Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A4 (Β8) 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A4 (Β8) 2008
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 37
    • 38
    • 32 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    751
    3835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

      τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.

      Ξαναλέω (προσωπική μου γνώμη) ότι είναι θέμα πρεστίζ. Δεν είναι δυνατό το μεσαίο σεντάν μιας premium μάρκας να έχει 1.400άρη μοτέρ. Ο μεσήλικας αγοραστής που δεν πολυσκαμπάζει τι εστί TSI και τρία αυγά Τουρκίας όταν ακούσει τον πωλητή να του λέει 1.400 κυβικά και κοντά 30.000 ευρώ τιμή θα στραβώσει απίστευτα.
      Μετά ο άνθρωπος που θα πάει στο χωριό και θα του ασημώσουν την κούρσα τι θα λέει; Ότι η κούρσα είναι ίδια κυβικά με το Clio της κόρης του χασάπη; (Αυτό το λέω σοβαρά, είναι πολύ απλό μαρκετινίστικο θέμα).

      Ακριβώς. Έχεις δει πως φαίνεται ο 1.4 μέσα στο καπώ του Α4?

      Αυτές οι 'μικρές' εκδόσεις είναι για Ελλάδα και κάτι άλλες υποανάπτυκτες χώρες...στο εξωτερικό ο κόσμος αγοράζει diesel...

      Αυτό που γουστάρω βασικά στο Α4 είναι ότι έχει μπροστά διπλά ψαλίδια!

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetz last edited by

        Δεν αγοράζει όλος ο κόσμος στο εξωτερικό diesel,για όνομα δηλαδή...Αν είναι έτσι,οι εταιρίες έπρεπε να καταργήσουν τα βενζινοκίνητα (what the hell,τόσα πολλά diesel που πουλάμε...).

        Απλά τα diesel,σε ορισμένα segments είναι περισσότερα απο τα βενζινοκίνητα.

        Στο θέμα μας τώρα, και εγώ πιστεύω οτι είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να βγάλεις τόσο λίγη απόδοση απο έναν 1.8 + turbo.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetz last edited by

          Δεν αγοράζει όλος ο κόσμος στο εξωτερικό diesel,για όνομα δηλαδή...Αν είναι έτσι,οι εταιρίες έπρεπε να καταργήσουν τα βενζινοκίνητα (what the hell,τόσα πολλά diesel που πουλάμε...).

          Απλά τα diesel,σε ορισμένα segments είναι περισσότερα απο τα βενζινοκίνητα.

          Στο θέμα μας τώρα, και εγώ πιστεύω οτι είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να βγάλεις τόσο λίγη απόδοση απο έναν 1.8 + turbo.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
            Ακριβώς. Έχεις δει πως φαίνεται ο 1.4 μέσα στο καπώ του Α4?

            Μέσα στο καπό του Passat μια χαρά φαίνεται πάντως. Δεν είναι... αισθητικό το θέμα (ομορφιάς χώρου κινητήρα δλδ), αλλά marketing.-

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Άσε που, και το 2κύλινδρο του 500 να βάλουνε, βάζοντας ένα ευμεγεθες πλαστικό καπάκι από πάνω, το κάνουν να φαίνεται σαν ρωμαλέο 8κύλινδρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Διάβασα τις τελευταίες 5 σελίδες και λέω να αποφύγω να διαβάσω τις πρώτες 37....
                Φίλος με το παλιό 1,6 σκέφτεται να πάρει το νέο. Υποθέτω το 120άρι.... αφού είναι ικανοποιημένος με τον 1600 μια χαρά θα του φανεί (εκτός αν η γυναίκα του ή εγώ τον πείσουμε για το 160άρι). Η αλήθεια είναι ότι γνωρίζοντας τον τρόπο που οδηγάει και την έλλειψη οδηγικής ικανότητας αλλά και την αδιαφορία του για επιδόσεις, νομίζω ότι αν η διαφορά τιμής είναι σημαντική δεν έχει λόγο να πάει για τα 160. Η ροπή του 120 στις χαμηλές στροφές θα τον καλύψει πλήρως σε όλες τις πιθανές καταστάσεις που θα αντιμετωπίσει. Ο εντυπωσιακός αριθμός στροφών μέγιστης ισχύος (μόνο 3650) είναι ό,τι πρέπει για αυτόν που σπάνια ανεβάζει πολύ το στροφόμετρο. Βασικά η ισχύς σε έναν τέτοιο κινητήρα ρυθμίζεται άμεσα με το γκάζι. Είτε 3650 είτε 4500 είτε στις 6000 μπορείς να έχεις από 0-120 άλογα στιγμιαία ανάλογα με τη θέση του γκαζιού! Πολύ βολικό μου μοιάζει. Στη χρήση βέβαια θα φανεί. Πάντως δεν θα τον προϊδεάσω για τίποτα όταν θα πάμε να το δοκιμάσει (αν και είναι από αυτούς που μπορεί να το πάρουν και χωρίς να το δοκιμάσουν...).
                Η τιμή του 160 μοιάζει πολύ υψηλότερη αλλά είναι πολύ καλύτερα εξοπλισμένη, αν κάποιος έτσι κι αλλιώς θέλει τα παραπάνω κόλπα η διαφορά τιμής μικραίνει αρκετά.
                Γενικά βλέπω τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης της έκδοσης των 120 ίππων. Χαμηλή κατανάλωση (σίγουρα στην πράξη χαμηλότερη από το 160 κι ας έχουν την ίδια τυπική), καλές ροπές άρα εύκολη οδήγηση για όλους. Η λειτουργία σαν diesel δεν νομίζω ότι ισχύει αφού βγάζει πλήρη ισχύ μέχρι τις 6200, εξαιρετικό εύρος χρήσιμης λειτουργίας. Πιθανολογώ η διαφορά με τον 160 να είναι μόνο πρόγραμμα και σίγορυα οι λόγοι ύπαρξής του είναι και μαρκετίστικοι. Προτιμώ όμως αυτόν τον 1,8 με 120 παρά έναν 1600 ατομοσφαιρικό με 120 (και όχι μόνο για την ευκολία βελτίωσης αυτού με το turbo). Η διαφορά ροπής είναι τεράστια, ο 1,8 θα πηγαίνει συνέχεια εύκολα με 2-2500 στροφές εκεί που ο άλλος θα ανεβάζει 4-4500. Ησυχία, οικονομία, ευκολία. Και βέβαια ισχυρό χτύπημα των αντιπάλων (βλέπε ΒMW 316 122 ίππων) σε όλες τις ρεπρίζ.
                Γενικά με την μετακίνηση του κινητήρα πιο πίσω σε σχέση με τον εμπρός άξονα πετυχαίνουν καλύτερο ζύγισμα προκειμένου να πλησιάσουν το ζύγισμα των γερμανών πισωκίνητων αντιπάλων (BMW 3, Mercedes C). Εγώ πάντως θεωρώ ότι πιο σωστά θα ήταν να έλεγαν για τη μετακίνηση του εμπρός άξονα προς τα εμπρός σε σχέση με τον κινητήρα, εξ'ού και η αύξηση του μεταξονίου που μάλλον δεν ήταν προς αύξηση του χώρου των επιβατών αλλά διευθέτησης του κινητήρα. Αυτό έγινε αναγκαστικά σε βάρος των εσωτερικών χώρων οπότε αναγκάστηκαν να μεγαλώσουν συνολικά το αμάξωμα. Όλοι όμως μεγαλώνουν οπότε δεν τίθεται θέμα (όσο κι αν διαφωνώ για τις διαστάσεις των αυτοκινήτων της κατηγορίας που έχουν φτάσει ή και ξεπεράσει αυτές της μεγαλύτερης κατηγορίας μια δυο γενιών πριν....).
                Ξέρετε αν ήρθαν Α4 στην Ελλάδα έστω για test drive.Το έχει οδηγήσει κανένας? Εντυπώσεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Εχουν έρθει....

                  Χτες είδα ένα σε μία έκθεση

                  Παιδιά είναι ωραίο και μεγάλο...
                  Πρέπει να το δειτε από κοντά για να καταλάβετε τι εννοώ και για την ομορφιά και για το μέγεθος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giatros last edited by

                    ξερει κανεις τι περιλαμβανουν τα διαφορα πακετα εξοπλισμου,ambition και ambiente?και τιμες τους?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      To Α4 αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή και ΙΜΗΟ την κορυφαία (ως την επόμενη 3άρα). ΙΜΗΟ θεωρώ ότι αν η Audi τοποθετούσε τον 1.4 TSi με τα 125 άλογα αντί του 1.8 TFSi με 120 η 1η θέση στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελείας θα άλλαζε με σιγουριά θέση. Τώρα καθώς οικονομικά δεν τίθεται θέμα και το όχημα συνεχίζει να στοχεύει στην ίδια κατηγορία αγοραστών το status quo δεν θα αλλάξει τόσο εύκολα.

                      Το Α4 καλύπτει απόλυτα τον οικογενειάρχη και προσφέρει ποιότητα κατασκευής που αντίστοιχη μόνον οι BMW και Merc. Άλλωστε έχει μεταξόνιο αντίστοιχο με αυτό του Α6 της προ-προηγούμενης γενεάς.

                      Όσον αφορά τον 1.8 των 120 ίππων. Το γεγονός ότι η μέγιστη ισχύς αποδίδεται από τις 3600 στροφές (υπάρχουν diesel που αποδίδουν καλύτερα σε ψηλότερες στροφές) πρακτικά αναδεικνύει έναν ηλεκτρικού τύπου κινητήρα. Όμως δεν παύει να είναι 1.8 για ότι αυτό σημαίνει για τις Ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες και όσο στο ρελαντί θα συνεχίζει να λειτουργεί (θέμα χρόνου τα start/stop και για την Audi) θα καίει καύσιμο περισσότερο από τον 1.4 TSi. Άρα και πάλι ΙΜΗΟ ο 1.8 των 160 ίππων είναι το καλύτερο δυνατό για την Ελληνική αγορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Έχει κάποιος στοιχεία για βάρος και επιδόσεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsardas last edited by

                          Ξεκολιστε με τα αλογα επιτελους. Ο tsi εχει 20 κιλα ροπης και ο 1.8 120 εχει 23 κιλα. για αυτο δεν μπηκε ο tsi. 3 κιλα ειναι αρκετη διαφορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sprsk
                            sprsk last edited by

                            Οσο αφορά τον 1,8
                            Για άλλη μιά φορά η AUDI κοροιδέυει το κοινό της
                            6000 euro η διαφορά για τον ίδιο κινητήρα.

                            Οσο αφορά τον 1,4

                            O TSI απο το Golf
                            Κυβισμός (cm3) 1.390
                            Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) 140 / 5.600
                            Ροπή (Νm / σ.α.λ) 220/ 1.500-4.000
                            Kιβώτιο Ταχυτήτων 6-Tάχυτο Μηχανικό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                              Για άλλη μιά φορά η AUDI κοροιδέυει το κοινό της

                              Κακομοίρηδες συνταξιούχοι, αυτοί τα πληρώνουν όλα... Μέχρι και ο Μαγγίνας τους κορόιδεψε, η Άουντι δεν θα τα κατάφερνε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sprsk
                                sprsk last edited by

                                Μεγαλύτερο Μπάχαλο απο αυτό με τους κινητήρες στο Group VAG Δεν Εχω Ξαναδεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                  Οσο αφορά τον 1,8
                                  Για άλλη μιά φορά η AUDI κοροιδέυει το κοινό της
                                  6000 euro η διαφορά για τον ίδιο κινητήρα.....

                                  Μην το βλέπεις έτσι.... δέστο αλλιώς. Το κανονικό αυτοκίνητο είναι το 160άρι και κάνει όσο κάνει. Το άλλο είναι το φτηνό μοντέλο και με λίγες υποχωρήσεις κάνει τόοοοοοσο πολύ λιγότερο. Δεν είναι ότι είναι ακριβό το 160άρι αλλά ότι είναι ευκαιρία το 120άρι.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    ευκαιρία?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      Υπάρχει κάποιο θέμα με το βάρος του A4 που παίζει στα επίπεδα 159 ή είναι τυπογραφικό λάθος στους 4Τ ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Poso to metrisan?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                          Υπάρχει κάποιο θέμα με το βάρος του A4 που παίζει στα επίπεδα 159 ή είναι τυπογραφικό λάθος στους 4Τ ?

                                          Σωστό είναι. 1533,5 ακριβώς ζυγίστηκε, με γεμάτο ρεζερβουάρ, όπως όλα όσα ζυγίζουμε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 32 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr