-
@fanis75 said in Renault 5 E-Tech:
@cirus said in Renault 5 E-Tech:
ωραιο αλλα οπως ειπα και πριν ειναι πολύ ακριβο οπως και το renault για την μπαταρια και το range που έχουν.
Οχι ρε συ, 26Κ έχει το Πούμα και 30 η Τοπ έκδοση. Η 5αρι έχει 35Κ με τα 150 άλογα για να ειναι συγκρίσιμο με τα 170 του Πούμα.

με αντιστοιχο εξοπλισμο με κινεζο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ δεν εχει 26
και μιλαμε για ενα αυτοκινητο με μικρη μπαταρια 52ρα που δεν ειναι για ταξιδια . τουλαχιστον 60ρα θα επρεπε να εχει
δεν εβαλα την διχρωμια να μην γινω υπερβολικός
και μην ξεχναμε οτι δεν εχει δικη του πλατφορμα (ειναι στην ιδια πλατφορμα με τα βενζινοκίνητα) οποτε τα καθισματα πίσω ειναι πολύ αβολα (τα γονατα σου ειναι σε περιεργη γωνία). Γενικα δεν ειναι καλή επιλογη θεωρω στα χρηματα του
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Και μην μου βάζετε τα λεφτά στην μέση, είπαμε, δεν κοιτάς το vfm σε αυτά τα αυτοκίνητα.
Δεν μπορώ να αγνοήσω την τιμή. Το βασικότερο κριτήριο σύγκρισης είναι για εμένα.
Σε κάθε περίπτωση, προφανώς ειναι πολύ καλό το Ρ5, όλοι το εκεθάζουν. Αλλά με δικά μου λεφτά δεν θα το αγόραζα ποτέ, γιατι ειναι πανάκριβο και δεν υπερτερεί πουθενά έναντι του ανταγωνισμούς, εκτός της εμφάνισης. Στα 25Κ θα το σκεφτόμουν...στα 35Κ με τίποτα.
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Πάντως και μόνο που βάζετε το κουβαδάκι (5) σε σύγκριση με αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας δείχνει πόσο το θέλετε

Και μην μου βάζετε τα λεφτά στην μέση, είπαμε, δεν κοιτάς το vfm σε αυτά τα αυτοκίνητα.
ενταξει
τοτε LOTUS ELECTRE ρε φιλε αν τα χρηματα δεν ειναι θέμα
ε πως να μην βαλουμε τα χρηματα αφου ειναι το πιο σημαντικο ρε φιλε, θα μας τρελάνεις
αν δεν ήταν το YUDO θα αγοραζα???? Ειναι καλο για τα χρηματα που το πρόλαβα τοτε που δεν ειχε επιλογες. Αν το budget ηταν απειρο θα επαιρνα αμαξια που παιρνουν οι πλούσιοι οχι κινεζικα. αλλα δεν τα έχω τι να κάνω
-
@cirus said in Renault 5 E-Tech:
με αντιστοιχο εξοπλισμο με κινεζο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ δεν εχει 26
και μιλαμε για ενα αυτοκινητο με μικρη μπαταρια 52ρα που δεν ειναι για ταξιδια
δεν εβαλα την διχρωμια να μην γινω υπερβολικός
και μην ξεχναμε οτι δεν εχει δικη του πλατφορμα (ειναι στην ιδια πλατφορμα με τα βενζινοκίνητα) οποτε τα καθισματα πίσω ειναι πολύ αβολα (τα γονατα σου ειναι σε περιεργη γωνία). Γενικα δεν ειναι καλή επιλογη θεωρω στα χρηματα του
Εεε δεν είπα για εξοπλισμο, είπα συγκριτικά με το Ρ5 που έχει 32Κ η βασική έκδοση έναντι 26Κ του Πούμα. Επίσης, πέφτουν και άλλο οι τιμές του Πούμα, έχουν στοκ (καλά στα εταιρικά δίνουν τρελλή έκπτωση).
Η μπαταρία ειναι ακόμα πιο μικρή (καλά θα ήταν να ήταν 52αρα), είναι 49 με ωφέλιμη χωρητικότητα 43!! Αλλά το σώζει η φοβερά χαμηλή κατανάλωση και βγάζει αυτονομία που έχουν τα άλλα με 52αρα.
Τα πίσω καθίσματα κλάην, ο οδηγός μας νοιάζει!
Είναι σήμερα που μιλάμε το πιο fun to drive suv EV κατά τους ειδικούς. Δεν το έχω οδηγήσει, αναμένω την επόμενη εβδομάδα. Έχω οδηγήσει Βόλβο και ΚΙΑ, αλλά θα πάω για μια επανάληψη (το Βολβο 2πλη!!).
-
@fanis75 said in Renault 5 E-Tech:
@cirus said in Renault 5 E-Tech:
με αντιστοιχο εξοπλισμο με κινεζο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ δεν εχει 26
και μιλαμε για ενα αυτοκινητο με μικρη μπαταρια 52ρα που δεν ειναι για ταξιδια
δεν εβαλα την διχρωμια να μην γινω υπερβολικός
και μην ξεχναμε οτι δεν εχει δικη του πλατφορμα (ειναι στην ιδια πλατφορμα με τα βενζινοκίνητα) οποτε τα καθισματα πίσω ειναι πολύ αβολα (τα γονατα σου ειναι σε περιεργη γωνία). Γενικα δεν ειναι καλή επιλογη θεωρω στα χρηματα του
Εεε δεν είπα για εξοπλισμο, είπα συγκριτικά με το Ρ5 που έχει 32Κ η βασική έκδοση έναντι 26Κ του Πούμα. Επίσης, πέφτουν και άλλο οι τιμές του Πούμα, έχουν στοκ (καλά στα εταιρικά δίνουν τρελλή έκπτωση).
Η μπαταρία ειναι ακόμα πιο μικρή (καλά θα ήταν να ήταν 52αρα), είναι 49 με ωφέλιμη χωρητικότητα 43!! Αλλά το σώζει η φοβερά χαμηλή κατανάλωση και βγάζει αυτονομία που έχουν τα άλλα με 52αρα.
Τα πίσω καθίσματα κλάην, ο οδηγός μας νοιάζει!
Είναι σήμερα που μιλάμε το πιο fun to drive suv EV κατά τους ειδικούς. Δεν το έχω οδηγήσει, αναμένω την επόμενη εβδομάδα. Έχω οδηγήσει Βόλβο και ΚΙΑ, αλλά θα πάω για μια επανάληψη (το Βολβο 2πλη!!).
οταν συγκρινω αμαξια συγκρινω ΜΕ ΙΔΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ. οχι το ενα να σου τα έχει ολα και το αλλο τιποτα
τεσπα δεν θελω να πλατιαζω ειπα που ειναι καλό και που κακό και κατα την γνωμη μου overall ειναι no buy, υπαρχουν πολύ καλύτερα στα χρηματα
ποτε δεν θα επαιρνα αμιγως ηλεκτρικο που δεν εχει στηριχτει σε πλατφορμα ηλεκτρικου αλλα σε πλατφορμα που ειναι και για θερμικη εκδοση. Ειναι λάθος εξ αρχης
-
Εγώ είπα μην βάζετε την τιμή στα σχόλια της συζήτησης γιατί δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σταθεί έτσι ξερά απέναντι σε κινέζικα.
Ότι και να σας πω η απαντηση είναι "μα το κινέζικο δίνει παραπάνω σε αυτά τα λεφτά" οπότε δεν υπάρχει νόημα. Τζάμπα bytes θα δεσμεύουμε.το 5 (κ το μίνι) δεν είναι αυτοκίνητο που αγοράζεις με το μυαλό. Δεν βγαίνουν τα κουκιά.
edit: α, άσχετο, αλλά προσωπικά εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου η εξωτερική εμφάνιση στο αυτοκίνητο που οδηγώ. Μου αρέσει βέβαια να βλέπω στον δρόμο ωραία αυτοκίνητα να οδηγούν οι άλλοι, αλλά το πως είναι αυτό που οδηγώ δεν με νοιάζει καθόλου.
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Πάντως και μόνο που βάζετε το κουβαδάκι (5) σε σύγκριση με αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας δείχνει πόσο το θέλετε

Γιατί η κατηγορία του είναι το dolphin surf, e208, 500e, σετρίο (lol).
Το μίνι δεν το βάζω μέσα γιατί imo είναι στα ίδια ή καλύτερο.Και μην μου βάζετε τα λεφτά στην μέση, είπαμε, δεν κοιτάς το vfm σε αυτά τα αυτοκίνητα.
δε μιλάμε για 2-3 χιλιάρικα, η διαφορά είναι τεράστια άλλο τα 25Κ του surf και άλλο τα 35 του r5. Αν φτάσεις τα 35 σκέφτεσαι άλλα αμάξια.
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Εγώ είπα μην βάζετε την τιμή στα σχόλια της συζήτησης γιατί δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σταθεί έτσι ξερά απέναντι σε κινέζικα.
Ότι και να σας πω η απαντηση είναι "μα το κινέζικο δίνει παραπάνω σε αυτά τα λεφτά" οπότε δεν υπάρχει νόημα. Τζάμπα bytes θα δεσμεύουμε.το 5 (κ το μίνι) δεν είναι αυτοκίνητο που αγοράζεις με το μυαλό. Δεν βγαίνουν τα κουκιά.
edit: α, άσχετο, αλλά προσωπικά εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου η εξωτερική εμφάνιση στο αυτοκίνητο που οδηγώ. Μου αρέσει βέβαια να βλέπω στον δρόμο ωραία αυτοκίνητα να οδηγούν οι άλλοι, αλλά το πως είναι αυτό που οδηγώ δεν με νοιάζει καθόλου.
βρε να πληρωσεις κατι που σαρεσει παραπάνω για αυτό που λες από την καρδια αλλα μεχρι ενα σημειο γιατι μετα από μια διαφορα παιρνεις μεγαλύτερο/πολύ καλύτερο αμαξι οποτε δεν ισχυει πια. και εχει μεγαλη διαφορα οικονομικη
επίσης ειδικα σε αυτή την κατηγορια μιλάμε για δευτερα αμαξακια πολης όχι πρώτα!!!! οποτε το 95% που τα ψωνιζουν τα παίρνουν με λογική . Δεν ειναι το πρωτο/καλο σου αμαξι που θα κάνεις και υπερβαση αν σαρεσει κάτι πάρα πολύ. το leapmotor t03 και ασχημο ειναι πολύ και σε ολα χειροτερο από το κουκλι renault . αλλα για δευτερο αμαξι θα το προτιμουσα με 1000 αν ηταν να γλιτωσω 10Κ για δευτερο αμαξακι πολης
-
Ξαναλέω, δεν μπορώ να εμπλακώ σε συζήτηση περί χρημάτων/vfm γιατί δεν υπάρχει τπτ που μπορώ να πω και να σταθεί.
Ουτε καν για το e208. Για κανένα ευρωπαϊκό.
Δεν έχει νόημα να το παίξω τρελίτσα "όχι αξίζει τα λεφτά του". Δεν με πληρώνει καμία εταιρία για να το κάνω.υγ. εγώ δίνω μια παραπάνω βάση σε κάποια πράγματα που άλλοι δεν δίνουν (πχ θα στηρίξω ευρωπαϊκά μέχρι ενός ορίου, θέλω καλό εσωτερικό σχεδιασμό, θέλω κουμπάκια, κτλ) αλλά πλέον δεν αγοράζω, μόνο leasing. Αν τα έβγαζα απο την τσέπη μου*, όπως έχω ξαναπεί, -τώρα- θα αγόραζα δεύτερο χέρι κάποιο ηλεκτρικό, οι τιμές είναι εξαιρετικές.
*κ το λίζιν απο την τσέπη μου βγαίνει, αλλά ας πούμε, δεν είναι μεγάλη δέσμευση.
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Ότι και να σας πω η απαντηση είναι "μα το κινέζικο δίνει παραπάνω σε αυτά τα λεφτά" οπότε δεν υπάρχει νόημα. Τζάμπα bytes θα δεσμεύουμε.
Προσωπικά δεν ανέφερα κανένα Κινέζικο, με άλλα το συνέκρινα βάση τιμής και μόνο. Γιατι θεωρώ (δεν το έχω οδηγήσει, μόνο το έχω δει στατικά) ότι το Ρ5 ειναι πολύ καλό EV, αλλά εκτός Ελληνικής πραγματικότητας με αυτές τις τιμές - απευθύνεται σε ένα πολύ ειδικό και περιορισμένο αγοραστικό κοινό.
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Ξαναλέω, δεν μπορώ να εμπλακώ σε συζήτηση περί χρημάτων/vfm γιατί δεν υπάρχει τπτ που μπορώ να πω και να σταθεί.
Ουτε καν για το e208. Για κανένα ευρωπαϊκό.
Δεν έχει νόημα να το παίξω τρελίτσα "όχι αξίζει τα λεφτά του". Δεν με πληρώνει καμία εταιρία για να το κάνω.υγ. εγώ δίνω μια παραπάνω βάση σε κάποια πράγματα που άλλοι δεν δίνουν (πχ θα στηρίξω ευρωπαϊκά μέχρι ενός ορίου, θέλω καλό εσωτερικό σχεδιασμό, θέλω κουμπάκια, κτλ) αλλά πλέον δεν αγοράζω, μόνο leasing. Αν τα έβγαζα απο την τσέπη μου*, όπως έχω ξαναπεί, -τώρα- θα αγόραζα δεύτερο χέρι κάποιο ηλεκτρικό, οι τιμές είναι εξαιρετικές.
*κ το λίζιν απο την τσέπη μου βγαίνει, αλλά ας πούμε, δεν είναι μεγάλη δέσμευση.
οτι γραφω το γραφω για αγορα
στις τιμες leasing παιζουν αλλα πραγματα που δεν τα γνωριζω και παρα πολλες φορες τα ευρωπαικα ειναι καλυτερα σε τιμη leasing
οποτε μην παιρνεις υποψιν σου την γνωμη μου για leasing ειναι καθαρα για την αγορα.
σε leasing πιθανοτατα και γω ευρωπαικο θα διαλεγα
Renault 5 E-Tech