-
Καλησπερα παιδιά,
Πριν κανένα 2μηνο μου είχε χαλάσει το ψυγείο καλοριφέρ με συνέπεια τα νερά του ψυγείου να τρέχουν στά πατάκια του οδηγού,τεσπά αυτό διορθώθηκε αλλά το προβλημα είναι ότι για να γίνει αυτό λύθηκε όλο το ταμπλό.
Μετά όμως την επιδιόρθωση αυτόυ,κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ακούγεται ένα τρίξιμο αρκετά ενοχλητικό,καμιά ιδέα πώς θα το εξαλείψω ή αν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται με τέτοια τριξιματα;
Το 2ο που θέλω να ρωτήσω,το αυτοκίνητο είναι 5 πόντους χαμηλωμένο με συνεπεια να 'κοπανάει' αφάνταστα,σκέφτομαι να του βάλω 3ποντα ελατήρια,πιστεύετε ότι θα χάσω πολύ από κράτημα;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. -
Καλησπερα παιδιά,
Πριν κανένα 2μηνο μου είχε χαλάσει το ψυγείο καλοριφέρ με συνέπεια τα νερά του ψυγείου να τρέχουν στά πατάκια του οδηγού,τεσπά αυτό διορθώθηκε αλλά το προβλημα είναι ότι για να γίνει αυτό λύθηκε όλο το ταμπλό.
Μετά όμως την επιδιόρθωση αυτόυ,κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ακούγεται ένα τρίξιμο αρκετά ενοχλητικό,καμιά ιδέα πώς θα το εξαλείψω ή αν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται με τέτοια τριξιματα;
Το 2ο που θέλω να ρωτήσω,το αυτοκίνητο είναι 5 πόντους χαμηλωμένο με συνεπεια να 'κοπανάει' αφάνταστα,σκέφτομαι να του βάλω 3ποντα ελατήρια,πιστεύετε ότι θα χάσω πολύ από κράτημα;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. -
Καλησπερα παιδιά,
Πριν κανένα 2μηνο μου είχε χαλάσει το ψυγείο καλοριφέρ με συνέπεια τα νερά του ψυγείου να τρέχουν στά πατάκια του οδηγού,τεσπά αυτό διορθώθηκε αλλά το προβλημα είναι ότι για να γίνει αυτό λύθηκε όλο το ταμπλό.
Μετά όμως την επιδιόρθωση αυτόυ,κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ακούγεται ένα τρίξιμο αρκετά ενοχλητικό,καμιά ιδέα πώς θα το εξαλείψω ή αν υπάρχει κάποιος που να ασχολείται με τέτοια τριξιματα;
Το 2ο που θέλω να ρωτήσω,το αυτοκίνητο είναι 5 πόντους χαμηλωμένο με συνεπεια να 'κοπανάει' αφάνταστα,σκέφτομαι να του βάλω 3ποντα ελατήρια,πιστεύετε ότι θα χάσω πολύ από κράτημα;Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. -
καλησπερα
το προβλημα με το ψυγειο καλοριφερ γνωστο για ραλυ και vts
σε γνωστο του εσκασε στα 200 και γεμισε το σαλονι νερασπρευ σιλικονης παντου!
μαλλον θα κερδισεις σε κρατημα και σε προοδευτικοτητα με τα 3ποντα.εξαλλου, ειδικα για ραλυ/vts το πολυ σκληρο μαλλον βλαπτει.
φιλικα -
Καλησπέρα!Αναφορικά με το τρίξιμο να ξέρεις ότι λόγω μέτριας ποιότητας κατασκευής των μικρών γαλλικών, το δέσιμο κάποιον επιμέρους πλαστικών τμημάτων στο εσωτερικό είναι αμφίβολο και μπορεί μετά από αποσυνδέσεις ή άλλες εργασίες να μη μπορεί να προσαρμοστεί σωστά!Κοίταξέ το μήπως δεν έχει γίνει καλή δουλειά πρώτα!
Αναφορικά με την υπάρχουσα ανάρτηση, σου λέω, ότι θα έπρεπε να μη το είχες χαμηλώσει καθόλου, γιατί μπορεί να επιδεινώσεις την ήδη απαιτητική και δύστροπη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου σε τέτοιες περιπτώσεις!Για να μειωθεί το κοπάνημα προτίμησε ψηλότερα ελατήρια!
Φιλικά -
5 πόντοι είναι μόνο για πίστα. Εδώ αυτοκίνητα με καλύτερο δέσιμο αμαξώματος (βλέπε Γκόλφ (?)) τρίζουν τα λυσσακά τους αν τα σκληρύνεις ή τους βάλεις λάστιχα χαμηλού προφίλ.
3-3,5 πόντοι είναι το όριο με προσοχή στη σχέση ύψους μπροστά και πίσω.Και τα VTS, Rallye δεν είναι δύστροπα, απαιτητικά είναι.
Α, και για το τρίξιμο δεν μπορείς να κάνεις και πολλά παρά α)να ρίξεις σπραίυ σιλικόνης β) να ..λύσεις το ταμπλώ.
-
Τα σαξόραλλα είναι ουσιαστικά μια μεταφορά του πνεύματος του Mini στη σύγχρονη εποχή, σε θέματα συμπεριφοράς στο δρόμο. Αν είναι 'δύστροπα' αυτά τα εξαιρετικά ρυθμίσιμα αυτοκίνητα, που απλώς κάνουν ό,τι τους πεις, τότε τι να πούμε για άλλα που σε τρελαίνουν στην υποστροφή...
-
όπως ας πούμε οι Xantia 1.8 , το Y10 ή τα Κλιό!Έχεις δίκιο!
-
[moderator]
-
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
όπως ας πούμε οι Xantia 1.8 , το Y10 ή τα Κλιό!Έχεις δίκιο!Γεια σου ρε Αθανατε με το 'ημι-αγωνιστικο' !!!!
-
Τί ?Ποιό πράγμα Σπύρο?
Κάποιο λάθος κάνεις...
Αμιγώς αγωνιστικό και καθηγητικό (αφού σαν καθηγητής συνταγματικού δικαίου μου το δίνει το πανεπιστήμιο) ! -
Moderator κάνε κάτι με τον Highlander...
Αν είσαι μέσα στην εγγύηση απαίτησε επιδιόρθωση ακόμα και αλλαγή του ταμπλό. Πίεσε και θα βρείς το δίκιο σου η Citroen Hellas είναι πολύ σοβαρή αντιπροσωπεία. Πιθανώς να μην χρειαστεί καν να πιέσεις. Επίσης 5πόντα ελατήρια μα καλά τι σκεφτόσουνα? 5πόντα σε ελληνικό δρόμο? Τα 3πόντα είναι πολύ καλά δεν πρόκειται να χάσεις σε κράτημα αντίθετα θα κερδίσεις σε προοδευτικότητα στο όριο. Καλά χιλιόμετρα -
Πιστεύω ότι η καλύτερη δυνατή ρύθμιση για κάθε αυτοκίνητο είναι να ακολουθείται η οδηγία του κατασκευαστή. Εν προκειμένω ο κατασκευαστής δίνει μια συγκεκριμένη τιμή ως ελάχιστη για το ύψος του αυτοκινήτου και μάλιστα την μετράει από το κέντρο του τροχού ως το ανώτερο σημείο εσωτερικά στο πλαστικό φτεράκι. Αν επικοινωνήσεις με την ΕΘ.Ε.Α.Α. στα κεντρικά γραφεία της ΕΛΠΑ στην Μεσογείων θα μπορέσεις να προμηθευτείς την ομολογκασιόν του αυτοκινήτου, όπου αναφέρονται οι προδιαγραφές. Εκτιμώ ότι οποιαδήποτε άλλη επιλογή (κυρίως προς τα κάτω) στο ύψος του αυτοκινήτου είναι μάλλον χειρότερη από την αρχική. Δεν σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο που έχει χαμηλώσει 5 εκ. από το αρχικό ύψος είναι και καλύτερο από ότι ήταν. Η βέλτιστη επιλογή ύψους είναι μια διαδικασία σαφώς πολυπλοκότερη, αλλά ευτυχώς έχουν προβλέψει κάποιες εταιρείες και έχουν μελετήσει το θέμα ώστε να προτείνουν κάποιες βέλτιστες λύσεις.
-
Καταρχήν ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας,
Διευκρινίζω ότι το αυτοκίνητο το πήρα used με 51k και τώρα έχει 56k χιλιόμετρα,τα αμορτισέρ,ελατήρια λάστιχα μπήκαν στις 47k σύμφωνα πάντα με τον προκάτοχο.θα βάλω αύριο 3ποντα Αpex μάλλον,αυτά που είχε ήταν 5ποντα Vogtland κομμένα και μάλιστα το ένα ήταν τοποθετημένο ανάποδα...
Η τιμή που μου έδωσε για αλλαγή,τοποθέτηση και 'κούρδισμα' ήταν 60000,είναι υψηλή ή είναι ΟΚ;σκέφτομαι να βάλω και μπάρα θόλων,τι λέτε;Είναι σωστή κίνηση;
Ευχαριστώ και πάλι για τις κατατοπιστικές σας απαντήσεις. -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Τί ?Ποιό πράγμα Σπύρο?Κάποιο λάθος κάνεις...
Αμιγώς αγωνιστικό και καθηγητικό (αφού σαν καθηγητής συνταγματικού δικαίου μου το δίνει το πανεπιστήμιο) !Αν ηταν ετσι οι καθηγητες.....
Απο το στρατο αποστρατευτηκες ????
-
Κατ' αρχήν φοράς εργοστασιακά αμορτισέρ? Αν όχι και αυτά είναι παλιά προτείνω να πάρεις ένα σετ αμορτισερ-ελατήρια ( πχ Bilstein - Eibach ή μια ολοκληρωμένη ανάρτηση σετ ) για να μην έχεις ενδεχόμενο κοπάνημα που θα οφείλεται σε ασυμφωνία αμορτισέρ-ελατηρίου. Επίσης για να πάρεις περισσότερες απόψεις επι του θέματος άλλαξε τον τίτλο...Σε κάθε περίπτωση πέτα όσο γρηγορότερα μπορείς τα κομμένα ελατήρια είναι ότι χειρότερο και χαζό μπορεί να κάνει ένας 'βελτιωτής' όταν κυκλοφορόυν μάλιστα τόσες έτοιμες προτάσεις στην αγορά. Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο.
-
Φίλε Mirage,τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου είναι τα bilstein sprint και μπήκαν στις 47k χιλιόμετρα,ενδέχεται να έχει πρόβλημα το ένα εκ των 4ων εξαιτίας του ανάποδα τοποθετημένου κομμενου ελατηριου.
Η τιμή των 60000 για Apex είναι καλή;Θεωρείτε κάποια άλλα ελατήρια καλύτερα για το συγκεκερειμένο αυτοκίνητο;
Ευχαριστώ. -
Οι 5 πόντοι είναι υπερβολικοί ειδικά για τους ελληνικούς καρόδρομους.Η οδήγηση θα σε κούραζε αφού χρειάζεται πολύ προσοχή στο δρόμο!
Η μπάρα θόλων άλλαξε τη συμπεριφορά του δικού μου αλλά σου συνιστώ να μη προχωρήσεις και στη μπάρα ψαλιδιών!
Εγώ του φοράω το κλασικό BILSTEIN(SPRINT)/EIBACH με 15άρια ελαστικά...και είναι σχετικά πολιτισμένο!ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ!
-
φίλε εγώ θα σου συνιστούσα το συνδυασμό belstein me H n R τα έχω στο civic μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στη σχέση άνεση κράτημα. Κοίτα και τα σινεμπλοκ σου και προτίμησε να βάλεισ πολυουρεθένης αλλά αν έχεις άκρες παραγγειλετα από το ιντερνετ γιατι οι εδω αντιπρόσωποι είναι μεγάλοι κλέφτες. συγκεκριμένα γνωστή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα προσπάθησε να μου πουλήσει τα powerflex με 300% κέρδος!
καλές βελτιώσεις -
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
φίλε εγώ θα σου συνιστούσα το συνδυασμό belstein me H n R τα έχω στο civic μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στη σχέση άνεση κράτημα.Δεν είναι σίγουρο όμως πως θα δουλέψουν το ίδιο καλά όπως και στο civic σου. Γενικά ένας συνδυασμός ελατηρίων-αμορτισέρ που δουλεύει καλά σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητο πως θα δουλεύει το ίδιο καλά σε ένα άλλο!
.............αν έχεις άκρες παραγγειλετα από το ιντερνετ γιατι οι εδω αντιπρόσωποι είναι μεγάλοι κλέφτες. συγκεκριμένα γνωστή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα προσπάθησε να μου πουλήσει τα powerflex με 300% κέρδος!
καλές βελτιώσειςΈχεις απόλυτο δίκιο, φίλος μου αγόρασε (για τη μηχανή του) πίσω αμορτισέρ-ελατήριο) μέσω internet από Ολλανδία ή Βέλγιο(δεν θυμάμαι καλά) και του ήρθε περίπου 30% φθηνότερα(ακόμα και με τα μεταφορικά) απ'ότι να το αγόραζε εδώ
Saxo VTS 16V αναρτήσεις:Ποιός ο καλύτερος συνδυασμός;