότι είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο ,λιτό ίσως για τα 22 χιλιάρικα (με κάποια αξεσουάρ)που μου κόστισε ,αλλά :
Έχει πολύ ροπάτο κινητήρα ,που καλύπτει εν μέρει την έλλειψη δύναμης, εξαιρετική οδική συμπεριφορά ,χάρη στην τετρακίνηση ,το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω μπόξερ και το πολύ καλό στήσιμο,είναι τέρας αξιοπιστίας (μέχρι τώρα δεν έχει ζητήσει ούτε λαμπάκι) και με τις κοντές σχέσεις έχει δυνατότητα να κινηθεί σε πολύ άσχημα τεραίν (όχι πετρώδη) ,αλλά και να βγάλει από την γλύστρα 6μετρα (τουλάχιστον) σκάφη. Φαντάζομαι τα ίδια ισχύουν και για το νέο μοντέλο (ίσως το μικρό πορτ-μπαγκάζ να είναι αφαιρεί πόντους από την ευχρηστία).
Δεν ξέρω σ' αυτά τα λεφτά άλλο αυτοκίνητο που μπορεί να συνδιάσει όλα αυτά. Φυσικά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες ,ούτε σταθμίζουμε με τον ίδιο τρόπο τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου ,όμως πιστεύω ότι άν η εδώ αντιπροσωπεία προέβαλε τα 'φυσικά' του χαρίσματα και δεν προσπαθούσε να του δώσει κάποια 'τεχνητά' ,η εμπορικότητα του μοντέλου θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. -
RE: Ελαστικα σε Impreza 95hp 5d
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Ρώτα και στο http://www.scooby.gr.Ολο και καποιος θα ξέρει....Καλή ιδέα
-
Ελαστικα σε Impreza 95hp 5d
Μετά από 3 χρόνια συμβίωσης και 37.000 km, ήρθε η ώρα για αλλαγή των ελαστικών MICHELIN ENERGY 185/70 σε 14άρες ζάντες.
Τα ελαστικά αυτά φορούσε όταν αγοράστηκε καινούργιο το 2003, με παραξένεψαν λίγο οι διαστάσεις, όμως η συμπεριφορά στον δρόμο ήταν εξαιρετική και δεν θα με χαλούσε να τα αντικαταστήσω με ίδια, αλλά είμαι και ανοικτός σε καλύτερες προτάσεις.
Υπόψιν ότι ενδιαφέρομαι κυρίως για καλά κρατήματα (ζώ στην Λέσβο όπου οι φουρκέτες αφθονούν) αφού από επιδόσεις..... Επίσης ρυμουλκώ αρκετά συχνά και trailer ,με συνολικό βάρος περίπου 500 κιλά.
Τα φώτα σας παρακαλώ!! -
RE: Ελαστικα σε Impreza 95hp 5d
Μετά από 3 χρόνια συμβίωσης και 37.000 km, ήρθε η ώρα για αλλαγή των ελαστικών MICHELIN ENERGY 185/70 σε 14άρες ζάντες.
Τα ελαστικά αυτά φορούσε όταν αγοράστηκε καινούργιο το 2003, με παραξένεψαν λίγο οι διαστάσεις, όμως η συμπεριφορά στον δρόμο ήταν εξαιρετική και δεν θα με χαλούσε να τα αντικαταστήσω με ίδια, αλλά είμαι και ανοικτός σε καλύτερες προτάσεις.
Υπόψιν ότι ενδιαφέρομαι κυρίως για καλά κρατήματα (ζώ στην Λέσβο όπου οι φουρκέτες αφθονούν) αφού από επιδόσεις..... Επίσης ρυμουλκώ αρκετά συχνά και trailer ,με συνολικό βάρος περίπου 500 κιλά.
Τα φώτα σας παρακαλώ!! -
RE: Ασφάλιση οχημάτων
Η ασφαλιστική εταιρία του Α οχήματος πρέπει να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη του Β οχήματος και ,ενδεχομένως, την ΔΕΗ (σε περίπτωση που έπαθε ζημιά η κολώνα).
Άν η τρέχουσα εμπορική αξία του Β οχήματος είναι μικρότερη των 8000 ,η ασφαλιστική του Α οχήματος θα αποζημιώσει στο ποσό της εμπορικής αξίας (και τις περισσότερες φορές θα κοιτάξει μήπως μπορεί να πάρει και κανένα ευρώ από ό,τι έμεινε από το κτυπημένο). -
RE: Μικτη Ασφαλεια και...κουραφέξαλα
Άλλο ήταν το θέμα και αλλού κατέληξε ,αλλά θα μου επιτρέψτε να επανέλθω στο αρχικό. Η αμέλεια της φίλης του megane98hp δεν αμφισβητείται στο θέμα της κλοπής, η οποία δεν θα καλύπτετο εάν τελικά δεν είχε βρεθεί το αυτοκίνητο (είναι όρος της κάλυψης κλοπής).Όμως το αυτοκίνητο βρέθηκε και η ασφαλιστική είναι υποχρεωμένη να καλύψει και τους τρίτους και την ίδια.Επίσης δεν έχει σχέση το ότι οδηγούσε τρίτος από την στιγμή που δεν υπάρχει παραχώρηση αλλά κλοπή.
-
RE: Ασφαλιστικές εταιρίες και παλαιότητα ανταλλακτικων
@tazio Ευχαριστώ
@kacey
Σωστά τα όσα γράφεις. Να προσθέσω όμως ότι υπάρχει περίπτωση η ζημιά να είναι τόσο μεγάλη που να προκύπτει μείωση της εμπορικής αξίας, όσο σωστή και πλήρης και να είναι η επισκευή. Σ' αυτή την περίπτωση η προσφυγή σε δικαστήριο είναι περίπου μονόδρομος, αφού οι ασφαλιστικές ,εξωδικαστικά, δεν αναγνωρίζουν παλαιότητα,εφόσον βέβαια αυτή η μείωση που προκύπτει αξίζει τον κόπο. -
RE: Ασφαλιστικές εταιρίες και παλαιότητα ανταλλακτικων
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το πιο τραγικό είναι να έχεις ένα ιστορικό αυτοκίνητο (με καίει λόγω Σουντ) του οποίου τα ανταλλακτικά να είναι δυσεύρετα άρα ακριβά, να σε τρακάρει κάποιος, να σου κάνει κανονικά δήλωση και η ασφαλιστική του να σου δίνει ψίχουλα. Άραγε υπάρχει κάποια πρόβλεψη για αυτό αν το αυτοκίνητο έχει πινακίδες ιστορικού;Το κρίσιμο στοιχείο στην περίπτωσή σου ,είναι η εμπορική αξία του αυτοκινήτου.Κανένα δικαστήριο δεν θα σε δικαιώσει άν ζητήσεις αποκατάσταση ζημιάς της οποίας το κόστος είναι μεγαλύτερο από την αξία του αυτοκινήτου. Γενικά όποιος διατηρεί σε καλή κατάσταση ένα παλαιό όχημα ,σε περίπτωση ζημιάς ,δύσκολα αποζημιώνεται πλήρως.