Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    JEEP COMPASS 2025 mk3
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. JEEP COMPASS 2025 mk3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    15
    49
    4116
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @criuser last edited by

      @criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      Να ξαναπούμε κάτι.

      Στην Ευρώπη όποιο αυτοκίνητο έχει πάνω από 95 γρ ρύπους πληρώνει πρόστιμο.

      Ενα μεγάλο αμάξι με θερμικό πληρώνει έτσι και αλλιώς.

      Το να βάλουν ηλεκτροκινητήρα όπως στο Αβέντζερ είναι πιθανό.

      Εξαρτώνται πολλά από το τι θα ανοκοινωθεί στις 10/12 από την ΕΕ.

      Ο πραγματικός λόγος που δεν φτιάχνουν τετρακίνητα οι Γάλλοι 😁😁😁

      Youtube Video

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        civil357 last edited by

        Η tonale σε έκδοση phev εκπέμπει με τα τελευταία αυστηρά πρότυπα 80g/km. Η tonale είναι τετρακίνητη και χρησιμοποιεί το παλαιάς πλέον τεχνολογίας σύστημα της εποχής προ συνέννωσης.
        Υποθέτω ότι και το προηγούμενο compass κάπου εκεί εκπέμπει, αν το μετρούσαν με το σημερινό σύστημα.
        Η Χ1 σε τετρακίνητη έκδοση 54γρ με τα νέα πρότυπα, με τα παλαιότερα 22.
        Το προηγούμενο 3008 hybrid4 , εξέπεμπε 29γρ. Η αναγωγή λέει ότι κάτω από 95 θα ήταν ( μπακαλίστικη προσέγγιση).

        Άρα εφικτό είναι , το έκαναν στην προηγούμενη πλατφόρμα το έκοψαν στη σημερινή. Οι ρύποι προφανώς δεν είναι ο λόγος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          shumakos last edited by

          Επειδή κάτω από 95gr πρέπει να είναι ο ΜΟ όλης της γκάμας πωλήσεων, όσο περισσότερο κερδίζεις από ένα μοντέλο τόσο μεγαλώνουν τα περιθώρια που έχεις σε άλλες κατηγορίες οχημάτων (αν π.χ ρίξουν πολύ τον ΜΟ με Phev μπορεί να είναι βιώσιμη η εισαγωγή κάποιων 6κύλιδρων ή V8 που δίνουν υψηλά περιθώρια κέρδους) ή απλά ρίχνεις τα ποσά που πρέπει να αποδόσεις ως πρόστιμα στην EE.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            criuser last edited by

            Η πρέπει να κρατήσουν κάποιους ρύπους για τα απλά μικρά θερμικά που έχουν ζήτηση στην αγορά λόγω του χαμηλού τους κόστους.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • jorge_greek
              jorge_greek last edited by

              Έχουν στην jeep μικρά θερμικά που να έχουν ζήτηση;

              And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Η συζήτηση έχει περιλάβει όλη την Στελλάντις

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • jorge_greek
                  jorge_greek last edited by

                  Γιατί; Οι ρύποι ανά σύνολο μοντέλων μάρκας δεν κατανέμονται; Ή πάει σε όλον τον όμιλο;

                  And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kostis20 @criuser last edited by

                    @criuser said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

                    Η πρέπει να κρατήσουν κάποιους ρύπους για τα απλά μικρά θερμικά που έχουν ζήτηση στην αγορά λόγω του χαμηλού τους κόστους.

                    Ή έχουν κάνει άλλη μια φορά λάθος εκτίμηση. Παιζει και αυτό .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Το σύνολο των ρύπων προφανώς πάει στον όμιλο για τα πρόστιμα.

                      Τώρα προφανώς ανά εταιρεία έχουν κάποιες επιλογές.

                      Η τζίπ ως τζίπ θα έχει 4κίνητες εκδόσεις σε κάθε μοντέλο της.

                      Στα μικρά που τα πουλάνε κυρίως στην Ευρώπη στο Αβέντζερ είναι θερμικό με ηλεκτροκινητήρα, στο Κόμπας είναι ηλεκτρικό 4κίνητο, περιμένουμε και το νέο Ρενεγκέιτ που λογικά θα είναι σαν το Αβέντζερ ή μπορεί και να έχει και τα δύο, αφού το χαμηλότερο του βάρος θα το βοηθάει σε σχέση με το Κόμπας.

                      Τα μεγαλύτερα τζίπ που θα είναι κυρίως Αμερική, θα είναι και θερμικά και ότι άλλο πουλάει εκεί.

                      Για τις υπόλοιπες εταιρείες η Σιτροέν δεν έχει παράδοση στην 4κίνηση, μόνο λίγες ειδικές εκδόσεις, η Πεζώ έχει μικρή, η Οπελ μεγαλύτερη.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 3 / 3
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr