-
@criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Να ξαναπούμε κάτι.
Στην Ευρώπη όποιο αυτοκίνητο έχει πάνω από 95 γρ ρύπους πληρώνει πρόστιμο.
Ενα μεγάλο αμάξι με θερμικό πληρώνει έτσι και αλλιώς.
Το να βάλουν ηλεκτροκινητήρα όπως στο Αβέντζερ είναι πιθανό.
Εξαρτώνται πολλά από το τι θα ανοκοινωθεί στις 10/12 από την ΕΕ.
Ο πραγματικός λόγος που δεν φτιάχνουν τετρακίνητα οι Γάλλοι



-
Η tonale σε έκδοση phev εκπέμπει με τα τελευταία αυστηρά πρότυπα 80g/km. Η tonale είναι τετρακίνητη και χρησιμοποιεί το παλαιάς πλέον τεχνολογίας σύστημα της εποχής προ συνέννωσης.
Υποθέτω ότι και το προηγούμενο compass κάπου εκεί εκπέμπει, αν το μετρούσαν με το σημερινό σύστημα.
Η Χ1 σε τετρακίνητη έκδοση 54γρ με τα νέα πρότυπα, με τα παλαιότερα 22.
Το προηγούμενο 3008 hybrid4 , εξέπεμπε 29γρ. Η αναγωγή λέει ότι κάτω από 95 θα ήταν ( μπακαλίστικη προσέγγιση).Άρα εφικτό είναι , το έκαναν στην προηγούμενη πλατφόρμα το έκοψαν στη σημερινή. Οι ρύποι προφανώς δεν είναι ο λόγος.
-
Επειδή κάτω από 95gr πρέπει να είναι ο ΜΟ όλης της γκάμας πωλήσεων, όσο περισσότερο κερδίζεις από ένα μοντέλο τόσο μεγαλώνουν τα περιθώρια που έχεις σε άλλες κατηγορίες οχημάτων (αν π.χ ρίξουν πολύ τον ΜΟ με Phev μπορεί να είναι βιώσιμη η εισαγωγή κάποιων 6κύλιδρων ή V8 που δίνουν υψηλά περιθώρια κέρδους) ή απλά ρίχνεις τα ποσά που πρέπει να αποδόσεις ως πρόστιμα στην EE.
-
Η πρέπει να κρατήσουν κάποιους ρύπους για τα απλά μικρά θερμικά που έχουν ζήτηση στην αγορά λόγω του χαμηλού τους κόστους.
-
Έχουν στην jeep μικρά θερμικά που να έχουν ζήτηση;
-
Η συζήτηση έχει περιλάβει όλη την Στελλάντις
-
Γιατί; Οι ρύποι ανά σύνολο μοντέλων μάρκας δεν κατανέμονται; Ή πάει σε όλον τον όμιλο;
-
@criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Η πρέπει να κρατήσουν κάποιους ρύπους για τα απλά μικρά θερμικά που έχουν ζήτηση στην αγορά λόγω του χαμηλού τους κόστους.
Ή έχουν κάνει άλλη μια φορά λάθος εκτίμηση. Παιζει και αυτό .
-
Το σύνολο των ρύπων προφανώς πάει στον όμιλο για τα πρόστιμα.
Τώρα προφανώς ανά εταιρεία έχουν κάποιες επιλογές.
Η τζίπ ως τζίπ θα έχει 4κίνητες εκδόσεις σε κάθε μοντέλο της.
Στα μικρά που τα πουλάνε κυρίως στην Ευρώπη στο Αβέντζερ είναι θερμικό με ηλεκτροκινητήρα, στο Κόμπας είναι ηλεκτρικό 4κίνητο, περιμένουμε και το νέο Ρενεγκέιτ που λογικά θα είναι σαν το Αβέντζερ ή μπορεί και να έχει και τα δύο, αφού το χαμηλότερο του βάρος θα το βοηθάει σε σχέση με το Κόμπας.
Τα μεγαλύτερα τζίπ που θα είναι κυρίως Αμερική, θα είναι και θερμικά και ότι άλλο πουλάει εκεί.
Για τις υπόλοιπες εταιρείες η Σιτροέν δεν έχει παράδοση στην 4κίνηση, μόνο λίγες ειδικές εκδόσεις, η Πεζώ έχει μικρή, η Οπελ μεγαλύτερη.
JEEP COMPASS 2025 mk3