-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
τελικα αυτο με τα 1.8 και 120 hp εμενα μου κανει οτι η audi δεν εμπιστευται τον 1.4 τ και τιποτα αλλο.
Ξαναλέω (προσωπική μου γνώμη) ότι είναι θέμα πρεστίζ. Δεν είναι δυνατό το μεσαίο σεντάν μιας premium μάρκας να έχει 1.400άρη μοτέρ. Ο μεσήλικας αγοραστής που δεν πολυσκαμπάζει τι εστί TSI και τρία αυγά Τουρκίας όταν ακούσει τον πωλητή να του λέει 1.400 κυβικά και κοντά 30.000 ευρώ τιμή θα στραβώσει απίστευτα.
Μετά ο άνθρωπος που θα πάει στο χωριό και θα του ασημώσουν την κούρσα τι θα λέει; Ότι η κούρσα είναι ίδια κυβικά με το Clio της κόρης του χασάπη; (Αυτό το λέω σοβαρά, είναι πολύ απλό μαρκετινίστικο θέμα).Ακριβώς. Έχεις δει πως φαίνεται ο 1.4 μέσα στο καπώ του Α4?
Αυτές οι 'μικρές' εκδόσεις είναι για Ελλάδα και κάτι άλλες υποανάπτυκτες χώρες...στο εξωτερικό ο κόσμος αγοράζει diesel...
Αυτό που γουστάρω βασικά στο Α4 είναι ότι έχει μπροστά διπλά ψαλίδια!
-
Δεν αγοράζει όλος ο κόσμος στο εξωτερικό diesel,για όνομα δηλαδή...Αν είναι έτσι,οι εταιρίες έπρεπε να καταργήσουν τα βενζινοκίνητα (what the hell,τόσα πολλά diesel που πουλάμε...).
Απλά τα diesel,σε ορισμένα segments είναι περισσότερα απο τα βενζινοκίνητα.
Στο θέμα μας τώρα, και εγώ πιστεύω οτι είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να βγάλεις τόσο λίγη απόδοση απο έναν 1.8 + turbo.
-
Δεν αγοράζει όλος ο κόσμος στο εξωτερικό diesel,για όνομα δηλαδή...Αν είναι έτσι,οι εταιρίες έπρεπε να καταργήσουν τα βενζινοκίνητα (what the hell,τόσα πολλά diesel που πουλάμε...).
Απλά τα diesel,σε ορισμένα segments είναι περισσότερα απο τα βενζινοκίνητα.
Στο θέμα μας τώρα, και εγώ πιστεύω οτι είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να βγάλεις τόσο λίγη απόδοση απο έναν 1.8 + turbo.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ακριβώς. Έχεις δει πως φαίνεται ο 1.4 μέσα στο καπώ του Α4?Μέσα στο καπό του Passat μια χαρά φαίνεται πάντως. Δεν είναι... αισθητικό το θέμα (ομορφιάς χώρου κινητήρα δλδ), αλλά marketing.-
-
Άσε που, και το 2κύλινδρο του 500 να βάλουνε, βάζοντας ένα ευμεγεθες πλαστικό καπάκι από πάνω, το κάνουν να φαίνεται σαν ρωμαλέο 8κύλινδρο.
-
Διάβασα τις τελευταίες 5 σελίδες και λέω να αποφύγω να διαβάσω τις πρώτες 37....
Φίλος με το παλιό 1,6 σκέφτεται να πάρει το νέο. Υποθέτω το 120άρι.... αφού είναι ικανοποιημένος με τον 1600 μια χαρά θα του φανεί (εκτός αν η γυναίκα του ή εγώ τον πείσουμε για το 160άρι). Η αλήθεια είναι ότι γνωρίζοντας τον τρόπο που οδηγάει και την έλλειψη οδηγικής ικανότητας αλλά και την αδιαφορία του για επιδόσεις, νομίζω ότι αν η διαφορά τιμής είναι σημαντική δεν έχει λόγο να πάει για τα 160. Η ροπή του 120 στις χαμηλές στροφές θα τον καλύψει πλήρως σε όλες τις πιθανές καταστάσεις που θα αντιμετωπίσει. Ο εντυπωσιακός αριθμός στροφών μέγιστης ισχύος (μόνο 3650) είναι ό,τι πρέπει για αυτόν που σπάνια ανεβάζει πολύ το στροφόμετρο. Βασικά η ισχύς σε έναν τέτοιο κινητήρα ρυθμίζεται άμεσα με το γκάζι. Είτε 3650 είτε 4500 είτε στις 6000 μπορείς να έχεις από 0-120 άλογα στιγμιαία ανάλογα με τη θέση του γκαζιού! Πολύ βολικό μου μοιάζει. Στη χρήση βέβαια θα φανεί. Πάντως δεν θα τον προϊδεάσω για τίποτα όταν θα πάμε να το δοκιμάσει (αν και είναι από αυτούς που μπορεί να το πάρουν και χωρίς να το δοκιμάσουν...).
Η τιμή του 160 μοιάζει πολύ υψηλότερη αλλά είναι πολύ καλύτερα εξοπλισμένη, αν κάποιος έτσι κι αλλιώς θέλει τα παραπάνω κόλπα η διαφορά τιμής μικραίνει αρκετά.
Γενικά βλέπω τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης της έκδοσης των 120 ίππων. Χαμηλή κατανάλωση (σίγουρα στην πράξη χαμηλότερη από το 160 κι ας έχουν την ίδια τυπική), καλές ροπές άρα εύκολη οδήγηση για όλους. Η λειτουργία σαν diesel δεν νομίζω ότι ισχύει αφού βγάζει πλήρη ισχύ μέχρι τις 6200, εξαιρετικό εύρος χρήσιμης λειτουργίας. Πιθανολογώ η διαφορά με τον 160 να είναι μόνο πρόγραμμα και σίγορυα οι λόγοι ύπαρξής του είναι και μαρκετίστικοι. Προτιμώ όμως αυτόν τον 1,8 με 120 παρά έναν 1600 ατομοσφαιρικό με 120 (και όχι μόνο για την ευκολία βελτίωσης αυτού με το turbo). Η διαφορά ροπής είναι τεράστια, ο 1,8 θα πηγαίνει συνέχεια εύκολα με 2-2500 στροφές εκεί που ο άλλος θα ανεβάζει 4-4500. Ησυχία, οικονομία, ευκολία. Και βέβαια ισχυρό χτύπημα των αντιπάλων (βλέπε ΒMW 316 122 ίππων) σε όλες τις ρεπρίζ.
Γενικά με την μετακίνηση του κινητήρα πιο πίσω σε σχέση με τον εμπρός άξονα πετυχαίνουν καλύτερο ζύγισμα προκειμένου να πλησιάσουν το ζύγισμα των γερμανών πισωκίνητων αντιπάλων (BMW 3, Mercedes C). Εγώ πάντως θεωρώ ότι πιο σωστά θα ήταν να έλεγαν για τη μετακίνηση του εμπρός άξονα προς τα εμπρός σε σχέση με τον κινητήρα, εξ'ού και η αύξηση του μεταξονίου που μάλλον δεν ήταν προς αύξηση του χώρου των επιβατών αλλά διευθέτησης του κινητήρα. Αυτό έγινε αναγκαστικά σε βάρος των εσωτερικών χώρων οπότε αναγκάστηκαν να μεγαλώσουν συνολικά το αμάξωμα. Όλοι όμως μεγαλώνουν οπότε δεν τίθεται θέμα (όσο κι αν διαφωνώ για τις διαστάσεις των αυτοκινήτων της κατηγορίας που έχουν φτάσει ή και ξεπεράσει αυτές της μεγαλύτερης κατηγορίας μια δυο γενιών πριν....).
Ξέρετε αν ήρθαν Α4 στην Ελλάδα έστω για test drive.Το έχει οδηγήσει κανένας? Εντυπώσεις? -
Εχουν έρθει....
Χτες είδα ένα σε μία έκθεση
Παιδιά είναι ωραίο και μεγάλο...
Πρέπει να το δειτε από κοντά για να καταλάβετε τι εννοώ και για την ομορφιά και για το μέγεθος -
ξερει κανεις τι περιλαμβανουν τα διαφορα πακετα εξοπλισμου,ambition και ambiente?και τιμες τους?
-
To Α4 αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή και ΙΜΗΟ την κορυφαία (ως την επόμενη 3άρα). ΙΜΗΟ θεωρώ ότι αν η Audi τοποθετούσε τον 1.4 TSi με τα 125 άλογα αντί του 1.8 TFSi με 120 η 1η θέση στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελείας θα άλλαζε με σιγουριά θέση. Τώρα καθώς οικονομικά δεν τίθεται θέμα και το όχημα συνεχίζει να στοχεύει στην ίδια κατηγορία αγοραστών το status quo δεν θα αλλάξει τόσο εύκολα.
Το Α4 καλύπτει απόλυτα τον οικογενειάρχη και προσφέρει ποιότητα κατασκευής που αντίστοιχη μόνον οι BMW και Merc. Άλλωστε έχει μεταξόνιο αντίστοιχο με αυτό του Α6 της προ-προηγούμενης γενεάς.
Όσον αφορά τον 1.8 των 120 ίππων. Το γεγονός ότι η μέγιστη ισχύς αποδίδεται από τις 3600 στροφές (υπάρχουν diesel που αποδίδουν καλύτερα σε ψηλότερες στροφές) πρακτικά αναδεικνύει έναν ηλεκτρικού τύπου κινητήρα. Όμως δεν παύει να είναι 1.8 για ότι αυτό σημαίνει για τις Ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες και όσο στο ρελαντί θα συνεχίζει να λειτουργεί (θέμα χρόνου τα start/stop και για την Audi) θα καίει καύσιμο περισσότερο από τον 1.4 TSi. Άρα και πάλι ΙΜΗΟ ο 1.8 των 160 ίππων είναι το καλύτερο δυνατό για την Ελληνική αγορά.
-
Έχει κάποιος στοιχεία για βάρος και επιδόσεις;
-
Ξεκολιστε με τα αλογα επιτελους. Ο tsi εχει 20 κιλα ροπης και ο 1.8 120 εχει 23 κιλα. για αυτο δεν μπηκε ο tsi. 3 κιλα ειναι αρκετη διαφορα.
-
Οσο αφορά τον 1,8
Για άλλη μιά φορά η AUDI κοροιδέυει το κοινό της
6000 euro η διαφορά για τον ίδιο κινητήρα.Οσο αφορά τον 1,4
O TSI απο το Golf
Κυβισμός (cm3) 1.390
Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) 140 / 5.600
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 220/ 1.500-4.000
Kιβώτιο Ταχυτήτων 6-Tάχυτο Μηχανικό -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Για άλλη μιά φορά η AUDI κοροιδέυει το κοινό τηςΚακομοίρηδες συνταξιούχοι, αυτοί τα πληρώνουν όλα... Μέχρι και ο Μαγγίνας τους κορόιδεψε, η Άουντι δεν θα τα κατάφερνε;
-
Μεγαλύτερο Μπάχαλο απο αυτό με τους κινητήρες στο Group VAG Δεν Εχω Ξαναδεί.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Οσο αφορά τον 1,8
Για άλλη μιά φορά η AUDI κοροιδέυει το κοινό της
6000 euro η διαφορά για τον ίδιο κινητήρα.....Μην το βλέπεις έτσι.... δέστο αλλιώς. Το κανονικό αυτοκίνητο είναι το 160άρι και κάνει όσο κάνει. Το άλλο είναι το φτηνό μοντέλο και με λίγες υποχωρήσεις κάνει τόοοοοοσο πολύ λιγότερο. Δεν είναι ότι είναι ακριβό το 160άρι αλλά ότι είναι ευκαιρία το 120άρι.....
-
ευκαιρία?
-
Υπάρχει κάποιο θέμα με το βάρος του A4 που παίζει στα επίπεδα 159 ή είναι τυπογραφικό λάθος στους 4Τ ?
-
Poso to metrisan?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Υπάρχει κάποιο θέμα με το βάρος του A4 που παίζει στα επίπεδα 159 ή είναι τυπογραφικό λάθος στους 4Τ ?Σωστό είναι. 1533,5 ακριβώς ζυγίστηκε, με γεμάτο ρεζερβουάρ, όπως όλα όσα ζυγίζουμε.
-
εχει καποιο βαρος αλλα εχει και δυναμη και ροπη κυριως...
Audi A4 (Β8) 2008